גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%9a-%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%99/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש סמארטפון ע מצלמה 5 מגה פיקסל וגודל מסך סביב 3.7" במחיר סביב 1000-1500 ש"ח. חשבתי על: htc aria htc 7 galaxy y wave y LG c900 LG TP509 LG ME p350 Motorolla Defy Motorolla Atrix מה דעתכם?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אפשר לקנות מחו"ל וזה יעבוד פה? (תדרים וכו)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מכשיר חדש ורציתי לדעת איזה מכשיר הכי חזק פה וכדאי לקנות ?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ! אני רוצה לקנות nexus 4 דרך ebay יש לי כמה שאלות בבקשה אם תוכלו לענות לי. 1. כמה מכס אני אצטרך לשלם. 2. האם בחישוב של המכס צריך להכניס גם את המישלוח (המישלוח לבד 40 דולר) 3. האם אני לוקח סיכון שאני מזמין מישם. (אפשר להביא את המכשיר 16G- כולל מישלוח ב 1300 שקל). תודה .
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקור - XDA ממש "באג" במערכת הוא טוען שאחרי 5 ימים היא פתאום הופיעה! ממש מוזר, אני לא חשוב שנמלה יכולה להכנס לדבר כזה, אז.. כנראה היא הגיעה ביחד איתו מהמפעל http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2041804
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחסל מכשירי הדגל החדש כבר כאן, עם חומרה מהמפוארות ביותר שניתן לבקש ותג מחיר של 400 דולר בלבד ההמתנה סוף סוף הסתיימה – ויש לנו מכשיר OnePlus חדש, אשר ינסה לשבור את השוק פעם נוספת, ולסייע לנו לרכוש מכשיר עם חומרה, איכות ועקביות של מכשיר דגל במחיר נמוך הרבה יותר ומבלי להתפשר (כפי שהמוטו המקורי של היצרנית הסינית הפציר). המפרט הטכני של ה-OnePlus 3 ככל הנראה לא יפתיע אף אחד מאלו שעקבו אחרי הדגם במהלך החודשים והשבועות האחרונים, אך הוא עדיין מלא בכל טוב עם שבב Snapdragon 820 מרובע ליבות שהוא העוצמתי ביותר שניתן למצוא בתחום נכון להיום, זכרון RAM בנפח אחד ויחיד ונדיב במיוחד של 6GB, נפח אחסון מובנה של 64GB שאינו ניתן להרחבה אך כן מתבסס על תקן ה-UFS 2.0 המהיר, מסך מסוג Opti…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אם זה לא הפורום הנכון תעבירו אותי בבקשה לנכון...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי , עוד מעט נגמרת החבילה שלי , והוצע לי המיילסטון ב 15 ש"ח לחודש . כיום אני עם N95 8GB ואני דיי מרוצה ממנו . השימושים הם ניווט מידי פעם , קצת מיילים וכשמשעמם אז אינטרנט הרבה . שיחות באזור ה 7 שעות בחודש . האמת שאני פוזל הרבה זמן ל N97 , אבל נראה שסימביאן גוססת . המלצות ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מקווה שזהו המקום הנכון לשאלה... טוב אז לפני שבוע קניתי ממיר למחשב ולא קלטתי איתו כלום http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=735495 עכשיו השאלה שלי אם אני אקנה את הממיר הזה לTV אז זה יקלוט משהו או שהמקלט זהה בשתיהם? אם זה חשוב הממיר יחובר לLCD 32 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=734950 בברכה, גל
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש נגן MP3 ודי מתלבט. הידע שלי בתחום, מאוד בסיסי ואודה אם תענו על כמה שאלות בעניין. נדמה לי שנגן בנפח 4 ג'יגה יספיק... חבר ממליץ על נגן שמאפשר החלפת סוללות, כלומר עם גישה לסוללה. האם זה כל כך חשוב? והייתי מעדיף נגן עם יכולות תיוג . לא הצלחתי למצוא בחיפושים, סינון לפי סוג הסוללה.. תודה מראש על עזרה והבהרות
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקציב הוא 1800 ש"ח. רוצה נגן שבעיקר המוזיקה תהיה טובה, ושעל הדרך יהיה גם וידאו ותמונות (שיהיה העיקר איכות סבירה) האם כדאי פשוט לקנות ipod video 30 gb של apple? ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי ביג טוק, מחובר לNOKIA 6120C. שאני מנסה להתקשר הוא רושם לי פניות פעילות ואז השיחה לא אפשרית" סמסים זה כן שולח. בפלאפון אחר ניסיתי וזה נתן לי (דור 3.5) יש לציין שהפלאפון, שולח סמסים, לא מקבל סמסים. ולא נותן לי להתקשר ל*111.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מכר מבוגר בעובדה שנהיה חובב סאונד פתאום אחרי שראה אותי ועוד מישהו מסתובבים עם סנהייזר cx500, הוא קנה לעצמו 300 cx.. ועכשיו הוא מחפש לעצמו איזה נגן בשביל להשתדרג. אתם בטח מכירים את הפרסומות בעיתון של חנויות החשמל שמציעות הרבה מוצרים, ושם הוא ראה נגן Iriver (יש לו דודה לIriver אחרי שעבר לו מסנהייזר) בסביבות 370 שקל. הקטע הוא שלא מצוין שמה דגם בכלל של המכשיר ואני חושב שבכלל לא כדאי גם ככה לרכוש בחניות כאלה נגנים. עכשיו רציתי לדעת על איזה דגם מסוג Iriver תמליצו ב400 ככה שהוא ינצל טוב ת'אוזניות או שאם יש אלטרנטיבה טובה יותר אשמח לקבל אותה גם תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, קניתי את ה iPod בסין ואין לו שום תמיכה בעברית. אני לא מעוניין להתקין קושחה חדשה או משהו כזה רק שאוכל לראות עברית, לדוגמא באתרים ישראליים כמו ynet. כרגע, במקום העברית מופיעים ריבועים. תודה, אופיר
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני נוטה לכיוון של HTC Desire HD, אך מה שמפריע לי (תגובות בבקשה, אולי אני סתם נתפס לקטנות..) זה שהמסך העצום אינו Amoled, וצפיתי בהרבה סרטונים ב youtube ומתברר שאיכות השמע בהקלטת וידאו על הפנים. חוץ מזה הוא מושלם. אם למישהו יש הצעה אחרת, אשמח לדעת. כאמור ללא הגבלת תקציב
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום עבד לי האייפון 4 שלי. אז אני מתלבט איזה מכשיר לקנות? החלטתי לעבור לאנדרויד מה אתם ממליצים בסביבות ה 1500-2000 ש"ח בערך סמסונג או ה LG G3? או משהו אחר?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות טאבלט במתנה לאחי בן ה- 15. הוא מאד טכנולוגי ויסתדר עם הכל. השאלה היא מה הכי טוב. כרגע אני חושב על ה- 10.1 כי מצד אחד הוא פתוח (בניגוד ל IPAD) ומצד שני יש עליו ביקורות ממש טובות ברשת. חשוב שהטאבלט יוכל לעשות כמה שיותר דברים שיהיה כמה שיותר פתוח וניתן לשינויים. כמו כן, ככל הנראה שהשימוש בטאבלט לא יהיה עם אפליקציות "קנויות" בלבד ולכן גם בגלל זה ה- IPAD מאבד נקודות אצלי. אני ממש לא מבין בטאבלטים אז אשמח אם תעזרו לי. תודה רבה, MODY.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה במכשיר שלי, הוידאו ניראה מפוקסל כזה כאילו הוא לא מראה כל פיקסל בפרט אלה ריבועים גדולים של כמה פיקסלים- לא רואים פרטים, במיוחד אם יש הרבה תזוזה... * מה שמוזר זה שאת המכשיר קיבלתי עם וידאו אחד ששם הכל נראה ממש טוב ואין שום בעיה איתו.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שימושים עיקריים:שיחות טלפון,פייסבוק,וואטסאפ,מיילים,יו טיוב,צילום,שומע המון מוזיקה אז צריך לפחות 32 ג'יגה וסוללה שתחזיק להרבה. קראתי שהרבה ממליצים כל lg g2 אבל אולי כבר יש משהו עדיף בטווח מחירים הזה גם חשוב שהקניה תהיה בארץ כי אני כרגע בלי פלאפון. המון תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עריכה: רציתי לדעת חוות דעת על הנגן iAUDIO G3 1GB איך הווליום שלו גבוהה נמוך.. איכות צליל טובה וכו' לרוב החברים שלי יש נגנים גנרים שחורים כאלו עם חיבור ישיר ל USB ומסך מחליף צבעים די עלוב.. :s05: ווליום עד 31 נמוך מאוד אם איכות צליל עלובה.. בגדול איך ה- iAUDIO G3 1GB תכונות ייחודיות ועוד.. תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מצליח לראות סרטונים בדפדפן של הפלאפון הוא אומר שהflash ישן איך אני מעדכן אותו?אם אפשר מדריך מפורט זה יעזור לי מאוד. הורדתי opra לפלאפון וכשאני רוצה לראות סרטון הוא מפעיל את נגן הrealplayer אבל הנגן אומר שאי אפשר להתחבר אז אם אפשר עזרה גם בזה. תודה רבה כפיר
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לברר מספר דברים לפני שאני רוכש א המכשיר הזה: 1. מה המחיר הכי זול כרגע שלו בארץ דרך מפעיל סלולארי ? 2. האם יש לו נגן לשמיעת שירים כמו שיש בסוני אריקסון? 3. האם הסוללה שלו מחזיקה יותר זמן מהדגם הקודם? 4. השאלה הכי חשובה לי- במידה ויש לי דיסק מקורי של התוכנה i go לGPS. האם זה נכון שאני יכול להתקין אותה במכישר ולהשתמש בו כGPS לכלכ דבר?? (בלי תשלומים כולשהם למעיל הסלולארי?) תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסמארטפון המרשים מבית היצרנית הטאיוואנית הפך למרשים עוד יותר תודות לעיצוב משופר וייחודי, ואתם יכולים לרכוש אותו כעת במחיר תחרותי לכתבה: http://hwzone.co.il/ליהנות-מהמיטב-של-אסוס-כבר-עכשיו-ה-zenfone-2-deluxe-זמ/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אי אפשר להעביר עוד שירים לנגן אחרי שיש בו כבר 126, אפילו שיש 1.2 ג'יגה מקום פנוי. בדקתי שהוא לא בנעילה. מה אפשר לעשות? השגיאה היא "Cannot copy 'שם השיר': The directory or file cannot be created." עדכון: כל פעם שאני מנתק את הנגן ומחבר שוב, זה מוריד את כמות השירים שאני יכול להכניס. עכשיו זה 124.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


