עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by ComputerExpert,

    אני מתלבט בין 2: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=716354 או http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=739503 אשמח לדעת מה ההבדל ביניהם ומה עדיף. אם יש לכם המלצה לנגן MP3 טוב יותר עם נפח דומה ובמחיר דומה, אשמח לדעת. (: תודה מראש לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by kletsman,

    איזה מכשיר עדיף?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by mc_elad,

    יש איזה דירוג של איכות ועוצמת הקול של פלאפונים(הרמקול המובנה)..? (ניסיתי לגאגל ת'נושא אבל לא ממש מצאתי :\) תודה מראש למגיבים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by ronili2,

    הצרכים שלי הם בעיקר לכתוב תוכנות ( visual studio , android ) וכל הדברים שסטודנט צריך. התקציב הוא בערך 4-5 אלף שח בדקתי ב KSP ויש להם 2 מחשבים כאופציה טובה 1 . אסוס 2 . דל הבעיה היא ששמעתי שיש בעיה עם שירות הלקוחות של אסוס ואני חושש להכנס לזה. ההתלבטות היא בין המחשבים האלה http://ksp.co.il/?list_compare=.22389..21792..22578

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by omri_ro,

    שיעמוד בדרישות הנ"ל * NOKIA * מכשיר סימביאני * סוללה חזקה ואמינה * תקציב: עד 1500 (אפשר קצת יותר בלי להשתולל מידי) דור שלישי וכל הבלהבלהבלה לא מעניינים אותי ואראה אותם כבונוס אם המכשיר יתאים לי.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Ido.G,

    אוקיי, אז אפל הכריזה והציגה את iOS7. עיקרי הדברים: * עיצוב חזותי חדש, "שטוח" יותר. בדומה לאנדרואיד - מעט הצללות. * שיפור במנגנון ריבוי המשימות (מולטיטאסקינג). אפליקציות ברקע יוכלו להתעדכן בצורה חכמה יותר, בהתאם לצורת השימוש של המשתמש בהן. כמו כן, עושה רושם שתצוגת היישומים הפתוחים שופרה ועכשיו היא נורמלית למדי. (ולא סתם קטנה מדי ומסורבלת מדי) * סירי... בלה בלה בלה. * שיפור מנגנון ההתרעות (notification center). מידע על מה קורה היום (ימי הולדת, אירועים מן היומן וכדומה). יהיה סנכרון בין מכשירים - אם התרעה הוסרה במכשיר אחד, היא לא תופיע שוב במכשיר אחר. * מנגנון בשם "Toggles" . סוויפ מלמטה למעלה יפתח חלון שמאפשר לשלוט על הגדרות המכשיר, מוזיקה, Air Play וכל שאר ה Air-ים של אפל.…

  7. Started by blackorder,

    איך מסדרים את האפליקציות בסדר שאני רוצה עם האפליקציה nova launcher prime

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. מה היה הסוף כל יום קמה חברה סינית חדשה עם טלפונים חדשים היום כבר הסינים לא זולים כבר ה2500 שח והם בדרך לעבור את 3000 שח לפי דעתי זה מוגזם כי הם עוד לא שם מבחינת רמה של התוכנה פיצ'רים תוספות חומרים איכות גימור וטכנולוגיה חשדנית ועוד מה אתם חושבים

  9. Started by swisaman,

    ברשותי TF101 של אסוס והבנתי שאפשר לעדכן אותו לגרסא 4,אבל משום מה כאשר אני מחפש עדכון גרסא למכשיר בהגדרות זה לא מוצא לי אחד,ואני על הגרסא הרגילה והדיפולטיבית שלו(3 ומשהוא אני לא זוכר בדיוק). אשמח לעזרה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by d1v,

    שלום לכולם,ברשותי מכשרי sonny ericsson W705 ורציתי לדעת אם אפשר להיכנס דרכו למסנג'ר (MSN)..חיפשתי ולא מצאתי דברים שעובדים. אשמח לעזרה !

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. ה-WM7 ממש בפתח, מכשירים מתחילים לצוץ וסקירה נרחבת על המערכת עצמה ניתן למצוא כאן : http://www.gsmarena.com/windows_phone_7-review-521.php האם אתם רואים אותה כאופציה למערכת הסלולארית הבאה שלכם ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Doom's_Day,

    שלום לכולם, קניתי את המכשיר מיבואן רשמי גלקסי S8+ ומהרגע שקיבלתי אותו הוא לא מפסיק לעשות צליל של התראה בלי שיש התראה באמת. ביטלתי את ההתראות החכמות ותזכורת להתראה ועדיין יש את הבעיה. אפילו ביטלתי את העוצמת התראה (רק להתראה כלומר אם מתקשרים יש צלצול אבל התראות כמו וואטסאפ וכאלה על 0) ועדיין יש רעש של התראה ברמה של הצלצול. הדבר הזה נורא נורא מעצבן האם מישהו נתקל והצליח לפתור את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by samitc,

    שלום לכולם, אני מחפש לקנות טלפון חדש בין עד 800 ש''ח (אפשר עד 1000 אם ממש שווה את זה) לא משתמש כבד מדי בטלפון (לא משחקים ולא אפליקציות כבדות אחרות). שימוש עיקרי לשמוע מוזיקה, ווטסאפ, שיחות (כמובן) וגלישה בדפדפן. דברים שחשובים לי זה מצלמה טובה וסוללה גדולה עם זמן שימוש ארוך. משתמש הרבה באוזניות למוזיקה. תודה רבה על העזרה!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by yoni321,

    אני רואה שבחול הוא עולה 199 דולר מהאתר אם משפחה שלי קונה לי אותו בחול ושולחת אותו כמה צריך לשלם בנוסף על משלוח מכס אני יודע איך זה הולך אם מישהו יכול להסבירררררר?

  15. מתקפת שוק הביניים של סמסונג נמשכת עם צמד דגמים חדשים - שאחד מהם בעל קיבולת סוללה מרשימה במיוחד לכתבה

  16. Started by yonatan.mendelson,

    מהלך ההתחרטות המהיר במיוחד של אפליקציית המסרים המיידיים הענקית ממחיש לנו את כל מה שלא טוב בשוק האפליקציות החברתיות לכתבה

  17. Started by No_Man,

    אני מחפש נגן MP3 (או MP4) בסכום של 350ש"ח, אני מוכן לחרוג ב-50 ש"ח (מקסימום) במקרים מסוימים הדגש הוא בעיקר על איכות . . . אבל גם העיצוב חשוב לי (לא משהו מיוחד, פשט שלא יהיה מכוער |: ). זה לא ממש משנה לי אם זה יהיה MP3 או MP4 העיקר שאני יוכל לשמוע בו מוזיקה באיכות טובה (הכי טובה שאפשר להשיג ב-350 ש"ח |: ) ושהוא יחזיק לי לתקופה ארוכה (לא כמו הנגנים הסטנדרטים עם הכפתור המעצבן הזה שנהרס אחרי חודש). הערה: סוללה נטענת תיהיה תוספת נחמדה נפח: 1GB אני ישמח לקבל המלצות לילה טוב.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אני רוצה לגלוש מכל מקום ואני משום מה לא מצליח אם הוא לא מחובר לרשת אל חוטית.... אני לא מוצא את ההגדרה.... המכשיר הוא 3GS 16GB...פרוץ עם 3.1.3 יש לי אפליקציה שנקראת SBSETTING...אבל עידכנתי אותה לאחרונה והאיקון של הגילשה ב3G לא קיימת יותר מה לעשות??

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. בקרוב בכל מכשירי הביניים סביבנו? שבב ה-Helio החדש של החברה הטאיוואנית מתיימר להציע יכולות מתקדמות מאי פעם לשוק הבינוני-נמוך עליו היא שולטת ביד רמה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%a6%d7%9d-mediatek-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%a9%d7%91%d7%91-%d7%94-helio-p10/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by malcolmx9,

    אחותי קנתה לפני כמה ימים בלאקברי 8900 ב-1400 שקלים. אני מבין שמזמן כבר יצאו גרסאות מתקדמות יותר, ה-9000 וה-9700. אם היא תשדרג להם, תוספת המחיר תהיה 1200 שקלים. אפשרות אחרת היא לשדרג ל-E72 בתוספת של 700 שקלים. השאלה היא, עד כמה זה משתלם? אומנם מדובר בבלאקברי ישן יותר, דור 2.5, אבל בפועל הוא נחשב למכשיר טוב? היא רק רוצה שימוש במצלמה מדי פעם בקטנה, גלישה באינטרנט. להישאר עם הגרסה הזו או להוסיף כסף ולשדרג ל-E72 של נוקיה? אי אפשר להחזיר את המכשיר, אז יש רק את האופציות שציינתי בהודעה מאותה החנות שבה נקנה הבלאקברי.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. קוואלקום מכריזה רשמית על המודם הראשון בעולם אשר תומך בטכנולוגיית LTE בקטגוריה 10, אותה ניתן לתרגם למהירויות הורדה דמיוניות כמעט של עד 450 מגה-ביט לשנייה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9c%d7%a8-450-%d7%9e%d7%92%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. לחבר נרטב האייפון, כפתור הבית הפסיק לעבוד והוא שומע רק בספיקר, את כפתור הבית אני יכול להחליף לו אבל מה צריך להחליף בשביל לשמוע רגיל ולא בספיקר? אם אפשר את שם החלק באנגלית.. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. מזה זמן רב אני מחפש את הגאדגט האולטמטיבי שמשלב את היכולות של מחשב כף יד (מסך גדול ,אבל לא גדול מדי+הרצת מערכת הפעלה כמו windows 2005 pocketpc שניתן למצוא לה עשרות אלפי תוכנות חינם ברשת +wi-fi לצורך גלישה ב-hotspots על מנת לעשות שיחות ב-skype) יחד עם היכולות של pmp כמו a2 או av500 (כלומר יכולות של הקלטת וידיאו איכותית ל-mpeg4+דיסק קשיח של 30 גיגה+הקלטת אודיו בעזרת מיקרופון חיצוני +רדיו+ניגון איכותי של סירטי divx,xvid עם קידוד קול ac3 שהורדו מהרשת). ברור לי שאין מצב שאני אמצא את כל התכונות הללו במכשיר אחד קטן ונייד,אבל אם אתם מכירים משהו שמתקרב לזה אנא תרשמו את שמו כאן . חשבתי גם על מחשב נייד ultra-portable אבל כל מה שראיתי היה או גדול מדי או בעל זמן סוללה קצר מדי.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. ישמש לרוב לצפיה בסרטים בנסיעות רבות ועוד קצת אינטרנט איזה דגם מומלץ לקנות ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Shlomi XD,

    אני רוצה נגן חדש.. יש לי בסביבות ה100$ (קונה בארץ) שזה איזה 430 שקל. חשבתי על הסאנסה E250 אבל אין לי מספיק.. כדי להשקיע כדי להגיע אליו?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים