גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
קצב מכירות לא מספיק מרשים עבור צמד מכשירי הדגל, לצד ההשקה של ה-Galaxy Note החדש שנמצאת מעבר לפינה, מביאה את סמסונג להודיע על קיצוץ צפוי במחירים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/היכונו-להורדת-מחירים-עבור-ה-galaxy-s6-וה-galaxy-s6-edge/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש איזה דגם מומלץ ? שיהיה נוח באוזן ולא יפול, שישמעו ברור משני הצדדים ושהבטרייה תחזיק זמן שימוש סביר.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני שבוע קניתי את המכשיר Samsung Galaxy Nexus i9250 בקיצור חיי הסוללה שלו כפי שבטח חלק ממכם יודעים הם חיים קצרים מאוד מאוד ...אז הציעו לי לקנות סוללה מורחבת .. אמרתי וואלה למה לא.. וגם זה בא עם חלק אחורי מורחב שזה סוגר את הפינה הזאת שהמכשיר לא צריך ליהיות חשוף.. רק אמרו לי להזהר עם חברות לא טובות של סוללות כדי שלא יעביר לי מטח אחר משהו כזה (אני לא מבין גדול בחשמל) ושלא יהרוס לי את הפלאפון... הציעו לי ללכת על חברת Hyperion אך בדקתי שוב ושוב ולרוע המזל כל המוצרים שלה לא מגיעים לישראל אבל ראיתי את הסוללה הזו http://www.ebay.com/itm/Trexcell-Samsung-Galaxy-Nexus-3800mAh-Extended-Battery-with-NFC-FOR-VERIZON-/271125015601?pt=PDA_Accessories&hash=item3f204f6c…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.16-9.net/lens_tests/k800i/index.html בהחלט מרשים
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התחברתי היום עם המכשיר למחשב והופיע לי שיש עידכון דרך הkies. עיכדנתי את המכשיר לגרסת מערכת ההפעלה 4.0.4 אבל משום מה כתוב לי בגרסת ליבה root@buildserver וכו' אם מישהו מתמצא ויודע לומר לי מה זה אומר כי למכשיר אין root. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טכנולוגיית LiDAR חדשה, שבב עוצמתי, מקלדת משופרת ועוד נמצאים במרכז ההשקה שמגיעה בזמן מאתגר עד מאוד לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
ב"ה היי כל מה שאני רוצה לעשות זה דבר כזה: שהתוכנה תפתח דף אינטרנט, והמשתמש יוכל גם לשלוט, הכוונה להכנס לדפים וכו'. משם אני כבר ב"ה יסתדר. הרעיון הוא שאני מתכנת אתרים, ואני מעדיף לבנות את התוכנה שאני רוצה לבנות אותה ב PHP ו HTML.. שפות שאני בערך מכיר ויש לי ניסיון.. אני עכשיו מוריד אקליפס ו ANDROID SDK וכל הבלאגנים.. מישהו יכול לתת לי קצת כיוון איך לעשות את זה? הדבר הזה יעזור לי? http://developer.android.com/reference/android/webkit/WebView.html תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מעוניין להצטרף עכשיו לגולן טלקום, אבל אני צריך מייקרו סים לגלקסי 3 שלי. האם הם שולחים לי אותו או שאני צריך לעשות משהו מיוחד ? בקיצור איך הוא מגיע אלי ? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי אתמול אייפוד טאצ' מהחנות של אפל בסאן פרנסיסקו (אני שם עכשיו), ויש לי בעיה להפעיל אותו. בהפעלה הראשונית הוא הראה על המסך תמונה של כבל המידע עם חץ לכיוון לוגו של ה- iTunes. חיברתי אותו למחשב שלי והאייטיונס זיהה אותו, בחרתי לאייפוד שם ועשיתי סינק עם השירים, הסרטים והתמונות שלי. אבל כשעשיתי לו Eject ולחצתי על כפתור ההדלקה, הוא עדיין הראה את אותו המסך כמו בהתחלה. אם מישהו יכול לעזור לי לגרום לו לפעול כנגן אני אודה לו מאוד. הבעיה מזכירה את ה- Activation של האייפון, האם גם הנגן הזה צריך הפעלה באיזושהיא צורה? ניסיתי לעשות רג'יסטר באתר אפל, ודרך החשבון באייטיונס סטור אבל הוא עדיין לא מתפקד תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמובן שישראל לא אחת מהן: http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=311135
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לקנות פלאפון מארה"ב (את ה n95) אין לי מושג של איזו חברה אבל עדיין אין אותו בארץ. בכל מקרה יש לי כמה שאלות: 1.חברות הסלולר בארץ יכולות לספק לו שירותי שיחות רגילות למרות שהוא מביא את המכשיר מחו"ל? 2. האם יש דרך שהמכשיר ידע לקרוא ומלכתוב בעברית? 3. האם יש אפשרות לתקן אותו בארץ אצל הספק המורשה שלו אם הוא נקנה בחו"ל?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה במכשיר mp3/mp4 שלי רציתי לעדכן אותו בעזרת ה Firmware upgrade וככה"נ עידכנתי אותו בקובץ של דגם אחר ומאז הוא המכשיר לא נדלק ומזוהה במחשב כdiskonkey בלבד ולא כנגן mp3 הנגן שלי הוא מחברת Dantax בגודל 2GB הדגם שלו זה 1024dx slim הפיתרון שיכול לתקן את המכשיר הוא שאני יתקין שוב את ה Firmware upgrade אבל הפעם של הדגם שלי, הדגם הנכון...והבעיה היא שאני לא מצליח למצוא אותו המכשיר עצמו הוא די נפוץ ומשווק בהרבה חברות(מצורפת תמונה) אם מישהו יוכל להשיג את קובץ ה Firmware upgrade של הדגם הזה זה יציל אותי, הקובץ הוא מסוג fw.* או bin.* רשמתי בכותרת די דחוף כי אני צריך את זה עד מוצ"ש כי אחר כך אני חוזר לבסיס ושם אין לי אינטרנט ואם אני ישלח לחברה זה יחזור אלי עוד הרבה זמן …
