גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
כיצד מתכנן מוצר הדגל הראשון של היצרנית הסינית לשנה החדשה להפתיע אותנו? ברשת מציעים מספר תשובות שונות כבר עכשיו לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי רציתי לדעת כמה דברים: 1. הוא מגיע בקופסה עם מטען ישיר לחשמל (נגן-כבל-תקע) ואם כן יש לכבל איזה ממיר מגושם או שהכב קומפקטי? 2.האם הוא תומך בתרגם בעברית בסרטים\סדרות? 3.האם המגן מסך שמתאים לA2 מתאים גם לו? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פעם שמעתי שאם אני שם פלאפון על דיסק, הפלאפון איכשהו משבש את הדיסק ע"י קרינה או משהו כזה. זהו מיתוס או לא? וקרה לי שדיסק שעבדתי איתו לא מעט הפסיק לעבוד, ואצלי על השולחן הפלאפונים (יש לי בערך 4 פלאפונים על השלוחן כרגע) מדי פעם על דיסקים כאלה ואחרים.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו מכיר את החנות הזו? או התנסה בקנייה משם בעבר? מוכרים שם תגלקסי S ב1700 ש"ח כבר,מחיר אטרקטיבי לכל הדיעות.. ראיתי שכתוב שם שהמכשירים באים ממפעילים באירופה,האם זה לא יכול לעשות בעיות בשימוש פה בארץ? תודה לעונים!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ראיתי בדיון הנעוץ הזה: http://hwzone.co.il/community/threads/501086-אפליקציות-מומלצות-לאנדרואיד שממליצים על זה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alienmanfc6.wheresmyandroid&feature=search_result יש כבר משהו היום שנחשב יותר טוב ? אני צריך משהו שיידע להדליק את ה GPS של המכשיר שאבד\נגנב ואז יעביר לי איכשהו את המיקום שלו
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים... אני מחפש נגן (4GB לפחות אבל מאד רצוי 8GB ) ואוזניות בתקציב של 500 ש"ח חשבתי על M6 + AKG 412... מה אתם חושבים?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש את הדגם המשודרג עם ה2GB RAM מהלינק באמזון בריטניה http://www.amazon.co.uk/gp/product/B014KT0KWE/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE א. אני נמצא כרגע בסלקום. הלכתי אליהם היום והם לא יודעים אם הם תומכים בכל התדרים שלו (המופיעים לדוגמה כאן http://www.phonearena.com/phones/Motorola-Moto-G-2015_id9513). התמיכה והכיסוי של התדרים מתאימים ? תהיה לי בעיה? ב. כשאני מזמין מאמזון אחויב במיסים/מכס/מעמ וכל מיני שטויות בכניסה לארץ? אם כן: איך אני מחשב את העלות הסופית ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, מדי פעם אין לי קליטה במכשיר note 3... מופיע עיגול עם פס כזה במקום של הקליטה. זה קורה הרבה גם תוך כדי שיחה ואז השיחה מתנתקת וגם חלק גדול מהיום אני לא זמין. מישהו נתקל בבעיה כזו? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היו עוד מקרים של הרצת מערכות הפעלה מלבד WIN95 על האיפון?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחר שהופיע זמן רב בקטלוג 2007 של אורנג' מצטרף ה-K800 בהשקה רישמית למבחר המכשירים של אורנג'. המכשיר הוא בין המתקדמים ביותר שיש לסוני אריקסון להציע לעולם ובוודאי לשוק הישראלי (ה-W850 המתקדם מאד אף הוא אמור להיות גם מושק בעתיד). המכשיר מציג יכולת מצלמה של 3.2 מגה פיקסל כולל פוקוס אוטומאטי, פלאש קסנון אמיתי (כמו במצלמה רגילה) נורית פוקוס לתנאי תאורה קשים, מבחר מצבי צילום גדול ועוד מבחר פיצ'רים בתחום הצילום המחזקים אותו כמועמד המוביל בתחום הצילום הסלולארי, בוודאי בישראל. ממולו (פחות או יותר) מציעה אורנג' את ה-N73 שהיה עד היום הבחירה היחידה למכשיר Highend אמיתי. בנוסף לכך נוכל למצוא יכולות דור שלישי נגן MP3 מתקדם ואפשרויות לעידכון בלוג און ליין. המכשיר מוצע במחיר של 69 שקלים…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין בטלפון סלולארי זול של נוקיה בתקציב של כ200 ש"ח. דרישות: 1. זמן המתנה גדול ככל האפשר. 