גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מכשיר סמארטפון שייתן את התמורה הטובה ביותר לכסף, שיהיה לו GPS איכותי שעובד טוב ו WAZE לא יאבד כיוון, אבל שלא יחרוג מ 2000 ש"ח. אני מתלבט בין 3 מכשירים: 1. LG G2 2. SAMSUNG GALAXY S4 3. SAMSUNG GALAXY S3 המפרט הטכני והביקורות המחמיאות על G2 עושות רושם של מכשיר טוב, אך החסרון העיקרי שלא ניתן להרחיב את הזכרון ולא ניתן להוציא את הסוללה, מה שכמובן מרתיע אותי טיפה. בשתי המכשירים האחרים זה כן ניתן, להוציא סוללה ולהרחיב זכרון. שמעתי שיש ל G2 עוד גרסה קוריאנית שבה כן ניתן להוציא את הסוללה וכן ניתן להרחיב את הזכרון, והיא נמכרת במחסני חשמל בהנחה. אני משום מה לא מוצא את המפרט המלא של הגרסה הזו באתרים השונים, אלא רק את הגרסה הבינלאומית. מה שהכי חשוב לי היום שהמכשיר לא ייתקע, …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חבריא, אבקש את עזרתכם ברכישת טאבלט טוב, שאוכל להתקין עליו קודי, ומשחקים שונים לאחיינים. יש לי טאבלט אסוס אך חלש עם זיכרון קטן שלמרות הכרטיס הזיכרון הוא מיידע אותי כי נגמר הזיכרון... למרות שכל ההתקנות הינן על כרטיס הזיכרון. הסכום שארצה להוציא הוא בין 600-750 שח. גודל מסך כ10 אינץ. זיכרון נטו 16 ומעלה בלי כל "הזבל" שמלבישים עליו וכך נשארת עם 2 גיגה זיכרון. עם הרחבה ל64 כמובן. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם הייתה לי בעיה בזיכרון היה רשום שנתור לי 100mb חופשי הלכתי לחברה והם אמרו לי שזה בגלל הפלקציות אבל הם היו סגורות בדקתי הכל היה סגור ואין לי מוסג מה לקח לי הרבה זיכרון בקיצור המוכר ניסה לבידוק מה הבעיה ולסוף איפס לי את המערכת מחק לי הכל ! הטלפון די חדש אז לא היו לי הרבה דברים . 1) מה ההבדל מה מערכת הפעלה רום לבין המערכת הרגילה (האם היא חוסכת יותר בסוללה) 2) כמה מערכת הפעלה צריכה לקחת מהזיכרון (אצלי mb453 מהזיכרון בשימוש ולא התקנתי כלום זה לא הרבה ?) 3) האם לנאצרים לוקחים הרבה זיכרון 4)כיצד אני יכול לבטל תהליכם שאני לא משתמש שמותקנות עם מערכת הפעלה לדוגמה video hub זה לא תומך בארץ ועדיין לוקח לי זיכרון של מערכת הפעלה 5) עכשיו יש לי בין 317mb לבין 286mb…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות מתנה לבר מצווה נגן מוסיקה ווידאו בעלות של עד 700 שקל +/- יש למישהו הצעה על איזה נגן? אני לא ממש הגדרתי לעצמי מה בדיוק לקנות, ככה שכל הצעה תתקבל בברכה. אני חשבתי אולי על סגנון הנגנים עם המסך מגע. תודה לעוזרים. זה דיי דחוף לי אז אשמח לתגובה מהירה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סמארטפון ה-V10 החדש של היצרנית הקוריאנית חורג מהנורמות שלה עם גוף מתכת, זוג מצלמות קדמיות ואפילו מסך קדמי משני ייחודי. מתכון מנצח או סתם בלאגן? לכתבה: http://hwzone.co.il/הסמארטפון-החדש-של-lg-עמוס-במסכים-ומצלמות/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז כבר כמה חודשים שהנקסוס 4 הישן שלי מ2013 קצת דפוק: ghost touches ושורת ניווט שלא עובדת. הבנתי שאין ברירה וצריך טלפון חדש. אני נוטה לכיוון היצרניות הסיניות שנותנות תחרות, ומתלבט בין שלושת הטלפונים האלה. למישהו יש ניסיון או המלצה על איזה עדיף? אני יודע שבגדול מבחינת גודל מסך, מחיר, מצלמה וזכירון פנימי הם די דומים. אגב המלצות על פי זמינות/מחיר יבוא עצי לארץ יתקבלו בברכה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך יהיה ה-Sansa M250 2GB או הClubin Stick 2GB? יש משהו יותר טוב בתקציב? מה החסרונות של הM250? הנגן צריך גם לשמש כ-Disk On Key יש אפשרות להוסיף 50 ש"ח רק אם זה באמת נחוץ. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש לי Galaxy S2. האם אפשר לשנות משהו (אולי אפליקציה?) ככה שכשיש שיחה נכנסת זה לא יופיע ישר על כל המסך בזמן שאני משתמש בטלפון אלא יופיע למעלה בשורה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה התחלתי לשחק במשחק הזה והוא ממש טוב אך ללא כסף אין מה לעשות איתו והוא הופך להיות משעמם . אני מחפש דרך להשיג מטבעות אל בדרך הסידייה לא הצלחתי (שרת imodgame.appspor.com) מישהו יודע איך אפשר להשיג מטבעות ? ועוד שאלה , למה שקונים טילים הם נעלמים אחרי מספר משחקים ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים@! הקפטיבייט שלי עושה צרות בזמן האחרון כל לילה שאני שם אותו בטעינה בבוקר הוא כבוי ולא טעון בכלל! במהלך היום הוא נכבה לבד אם אני לא מדליק אותו שעה רצוף בערך... ניסיתי SET CPU וכדו בכדי לשים אותו על 200-1000 מנוחה-עבודה,וגם את הKEEP קפטיבייט אלייב ועדיין אותם בעיות. האם אני צריך להחליף לסוללה חדשה? פתרון אחר? תודה לכם
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני מחפש נגן בגודל של 40+ גיגה, שיעבוד לפי תיקיות. לא חשוב לי הוידיאו, אבל יהיה נחמד אם הוא יראה תמונות. אני מעוניין להשקיע כ 170-200 $ קנדי ? הייתי שמ חלהמלצות לנגנים שעונים על הדרישות האלו. תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חיפשתי מכשיר זול (גג 1000 ש"ח), עם ערכי sar נמוך ומצאתי שלושה מעניינים: 1. Samsung Galaxy Y S5360 קראתי ביקורות והרבה כותבים שיש לו סוללה די חזקה וספיקר קצת חלש, זה נכון?? (ספיקר טוב חשוב לי מאוד!!) 2. [table][tr][td] Samsung GT-S6102 Galaxy Y Duos [/td][/tr][/table]העלות שלו- 1000 ש"ח שזה הגג שלי... באמאזון מצאתי אותו ב700 ש"ח, אבל אין לי נסיון בקניית פלאפונים מחו"ל, האם זה משתלם?? 3.[table][tr] [td] LG Optimus One P500 [/td][/tr][/table] פחות התלהבתי כי המכשיר הקודם שהיה לי הוא LG ודי איכזב:\ אופציה נוספת: קיבלתי עליו המלצות: samsung galaxy s5570i pop plus אבל לא מצאתי את ערכי הSAR שלו... עוד דבר קטן- חשוב לי שיהיה מקום גדול להדעות ולרשימת אנשי קשר, בפל…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ioffer.com/i/NEW-UNLOCKED-APPLE-IPHONE-3GS-3G-S-32GB-BLACK-WARRANTY-121428227 אני יודע שאסור לבטוח בכאלה הצעות, אבל זה די עניין אותי.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים. במסגרת השידרוג העיסקי שהוצע לחברה בה אני עובד הוצע לנו כל מכשיר מהקטלוג של אורנג (לא כולל אייפון) לבחירה, מה שמכניס אותי לדילמה - איזה מכשיר לבחור? הפרמטרים שחשובים לי הם יכולת לשירות GPS, זמן סוללה סביר, אמינות וזהו בעצם. אני גם מעדיף מכשירים נוחים לתפעול ואין לי צורך במכשיר כגון הבלאקברי (להיפך, אני אעדיף מכשיר ללא מקלדת פיזית). יש למישהו רעיונות/הצעות?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אם אני קונה סוני W995 באנגליה יש אפשרות לעשות לו ממשק משתמש בעיברית ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צילומים חדשים מוכיחים לכאורה כי מכשיר הדגל הבא של היצרנית הקוריאנית אכן יגיע עם מערך מצלמות כפול בחלקו האחורי ב-LG נחושים לשפר בשנה הנוכחית את מעמדם בשוק המכשירים החכמים, לאחר שסיימו את שנת 2015 עם מכירות כמעט זהות לאלו של שנת 2014 ועם הפסד נקי (כ-59.7 מיליון מכשירים שנמכרו וכ-117 מיליון דולרים שהופסדו ברבעון הרביעי בלבד), ונראה כי הם מאמינים שגימיקים מסויימים הם אלו שיסייעו להם להתעלות אל מול התחרות המרובה. מספר תמונות חדשות שהגיעו אל הרשת מציגות את מה שלכאורה מהווה את ה-LG G5, מכשיר הדגל הגדול הבא של החברה שיחשף בעוד קצת פחות מחודש, כשהוא עטוף במעטפת פלסטיק עבה וכעורה שמהווה טקטיקה מוכרת אשר נועדה להסתיר את המראה הסופי הרשמי של הסמארטפון. אם נניח שזהו אכן ה-G5…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי פלאפון ישן (סליידר צבועני) שנגמר לו לפני כמה חודשים ההתחיבות, המצב שלו על הפנים אז אני רוצה לקנות מכשיר חדש. הבעיה היא שאני רוצה גם נגן הרבה זמן חשבתי לשלב בין השנים ולקנות מכשיר high end מה שאומרים (סטייל ה n73) ולקנות לו הרחבה לזכרון אווווווווווווווווווווווווו לקנות נגן סביר ב 1500 שקל ככה ופלאפון שהוא לא להיט ... ככה אני מפסיד בעצם ניידות אבל השאלה אם אני מקבל תמורה עדיפה לכסף ככה? מבינים ? תנו דעתכם
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי את הMILESTONE מה8/8. לאחרונה התחילה תופעה - מדי פעם, לא בזמנים קבועים, מתאפסים לי כל צלצולי הטלפון וההתראות וההודעות. צלצולי אנשי הקשר נשארים בסדר. מה שקורה זה שאני שם צלצול אחר מהברירת מחדל, שחתכתי בעצמי. אבל ברגע שהוא מתאפס, נשמע צלצול ברירת מחדל אחר (שבא עם המכשיר), רנדומלי לחלוטין מתוך הרשימה. כשאני נכנס לרשימה אני רואה ששום אופציה לא צבועה בירוק, כאילו שום דבר לא נבחר. כשאני מנסה לבחור את השיר שחתכתי מהרשימה, אפשר לבחור אבל אי אפשר לשמוע אותו ואם מתקשרים אז שוב שומעים את הברירת מחדל. הדרך היחידה שאפשר לפתור את זה היא דרך כיבוי והדלקה מחדש של המכשיר. זה תמיד קורה לצלצול הראשי, להתראות ולהודעות ביחד - ורק להם. צלצולים של אנשי קשר ספציפיים נשארים בסדר. למישה…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אנוידיה מעלה הילוך בשוק המובייל ומציגה את הדור הבא של שבבי הטגרה המפורסמים שלה, שבב ה-Tegra X1 מתומן הליבות, המבוסס על ארכיטקטורת Maxwell המוצלחת לכתבה: http://hwzone.co.il/ces-2015-%d7%94-tegra-x1-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%a1%d7%98%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%98-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9c%d7%92%d7%9e%d7%a8%d7%99-%d7%9c%d7%a2/
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום חברים. ביצעתי CFROOT למכשיר גלקסי S2 לפי המדריך הבא: http://iandroid.co.il/forum/topic66779.html השלב בו מתקינים את קובץ ה TAR דרך האודין עבר בהצלחה (האודין ציין PASS בירוק חיובי), המכשיר נכבה ולא נדלק. מאז כל פעם שאני מנסה להדליק אותו הוא מגיע למסך בו רשום את הדגם של המכשיר והמשולש האזהרה הצהוב ונכבה. לשם הבהרה, הסוללה טעונה במלואה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הוא לא נראה כמו אחיו הגדולים והמשכוללים, אך האם לדגם המוזל החדש של משפחת ה-Mate יש זכות קיום משלו בכל זאת? לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מהי תוכנת הווקי-טוקי הטובה ביותר לאנדרואיד שעובדת בסגנון ה PTT של מירס ? (כמובן שדרך האינטרנט) צריך שתיהיה את האפשרות לפתוח ערוצים מאובטחים, עם מספר משתמשים בכל ערוץ. איך zello יחסית לתוכנות האחרות ? מבחינת נוחות, איכות קול, אמינות, וכו'.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, מי שבעניין לשלוח לי הודעה פרטית, תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למרות ההדלפה המוקדמת - במיקרוסופט בכל זאת הצליחו להפתיע אותנו לטובה במסגרת טאבלט החלונות החדש והמוביל שלהם לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
הפאבלט של סמסונג מתקרב במהירות למועד ההשקה - ואנחנו מקבלים איתותים אפשריים לכך שהשיפורים שלו יהיו משמעותיים יותר ממה שניבאו לנו בתחילת הדרך לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-


