גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
דגם תקציבי חדש מבית סמסונג מחליף את שבב ה-Exynos הצנוע בשבב Snapdragon צנוע ומרחיב את הצילום למערך משולש - אבל האם זה באמת מספיק בכדי למשוך קונים חדשים? לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר שיטוטים ברשת קניתי לעצמי את ה-Plantronics Voygaer 520, בעקבות הביקורות הרבות אשר משבחות את האוזנייה. אולם, למרות שהגברתי את הווליום גם באוזנייה וגם במכשיר (Tytn II) עד הסוף, עוצמת השמע באוזנייה נמוכה יחסית. ניסיתי לחבר ל-N95, למכשיר של סוני ומכשיר מוטורולה, ובכולם שומעים חלש יחסית. ניסיתי להחליף עותק של האוזנייה, גם החדשה נשמעת אותו דבר. בדיקה של Motrola HS700 לעומתה, נשמעת הרבה יותר חזק. נתתי גם לאחרים לבדוק כדי לוודא שאני לא איזה חרש בהכחשה, וכולם מסכימים ששומעים חלש מדי. כיוון שאף אחד ברשת לא התלונן על עניין העוצמה - מה אני עושה לא נכון?! תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ספקית הסלולר האמריקאית נאלצה להודות כי פתרון האבטחה הארגוני הכולל שלה - לא ימנע מהממשל האמריקאי גישה למידע של המשתמשים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%91%d7%98%d7%95%d7%97%d7%94-%d7%a9%d7%9c-verizon-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%9e%d7%a9-%d7%91%d7%98%d7%95%d7%97%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אני משלם על הנגן מעם ומיסים? איך אפשר להיתחמק מתשלום? מאיזה אתר כדאי לי לקנות? תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ידידה שלי קנתה את הנגן, האמת הוא אחלה יחסית למחיר הזול שלו, הדבר היחידי שמפריע קצת זה המערכת הפעלה שלו, יעני, התפריטים דיי לא נוחים, רציתי לדעת האם יש אפשרות להחליף אותם במשהו נוח יותר על ידי התקנה של משהו על הנגן
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם , סופסוף נגמרה תקופת ההתחייבות שלי ל"פלאפון",ואני רוצה לקנות מכשיר חדש אבל ,אני לא רוצה לקנות מכשיר מחברות הסלולר. אני רוצה מכשיר שהוא מחשב כף יד שהוא גם טלפון, ולא טלפון שהוא מחשב כף יד! אני מוכן להשקיע אבל שיהיה טוב! -מחשב כף יד טוב, -GPS טוב (אני גרוע בדרכים, אני חייב GPS טוב) -וגם טלפון טוב. -(בגלל שאני ישתמש בו הרבה אני צריך סוללה חזקה..) אני לא ממש מבין בנושא ,אני מאוד אודה לכל רעיון או הסבר שיעלה. תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי אוזנית בלוטוס מסוג Motorola H560 בשביל מחשב כף יד משולב פלאפון של ASUS מדגם P835. למכשיר יש מערכת הפעלה Windows Mobile 6.1 בשיחות סלולריות רגילות האוזניה עובדת בסדר וללא בעיות. אני מנסה לגרום לה לעבוד גם עבור שיחות סקייפ דרך המכשיר ומשום מה לא מצליח. מישהו ידוע אם אפשרי להשתמש באוזניה גם עבור שיחות סקייפ (ועבור עוד ישומים) ואיך עושים את זה? תודה רבה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עברתי מהוט מובייל לגולן: 1) ניוד מספר תוך 3 ימים (הייתה תקלה אבל עברנו את זה - הסים של הוט עבד עד שהניוד עבר בהצלחה) 2) קליטה - מדהים! במקומות שהוט מובייל כמעת ולא הייתה קליטה בכלל בגולן יש קליטה מעולה - כל הזמן (כמעת)! 3) גלישה! גם פה גולן לא נופלים מהוט.. בהוט גלשתי בדרך כלל 3-5 מגה ובמצב טוב הגעתי ל-7 מגה. בגולן אני גולש ברגיל 1-2 מגה ובמצב טוב 5 עד 5 וחצי מגה. לא רע בשביל סלולר ואני מאמין שזה רק ישתפר עם ההרחבה של התשתית של גולן בכל האזורים. 