גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
האם משהו מכיר תוכנה או אפליקציה שבעזרתה אפשר בלחיצת כפתור להפסיק את כל פעולות האפלקציות ש"רצות " בסמרטפון??
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב.. קודם כל שלום. יש לי באיזור ה1200 שקל והחלטתי ללכת על הE270 (שש ג'יגה) בזמן שהייתי מאושר מההחלטה שלי שמתי לב להמון דיונים שמדברים על בעיות עם הנגנים.. לדוגמא ראיתי המון דיונים על נגנים שלא נפתחו.. זה משהו שכיח? או שאפשר להזמין בראש שקט? ואם אפשר אוזניות שיהיו יותר טובים מהאוזניות סטוק עד 100 שקל (שנכנסות לתוך האוזן.. לא היותר עבות) מפנדה בבקשה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://space-balloon.net/live/?utm_source=twitter&utm_medium=timeline&utm_campaign=tw_live
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להזמין S5 מ ebay יש המון דגמים... SM-G900X כאשר במקום X מופיעות האותיות H\I\J ועוד... מה ההבדל בין הדגמים השונים? ושאלה נוספת - מישהו יודע מהו אחוז המיסוי על מכשירים סלולרים? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אשמח להמלצה על טאבלט אנדרואידי העדפה ל10" שימוש אינטרנט, סרטים, מצלמה טובה. התקציב 1000-1500 אפשר לחרוג קצת לכיוון 1700 מעדיף שלא. אם אפשר לפרט יתרונות וחסרונות יהיה מצויין. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפליקציית "סיפור בהמשכים" מבוססת על המשחק האהוב שכולנו שיחקנו בילדותינו, והיא מיועדת לשני שחקנים או יותר. התנהלות המשחק: השחקן הראשון בוחר אם ברצונו להתחיל סיפור עם התחלה מקורית משלו, או להיעזר במשפט מוכן מהמאגר הקיים באפליקציה. לאחר מכן, כותב השחקן טקסט (מקורי או בהתאם למשפט שבחר), ומעביר אותו לשחקן הבא. השחקן השני ממשיך את הסיפור מהמקום בו עצר השחקן הראשון, וכך הלאה. השחקנים רואים בכל פעם רק את המילים האחרונות מהטקסט שכתב השחקן הקודם, וזאת כדי שיוכלו להמשיך בכתיבה. לאחר שהשחקן האחרון יבחר לסיים את הסיפור, יופיע הסיפור המלא כשהוא כולל את החלקים שכתבו כל המשתתפים. שימו לב שכל קטע צבוע אחרת, וזאת כדי שתוכלו להבחין בין החלקים השונים. כל הסיפורים שכתבתם נשמרים בספרייה ה…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ainol-novo.com/ainol-novo-10-hero-ii-10-1-inch-quad-core-tablet-pc-dual-camera-wifi-hdmi-bluetooth-gps-16gb.html פעם ראשונה שאני רואה את אחד מהטאבלטים החדשים של איינול (quad core) זמין לקניה. מצד שני שאר הדגמים החדשים (קפטן, דרים וכ"ו) עדיין לא זמינים. הדגם הספציפי הזה כמעט לא שונה מההירו הישן מלבד עוד שתי ליבות במעבד, אבל אולי זה מעיד שאוטוטו יגיעו גם שאר הדגמים החדשים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הבנתי ששני המכשירים טובים, אבל ההיכרות שלי עם עולם הסמארטפונים מועטה. המכשיר אמור לשמש לשיחות, WAZE ואפליקציות שונות, גלישה באינטרנט ומוזיקה (מעדיף אחסון של 16GB ומעלה). איזה מכשיר לדעתכם טוב/מתאים לי יותר ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני שונא את הצלילים שיש בפלאפון הזה ומה שאני בעצם שואל זה שהאם אפשרי לשנות את הצלילים והצילצולים למה שאני רוצה(SMS) ואם כן איך...תודה רבה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בדיוק לפני כמה ימים, הE250 שלי התקלקל =/ היה אחלה של נגן , רק יש משהו מוזר ... כשאני מנסה להדליק אותו - הוא לא נדלק ולא קורה כלום. ( כנראה שמשהו במגעים נדפק) כשאני מחבר אותו למחשב - זה עובד והוא נדלק אבל ישר נכנס למצב של טעינה... =/ מה כדאי לי לעשות? ללכת ולנסות לתקן אותו? [ משהו מכיר אולי מקום בבאר שבע שמתעסק עם נגנים כאלה? ] או לקנות כבר SANSA CLIP..?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
צמד סרטונים קצרצרים מציג לנו, לכאורה, את סמארטפון ה-Venice שיהיה הנסיון הראשון של בלאקברי עם מערכת ההפעלה הניידת של גוגל לכתבה: http://hwzone.co.il/האם-כך-נראה-סמארטפון-האנדרואיד-הראשון/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי מעוניין בנייד 16 אינץ' עדכני ששוקל רק 1,200 גרם?לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
- 3 followers
