גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני מתחיל בכל הנושא של פיתוח לאנדרואיד. יש לי טופס אותו המשתמש צריך למלא. שדה ראשון: spinner שדה שני: spinner שאר השדות edit text. אני רוצה שכשאר המשתמש יבחר מתוך הרשימה הנגללת מוצר כלשהו (בשדה הראשון)(נניח לצורך העניין שמדובר בשם של זמר), בשדה השני יופיעו הנתונים המתאימים (לצורך העניין רשימת השירים של אותו זמר מהם עליו לבחור). יצרתי כמה קבצי xml . הראשון מערך עם שמות זמרים. השאר קובץ עבור כל זמר (לצורך ה- spinner). ניסיתי לחפש קצת באינטרנט אבל בסופו של דבר לא הצלחתי. אשמח לעזרה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ולא כמו cnet ששמענו עליו שלא אמין .מי שמכיר השמח לקבל לינק למי שיש גם לא אמין שיביא עדיף מכלום
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, מנסה לסרוק ב-2 סורקי ברקוד שונים " סליחה מצלמת האנדרואיד נתקלה בבעיה" יהיה עליך להפעיל את המכשיר מחדש לא עזר אודה על פתרון שב"ש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
כרגע קיבלתי 3 הודעות בסמארטפון G2 אני בחברת גולן טלקום Setting Message: Golan_Data APN / Browser) Setting Message: Golan_Web APN / Browser) ו Setting Message: Golan_MMS APN/MMS Tap to Install זה משהו שאני אמור להתקין? מה זה אומר בדיוק? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות IPOD NANO 8G. בארץ זה עולה כ-1200 שקל ובארה"ב/קנדה עולה כ-800 שקל. אני מתכוון לנסוע במאי/יוני. IPOD TOUCH 16GB עולה בארץ 2500 ובארה"ב כ-1500. האם כדאי לקנות בארץ בגלל האחריות או לקנות בחו"ל שם יותר זול?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היות ואין לי מושג יותר מידיי בתחום, אשמח לקבל המלצות למכשירי הקלטה קטנים יחסית (לא צריך מיניאטוריים, מספיק שיהיו בגודל סביר - גודל מקסימאלי כמו של פלאפון נניח...), בעלי כושר הקלטה טוב באיכות טובה יחסית שיהיה אפשר לשמוע מהם את ההקלטה בצורה ברורה בווליום סביר. נטען? בעל סוללות? אשמח לקבל הצעות ולזרום עם האופציות... תקציב? נאמר 300 ש"ח בערך... איני יודע עד כמה התקציב הזה ריאלי למכשיר כמו שאני צריך אבל נתחיל מזה. תודה רבה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Civilization ו-XCOM נוחתים במכשירי האנדרואיד שלכם! ויש גם משחק Candy Crush חדש וממכר יותר מאי פעם - זאת ועוד במשחקים החדשים שלנו לאנדרואיד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-46/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הדור הראשון של מוטורולה תחת לנובו מציע קונספטים מעניינים מאוד, שגם מבהירים לנו שמודולריות היא הטרנד החם החדש של השוק שיתוף הפעולה בין לנובו למוטורולה החל רשמית עם הצגתם של שלושת דגמי ה-Moto G החדשים בחודש שעבר, אך נראה שהעידן החדש והמעניין הזה החל באופן מעשי רק עכשיו – כשהצמד חשף את מכשירי ה-Moto Z וה-Moto Z Force, שהם צמד סמארטפונים עם חומרה מתקדמת מאוד ומודולריות שמהווה תחרות ישירה לזו של ה-LG G5. ה-Moto Z הסטנדרטי הוא הישג הנדסי מסחרר,עם מעטפת מתכתית בעובי של 5.2 מילימטרים בלבד (לא כולל בליטה משמעותית עבור המצלמה האחורית) שמאכלס מסך Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית QHD עם חיפוי Gorilla Glass 4, שבב Snapdragon 820 (יהיה מעניין מאוד לראות כיצד מכשיר דק …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי נוקיה 3100 וכבל DKU 5 לא מקורי של חברת edisonsoft וחסר לי דרייבר מתאים כי הדרייבר של נוקיה לא מתאים עשיתי מלא חיפושים בגוגל ובפורומים שונים ולא מצאתי שום דרייבר שמתאים לכבל הזה... מדובר באיזה usb to serial דרייבר אבל משהו שיתאים לכבל המעאפן הזה מקווה שמישהו יוכל לעזור...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מחפש את עזרתכם בקניית פלאפון לאישתי, אם מישהו יכול לתרום כמה שקלים... סתם סתם אני "מצחיק" על הבוקר.. מחפש לקנות לה מכשיר אנדרואיד חדש מחנות סלולר ולא מהחברה חס ושלום. חשבנו על הגלקסי 2 רק שהוא מעט יקר בסביבות 2400 ש"ח בארץ, וגם על ה Atrix שזול יותר אבל אני לא סגור על טיבו, האם יש דגם אחר שהייתם ממליצים עליו עד סביבות 2500 ש"ח ? או האם בכלל שווה לחכות למשהו חדש שיצא בקרוב ? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מקווה שזה המקום הנכון לשאלה הזאת ... אם לא אני מצטער מראש! זה לא בא מכוונה רעה .. אם יש לי רעיון לאפליקציה אבל אם היידע שלי בתיכנות לא נראה לי שאני יוכל להוציא אותה .. אני צריך מתכנת שיפתח עבורי אותה ואני ישלם לו סכום כספי האפליקציה צריכה חיבור לפייסבוק מאגר נתונים של החברים שלי בפייסבוק ואפשרות חיפוש ... ומאגר דתה בייס על שרת חיצוני ... (זה קצת יותר מורכב אבל אני לא רוצה לעלות פה את הרעיון שלי) השאלה שלי היא: כמה מפתח צריך לדרוש על דבר כזה? + - והאם הנושא לא מסוכן לגנבת רעיון? אם אתם צריכים עוד פרטים בשביל לדעת מחיר + - תשאלו ..