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם מקווה שאני לא חורג מחוקי הפורום, החלטתי לשטף אותכם בסרטון סקירה שלישי שעשיתי, והפעם ב APPLE WATCH אומנם באיחור של כמה חודשים, אבל אולי ישנם עוד אנשים שירגישו שזה עזר להם. פתוח להערות ושאלות בנושא. זה עדיין רק סרטון שלישי שיצא לי לעשות, אז הוא רחוק מלהיות מושלם. מקווה שתהנו : https://youtu.be/ExWO0Drtg-c
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לכתבה: http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/378/175.html?hp=16&cat=1924&loc=11 אולי סוף סוף טבלט לא רק למטרת בידור ?.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מכשיר MIO עם GPד לא מהכי חדשים אבל עובד מעולה. לפני כמה זמן ניסיתי להתקין עליו iGO8 ולקראת סוף ההתקנה הוא הוא שיש לו בעיה להעתיק את iGOToday. אם מישהו יכול לעזור לי, כי זה מראה כאילו זה על המכשיר אבל זה לא מותקן כתוכנה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית הסינית התופחת משיקה דגם מעודכן של ה-MateBook D, עם מעבד מרובע וכרטיס גראפי ייעודי בעלות קורצת בהחלט לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, יש לי נגן PDVD 933 של חברת APEX, ורציתי לעדכן את התוכנה שלו. כשהמכשיר נקנה, נכתב באתר שניתן לעדכן אותו ב"אתר האינטרנט". נראה לי שאיתרתי את אתר האינטרנט - http://www.apexdigitalinc.com/, אבל לא מצאתי מאיפה אפשר להוריד תוכנה חדשה. מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג עדכוני תוכנה לנגן הזה?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה היתרונות והחסרונות של כל האחד מהמכשירים האלה?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הייתה לי התלבטות בין נגן סרטים לבין PSP לבסוף נכנעתי לסרטים אני לא בקיא בתחום, ולכן אני צריך את עזרתכם אני מתלבט בין הA2 המפורסם לבין סדרת הדגמים החדשה של ARCHOS אני מניח שדגם ה404 הוא הבסיסי והפשוט שלהם ה504, עתיר נפח (160 GB! ) ואילו ה604, שמן הסתם אמור להיות טוב ממנו מסתפק ב30 GB, אבל מציע בדגם מסויים אפשרות WIFI הדרישות שלי מהנגן הם איכות מסך גבוהה יציאה לחיבור לTV (אשמח לקבל גם כניסת וידיאו להקלטה לתוך המכשיר) תמיכה בתרגומים (עדיף ללא המרות למיניהם) זמן סוללה ארוך מוצר איכותי ועמיד (גוף הנגן ממתכת יכול להיות נחמד) אני פתוח לדגמים ומוצרים שונים אם כי אני אודה לכם אם תזדרזו עם התשובות, שכן , הנגן יירכש ביום ראשון..
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלומצ'יק , עד היום אמי התנהלה עם נוקיה 6280 ישן אך מוצלח , החזיק למעלה ל 7 שנים . הגיע הזמן להתקדם . על המכשיר להיות חסין בפני נפילות באופן כמעט טוטאלי ( בין אם ע"י כיסוי מגן או כאחת הפונ' של המכשיר ) מסך ברור וקריא מצלמה קדמית + אחורית באיכויות טובות . לא מסובך מידי להפעלה , לדעתי שווה לתת ניסיון לטאצ' . תקציב 1200-1000 , גמיש לפה ולשם . באמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל תודה על העזרה .
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבנאדם פשוט החליט שהוא לא אוהב את האור הכחול של הגלגלת בE200 שלו. http://www.anythingbutipod.com/archives/2006/12/sandisk-sansa-e200-red-led-scroll-wheel-hack.php נחמד
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז יש לי N85 סיימתי להתלהב מכל שאר הדברים הרגילים והפשוטים שיש בטלפון הבנתי שסמביאן זה פתוח להכל ואני יכול להתקין הרבה דברים כמו windows אז מה עושים? אני רוצה משחקים ערכות נושא תוכנות מעניינות שהמסנג'ר יעבוד עם ה wifi ולא עם הGPORTAL איך אני מתקין דברים כאלו ואיפה אני יכול למצוא אותם? שחכתי לציין שזה יהיה דברים חוקיים כמובן כדי שלא יהרס המכשיר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב אני שיך כעת לגולן. אני לא כל כך מרוצה מהעניין של הקליטה. למרות שאולי זה בגלל המכשיר. יש לי נקסוס 4. אשתי עם גלקסי 2 וקולטת בסדר. אני יכול עכשיו לקבל בסלקום מחירים כמו של גולן, דרך מקום העבודה שלי. שווה לעבור? תודה ארי
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jrummy.liberty.toolboxpro&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiY29tLmpydW1teS5saWJlcnR5LnRvb2xib3hwcm8iXQ..
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתברר שמגיעים דיווחים רבים מרחבי העולם על ״מוות פתאומי״ של מכשיר ה v10 . כזכור ,כך החלו הפרסומים לגבי ה g4 - רק שלקח לחברת lg מספר חודשים להודות שקיימת תקלה חומרה The LG V10 might have the same bootloop problem as the G4 http://www.androidauthority.com/lg-v10-bootloop-problem-711334/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


