גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני מחפש אפליקציה לקריאת RSS קלה ופשוטה והכי חשוב קוראת עיברית. מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אז אחרי שהIGO הביא אותי למחסן של בית קפה במקום לבית קפה עצמו ולא מוצא כתובות וקיבוצים הגעתי למסקנה שאני צריך משהו חדש אז יש המלצה לתוכנת GPS שמתאימה ל WINCE שתהיה קצת יותר מוצלחת?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא ממש בטוח שזה שייך לפה אני מתנצל מראש אם לא אני מחפש תוכנה לאייפון די פשוטה אולי מישהו מכיר איזהשהיא תוכנה שכשאני מקבל שיחה אני יוכל להשתיק את הטלפון מבלי להשתמש בכפתור ההשתקה בצד המכשיר ולא ע"י ניתוק (כפתור אדום על המסך) אלא בצורה של דאבל טאפ על המסך והווליום פשוט משתתק יש את זה באחד הטלפונים של נוקיה (לא סמארטפון בכלל) שמקבלים שיחה ועושים דאבל טאפ על המסך החיצוני הוא משתתק אבל השיחה ממשיכה ולא מתנתקת אם מישהו מכיר תוכנה כזאת אני ישמח לשמוע
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא מתלהב מהמערכת הפעלה הזאתי בלשון המעטה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהבתי מאוד את כל המערכת כעיקרון, ומלבד להתקין אותה (מה שאני לא אעשה גם אם אפשר) על המיילסטון שלי, יש דרך להוריד איזה לאצ'ר כזה או אחר שמדמה את המראה והשימושיות של הבאדה?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הכירו את מכשירי ה-Galaxy A הטריים של סמסונג, שמבטיחים עיצוב איכותי, תצוגה מרשימה ויכולות צילום ראויות בפחות מ-400 יורו. יצליח להם? לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי יש לי את המכשיר בערך מאז שיצא והרבה זמן לא השתמשתי בו, חשבתי להתחיל להשתמש בו שוב אבל הוא די מיושן. עשיתי רוט והתקנתי TRWP אבל אני לא מצליח לצרוב את הרום שאני רוצה, הוא נותן לי שגיאה בטקסט אדום ומחזיר אותי למערכת הקיימת https://forum.xda-developers.com/nexus-7-2013/development/9-0-resurrection-remix-v7-0-t3905857 ניסיתי לעקוב אחרי המדריך אבל נראה לי שאני מפספס משהו, אם מישהו יכול לכוון אותי אני אשמח תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. רציתי לעדכן את הD2 שלי וראיתי באתר של החברה שקיימים עדכונים גם ל D2+ אחרי חיפושים שהרצתי זה נראה מעט מסובך להפוך את הנגן ל D2+ למישהו יש במקרה מדריך בעברית ופשוט יחסית לבצע את השינוי והאם בכלל כדאי להסתבך אם זה, מה ההבדל?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את האפליקציה והיא נהדרת, אני יכול לרשום מתי נכנסתי ומתי יצאתי מהעבודה, לציין כמה אני מרוויח לשעה והוא מחשב לי הכל לבד + שומר לי את התיעוד של המשמרות שלי. נהדר לעובדי משמרות. העניין הוא שראיתי שאפשר לנהל שם יותר מעבודה אחת, ולכן, מאחר והתחלתי לעבוד בעוד מקום הכנסתי את ההגדרות, שיניתי את כל מה שצריך לעשות. כשלחצתי על העבודה השניה (Y נניח) ועשיתי Punch in ראיתי שגם העבודה הראשונה (X) מתחילה "לרוץ" וכאילו זה סופר לי זמן בשתי העבודות - זה גרוע, מן הסתם אני לא עובד בשתי העבודות במקביל. כך יוצא מצב שכל התיעוד נהרס והחישוב הכלכלי גם כן. אשמח לפיתרון (אם יש), אני בספק אם זו היתה כוונת המשורר מההתחלה. כנראה אני מפספס הגדרה כזו או אחרת
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
האח המוקטן והמוצנע של מכשיר הדגל העדכני מבית ZTE מהווה מכשיר ביניים מרשים, אותו ניתן לרכוש כעת במחיר תחרותי למדי לכתבה: http://hwzone.co.il/מיני-אבל-לא-פראייר-ה-nubia-z9-mini-זמין-במחיר-נהדר/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ממ אני יודע שלCOWON יוצא נגןPMP נייד עם DMB כבר בתוכו ועם עוד שיפורים כמו GPS ואולי גם TV (ערוצים 1 ו2) זה נכון? ואם כן מתי זה יוצא?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הי חבר'וס, האם אתם מכירים אפשרות להשתמש בסמארטפון כמצלמת רשת? עדיפות לחיבור USB ולא ב ווייפיי.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/lumia-435-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%a4%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9e-300-%d7%a9%d7%97-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש אפשרות לשים כרטיס זכרון גדול יותר מ 1GB במכשיר? אם כן האם זה ישפיע על המהירות שלו? והאם ישנם הבדלים במהירות בכרטיסי הזיכרון מסוג memory stick micro ? ואיזה ממולץ לרכוש בשביל ה 610I ?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נעלתי אותו ושכחתי את הקוד . האם יש דרך שאוכל לבטל את החסימה? (נוקיה ללא סים) כשפניתי לסלקום הם רצו 300 שח