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%9e%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%99%d7%a9%d7%94-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94-google-now/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1) האם ניתן לרכוש עבורו כרטיס זיכרון זול יותר מאשר Memory Stick Micro™ (M2™)? אולי MEMORY PRO DUO? 2) מהו הפורמט בו ניתן לראות סרטים באיכות הכי טובה בנייד? 3) מהם ההגדרות המקסימליות מבחינת איכות ה - VIDEO והסאאונד שכדאי להגדיר בעת ההמרה של קבצי וידיאו (שמעבר להם אין משמעות)? 4) כשאר הנייד מחובר ב-USB למחשב, הסוללה נטענת. האם זה פוגע בחיי הסוללה כמו כל טעינה אחרת בזמן שהסוללה לא התרוקנה? 5) האם קיימת תוכנה להגברת הסאוונד במכשיר? א. מהי? ב. האם זה בא על חשבון משהו? (למשל, על חשבון חיי הסוללה)? 6) רוצה לקנות Memory Stick Micro™ (M2™) 1GB א. היכן הכי זול בארץ? ב. היכן הכי זול בחו"ל ואמין!!! עם אפשריות שליחה לארץ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מקוה שזה הפורום הנכון לשאול. מדובר על כיסוי הרשת האלחוטית בבית ב-MESH .המחשבים שלי בממד ויש לי מחסן מחוץ לדירה. הייתי רוצה שיהיה כיסוי כי לפעמים יש בעיות קליטה אלחוטית בבית. הראוטר שלי הוא של בזק (אני מנוי שלהם). יש הצעה באמזון איטליה לקנות את המכשיר הזה TP-Link Deco P7 AC1300 + AV600 Wireless Home Network Hybrid Complete solution system המחיר כרגע ירד ל-199 יורו, האם זה שווה (הרוב כתוב באיטלקית אבל יש לי גם הסבר באנגלית) AC1300, HomePlug AV600; Wi-Fi + PLC Hybrid Mesh: Hybrid network increases bandwidth speed. With the power line NO distance limitations, more. Qualcomm Quad Core Processor and with the Deco P7 dis…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש שמועות חדשות שעוד כמה חודשים יצא אייפון נאנו. התמונות שמצאתי בינתיים באינטרנט מראים שאין הבדל בין האייפון נאנו לאייפו חוץ מהגודל, המחיר כמובן יהיה בהתאם. עדיין אפל לא יצאה בהודעה רשמית על כך אבל יש המון דיבורים על זה. רוצים לראות אותו. הנה הקישור: (להגדלה לחצו על התמונה שבאתר) http://www.macrumors.com/2008/12/22/iphone-nano-concept-photo/ מה הייתם קונים אייפון נאנו או אייפון?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם. חבר טוב שלי חוגג עוד מאט יומהולדת ולאחר הרבה מחשבות הגעתי לרעיון הנ"ל כמתנה צנועה. היה לו בעבר נגד IPOD שיצא מכלל שימוש. יש משהו ששווה השקעה בטווח המחירים הנ"ל?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא יודע אם הפורום המתאים אבל הכי מתאים שמצאתי... בכל אופן אני חשבתי לקנות אחד מאלה: http://www.sollan.co.il/ProdBySCategory.asp?cat=13 האם מישהו בדק את העניין? עד כמה זה גומר את המצבר של האוטו ולכמה יספיק בכלל מתאם של 300 וואט...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גוגל מאפשרת למשתמשי אנדרואיד עם ראש פתוח ולמפתחים להתנסות בגרסת Canary של הדפדפן הפופולרי ביותר, אשר מתעדכנת מדי לילה עם היכולות העדכניות והחדשניות לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני הולך לקנות גלקסי 3 מחנות פרטית, אז דבר ראשון אם יש למישהו המלצה על חנות טובה ואמינה במרכז, אני אשמח. דבר שני, הייתי רוצה לדעת בעת הקניה אם המכשיר הוא מקורי, לא גנוב או משומש - האם יש דרך לבדוק זאת? אני מכיר את עניין ה IMEI, אך איזה מידע אני יכול להפיק מהמספר הארוך הזה? דבר שלישי, במספר חנויות מציעים עברית בתוספת מחיר. אם אני קונה מכשיר באנגלית, האם אני יכול לעדכן גירסה דרך המכשיר לגירסה של חברת הסלולר שלי? תודה רבה לעונים על השאלות הרבות והקשות !
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אם כן, בטח המחיר שלו יהיה בשמים, חשבתי לקנות אותו במקום את ה D2 טוב, בתמונה ליד זו ששמתי רואים מפה עם רחובות, הוא יתמוך בתוכנות הניווט שיש בארץ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים !! אני מחפש לקנות נגן mp3/mp4 .. משהו כמו זה http://www.palmnet.co.il/Product.asp?Pid=3445666844&Cat2Cat1ID=3607&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he נגן של סילבר-ליין MP5 603 אני יודע ש-MP5 זה סתם גימיק שיווק או מה שזה לא יהיה.. אני מחפש נגן יותר איכותי מסילבר ליין , כי לפי מה שהבנתי הנגנים של סילבר ליין "לא משהו". התקציב כמו שרשמתי 400-450 ש"ח . יש המלצות?? תודה רבה !
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם וערב טוב, יש לי מוטורולה דיפיי + עם אנדרואיד 2.3.6 ואני הייתי רוצה לשדרג לו את גרסת האנדרואיד,ברגע שאני נכנס לעדכוני תוכנה ומנסה להעדכן זה רושם לי שהמכשיר שברשותי מעודכן. האם יש איזושהיא דרך לעדכן את המכשיר לגרסת אנדרואיד יותר חדישה? כשאני אומר גרסה חדישה אני מכוון ל 4 ומעלה. תודה מראש לכולם
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את האפליקציה והכל טוב ואני מרוצה. העניין הוא כשאני נכנס להודעות, ואז לוחץ על איש קשר שאיתו כבר התחלתי "שיחה", המקלדת עדיין לא מופיע לי ואני צריך ללחוץ על החלונית הלבנה שבה מכניסים את הטקטסט כדי שהמקלדת תצוץ לה "מלמטה". זה משהו שיש בכל המקלדות? משום מה נדמה לי שב-Smart Keyboard זה לא כך, אבל אולי אני טועה. אשמח לדעת אם אני טועה או לא ואם זה רק בסלייד - האם ואיך אפשר "לתקן" את זה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


