גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום . האם מכשיר כזה ניתן לפתוח אותו בארץ - עם תוככנות הפריצה ו / או דרך משווקים ??
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תומך עברית. חלוקה לתיקיות. נפח גדול - החל מ-5 ג'יגה. צפייה בסרטים + כתוביות (לא חובה, מקסימום אני יטמיע את הכתוביות בסרט). זמן סוללה יחסית ארוך (5-6 שעות של נגינה זה מספיק) אני אהיה עם הנגן בצבא ולא יהיה לי יותר מדי זמן להטעין אותו. אם הוא נטען מהמחשב אז בכלל לא תהיה אופציית הטענה בצבא. נגן שלא יהיה עדין ושביר. חשוב מאוד שהנגן לא יהיה בגודל של מקרר, נגן בינוני עם מסך בינוני שלא יתפוס הרבה מקום בכיס. מחיר בסביבות ה-500-600 ¤ אפשר לחרוג אם מדובר בנגן ממש איכותי שעונה על כל הדרישות. קחו בחשבון שאני לא ממש מכיר את העסק ולא יודע אם התקציב מתאים לדרישות, אפשר להעיר לי בנושא ואם אני אמצא לנכון אני אגדיל את התקציב. תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לחברה שלי מכשיר גאלקסי S1 עם גירסה שהגיעה מסלקום (גירסה 2.1) אני אשמח להסבר מפורט איך אפשר להחליף לו גירסה וגם מה זה אומר כי אם אני מבין נכון מדובר בגירסאות שמפתחים עצמאיים מעלים ולא במשהו "רשמי" יצא לי לקרוא בכמה אתרים על איך להגיע למצב downlode עם הנייד ותוכנת ה odin אבל לפני שאני מחרב לה את הנייד ומסדר לעצמי מקום של כבוד על הספה בלילה , אני אשמח לעזרה תודה רבה למגיבים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
תמונות מודלפות חדשות מציגות לנו כביכול את מכשיר ה-One החדש של HTC, בשם קוד \"M9\", שצפוי להיחשף רשמית בכנס ה-MWC השנתי שבברצלונה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8-%d7%94-m9-%d7%a9%d7%9c-htc-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש חיה כאת? כל האפליקציות מפשלות כשזה מגיע לעברית.. המובנית, הofficesuite.. יש משהו מוצלח? גם אם יש משהו שמאפשר צפייה בקבצים האלו בצורה תקינה זה טוב. תמיד זה נצמד לצדדים וחורג, משנה דברים, מעלים שורות וכו'.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש את הנ"ל -שאוכל להוריד ממנו את מה שכתבתי למחשב ולשנות אני לא ממש מבין בזה מחיר עד 700 שקל משו כזה לא צריך שומדבר מעבר לדבר הזה {וכמובן שאוכל לעלות עליו גם קבצי וורד ולעבוד עליו} תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכירו את אחד ממכשירי האנדרואיד היקרים ביותר שנחתו בארץ הקודש עד היום לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
למשתמש חדש (היום יש לו מכשיר פשוט), שלא מדבר הרבה, לא גולש הרבה אבל מנווט מעט. צריך GPS, מעדיף גרסת אנדרואיד כמה שיותר חדשה, יש משהו ב-75$, ככה שאני לא אשלם אפילו מע"מ? תודה !
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות לאבא שלי מחשב כף יד שהוא גם GPS חשוב שהאנטנה תהיה מובנית מכשיר, ושתהיה פנימית (לא מתקפלת החוצה) וכמובן חשוב שהמכשיר יעבוד כמו שצריך ראיתי את המחשב Mio P350 והוא נראה סבבה, אבל השאלה היא האם באמת להשקיע באחד כזה או לקנות משהו יותר זול. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, התחדשתי אתמול ב-N97. איזה דברים מומלצים יש למכשיר הזה? סוף שבוע נעים לכולם.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , קיבלתי את הדגם הנ"ל עם WM5 גרסא 5.1.525 אבל אין בו עברית , רקאנגלית ובלוקלים אין ישראל . איך אני מוסיף לו עברית וראיתי גם שיש כבר WM6 איפה אפשר לשדרג ? תודה .
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, קניתי את המכשיר הנ"ל ואני מרוצה ממנו מאוד, המצלמה (12.1MP) פשוט מדהימה. המינוס היחיד במכשיר זה המערכת הבאמת מחורבנת שלו (סימביאן), שבתחרות הזאת, האנדרויד (המערכת של אפל) לוקחת בהרבה. הסימביאן הזה משגע אותי וקשה לעבוד איתו באינטרנט, אלא אם אתה משתמש בעט הזאת וזה גם מבאס\מגביל. אז השאלה שלי בעצם, אם יהיה אפשר להמיר את המערכת הזאת לאנדרויד, שיגיע למשל באריקסון X10? או מערכת אחרת שבכלל תיהיה נוחה? הבנתי שהמכשיר הוא מולטי טאץ', אבל סימביאן לא תומכים במולטי טאץ', שזה שוב - פשוט מעצבן. תנו לי תשובות חבר'ה, חיכיתי למכשיר שנתיים והוא ביאס אותי, תגידו לי שיש עוד תקווה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הידיעות באינטרנט אחרי חיפוש לא ממש מבהירות מה קורה עם העידכון. יש טענות שהתחילו בדצמבר ואז הפסיקו. מישהו יודע משהו בנושא?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
משהו בסביבות מחיר של הN73 ושיהיה אפשרות לשחק משחקי גים-בוי ואנגאג' יש לכם פלאפון יותר טוב? כי שמעתי שיש לו המון באגים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, אני מתלבט בין 2 המכשירים האלה, בעיקרון הדבר היחידי שמפריע לי בנקסוס זה הזיכרון, אבל אני מאמין שאצליח להתגבר על הצורך בעוד מקום נוסף תוך כדי שימוש בשירותי הענן. אם ההדלפות האחרונות נכונות, איזה מכשיר יותר מומלץ? בעיקרון אני אעשה שימוש מאסיבי באינטרנט ואולי קצת משחקים, סרטים ושירים. הנטיה שלי לנקסוס היא בגלל המפרט היותר טוב, שהוא מגיע עם גרסה נקיה של גוגל והוא יקבל עדכונים ראשון. מישהו יכול להגיד לי מה החסרונות שלו מול הSGS3 חוץ מהמקום? עכשיו לשאלה החשובה מכולם:לפני ניסיון העבר, אם מכריזים על המכשיר ביום שני, מתי הוא צפוי לצאת לחנויות? האם יהיה אפשרי לקנות אותו בלונדון?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי שנדפקתי עם xiaomi 10400mAh מזויף אני צריך המלצה על power bank מחו"ל.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית הסינית מציעה את סמארטפון הביניים הטוב ביותר שלה, בתוספת שעון חכם, במחיר של 300 דולר בלבד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ל-alcatel-יש-צמד-מכשירים-חכמים-במחיר-מבצע-מרש/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי MIO PDA ואמרו לי שיש ממשקIPHONE מישהו ניסה אתזהיש למישהו לינק לזה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
SMT230, קנה מפלאפון, עדיין באחריות לשנתיים ושמונה. המכשיר דנדש, אפילו לא שריטה. אני צריך מכשיר לקריאה וצפיה בסרטים אופליין. חשבתי שבמקום לקנות סמארטפון יקר, אקנה ממנו את הטאבלט ובהפרש המחיר אקנה סמארטפון סיני פשוט. עוד לא יצא לי לחפור בתכונות שלו, ולא מצאתי ביקורות מאתרים ישראליים. יש כאן מי שמכיר את המכשיר, יכול להמליץ\לא להמליץ עליו?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אחותי רוצה לשדרג את ה iAudio U2 שלה בגלל הזיכרון המועט (1G), חשבתי על ה Sandisk Sansa E270 - כמה שאלות - 1. האם הזיכרון (6G) הוא זיכרון פלאש?. 2. מה משקל הנגן? (לא מצאתי בשום מקום...). 3. האם זה נגן משתלם ביחס למחירו? (כ-1100שח). 4. בהנחה שהנגן ירכש עם אוזניות איכותיות, איכות הסאונד שלו לא תיפול מהאיכות של ה U2? 5. האם התפריט של הנגן נוח? אפשר לסדר הכל בתקיות ולהתמצא? 6. עד כמה הוא שביר? כמו שאפשר להבין, חשוב שיהיה זיכרון פלאש, משקל לא גדול (כדי שלא יהיה הבדל ענק מה U2) ואיכות הסאונד, האם הנגן מספק את כל זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני מחפש המלצה לספר אלקטרוני שיקנה בארה"ב או בקנדה. חשוב לי שידע לקרוא PDF תודה וחג שמייח
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היום קיבלתי את המכשיר דרך שליח של אורנג...פתחתי בלי להוריד את כל הניילונים ואחרי שימוש של בדיוק 5 דקות גיליתי שיש פיקסל לבן קטן ברקע שחור (בעיקר) אני מאוד מאוד רגיש לכאלה דברים וזה ממש עיצבן אותי...התלבשתי וזזתי לנקודת שירות איתו...חצי שעה כל נציג ניסה לראות את הפיקסל ולא הבינו מה אני רוצה מהם...אמרתי להם מכיוון שהפלפון נפתח לפני שעה קלה מקופסה חדשה שבא ממפעל אני מעוניין שיחליפו לי למכשיר חדש...התווכחו איתי שאני אידיוט וזאת סתם נקודה המכשיר תקין והם לא מכירים בזה כ"תקלה" ושהמכשיר כביכול לא עובד...אמרו לי אם אתה רוצה נחליף לך את המסך בגדר האחריות...אמרתי סבבה אחרי כ20 דקות הם באו עם פיתרון שונה אמרו לי ששלחנו מכתב מפורט עם הבעיה לנציג שמכר לי את המכשיר והוא ישלח לי שליח ונ…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לקנות טלפון מאחד מאתרי הקניות מח''ול ואם זה טלפון אז רק Huawei וחשבתי על ה Mate 30 Pro אני די נעול עליו אם יש דגם אחר של אותה חברה או חברה אחרת שאתם ממליצים עליו אשמח לשמוע. וגם, האם יש סיכון בלקנות מח''ול, ואם תוכלו לכוון אותי מאיפה לקנות, איך לקנות, וכ'ו. (חשוב: שהטלפון יתמוך בעברית וברשתות הסלולר פה בארץ.)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים, תגידו איך אני מעלים את הפס כותרת הזה מהאפליקציה? http://imageshack.us/photo/my-images/221/20835066.png תודה, שחר.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, לפני מס' ימים התחדשתי בנקסוס 4, ושמתי לב שכל כמה זמן הוא דופק ריבוט על דעת עצמו. אני לא יודע מה קורה לפני שהוא עושה ריבוט כי בד"כ אני שם לב לזה כשאני מוציא אותו מהכיס אחרי שזה קרה. הגרסה של האנדרואיד אצלי היא 4.3, אבל אם אני לא טועה התקלה הופיעה גם לפני השדרוג (4.2.2 נדמה לי). אני יוצא מנקודת הנחה שמה שגורם לריבוטים זה אחת האפליקציות שהתקנתי (למרות שהתקנתי רק חוקיות מהפליי סטור), אבל לפני שאני מתחיל להסיר אפליקציות רציתי לדעת האם יש באנדוראיד מקום עם לוגים סטייל event viewer של וינדוס? כמובן שהסרה רנדומלית של אפליקציות היא האפשרות הכי פחות מועדפת עלי... תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