4) מענה טלפוני! בהוט אפשר לחכות 10 דקות בכייף. בגולן כנגד המענה תוך 30 שניות אולי דקה.. נכון חלק מהנציגים לא ממש מבינים ברמה הטכנית (חדשים עדיין) אבל הם יכולים ללכת לבכיר ולתת תשובות בתחלס וזה מה שחשוב. עדיף לקבל תשובה מנציג ש…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, חבר שלי קיבל טלפון Samsung D880 DuoS (שנקנה ברוסיה למיטב זכרוני). הוא רוצה להפעיל אותו עם מספר של פלאפון, אבל כששמנו בו את ה-sim של פלאפון התקבלה הודעה שהוא פתוח רק לשיחות חירום. יש למישהו מושג מה אפשר לעשות? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי נהרס לי ה6288 הישן שלי שהחזיק 3 שנים טובות... אני מחפש לקנות פלאפון חדש מחברה פרטית, והתקציב הוא סביבות ה1500 שקל (:... חשוב לי שאיכות השמע בפלאפון תהיה טובה (מבחינה של מוזיקה), רמקולים סבירים +, מסך כמה שיותר גדול ואיכותי, אני מעדיף סליידרים בהרבה אבל לא הכרחי, מצלמה שתהיה בסדר + ועם פלאש- אבל לא צריך את המצלמה הכי טוב בעולם או משהו, WIFI וGPS אלה תכונות חשובות בשבילי- אבל על הGPS אני יכול לוותר אם ממש צריך... אם אפשר בבקשה כמה אופציות (כדי להשוות) עם מחירים מחברות פרטיות בארץ ובחו"ל (אין לי בעיה להזמין מחו"ל כי אמרו שזה לפעמים אפילו יוצא יותר זול).. תודה רבה מראש!! :)
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני זקוק לנגן חדש ואני חשבתי על האייפוד נאנו האחרון שיצא. השאלה היא איך איכות הצליל שלו? ברשותי כרגע נגן קואון D2 ואני מאוד נהנה מזמני הסוללה שלו ואיכות צלילה חביבה בהחלט. האוזניות הן Etymotic hf5 ו-Westone ES3X. חשוב לי גם שלא יהיה רעש רקע סטטי ושהצליל יהיה נקי ומאוזן (אין לי כל עניין באקווילייזרים כאלה או אחרים). בתודה מראש. (נ.ב. - אין לי דרך להאזין לנגן נכון להיום כיוון שאני לא מכיר מישהו שהנגן נמצא בבעלותו)
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תמונות חדשות שצצו ברשת מצביעות על כך שדגמי האייפון הבאים יקבלו אפשרות צבע חדשה ולא ממש צפויה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/חולמים-על-אייפון-ורוד-בקרוב-זה-עשוי-לקר/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי היום NEXUS 6P מ KSP וקיבלתי מטען של LG שמספק 1.8 אמפר הבנתי שהמטען המקורי אמור לספק 3 אמפר היכן ניתן לקנות את המטען המקורי? והאם יש אפשרות לדרוש מ KSP את המטען המקורי? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם, אני אחד שמגבה את הטלפון שלו פעם בחודש לפחות, אבל החודש, כבר כמה פעמים שתוכנת ה -Kies של סמסונג פשוט מסרבת לגבות את המכשיר לגמרי! (לפני כן הייתה בעיה בגיבוי הודעות SMS אבל 'פתרתי' אותה בכך שגיביתי את ההודעות בקובץ גיבוי נפרד) ניסיתי כל פתרון אפשרי ברשת: למחוק ולהתקין את KIES - לא עזר למחוק ולהתקין את ה-USB DRIVER של המכשיר עצמו - לא עזר להפעיל את KIES בתאימות ל-WIN 7 - לא עזר (המחשב שלי עם 8.1) - קצת מידע על המכשיר: המכשיר של אורנג' גרסה 4.3 ללא ROOT - איך מסדרים את KIES והאם יש עוד דרכים לא יותר מדי מסובכות לגבות את המכשיר
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי אייפון ויקח קצת זמן עד שאני אחבר אותו לרשת סלולרית(אגב, איזו חברה הכי משתלמת?). רציתי לדעת אם בינתיים אפשר לעשות איתו משהו.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הנגן היה מחובר למחשב כשפתאום הוא נכבה ולא רוצה לא להידלק ולא להיטען... למישהו זה קרה? אם אין ברירה אז יש אחריות אבל אין לי כוח לכאב ראש הזה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבאתי מחבר שלי כבל לפלאפון (טליט X70) אבל המחשב לא מזהה את ההתקן החדש (XP) . מה עושים ???
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אין דרישות מיוחדות, אין צורך באפשרות להכנסת SIM ומספיק WIFI מהבחינה הזו. הטאבלט לא הולך להחליף מחשב נייד (רעיון טיפשי לדעתי אבל זה לפעם אחרת) אבל הוא כן רוצה שתהיה אפשרות להעלות קבצי וורד למשל, ולו רק לקריאה. אני מניח שטאבלט מבוסס אנדרואיד יכול להיות טוב פה ובעזרת אפליקציות כאלו ואחרות ניתן יהיה לבצע את מה שהוא מעוניין בו. הטאבלט ירכש בארה"ב,שעדיף חנות פיזית (דוד שלו, תושב המקום הוא זה שיקנה). נ.ב. חשוב מאוד שתהיה תמיכה מלאה בעברית, אין צורך בתפריטים בעברית אבל כן צריך שיהיה אפשר לכתוב ולקרוא בעברית
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש מטען מהיר לסוללות AA וAAA. כרגע יש לי מטען של GP שעושה את העבודה ב15 דקות. מחפש משהו בסגנון, אם אפשר ל8 סוללות בו זמנית, אפשר להסתפק ב4 אם זה לא נכנס לתקציב. אשמח להמלצות.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא בכל יום שאנחנו רואים מכשיר מוקשח מחברה גדולה כמו פנסוניק, אך מכשיר ה-Toughpad FZ-E1 של החברה מציג מפרט עוצמתי, סוללה ענקית וקשיחות שלא נראתה כמוה בשוק לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a4%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%a7-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%98%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%98-%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%a2%d7%99%d7%a8-%d7%95%d7%97%d7%a1%d7%99%d7%9f/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לנובו השיקה באפריל אשתקד את מכשירי ה-K80M שלה למכשיר ישנן שתי תצורות: בתצורה הקלילה שלו עם 2GB RAM ו- 32GB ROM ואילו בתצורה המתקדמת המכשיר יכלול 64GB זיכרון קשיח ו 4GB זיכרון ראם עלות המכשיר בתצורה המתקדמת מתחילה מ185$ כתלות בצבע המכשיר ללא מע"מ (כולל משלוח לארץ) ואילו בתצורה הקלילה מתחיל מ160$ אז מה בעצם יש לנו כאן? לנובו החליטו להישאר עם מערכת ההפעלה הקודמת של אנדרואיד, הקיט קט 4.4 אם תשאלו אותי אני חושב שזה נובע מהרצון לשמור על צריכת סוללה נמוכה יותר לעומת ה5.0+ המכשיר מגיע עם מעבד 64 סיביות של אינטל, ה Z3560, מעבד 4 ליבות של 1.8GHz מלווה במעבד גרפי איכותי של PowerVR G6430 533 MHz המוכר לנו מ iPhone 5S וה Asus Zenfone 2 …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם! אני מחפש כרגע לקנות מכשיר סלולרי חדש ודי בא לי על אנדרואיד. אין לי שמץ של מושג בתחום הסלולרי כי הייתי תקוע עם גרוטאה בת 5-6 שנים או יותר. עכשיו הSGS I9000 תפס את עיניי, ויש לי כמה שאלות: א) אם אני קונה עכשיו איפהשהו, בגרסת אנדרואיד 2.1, אני אוכל לעבור ל2.2 כשהיא תצא? ב) יש לינקים בקשר לאיך מתקינים עברית, מה זה ROOT ותאור למבנה המערכת בכללי(כדי שאני אוכל לשחק איתה קצת חוץ מהתקנת עברית אם זה אפשרי בכלל)? ג) איזה מכשירים קיימים פחות או יותר בליגה של הSGS(חוץ מאייפון) ששווים בדיקה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המכשיר הוא סמסונג גלקסי אס 2. תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם איזה מכשיר ודגם כדאי לי לקנות, אני צריך את כל הדברים הבאים: בתודה מראש ,מחפש מכשיר עם מסך גדול , שהוא אמין וטוב בצילום(רוצה לשנות זום באמצע צילום סרט) בקליטת שיחות וגלישה,בהקלטות ובסוללה 1.מחיר בסביבות ה-1200-1600 2. מצלמה לפחות 8 מגהפיקסל, שאפשר לצלם בה עמוד( או חצי עמוד) שבספר.רוצה לשנות זום באמצע צילום סרט 3.אחריות שנתיים 4. אמין (מעט תקלות) 5.סוללה לא מובנית שמחזיקה להשמיע MP3 כמה שעות 6.הקלטה באיכות סבירה 7אפשרות לכוון את הבהירות והכהות של המסך 8.מסך גדול (או גדול יחסית)-לפחות 5אינץ' אם זה ריאלי: מכשיר שהופך דיבור עברי לטקסט מוקלד לא צריך משחקים,ולא חיישנים למיניהם S4 לא טוב לי כי ב-1600 אצטרך לקחת משומש. G2 לא טוב לי כי לא רוצה סוללה …
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם, החלטתי לרכוש אייפוד טאץ' דור שני. אבא שלי נוסע הרבה לקנדה בשביל עסקים, ובגלל המחירים הנוחים יותר שם החלטתי לרכוש אותו שם. ההתלבטות שלי היא בין רכישה של המכשיר בחנות של APPLE במחיר של 259 דולר קנדי http://store.apple.com/ca/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch לבין רכישה של המכשיר בענק הקמעונאות WALMART במחיר של 239 דולר קנדי http://www.walmart.ca/Canada-Electronic.jsp?selection=listingDetails&tabId=1&singledept=null〈=&assetId=34491&imageId=49082&suggestedItem=&priceType=1&page=null&departmentId=64&categoryId=866&tabId=1 מה ההבדל ביניהם? מה דעתכם? תודה מראש לעוזרים, חן
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


