עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. משיטוט בגוגל וgsmarena מתברר שיש לו 2 גרסאות אחת עם 850 ואחת בלי. איך מגלים איזו תומכת ב850?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by auphyr,

    ידוע לי שיצא עדכון כבר די מזמן (אפילו גרסא 7.1.1, אם אני לא טועה). מישהו יודע מה קורה עם זה בארץ ? ועם הדגם הספציפי שלי ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Kurt,

    יש לי One S שנקנה מאורנג' (כרגע ברשת הוט מובייל) עם גירסה 4.0.3, ואני רוצה להעיף את כל הזבל שאורנג' שמו במכשיר. 1.יש דרך להתקין גירסה נקייה מבלי לפרוץ? 2. למה המכשיר מציין שאין עידכוני תוכנה , הגרסה האחרונה זה לא 4.2?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by IliaX5,

    הרבה המליצו לי לשים בטלפון את הדפדפן של אופרה ולאחר חיפוש עליו באמת הבנתי שמומלץ ביותר, רק השאלה היא במה עדיף לבחור מבין השניים ומה ההבדלים בניהם??

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אני לא יודע עם צריך תוכנה או משהו תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by ToMeRv32,

    http://store.antec.com/Product/power/AP-6000/0-761345-29510-9%20%20.aspx 6000mAh במטען של 1A. התחלתי להטעין מיותר מ1% ב11:15, עכשיו השעה 19:45 (8 שעות וחצי) וזה עדיין לא ב75%.. אני מפספס פה משהו? פעם שעברה שהטענתי אותה (מהקופסה למטען) זה היה בלילה אז לא עקבתי אחרי הזמן. (היא מטעינה מעולה וכמו שצריך) ראיתי איפשהו שאמרו שבגלל שהסוללה היא 3.7V והכניסה היא 5V אז מתבזבזת אנרגיה בהמרה, מה שאומר שהסוללה לא באמת נותנת 6000mAh. יכול להיות שהיא בעצם יותר מ6000mAh והמספר הזה הוא אחרי ההורדה של ההמרה, ובגלל זה לוקח הרבה יותר זמן להטעין? (לפי החישוב התיאורטי הפשוט - 6000mAh/1A = י6 שעות.. -- או יותר גרוע ממה שחשבתי, הסוללה נטענת בפחות מ1A? או שני הדברים ביחד? פתאום נד…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. קניתי מכשיר יד"ש שלטענת המוכר הריץ אנדרו' וחבר שלו שהתקין לו הוציא את הכרטיס זכרון שעליו היה אנדרו' וכעת המסך המתקבל הוא- "software update failed! Please try again" (אם זה לא ברור אצרף בהמשך תמונה) על המכשיר מותקן לואדר והמוכר הראה לי כי המכשיר מגיע לכך ועכשיו אני מנסה להפעיל את הלואדר ולראות את הפרטים כדי לדעת איך להתקדם הלאה בהתקנת אנדרו'. השאלה היא האם קניתי מכשיר בריק? איך אני מגיע ללואדר טריקולד המפורסם? (אני חושב שאני לא מקיש את הצירוף הנכון. מקש ווליום מעלה עם כפתור כיבוי אדום למשך כמה זמן?) איך משם אני ממשיך הלאה בהתקנה של אנדרואיד? אני אשמח לעזרה בתחום ממי שיודע, כי בשונה ממכשיר עם אנדרואיד אורגינל זה קצת שונה בסיפורנו. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by JustNo,

