עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by Rubber Duckey,

    אהלן, יש לי Iriver h340 מהארץ, אני אוטוטו עובר לקנדה. רציתי לדעת אם כדי לטעון אותו שם אני אצטרך לקנות טרנספורמטור או שאפשר יהיה לסתפק במתאם לשקע. תודה מראש, יאיר.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by zam,

    היי. יש לי חבר שיש לו כבר לנובו והוא מרוצה. הוא רוצה עכשיו לקנות אחד לאישתו. הוא ראה את הכתבה הזו: מישהו שמע עליו? קראתי עליו קצת פה ושם אבל לא ממש עזר לי להבין את החסרונות שלו (זה מה שאנחנו בעצם מחפשים לא?) ראיתי את המפרט שלו והתרשמתי באופן כללי כי את הרכיבים עצמם (חברות ודגמים) אני לא ממש מכיר. אז אם מישהו יכול לתת עליו מידע או להפנות אותי לאיזו סקירה, אני אשמח.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. במירב טיפשותי שברתי את המסך של ה-Galaxy S1 שלי. אז נראה לי שהגיע הזמן לשדרג קרובת משפחה שלי בעוד קצת פחות מחודש מגיעה לארץ מארה"ב. ואני מתלבט מה להזמין. כרגע נראה כאילו ה-Nexus 4 הינו החלופה הטובה ביותר, אבל אם המלאי שלו לא יחודש בקרוב כנראה שארכוש את ה-S3. אני לא נעול והייתי שמח לקבל ממכם המלצות למכשירים אחרים. כמובן שמעדיף לקנות בכמה שפחות - אבל עד 700$ זה אפשרי מבחינתי (אבל צריך להצדיק את זה!). דיי חשוב לי שזה יהיה מכשיר מיינסטרים, עם קהילה גדולה (יותר הפצות ותמיכה). אז מה אתם ממליצים? מה הייתם קונים במקומי? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. ראה כותרת

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by doreiny,

    שלום לכולם נתקפתי חשק עז להביא מכשיר gps לרכב ושיהיה בו wifi כדי שיהיה אינטרנט נייד וזמין התקציב הוא 2500 שח ,חשבתי בהתחלה על mio p550 והבנתי שיש לו בעיה חמורה ב gps אז חשבתי על ASUS MyPal A636 יש עוד משהו טוב בתקציב?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by sherlock1212,

    כל השירים בעברית ששמתי בנגן כתובים בג'בריש ואי אפשר לראות איזה שיר זה כל אחד. יש איזה משהו שמתקן את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by n00kie,

    הטלפון שלי הוא גלקסי נקסוס ואף פעם לא השתמשתי בסמארטפון אחר ככה שאני לא יודע אם זה ככה בכל הגרסאות, אבל משחקים (בעיקר GT FREE+) מפוצצים אותי בNOTIFICATIONS פרסומי שלהם וזה משגע תשכל. איך אפשר לחסום את זה חוץ מלמחוק את המשחקים?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by WarSoul,

    שלום , אני מעוניין בפלאפון חדש בתקציב של עד 800 ש"ח , בדקתי באינטרנט ומצאתי 2 פלאפונים שאהבתי ה- http://www2.zap.co.il/compModels.asp?model_id=371376 וה- http://www2.zap.co.il/compModels.asp?sog=E-Cellphone&model_id=375928 , מה אתם אומרים עליהם ? בעיקרון אני לא רוצה מצלמה ולא mp3 ואני רק מעוניין לעשות שיחות אם הפלאפון .

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום לכולם קניתי את המכשיר הזה של חברת פלאפון http://www.gearlive.com/blogimages/treo700wx.jpg אני מחפש מירנדה או איסיקיו שעובדים טוב על מחשבי כף יד כי הפלא הוא קודם כל POCKET-PC עשיתי חיפוש בגוגל הוא מצא לי ICQ BETA שלא עובד כמו שצריך לא רואים בו מי מחובר ויש בו בעיות חפשתי מירנדה זה מצא לי כמה אתרים ברוסית שאני לא ממש מבין מה רשום שם...ואם אפשר מי שיכול להביא לי קישורים לתוכנות מעניינות או משחקים ...תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by MODI,

    שלום יש לי את הפלאפון motorola e770 וכרטיס זיכרון של 512 של san disk. שאני מעביר שירים לכרטיס זיכרון מגיע לי ההודעת שגיאה שהקובץ אינו מזוה ושאני צריך את הקובץ מידע ":KAVICHS:$DATA" השירים הם MP3 והפלאפון תומך בMP3

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. חברים יקרים יצאה אפליקציה חדשה כרגע אנחנו בשלבי הטרום השקה ממליץ בחום להכנס לסרטון הבא ולראות איך חוקי המשחק הולכים להשתנות http://yourviralfortune.com/h?r=atila3

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. מכשיר הביניים החכם היוקרתי ביותר של החברה נחשף פעם נוספת בעיצוב שונה - אך עדיין עם מנגנון מכאני אשר יהפוך את המצלמה הראשית גם למצלמת סלפי כשצריך לכתבה

  13. Started by iakovl,

    אני חושב שזה הנגנים הכי טובים בתקציב שלהם אני לא צריך PMP מהסיבה הפשוטה שיש לי מחשב נייד לצרכים של צפיה, אני מחפש MP3 טוב ואיכותי עוד משהו מה ההבדל בין M5 לX5 שכחו מהנושא של L או לא L מה ההבדלים בינהם