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ללא פגיעה בתוכן הקיים. אם כן, חבר שלי קיבל לידיו IPOD, אינני יודע איזה דור אך הוא בעל קיבלת 30G ויוצר בשנת 2005. לאחר התקנה של iTunes הוא רוצה לעשות sync עם המכשיר - ומיד מזהיר אותי שבתנאי והוא יעשה סינכרוניזציה הוא יצטרך למחוק את כל הקבצים שנגן, האם יש אפשרות להעביר קבצים\מוזיקה\סרטים [לא נראה לי שזה משנה] לנגן בלי לפגוע בתוכן הקיים? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני שוקל להזמין את הפלאפון הזה מחו"ל. מחירו באמזון 310$ כולל כרטיס הרחבה של 32GB. מדובר בדגם החדש והאחרון של האקספריה מיני ויש בו כמה שינויים משמעותיים. לאחר שהם הוסיפו מקלדת נשלפת במכשיר הקודם הפעם הם שידרגו את המפרט, המסך גדל ל3 אינצ', המצלמה מצלמת באיכות ווידאו720P, המעבד השתדרג למעבד 1GHZ וגם הליבה הגרפית שודרגה, מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 2.3. אני מעוניין בסמארטפון, אבל אני לא מוכן ללכת עם הבלוקים הנפוצים ומבחינתי אייפון וכו' הם בלוקים. אני מחפש מכשיר שיכנס לכיס בקלות ויבצע את רוב הפעולות ששאר המכשירים מבצעים בלי לקבל חור בארנק. בנוסף יש לי מישהו שמביא לי את המכשיר אז כנראה שחישובי המכס לא רלוונטיים. מה אתם אומרים על המכשיר? שאלה לבעלי ניסיון, עד כמה קשה להתרגל ל…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, האם מישהו יכול להסביר לי בבקשה, כיצד לבצע עדכון קושחה (Firmware) לטלפון סלולרי מסוג Samsung Sgh-M310?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני מחפש סמארפון בסביבות ה1200 ש"ח. מבדיקה קצרה שערכתי ראיתי את הsony ericsson ray . חשובה לי מצלמה טובה , יכולת gps , גלישה באינטנרט , וכמובן שהמכשיר יעובד בצורה חלקה ונעימה. האם יש פלאפון עדיף שניתן לשקול בעל יתרון בפרמטרים הנ"ל?.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לעדכן את המכשיר שלי. כרגע לא קריטי איזה מכשיר יש לי הייתי רוצה לדעת אם יש כאן אנשים בפורום שהתעסקו בזה ומבינים את העניין? תודה **עריכה התכוונתי לדבר עם מי שמבין בפרטי לכן לא רשמתי את הדגם samsung 990-z300
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כשאני רואה סרטונים ב-Youtube עבור מכשיר אנדרואיד מדגם מסוים, אז בחלק מהסרטונים כשהם מציגים את תפריט ה-Language, מופיעה שם האפשרות "עברית", ובחלק מהסרטונים לא מופיעה האפשרות עברית... וזה למרות שמדובר באותו מכשיר בדיוק, ואפילו אותה גרסאת מערכת ההפעלה אנדרואיד(4.2.1 במקרה הזה) איך זה יכול להיות? תודה card
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני כבר זמן מה מעוניין להשתדרג, וראיתי בסמארטפונים של החברה בכותרת אלטרנטיבה טובה לפני שאני מתחיל להתייעץ על דגם וכו', אני רוצה לדעת אם הציפיות שלי ריאליות התקציב שלי הוא 2000 שקלים (על הכל, כולל משלוח ומיסוי בארץ) ואם כן, איפה אני יכול לקנות מכשיר כזה (אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לאתר אמין) ומה עלי לדעת לפני קנייה כמו כן, רציתי לדעת אם לPHONE S 1 שלהם יש בעיות עם תאימות לעברית תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי לפני כמה ימים עדכון, אישרתי, התקנתי והתברר שזה אנדרויד 4.1.1 . אחרי זה ראיתי שהרבה אנשים עם s3 קיבלו עדכון 4.1.2 . ניסיתי גם דרך הטלפון לבדוק וגם דרך kies , הוא כותב שהגרסה שלי 4.1.1 היא הכי עדכנית. למה? זה קשור למפעילה? אני בהוט מובייל אבל קניתי את המכשיר בחנות פרטית.. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מבין מעט מאוד בתחום ורוצה להתחדש. יש לי גרוטאה ישנה מלפני 5 שנים. 3 דברים שחשוב לי שיהיו: WIFI נגן מוזיקה מצלמה שכולם יהיו באיכות טובה. סימביאן/אנדרואיד, לא ברור לי מה עדיף ומה ההבדל שעושה את ההבדל ביניהם. אשמח לקבל הצעות מהמומחים. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברת Ulefone מתכוננת להשקת הדור החדש של סמארטפון ה-Power המאסיבי שלה - עם שבב חסכוני במיוחד וקיבולת סוללה גדולה יותר מאי פעם לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברים, בימים האחרונים סקרתי את הDoogee X5 Pro שקניתי כטלפון גיבוי. בזמן הסקירה שמתי לב לאפליקציות שמקבלות הרשאות יתר (וזה לא רק במכשיר הזה). כתבתי את כל המידע בבלוג כאן: http://dannysolutions.tech/doogee-x5-pro-%D7%9E%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA-285-%D7%A9%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8/ אני חושב שגם אם הDoogee עצמו לא כ"כ מעניין אתכם - כדאי לכם לקרוא את הקטע בקטגוריית "מע' הפעלה, חווית משתמש ואזהרת ריגול" שנוגע לשלל מכשירים סיניים מבוססי Mediatek. אשמח לתגובות והערות, המשך סוף שבוע מעולה! - דני
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי שחשפה את ה-m3 Note הנהדר, היצרנית הסינית מציגה יורש מבטיח גם עבור הסמארטפון הזול ביותר שלה Meizu ממשיכה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. אחרי שהשיקה את ה-m3 Note שהפך ברגע לאחד המכשירים המשתלמים ביותר בשוק, היצרנית ממשיכה כעת את המסורת ומציגה אם האח הקומפקטי והזול עוד יותר שלו – ה-m3. בדומה ל-m2 שקדם לו, ומהווה כרגע את אחד מהמכשירים המשתלמים ביותר בשוק הישראלי עם תג מחיר של 650 ש"ח בלבד, גם ה-m3 מציע מסך IPS בגודל 5 אינץ' וברזולוציה של 720p, עם מעטפת פלסטיקית צבעונית שתהיה זמינה בגוונים לבן, אפור, כחול, ורוד או מוזהב. עם זאת, יש כאן כמה וכמה שינויים חשובים שבוצעו מתחת ומעל לפני השטח – עם חיפוי קמור של 2.5 מימדים על המסך (מבוסס זכוכית מוקשחת מדגם…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היום גיליתי משהו מאוד מוזר ומקומם, על האריזה של המוצר שלי כתוב שגרסת החומרה היא 1.1, במכשיר עצמו תחת התפריט הנסתר 3845#*802# כתוב תחת system info שהגרסת חומרה 1.0, יש מצב שעבדו עליי למעשה ומכרו לי מכשיר מחודש ולא חדש? רכשתי אותו מאתר HITECHZONE של ארגון עובדי ההייטק במחיר מוזל. חבר שלי קנה מ KSP את אותו דגם מכשיר טיפה יותר יקר ואין לו תקלות ואצלי יש המון תקלות חוץ מה GPS גם הרמקול לא משהו. אין לי מושג איזה מהדורת חומרה יש אצל חבר שלי, אבל אצלו המכשיר מתפקד פצצה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ממש אתמול שמתי לב שהם הוסיפו אותו לקטלוג http://test.pelecom.net/Product/1322/Motorola_Moto_X_16GB רק חבל שזה דגם 2013 ולא 2014 החדש.. כמו כן המחיר מגוחך, הם מבקשים עבורו כמעט פי 2 מהמחיר באמזון. אוף =\
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