    אהלן קיבלתי לפני כמה ימים MP4 ,שלא רשום עליו שום רמז לחברה או לדגם. הכל עובד בו טוב ויפה,חוץ מהסרטים... ניסיתי כל סוג סרט אפשרי שעלה על דעתי להעביר למכשיר(mpg,avi,wmv וכו'),אפילו הורדתי תוכנה שמקודדת כל סרט ל MP4 ,ועדיין,המכשיר תמיד אומר שאין שום קובץ סרט בזכרון... כשקיבלתי תמכשיר(שהיה כבר משומש ע"י אחותי,שגם היא לא הצליחה לראות בו סרטים),היה עליו קליפ אחד, מהקליפים האלה שמקבלים כשקונים תמכשיר,שעבד ,ככה שאני מניח שהוידאו כן בסדר... אז יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות כדי לגרום למכשיר ה#@%% הזה לזהות תסרטים? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. תמונות עדכניות מעידות על כך שפאבלט ה-Nubia 11 Max עבור שוק הביניים יכלול מסך אשר מתפרס כמעט על כל חזית המכשיר מכשיריה החכמים של חברת ZTE רחוקים מלהיות הפופולריים ביותר שיש לשוק הסיני להציע לנו, אך נראה שהם בכל זאת מספיק פופולריים בכדי להביא את היצרנית הטלקום הגדולה להמשיך ולנסות את מזלה בתחום בכל פעם מחדש – ומה שנמצא בקנה כעת הוא משפחת ה-Nubia 11, שתנסה לבלוט לחיוב בשוק הביניים העמוס לעייפה. ה-Nubia 11 Mini כבר הוצג רשמית לפני כמה זמן וגם ה-Nubia 11 הסטנדרטי וה-Nubia 11 Max נמצאים בדרך – אך מבין השלושה נראה שאין תחרות ממשית, ודגם ה-Max יהיה בקלות המסקרן והמתקדם ביותר מבין השלישייה. נקודה זו הובהרה כעת על ידי אחד ממייסדיה של ZTE, אשר פירסם תמונת טיזר של הפאבלט שע…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. היצרנית האמריקאית חוזרת בסערה לשוק הסמארטפונים עם מכשיר החלונות 10 המרשים ביותר שפגשנו עד כה ברשת אפשר למצוא מגוון רחב של דיווחים אודות מצבה העגום של מערכת החלונות 10 הטרייה בגירסה הניידת שלה, אשר מיועדת למעבדים מבוססי ארכיטקטורת ה-ARM בכלל ולסמארטפונים בפרט. עם זאת, נראה שלמיקרוסופט יש עוד כמה שותפות שמאמינות בקונספט – ואחת המפתיעות שבהן אשר נחשפה כעת היא HP, שעבורה זו חזרה לשוק הסמארטפונים חמש שנים לאחר הכשלון שלה עם תחייתה של Palm ומערכת ה-WebOS. הסמארטפון החדש קיבל את השם Elite X3, ואנחנו בהחלט לא נתנגד לראות גם גירסת אנדרואיד שלו מתישהו בעתיד הלא רחוק – משום שמדובר באחד מהמוצרים המתקדמים ביותר שראינו בתחום עד היום. תמצאו בו מסך Super AMOLED בגודל 5.96 אינץ'…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by winner,

    שלום חברים לפני כחצי שנה חיפשתי מכשיר בסיסי ולא יקר שיתאים לכל הרשתות והמסקנה היתה שהמכשיר הנ"ל הוא המתאים והמשתלם ביותר הנושא עלה שוב ואני רואה שמחיר המכשיר ירד מאז (כמובן...) לדוגמה כאן: http://smart-phone.co.il/items/155163-Samsung-i9070-Galaxy-Advance-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%94-%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%92 הבנתי שיש אפשרות לקנות מכשיר מייבוא אפור עם אנדרואיד 2.3.6 "מבושל" או בתוספת של 150 ש"ח, מכשיר מקורי של סאני עם 4.1.2 ואחריות לשנתיים. (סאני עצמם מוכרים את המכשיר ב-1300) האם המכשיר עדיין משתלם ואם כן, איפה עדיף לקנות ? ייבוא אפור, יבוא רשמי מחנות או ייבוא רשמי מהיבואן ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. תמונות עדכניות מאשרות לנו את השם OnePlus 3, ומציעות מספר הצצות על העיצוב הצפוי של המכשיר הדיווחים והמידע אודות מכשיר הדגל הבא של חברת OnePlus ממשיכים לזרום אלינו, כשהפעם מדובר בכמה סטים של צילומים בלתי רשמיים אשר מציגים את המראה המיועד, לצד כמה עיבודי קונספט למארז שלו אשר מאשרים, לכאורה, את שם הדגם OnePlus 3 שילווה אותו. מהצילומים הזמינים נראה כי ה-OnePlus 3 החדש לא ימשיך את הכיוון הויזואלי שראינו ב-OnePlus X המוזל בסוף השנה שעברה, אלא יאמץ לעצמו מראה שמרגיש מעט כמו שילוב בין ה-OnePlus 2 לבין מכשירי ה-One M9 וה-10 של HTC. הוריאציות האפשריות לאריזה שבה ישווק ה-OnePlus החדש – הפעם ללא צורך בכל מיני הזמנות והמתנות בתורים וירטואליים, אנחנו מקווים …

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אז ברגע שמכניסים אליו את הכרטיס, הוא מייד חודל מלעבוד. למחשב הוא גם כן לא נותן יחס, כשהכרטיס בפנים. כשהכרטיס בחוץ, הכל כשורה. למישהו יש הסבר ואולי פתרון? https://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=9873 https://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=11219 אותם המוצרים מחנות של באג. תודה ויום טוב