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by yuraxp,

    רכשתי לאחרונה נגן שדומה ל איפוד ננו. והאוזניות(כפתור) הם בחיבור יותר קטן מאוזניות רגילות. רציתי לשאול אם אני רוצה לקנות אוזניות יותר טובות מהאינטרנט איך אני יכול לדעת שהחיבור מתאים? או שכול האוזניות כפתור הם בחיבור קטן?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. לפי מידע חדש שעלה לרשת, בלנובו מכינים גירסה מעודכנת ומשודרגת לסמארטפון המוזל המצליח מבית מוטורולה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%9c%d7%9a-%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%a9%d7%a0%d7%99-%d7%9c%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. האפליקציה נקראת pro automatic call recorder היא מאפשרת להקליט כל שיחה הנערכת בסמארטפון ולשמור עד 100 שיחות שכחתי לגבות את הישנות והחדשות דרסו את הישנות. וכאמור האם ניתן לשחזר את השיחות הללו וכיצד ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. הנגן מיועד בעיקר לשמיעת מוזיקה ולא לצורך צפיה בסרטונים או בתמונות. איזה משני אלה יתן לי סאונד יותר איכותי, המטרה היא נגן עם סאונד כמה שיותר איכותי, והאם ההבדל הוא ממש משמעותי בין איכויות הסאונד? ההבדל במחיר ביניהם הוא 100 ש"ח. *יש לציין שאני מוסיף אוזניות Sennheiser CX300. ולא משתמש באוזניות שמקבלים עם הנגן.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by topgun,

    שלום לכולם אבא שלי קנה לא מזמן dell axim 51v, עם win 05 mobile. הבעיה היא שעכשיו המכשיר מוכן לנגן רק wmv. האם יכול להיות שצריך להתקין קודקים או משהו? ואם כן, איזה ומאיפה אני משיג אותם? ובנושא אחר - אני צריך למצוא תוכנה שיכולה להציג נתונים של access באותו מכשיר (axim 51v). מישהו מכיר משהו טוב? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by oz25,

    הבנתי שהגרסא החדשה של ג'לי בין יצאה כבר בארה"ב למישהו יש מושג מתי היא תגיע לארץ והאם היא תתמוך במכשיר מוטורולה רייזר?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. כמו בכותרת, אני טס לארצות הברית סוף שבוע ומתכנן לקנות טאבלט (עד היום לא היה לי טאבלט או סמרטפון). אני צריך המלצה לטאבלט הכי משתלם בתקציב שלי (250$), מעדיף לנצל את כל התקציב (לא ניתן לחרוג בכלל התקציב במקור הוא 200$, אבל שכנעתי את עצמי להוסיף עוד קצת). השימושים העיקריים היו משחקים וקריאה. חשבתי על הנקסוס 7 גרסת ה-16GB (על ה-8GB אני לא יכול להניח את ידי, לפי מה שהבנתי), מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Lidor2000,

    מישו יודע אולי איך ניתן להפעיל את הנוטיפייקשן של הודעה חדשה בצורה ידנית באנדרואיד? תודה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by arkady,

    היי יום טוב לכם, היום בחיפושי אחר נגן Mp3, החלטתי שאני לא מעוניין להשקיע הרבה כסף בנגן, אז חיפשתי נגן סביר שישמש אותי. אז ניכנסתי לZap והתחלתי לחפש, מצאתי חברה שנקראת Clubin ומייצרת העתק של הנגן Ipod Touch בשם Clubin iTouch, העתק זול כנראה. אבל המכשיר עולה "רק" 500 שקל והנתונים הטכניים שלו מרשימים אותי יותר מהאייפוד למען האמת [יש לו הרחבת כרטיס זיכרון למשל]. ברור לי שזה העתק, חברה ג'נרית. אבל, האם בכל זאת המכשיר יפעל כמו שצריך? אני לא אחד שחייב איכות שמע, גם ככה השמיעה שלי דפוקה למדי, אני צריך משהו שישמש אותי באופן יום יומי, האם זה המצב? תודה :-)

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=963697

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Cynicoren,

    שלום, האם GPS שנקנה בארץ יתאים לשימוש בחו"ל (אני מניח שכן) ? האם יש לבצע עדכון תוכנה והאם זה יעלה כסף ? על איזה GPS זול אך סביר מבחינת התפקוד אתם ממליצים ? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום לכולם, החלטתי לרכוש אייפון. בכל מקרה בכל רגע נתון אני יכול לקום ולקחת אייפון 4, אך כרגע אני לא עושה זאת כי אני ממתין ל-4S. בזמן האחרון קראתי סקירות רבות על ה-4S, והגעתי למסקנה הבאה: ל-4S ישנן תכונות "נוספות" על 4: [list type=decimal] [*]מצלמה יותר טובה [*]מפרט טכני חזק יותר [*]Siri נקודה מס' 1 לא כל-כך משנה לי, כי כשאני יוצא לטיולים יש לי מצלמה יעודית. נקודה מס' 2 על-פניה שווה את ההמתנה, אך לא ידוע לי על אפליקציות יעודיות של Apple או חברות גדולות אחרות שתואמות רק ל-4S. נקודה מס' 3 בכל מקרה לא רלוונטית בתקופה זו לאור ביקורות על תפקוד. האפליקציה גם לא עובדת עם Maps בארץ, ובכלל בעלת ממשק למס' אפליקציות קטם לטעמי. אם-כן, האם נקודה מס' 2 מצדיקה המתנה לשיווקו של 4S בא…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים