גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש נגן רק לשם ניגון שירים (ואחסון קבצים), לא צפייה בסרטים או תמונות. כל המוזיקה שיש לי על המחשב נמצאת בקבצי flac, חשוב לי מאוד שהשירים יישמעו כמה שיותר זהים למקור ולא ייאבדו צלילים כמו שקורה בפורמט המקולל של הMP3, לפיכך, אני רוצה נגן שיתמוך בקבצי flac, ויצליח להשמיע אותם ברמה כמה שיותר איכותית (אני מניח שיש נגנים שתומכים בקבצי flac, אבל זה בסופו של דבר לא כל כך יעיל, כי האיכות שלהם ירודה והם לא מצליחים להתמודד עם השמעת קבצים כאלה ברמה גבוהה), מינימום 16 ג'יגה, עד 1200 ש"ח. אודה לעוזרים!
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים, אני אנסה להבהיר קצת מה אני מחפש - אני צריך אפליקציה לקריאת קבצי PDF שיש בה את האפשרות לסמן מילים ע"י לחיצה כפולה או לחיצה ארוכה (כמו שיש באקרובט רידר למשל) אבל שלא עובדת במסך מלא, ויש גישה מיידית לתפריטי הגלילה של הפלאפון/טאבלט. מדובר ד"א במערכות הפעלה של אנדרואיד. אם מישהו מכיר אני אהיה אסיר תודה! :jump:
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מהטלפונים האלו מומלץ לאמא, שהשימוש שלה בטלפון יסתכם בקצת גלישה באינטרנט ושיחות טלפון. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן! כרגע יש לי נוקיה ממש פשוט ברשת פלאפון, שנקנה עקב איבוד של הפלאפון הקודם שלי (שגם היה נוקיה). אני לא ילאה אתכם בסיפור, אבל אני דיי תקוע איתו לעוד 30 תשלומים, כרגע אני מקבל החזר, במידה ואני מתנתק זה 600 שקל.. וזה מה שאני מתכוון לעשות. בכל אופן החלטתי שאני חייב משהו טיפה יותר מתקדם, מתכוון להתחבר דרך אורנג' בתוכנית של "חבר", שהיא דיי משתלמת יש לציין.. המכשירים שאני חושב לרכוש מאורנג' במסגרת התוכנית הם: iphone 4 או galaxy s אני מניח שדובר עליהם רבות פה בפורום, והם בהחלט אופציה. מה שמפריע לי בדגמים האלו, מבחינת האייפון זה העובדה שזו מערכת הפעלה סגורה של אפל, אני לא אוהב שמגבילים אותי... וגם האחריות המוגבלת והתיקונים היקרים לא לעניין.. מבחינת הגלאקסי, אין פלאש ב…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
Huawei חוגגת שיא מכירות חדש למרות החרם האמריקאי, ומציגה דגם צעיר שישלב בין מצלמת הדור החדש של סוני לבין שבב ה-Kirin 980 הבכיר לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מסתבר שלנגן שלי יש קשיים להריץ קבצי FLAC של 800 קילוביט עד 1 מגהביט (או יותר), קרה לי כבר פעמיים שבמעבר בין קטעים - הנגן פשוט "קפא" לחלוטין. הצג לא הראה דבר, לא העביר קטעים וגם נסיונות הכיבוי וההפעלה שלו לא עלו יפה. הברירה היחידה היא ללחוץ על כפתור ה RESET ולהדליק את הנגן מחדש (כל ההגדרות נשמרו). חוזר ל VBR new 128-224. :-\
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי אייפון ישן (הדגם הראשון שיצא) שנקנה בארה"ב אני רוצה להשתיל במכשיר עברית (מקלדת ואם אפשר אז תפריטים) אפשר לעשות את זה באיזה מקום פרטי רשמי? או שצריך לפרוץ את המכשיר?...