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Lior4543,

    שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד לפתח משחקים לאנדרואיד, יש לי ידע בג'אווה, איך אפשר להמשיך מפה?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולם כבר בערך שנתיים שיש לי nokia xm5800 הוא דיי נוח לי מכמה סיבות וכבר אני ימנה אותן ובכל זאת אני מעוניין להחליף את המכשיר לאחד קצת יותר מתוחכם כרגע מתוכנן Samsung Galaxy S ואכשיו לבעיות : אני רוכב קטנוע ויש לי דיבורית scala rider לקסדה 1.השלמתי עם כך שאף אחד ממכשירי המגע לא יעבוד לי כשאני עם כפפות (המצב הקיים בזמן נהיגה) 2.ההכי חשוב מבין כולם לnokia יש caller name מובנה ונוח מאוד אם הסלולר לא יושב על המעמד שלו מול העין אלה בכיס ,בתיק או במצב של גשם מתחת למושב ,כשניכנסת שיחה המכשיר אומר לי את שם המתקשר וזה מאוד חשוב לי 3.בצימוד לאוזנית Bluetooth המכשיר יודע לשנות את הפרופיל שלו וככה הצילצול לא קורע לי את האוזן בזמן שהוא מצלצל אלא ניכנס לפרופיל נעים יו…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/allwinner-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%a9%d7%91%d7%91-%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%a2-%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%98%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%98-%d7%95%d7%9c%d7%98%d7%9c%d7%95%d7%95/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום לכולם! אני רוצה לקנות mp3 איכותי בתקציב של עד 600 ש"ח. בעיקר חשוב לי שהסאונד יהיה באיכות גבוהה, בנפח של 1GB, שיהיה קל להעביר שירים למכשיר, ושהוא ישמש אותי גם כdisc on key. אני מאוד מתלבט בין שני מכשירים של חברת iAudio: האחד הוא מדגם G3 והשני U2 אשמח שכמה שיותר אנשים יגידו את דעתם.......... תודה וחג שמח!!! ;D

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by MoAv,

    האם מישהו כאן פתח כבר את המכשיר בשביל להחליף מסך או סוללה? קניתי חלקים חדשים, האמת לא בגלל שמשהו נשבר רק כדי להחליף צבע ולרענן את כל הדפיקות הקטנות. אשמח לעזרה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by FireFlash,

    שלום אני מחפש מישהו (שיודע איך לפרוץ) או חנות כל שהיא במרכז הארץ שיודע לפרוץ את הסמרטפון שלי מדגם sony ericsson xperia 10x יש לו רום של חברת פלאפון (SIM FREE) אבל והמכשיר נעול ואני לא יכול לעדכן אותו. אני עדיין עם אנדרואיד 2.3.3 אני מעוניין לשדרג לגרסא של ICS למכשיר שלי. אני מודה מראש על העזרה FireFlash

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by SpEcToR,

    (של מוטורולה) יש לו רק 5 מגה זכרון... הוא קנה את המכשיר בחול.. ראיתי שאמור להיות אצלו 40 מגה.. אבל יש לו רק 5 =\

  22. Started by EyEOnE,

    מה ההיתרונות של גרסא 2.2 על פני 2.1?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by tg,

    אני מתעתד לקנות את ה MIO P350 , האם משהוא מכיר , יכול להמליץ עליו ?, האם יש תקלות חוזרות ?, האם יש מכשיר במחיר הזה שנותן יותר ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by tzahi20,

    שלום אני מחפש פלאפון לילד בן 8 שאוהב לשחק. עד 1000 ש"ח, מכשיר שלא צריך להתעסק עם צריבות ובעיקר אמין ועמיד. אין בעיה גם מסין. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. היצרנית הסינית פותחת את תערוכת ה-MWC לשנת 2016 באופן שאפתני, עם צמד הסמארטפונים Idol 4S ו-Idol 4 רשמית, תערוכת ה-MWC 2016 בברצלונה, הגדולה ביותר של עולם הסלולר והמכשירים החכמים, נפתחה רק היום – אך מעשית, ההכרזות והחשיפות במסגרתה החלו לזרום אלינו כבר אתמול בבוקר, כאשר דווקא Alcatel, המותג הצרפתי של חברת TCL הסינית, הייתה זו שהצליחה להשתרבב אל הכותרות לפני כולם. Alcatel, שהביאה לנו את ה-OneTouch Idol 3S המפתיע לטובה בשנה שעברה, חשפה צמד סמארטפונים חדשים שמיועדים אל לב ליבו של שוק הביניים, עליהם כבר סיפרנו לכם לפני כמה שבועות. דגם ה-Idol 4 הוא מעין ממשיך ישיר עם מסך IPS בגודל 5.2 אינץ' וברזולוציה של 1080p, עם שבב Snapdragon 617 מתומן ליבות של קוואלקום, זכרון RAM בנ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים