גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי בעיה יש לי מכשיר asus a696 wm6 ואני מנסה להתקין עליו iGO 2006 Plus הבעיה מתחילה בהתקנה כבר כשאני בוחר שפה וכו' הוא לא מגיב איפה שהוא אמור להגיב ואחר כך כשאני סוף סוף מצליח להתקין (ע"י ניסוי וטעייה) יש בעיה מוזרה כאילו לקחו חצי מהמסך ושמו אותו בצד ההפוך. ניסיתי להתקין את הפאץ' של החברה שמייבא ronlight וזה לא עזר בכלום. תודה רבה לכל מי שיכול לעזור
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשכיר הוא שיאומי MI A3 שלא עבר רוט, מעודכן ל-אנדרויד 10. כרטיס הזיכרון הוא Sandisk 256GB. אין שום בעיה בכרטיס עצמו. הוא לא מזויף ואני בדקתי אותו בצורה ממצה בסביבת ווינדווס, כולל פירמוט ל-exFAT (ואח"כ שהכל מתפקד כהלכה (במחשב)). המכשיר לא מקבל את הכרטיס כשהוא מפורמט ל-exFAT ואני צריך לתת לטלפון לפרמט אותו. אני צריך להגיע למצב שאני יכול לשמור על הכרטיס קבצים שהם הרבה יותר גדולים מ-4GB, בלי רוט ובלי "קומבינות" הרסניות כאלה או אחרות. כן, אני יודע שניתן לפרמט את הכרטיס בצורה כזאת שחלקו יהיה FAT32 וחלקו השני יחשב כ-"איחסון פנימי" וכן יאפשר לי לשמור עליו את הקבצים הגדולים. אני פשוט לא מעוניין בזה. כבר שרפתי מלא שעות מהחיים שלי על הדבר הזה (…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פרוייקט Ara השאפתני לא יחל בפיילוט השנה כמתוכנן, אך עם זאת מבטיח לנו קאמבק זוהר בשנה הבאה לכתבה: http://hwzone.co.il/לא-אבדה-תקוותנו-פרוייקט-הסמארטפון-המו/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להתחדש במכשיר חדש וכל עניין המסך מגע מאוד קורץ לי אז מהאפשרויות שמוצעות לי בסלקום מה כדאי Samsung F480 LG Kc910 Renoir Lg Viewty Samsung I900 Omnia או לחכות למאי לNokia 5800 שאמרו לי בסלקום שיגיע להם נורא חשוב לי עניין הממשק שלא יהיה איטי ושהמסך יהיה רספונסיבי גם חשוב לי שהמכשיר יוכל להוציא שמע באיכות דיי גבוהה דרך אוזניות כמובן ושהסוללה לא תגמר מהר
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עכשיו גיליתי שאין לי אחריות אצל חברת הסלולר (פלאפון) אלא ביצרן, אכפת ליצרן איזה רום יש לי? של פלאפון או סתם רום אחר?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
(שאני מחבר עם כבל לטלויזיה)? Ipod video דור 5, בתוכנה ההמרה יש לי 2 רזולוצית 320 על 240 (משהו כזה) ועוד אחת קצת יותר גבוה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמה שאני מתעב את apple , אחת האפליקציות החזקות ביותר שנוצרו עברו הipad היא Itunes U, מקבץ עצום של הרצאות ושיעורים ממגוון אוניברסטאות ברחבי העולםף בווידאו, אודיו וטקסט. אפליקציה מדהימה לכל סטודנט או שוחר ידע. ברשותי טאבלט אנדרואיד והיתי שמח לאפליקציה דומה במכשירי. לצערי לא מצאתי בplay store משהו דומה, אלא כל מיני חיקויים ואדפטציות לא נוחות שמספקות מידע מצומצם בלבד. מקווה שמישהו מכיר.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פעם קניתי לאחי CX-10 של SYMA: הוא עבד סבבה עד שהוא ריסק אותו ואז התחלנו להחליף חלקים שגם זה היה מגניב, זה חלק מההתעסקות... אבל באיזה שהוא שלב כשהמנוע התנתק לא הצלחנו להחלים שוב את המוליכים לבוארד. וותרנו עליו ומאז לא נגענו בזה. עכשיו יש לו בר מצווה ויש לי תקציב כדי לקנות לו מתנה, חשבתי לתת לו קוואדקופטר רציני יותר. התחלתי לחפש והבנתי שזה לא יקר מידי בשביל מתחילים (כלומר כלים פשוטים יחסית) אני חושב שאני יכול לקנות שניים או אולי שלושה קוואדקופטרים. ככה אנו נתנסה ונשתפשף באופן קצת יותר אינטנסיבי בהשוואה לאחד בלבד. . . חשבתי על אלה: JJRC H31 - עמיד במים יחסית לא נשבר בקלות מאוד מהיר וזול בצורה משמעותית: …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחד ממכשירי הדגל הסיניים הכי מפתיעים בשנה שעברה זמין כעת לרכישה בעבור כ-180 דולר גם אם השם LeEco (לשעבר LeTV) לא מצלצל לכם מוכר, ליצרנית הסינית הצעירה הזו יש דיל שכדאי לכם לבחון ולשקול אותו. האתר הסיני הבינלאומי gearbest (וגם מספר אתריםמתחרים לו) מציע עתה את הסמארטפון המוביל של החברה משנה שעברה, ה-Le One Pro שנקרא גם X800, במחיר נמוך בהחלט של 190 דולר, אשר יכול לרדת גם לרמה של 179.9 דולר בלבד, עם הזנה של קוד הקופון 'LT1PGB' שמקנה הנחה של 10 אחוזים מן המחיר המלא. ה-X800 מציע מסך IPS בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציה של 1,440×2,560 פיקסלים, שבב Snapdragon 810 מתומן ליבות של קוואלקום, זכרון RAM בנפח 4GB, נפח אחסון מובנה של 64GB, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מבזק…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שעון חדש שנוצר בשיתוף פעולה בין מעצב האופנה מייקל באסטיאן לחברת HP מתיימר להיות יותר שעון מאשר גאדג\'ט, לשם שינוי לכתבה: http://hwzone.co.il/mb-chronowing-%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%9f-%d7%97%d7%9b%d7%9d-%d7%95%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91-%d7%a9%d7%9c-hp/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נראה לי שיש כאן יותר מאחד . יצא Gingerbread עובד במלוא החומרה , עובד מעולה וזריז, בלי sense , אבל בימינו, מי צריך אותו. להורדה , כנסו לכאן: http://www.cronosproject.org/forum/viewtopic.php?f=63&t=620
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החלטתי לקנות נגן יותר איכותי מ איפוד ננו הג'נרי שיש לי. קראתי על 2 הנגנים ביקורות ושניהם די טובים,מבחינת העיצוב אני אוהב את שניהם,השאלה שלי היא מי מציג איכות יותר טובה ועם איזה נגן מקבלים אוזניות יותר טובות?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני צריך נגן סרטים גדול בעיקרון בלי הגבלה בתקציב חשבתי על COWON A3 אבל הבעיה היא שהוא לא מסך מגע ואז היא אפשר לקפוץ לחלקים בסרט, והוא גם כבד לא נכנס לכיס יש גם את הנגן COWON O2 אבל אמרו לי שיש לו בעיות טכניות ואני לא יודע אם הוא נכנס לכיס S9 חמוד אבל מסך קצת קטן...אפשר להתפשר עליו ארכוס 5 גם נחמד אבל גדול מאוד מישהו יכול לעזור?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
אני נמצא כעת בבריטניה והNote2 הנאמן שלי מראה סימני גסיסה מתקדמים, אני מניח שהגיע הזמן להחליף אותו. אין לי כוונה להוציא 400-500 פאונד על ספינת דגל מהדור האחרון, חשבתי על משהו יותר בכיוון 200-250 פאונד. למרות שבתחום הזה נכנסים מכשירים כמו הG3 והזנפון 2, אני דווקא רוצה לרדת בגודל המסך. די נמאס לי להסחב עם מסך טלוויזיה במשקל 180 גרם בכיס שלי. לפני כמה ימים מוטורולה/לנובו או איך שלא קוראים להם עכשיו פתחו במבצע ומוכרים פה Moto X מהדור החדש (2014) ב230 פאונד. למרות שזאת לא העיסקה הכי משתלמת ביקום, זה נראה לי די נחמד. האם למישהו יצא לשחק קצת עם המכשיר או לחילופין יש לו אחד כזה ומה אתם חושבים עליו?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
פטנט חדש של חברת הענק עשוי לקדם אותנו אל חזון אחרית הימים - סמארטפון שכל כולו מסך לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, אני רוצה לקנות Xiaomi MI3. הפלאפון החדש של החברה הסינית. אני טס לארה"ב בסוף החודש הזה. שמעתי מחבר על פרילנסרים שקונים את הפלאפונים האלו בסין, ואח"כ מוכרים אותם באינטרנט מארה"ב. הם עושים שילוח לכל מדינה. שאלות: מישהו ניסה את זה? מתי יוצא ה-Xiaomi MI3 בארה"ב? איפה מוצאים מוכרים? איזה פורומים? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, לפני שאני קונה אחד או שניים: Sandisk 32GB Ultra Micro SDHC SD HC 30MB/s Class 10 UHS-I עולה כולל משלוח כ-125 ש"ח. לעומתו כרטיס הזיכרון הפשוט של סנדיסק (Class 4) עולה בזאפ בארץ 105. (לא מצאתי בזאפ את הנ"ל) כדאי או שאני מפספס משהו? ישמש ככרטיס זיכרון בשביל Galaxy S3 תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כרגע חי טוב למדי עם נוקיה 1616, יחס עלות תועלת הכי טוב שיש למכשיר סלולרי. אני מחפש המלצות למכשיר "חכם", הקריטריונים שחשובים: 1) מחיר- אני לא רואה שום סיבה בעולם לשלם יותר מ 1000, מקסימום 1200 ש"ח על מכשיר - זה התקציב. 2) מסך לא גדול מדי, סביבות 4 אינצ'. 3) סוללה מה שיותק חזקה ועם אפשרות להחלפה. כרגע טעינה בנוקיה מחזיקה לי יותר משבוע. אני מוותר על זה בצער רב אבל רוצה לצמצם תלות חשמלי כמה שיותר. 4) פנס\לד (ולא רק פלאש) - חובה. 5) אפשרות הרחבת זיכרון. 6) תמיכה טובה בעברית. 7) עדיפות למכשיר שאפשר לקנות בארץ. מעדיף לא להתעסק עם רומים אבל אם יש מכשיר שעם החלפת רום יעשה אותו משמעותית טוב יותר (ברמת הקריטריונים הנ"ל) אז זה בסדר גמור. רוב תודות!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע מתי מגיעים 2 הדגמים? שמעתי ה-95 כבר במרץ... הבעיה, שלאחר שהייתי בטוח שזהו הפלא' הבא שלי... הוא קיבל ביקורות צוננות מאוד! ממש התאכזבתי ממנו! לעומתו, ה76 בעיצוב שאני יותר אוהב וזהה לו לגמרי מלבד המצלמה... מה עדיף? תמונות: 76 http://i.gsmarena.com/ii/reviewsimg/3gsm07/nokia/gsmarena_184.jpg 95 http://i.gsmarena.com/ii/reviewsimg/3gsm07/nokia/gsmarena_164.jpg לינק למאמר המאכזב שקראתי: http://www.pocket.co.il/cgi-bin/pocketil/viewnews.pl?id=EEyAAFVlVkQzVyjSfe&tmpl=pocket5&style=pocket5 נואש... וחייב פלא' חדש דחוף!!! [מחיר לא עקרוני]
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסמארטפון הקמור והמרהיב של סמסונג מוצע באיביי בעבור 660 דולר, ויש גם אפשרות למשלוח לישראל לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ה-galaxy-s6-edge-נמכר-באיביי-בהנחה-של-כ-100-דולר/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, לאחרונה אני מקבל הודעה בטלפון שאומרת שאין די מקום פנוי בדיסק, כלומר הזיכרון של הטלפון מלא. להבנתי מדובר במחיצת המערכת של הטלפון, כיוון שבשטחים לאחסון- הן בכרטיס זיכרון והן בזיכרון הפנימי של המכשיר יש לי עוד הרבה מקום. התופעה משפיעה על היכול שלי לקבל הודעות sms, על היכולת להתקין אפליקציות חדשות ובקיצור ממררת את החיים. לאחר שהעברתי את כל האפליקציות שהיו מותקנות על המכשיר אל הכרטיס זיכרון, נוצר מקום של כמה מאות מ"ב, אולם הוא התמלא וכרגע שוב הגעתי למצב של כמה ק"ב, פנויים בלבד. האם מישהו יודע למה זה מתמלא כ"כ? האם למישהו יש הצעה כיצד לפתור זאת? האם יש אפשרות למחוק קבצים כלשהם? ולאחר מכן להתקין סייר קבצים ודרכו לגשת למה שאפשר להעביר אל הזיכרון שנועד לאחסון? בנוסף, מישהו יו…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, ברשותי מכשיר נוקיה 6280, ולחברתי סמסונג. אני באוראנג' היא בסלקום. הכל היה בסדר, SMSים שלחתי וקיבלתי בלי בעיות. עד שהגיע יום חמישי האחרון ומאז אני לא מקבל מחברתי SMSים. אני יכול לשלוח לה והיא מקבלת, אני יכול לשלוח לאחרים והם מקבלים. אחרים שולחים לי ואני מקבל, היא שולחת לאחרים והם מקבלים. רק ממנה אלי היא לא מצליחה לשלוח. כתוב שההודעה נשלחה, אבל נאדה. למישהו יש מושג קלוש מה הבעיה??? תודה, ירון.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אתמול כשחיברתי את הטלפון שלי מסוג w380i sony ericsson למחשב כדי להעביר קבצים התוכנה שלו (Sony Ericsson PC Suite 6.0) הקפיצה לי הודעה שיש עדכון לטלפון. אני לחצתי אישור לאחר שהטלפון עודכן והפעלתי אותו מחדש הוא לא קולט את הsim (של אורנג') ורושם לי insert correct SIM card . את הפלאפון קניתי לפני איזה שלושה שנים לא מהחברה (הוא היה sim free לכל הרשתות) וכבר אין לי אחריות עליו . האם יש דרך כל שהיא לתקן את זה אשמח לתשובה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