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אחד מהשעונים החכמים המוצלחים ביותר בגל האנדרואיד הראשון זוכה לשלושה דגמים שונים אשר מבקשים להמשיך את המומנטום לכתבה: http://hwzone.co.il/משפחת-360-השעון-החכם-של-מוטורולה-הפך-למגו/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://preorder.oneplus.net/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להזמין לי את הגלקסי S3, אני כרגע בניו יורק. יש את AMAZON, אבל מקריאת ביקורות שם הבנתי שמאוד בעייתי להזמין משם טלפונים סלולריים כי אם מקבלים את הדבר הלא נכון אחרי זה מסתבכים עם להחזיר וכל זה - עד אז אני כבר אחזור לארץ. למישהו יש המלצה? מוכר מומלץ או משהו בסגנון? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מצלמה טובה, סוללה חזקה, עם כמה שפחות באגים ותקיעות, Wi-Fi, נגן טוב, בקיצור הכי טוב שאפשר למצוא בטווח המחירים האלה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי .. קניתי את ה C310 עכשיו אני רוצה לעשות עידכון תוכנה אבל אני לא יודע למה הוא לא נמצא באתר שלהם זה מוזר ???
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי איפוד חדש 30 ג'יגה עם סרטים ותמונות עידכנתי את התוכנה של איתונס ואת התוכנה של האיפוד קיצר ניסיתי לשים סרטון קליפ שהוא .MPG והיה צריך להפוך אותו לקובץ שהאיפוד קורה אז עשיתי את זה קיצ וכשזה הועלה לאיפוד אני רואה את הקליפ אבל לא שומע מה לעשות
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הכל היה בסדר, עד שפתאום שאני לוחץ להציג את כל הביקורות של האפליקציה, אז נפתח לי מסך אפור כזה וזהו כלום. ניסיתי כל אפליקציה קיימת בחנות גם כאלה שכבר התקנתי וכאלה שלא. ועדיין משום מה שאני רוצה לראות ביקורת של האפליקציה מסך אפור. ניסיתי הכל בעצם, ניסיתי להפעיל מחדש את הטלפון, ניסיתי אפילו לעצור את התהליך של המרקט ואפילו למחוק את הנתונים שלו. אין לי רוט על המכשיר ואני לא מעוניין, ובגלל זה אין לי אפשרות למחוק אותו לגמרי ולהתקין מחדש, אך עצירת התהליך וניקוי נתונים שעשיתי לא עזר אותו דבר זה התחיל ככה פתאום ניסיתי אפילו להחליף לאנצר אולי הבעיה אצלו, אפילו עצרתי את האנטי וירוס שלי, מה לא עשיתי. שום דבר לא עוזר, זה התחיל וככה זה תמיד. יש לי one plus 5t מעוד…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום על המכשיר שלי מותקן רום cm 10.1 עם קרנל של סמפור 2.8.3 האוברקלוק הגבוה ביותר שאני מגיע אליו (בלי קריסה של המכשיר) ,עם המנג'ר של סמפור ,הוא של 50 מגה הרץ נוספים. ובכללי הקרנל מאפשר האצה של 200 מגה הרץ.. חשבתי אולי להתעסק קצת עם המתח אבל אין לי נסיון בזה. אודה אם מישהו בעל ניסיון יוכל להמליץ לי על מתח לא מסוכן שיאפשר לי להרים טיפה את הביצועים. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש פלאפון שיכול לשרת אותי כנגן סרטים ומוזיקה איכותי וכמחשב כף יד , GPS רצוי אך לא חובה , חשוב לי איכות המצלמה . בנתיים לפי מה ששמעתי N96 עולה על הדרישות האם הוא מומלץ?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברים אני מחפש אוזניות חוטיות לפלאפון שיאומי שצריכות לעמוד בכמה תנאים: 1. תקציב עד 200 ש"ח 2. יש לחצן לענות ולנתק שיחות 3. יש לחצנים להורדה והעלאה של הווליום בעת שיחות ובעת שמיעת שירים 4. יש לחצנים להעביר לשיר הבא או לשיר הקודם
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם אשמח לדעת איזה טאבלט יוכל להתאים כך שיענה על ההגדרות הבאות. נניח לשניה שהמחיר פחות משחק תפקיד לצורך הכרת האפשרויות: 1. בעל אפשרות לרשת סלולרית 2. שיהיה ניתן להציג מדיה(סרטים וסדרות) עם תרגום כך שהדבר ייעשה בצורה נוחה וידידותית (כלומר כנראה לא אפל) 3. מסך יחסית גדול 4. זיכרון 32GB פלוס או 16 עם אפשרות להרחבת זיכרון 5. וכמובן שיהיה אמין ואיכותי יחסית אשמח מאוד לעצה והכוונה תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1.הבנתי שיש גירסאות שונות כמו free sim ו unlocked AT&T מה צריך להביא לארץ ? 2.והאם ההפרש במחיר(100דולר) עבור גירסאת ה 32G שווה בין iphone 5s ל iphone 5C חוץ מהפלסטיקה כי גם ככה קונים כיסוי איכותי . 3. ראיתי שה 5S נמכר ב 749דולר עבור 32G ב store.apple , ככה הוא עולה ברוב החנויות בארה"ב ? יותר או פחות ? אני צריך לדעת פחות או יותר בידיוק כדי לתת סכום כסף לאיש שמביא לי את המכשיר . 4. אם אני לוקח את ה 16G במקום ה 32G אני חוסך 100 דולר , שווה את ההפרש? אישית לא מתמש כבד של מוסיקה ומדיה אבל לא רוצה להתחיל כל שבוע להתעסק במחיקת דברים על מנת לפנות מקום לאפליקציות תמונות וכו . עיקר המדיה יהיה התמונות שאני מצלם ופה ושם סרטונים שאני מסריט. שני שאלות : בעצם מתוך ה 16 גיגה שי…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, שמעתי שמועות הזויות מהוט, וגם שאלתי כשהלכתי עם חבר לנייד מספר, לפיהן אם אתה מוציא את הסים של הוט ושם סים אחר, צריך להגדיר את הנייד מחדש? ואני שואל מה זה השטויות האלה?? יכול להיות שהם מתכוונים רק לגלישה או משהו? אגב, יכול להיות שהוט מגבילים את התעבורה של הגלישה? עדיין לא עברתי את ה-3 מגה... תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתלבט בין 2 המכשירים האלה (נטיתי לכיוון של NEXUS4 עד שכל הבעיות התחילו לצוץ ברשת), מה אתם חושבים שעדיף בלי קשר למחיר? האם לאסוס יש קהילת מפתחים? האם היא חברה שנוהגת לעדכן את הסמארטפונים שלה? חוץ מסרטונים בYOUTUBE, יש עוד ביקורות (אני מעדיף שליליות) על המכשיר? אם שולחים לי את המכשיר (ה"טאבלט" והסמארטפון) במשלוח FREE Economy Int'l Postage יש סיכוי שהוא יעבור בלי מכס? תודה לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את הרום של המפעיל הרגיל אני רוצה לעשות רום של MIUI והחלפתי את הקרנל, עכשיו המכשיר עושה לי רק ריסטרטים, אני לא יכל להגיע לתוכנה בכלל, הוא רק מראה את המסך הזה שרשום Galaxy S ואז הוא פשוט שחור ועושה את זה שוב ... מה אפשר לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני כרגע עם מוטורולה מיילסטון שרק עושה לי צרות. המכשירים שמעניינים אותי הם האייפון, גלקסי 3, HTC ONE X, גוגל נקסוס 4 ו-LG OPTIMUS. 1.חשוב לי שהמכשיר יעבוד בצורה חלקה, מבחינת מגע ומבחינת מערכת הפעלה. אני יודע שבקטע הזה האייפון לא יעשה בעיות...השאלה מה עם האחרים. הבנתי שבתחום המגע מצמצמים פערים ובעצם המסך של הנקסוס 4 ושל optimus g הוא אותה טכנולוגיית מגע כמו של האייפון. 2.צילום וידאו - לא מצאתי אף התייחסות או השוואה רצינית בין המכשירים האלה. אצל כולם כתוב 1080p 30 fps אבל יש בי חשש שעדיין לא הצליחו לצמצם פערים מול האייפון. הבנתי שמדווחים על נפילות פריימיים וקירטועים בה-HTC ONE X, שמאוד משך אותי בגלל העיצוב והיכולת לצלם וידאו בהילוך איטי (יש את זה בעוד מכשירים?). 3.לא הו…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אבקש המלצה לנגן מוזיקה, בנפח 4-8GB, באזור 350 שקלים. אין דרישות מיוחדות חוץ מהעובדה שהוא ישמש אדם מבוגר אז עדיף אחד עם ממשק פשוט (גם ניהול קבצים פשוט - לא בסגנון איטיונז ודומיו). יהיה נחמד אם יתמוך בהצגת שמות ברוסית. אשמח להצעות
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאלה בכותרת,תודה מראש :] ד"א יש לי sansa e250 ,,,
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