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש דיבורית בלוטוס לרכב בשביל HTC ONE X. עד עכשיו על פי קריאה בפורומים הגעתי למסקנה שהJabra FREEWAY וJabra CRUISER 2 הן המומלצות, אך עם תג מחיר של 500 ש''ח בארץ ו50-60$ בחו''ל זו שחיטה ואני לא מצליך למצוא שום חנות בחו''ל ששולחת אותן במחיר הנקוב. מחיפוש אחרי דגמים ששולחים לארץ אני חושב על jabra drive, SuperTooth Crystal וMotorola SonicRider שמחירם באתר No-risk.co.il בארץ גם די נחמד. אשמח אם מישהו מכיר חנויות בחו"ל שהדגמים הראשונים יעלו בהם פחות מ75$ כולל משלוח או במידה ולא ,האם יש מישהו עם חוות דעת או המלצה לגבי שלושת הדגמים האחרונים או בכלל משהו אחר. שאלה קצת שונה - האם אפשר להזמין רק את הסיליקון במגן otterbox defender ? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם 160 דולר הוא מלוא הסכום שאתם מוכנים להשקיע במכשיר חכם, ה-K3 Note של לנובו הוא ככל הנראה אחת מהאפשרויות הכי טובות שתצליחו למצוא לכתבה: http://hwzone.co.il/הסמארטפון-התחרותי-ביותר-של-לנובו-זמין/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אפשר להגיד שהפלאפון די מת, הוא לא נדלק לי, וכשאני מנסה להדליק רק האינפרא מהבהב. אשמח אם תכוונו אותי לחנות\מעבדה שתתקן את המכשיר עד עלות של 100-150 ש"ח (ניסתי בכמה חניות ואמרו שלא משתלם לתקן אותו וחלק אמרו שאי-אפשר לתקן אותו) אין לי בעיה לנסות לתקן אותו בעצמי, רק שאין לי את החלקים המתאימים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום מה צריך לדעת בקנייה של הS3 במידה ורוצים לחבר אותו לכל מפעיל סלולרי בארץ? האם זה שהוא SIM FREE מספיק או שישנם דברים נוספים?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות על הנגן Cowon iAudio D2 - איזה צבעים יש למכשיר בארץ? - האם יש הוראות בעברית למכשיר? - האם במכשיר יש עברית? - איזה אוזניות מקבלים עם המכשיר? - איך אפשר לנגן DIVX על הנגן? - איזה עידכונים יצאו כבר או יצאו בעתיד למכשיר? - איפה אפשר להשיג נרתיק למכשיר? תודה לכולם מראש...
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הבעיה הינה כזו... בישביל להתקין GPS עשיתי מחיצה על הכרטיס זיכורון והכל עבד טים טופ עכשיו הכרטיס הוא של 4GB בלבד והפלאפון לא עולה בלי כרטיס מסויים זה (יש ברשותי אחד של 16) לפי מה שהבנתי הפלא מחשיב את המחיצה כחלק מהזיכרון של עצמו ולכן לא יכול להעלות כאשר הכרטיס לא בפנים. איך אני פותר את הבעיה הזו בכדי שיהיה אפשר לחליף כרטיס זיכרון?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה סמארטפון בעיקר בשביל GPS ו- MP3. גלישה לעתים מאוד רחוקות. בעיקר חשובה לי איכות השיחה והעוצמה של הספיקר. מה דעתכם על Iphone 3gs? ראיתי אותו ולדעתי הוא יוכל להספיק לצרכים שלי. יש לכם הצעה טובה יותר? אולי אנדרואיד סיני עם מפרט חזק יותר?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום,יש לי טאבלט של אסוס דגם 172 - "7 גירסת אנדרואיד 4.1.1 - הבעיה היא שאני לא רואה בגוגל APPS אפליקציות שאני למשל רואה בסמארטפון כמו: לאומי, הארץ ועוד כמה. את האפליקציות אני רואה בגוגל APPS בסמארטפון שהוא גם גירסה 4.1.2. מה עושים ???תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני יכול לבקש בערך מה שאני רוצה שיביאו לי מארהב כמובן חשבתי ישר על האיפון אבל אני לא בטוח ב100% היתי שמח לשמוע הצעות לטלפונים ניידים וגאגטים בכללי ששווה להביא מארהב או שאולי האיפון באמת הגאגט הנבחר להיום
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין להתקין בפלאפון שלי W995 פייסבוק פאנל. משום שכאשר אני נכנס לפייסבוק דרך Opera אז אין צ'אט ואפליקציות בפייסבוק. כאשר אני מוריד את זה יש לי קובץ RAR, אז לקחתי גם את הקובץ וגם לאחר ה- Extract ואת שניהם שמתי בפלאפון לבדוק (לא הייתי בטוח איזה צריך), עכשיו אף אחד מהם לא עובד. בקובץ של ה-Extract יש קובץ שקוראים לו instal אבל זה לא נותן להפעיל אלא רק לשלוח. (כמו כל קובץ בעייתי בסוני אריקסון) אשמח אם מישהו יוכל לפרט איך אני מתקין את זה. בתודה מראש Mystery
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