2. לא דור 3. 3. מסך לא צבעוני. 4. בלי שטויות מיותרות שלוקחות זמן סוללה. 5. ממשק בעברית, ומקשים באנגלית ובעברית. 6. ספיקר מובנה. 7. תמיכה בSMS. 8. רצוי שיהיה לו bluetooth. 9. שיהיה אמין. 10. שיעלה בסביבות 200 ש"ח. 11. עיצוב סולידי - עדיף צבע שחור. המליצו לי על 1200נוקיה במחיר של 210 ש"ח, אבל אין לו bluetooth. כדאי לקנות את הנוקיה 1200, או שיש למישהו המלצה על משהו יותר טוב שעונה על הדרישות? אולי עם bluetooth?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש לקנות טבלאט לסבא שלי (90). הוא רוצה 10-11'', וחשב שיהיה נחמד אם יהיה לו גם סים (שיוכל להשתמש בwaze וכו'...). הוא ראה איזה טאבלט של Asus עם קיבורד ושאל אותי אם זה כדאי, אבל אני לא ממש בטאבלטים ולא באמת יודע... אני תמיד קונה נקסוסים (בטלפונים), אבל כאמור לא באמת מבין בטאבלטים, לכן גם אין לי כל כך סטנדרט למחירים. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
LEAGOO Elite Pro Zuk Z2 Pro Zuk Z2 ZTE Axon 2 Meizo Pro 6 Xiaomi Mi 5 Pro Huawei P9 Plus Huawei Mate 8 OnePlus 3 HTC 10 HTC Nexus S1 Lenovo Moto Z Force Asus Zenfone 3 Deluxe Sony Xperia X Performance LG G5 H850 Samsung Galaxy S7 Edge חובה: אני רוצה טלפון שלא יתקע, שהסוללה תחזיק לפחות עד הטעינה בלילה ושיוכל לשדרג לו גרסת אנדרואיד. אפשרי: רדיו, משיבון, רמקול עוצמתי לשיחות או אוזניות, הרחבה חיצונית miroSD, עם תקן עמידות או נרתיק other defender, צפייה בFHD (יש סרטונים ביוטיוב שאי אפשר לראות בגלל זה), מרווח אפס, נפח אחסון פנימי גדול, שיתאים לרשת פלא-פון ובמקום האחרון איכות המצלמה והצילום שלא חשוב לי בכלל (בשביל זה יש לי מצלמה).
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
צמד הדגמים החדשים של סמסונג ממשפחת ה-Galaxy A מהווים שידרוג משמעותי ומבורך לעומת כל אלו שקדמו להם לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
החלטתי סופית שהגיע הזמן להפטר מהצביקה פיק הישן [ Nokia 3100 ]ששירת אותי נאמנה עוד מהתקופה שבה הוא היה להיט, ולהצטרף למהפכת הדור השלישי. סה"כ אני מחפש פלאפון שיהיה נוח, עם דגש על הנחות. כי יצא לי להשתמש בפלאפון שבקושי הרגשתי שאני לחץ על משהו בזמן שהשתמשתי בהם. יום ראשון הקרוב אני כבר יגש לסניף של אורנג' ויקנה כבר משהו, אני יבקש מהם כמה דגמים בשביל להרגיש אותם ולפי זה אני יחליט. אבל לפני שאני יגיע אליהם, אני רוצה שתיהיה לי רשימה של 2-3 חשודים עיקריים שאותם אני יבדוק, אז תזרימו המלצות. זה מה שאני מחפש בפלאפון: נוחות איכות שמיעה טובה [ בשיחות ], למרות שאני מאמין שאת זה יש בכולם |: תפריט נוח, וקל לניווט [ אני פשוט מתעב את התפריטים של מוטורולה ] האיכות של המצלמה לא משחק…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. אני מתלבט אם לקנות את החבילה הזאת: סמארטפון: http://ksp.co.il/?select=.272..573..1358.&list=1&sort=2&glist=0&uin=18427&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 ותחנת עגינה שבמבצע: http://ksp.co.il/?uin=18548 שווה להוציא על זה 3085 שקל?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני סטודנט באוניברסיטת תל אביב שקורא מספרים אלקטורניים דרך המחשב (אנגלית בלבד), לאחרונה אני מתחיל להרגיש צריבה בעיניים לאחר קריאה ממושכת ולכן החלטתי להשקיע קצת ולקנות קורא ספרים אלקטרוני (eInk). הדרישות שלי צנועות: - תמיכה בקבצים - PDF (גם בעברית) וקבצי CHM (אנגלית בלבד, אין צורך בתמיכה בעברית). תמיכה בקבצי DOC או PPT תתקבל בברכה אבל איננה כה חשובה (במיוחד אם היא מקפיצה את המחיר) - גודל מסך - אני חושב על גודל מסך של 9.7 או 10 שיהיה נוח לקריאה (לא מעוניין ב-6 אינץ' הקטנים) - מה אתם חושבים, איזה גודל מומלץ? המכשיר לא יהיה נייד ואני אשתמש בו בעיקר בבית וקצת ברכבת. - תוספות - דפדפן/נגן מוזיקה וכו'... לא חשוב לי כלל ואפשר לוותר כמובן שאני סטודנט ומעדיף שהמחיר יהיה כמה ש…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שבת שלום חברי הפורום. אני מעונין לרכוש MP4 חדש,תקציב משתנה לא יותר מ1000 שקל. השימוש-שיהיה איכותי וקל,דגש על איכות המוזיקה זה מאוד חשוב. הווליום שיהיה בסדר ולא חלש מידי. שיוכל להציג סרטים-לא חובה שתהיה איכות מי יודע מה. להציג תמונות ועדיפות גבוהה מאוד להצגת קבצי PDF על מנת שבשבת אפשר יהיה לקרוא משהו בצבא. אני לא מבין בכול הענין הזה ומעונין לרכוש מכשיר מעולה המלצות יתקבלו בברכה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הפאלפון שלי נהרס אז כרגע אני בלי פלאפון ואני צריך כמה שיותר מהר לקנות מכשיר האופציות הן: galaxy mini lg optimus one galaxy y sony ericsson xperia x10 mini pro השימושים העיקרים שלי בפלאפון זה הרבה גלישה באינטרנט מוזיקה רצוי שיהיה רמקול סביר ואני מוריד יחסית הרבה דברים מהמרקט אז שלא יתחיל להשתגע אחרי כמה אפליקציות בודדות או שתהיה אפשרות להעביר דברים שהורדתי לכרטיס זיכרון. אשמח אם תענו בהקדם כי אני כרגע בלי פלאפון ואני רוצה לקנות מכשיר כמה שיותר מהר תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי סמסונג s410i והייתי רוצה לדעת אם יש איזושהי דרך לשנות את הצלצולים המוגדרים מראש כמו של ההודעה או את הצלילים ברירת מחדל?? ועוד שאלה אם מישהו יודע אם אפשר להעלות משחקים אל הפלאפון?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה קניתי תושבת לטלפון על בסיס מגנט, כלומר, המגנט נמצא מתחת לכיסוי של הטלפון. רציתי לדעת האם זה עשוי לעשות נזק כלשהו למכלולי הטלפון (סוללה, SD, סים וכדומה)? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדובר בטלפון מדהים (אותו דבר לגבי הסמארטפון החדש של HTC), הבעיה היחידה היא שהוא מיועד רק לשוק היפני ובגלל זה יש לי כמה שאלות: 1. האם הוא יעבוד בישראל? 2. האם יש אתר אמין יפני שממנו ניתן להזמין לארץ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי לפני איזה שנתיים בערך את X5 של IAudio ותוך פחות מחצי שנה הוא התחיל לעשות בעיות. הסוללה הלכה מהר מאוד ותוך איזה 9 חודשים אני כבר לא יכול לשמוע בו מבלי שהוא יהיה מחובר למטען. כמה שאלות? 1. נראה לכם שזה בגלל שהוא נפל מקסימום פעמיים או שלוש(ואלו לא היו נפילות חזקות) או שזה הנגנים של IAudio שגרועים? 2. אני רוצה לקנות נגן MP4 אבל יותר חשוב לי המוזיקה. 20-30G בתקציב עד 1.5K אני מעדיף אולי ipod
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אתמל נפל לי הפלאפון F480 (בעל מערכת הפעלה של אורנג') חיברתי אותו הכול עבד כשורה(לא פעם ראשונה שהוא נופל), בלילה נגמרה הסוללה והוא נכבה (שכחתי להטעין אותו) היום בבוקר אני מנסה להפעיל והוא מאתחל את עצמו בכול פעם מחדש, לכן חרשתי קצת בגוגל ועשיתי לפאלפון עידכון firmware, זה אומנם פתר את הבעיה והפלאפון נדלק, אך יצר אחת אחרת: מסך המגע אינו עובד... ניסיתי כמה גירסאות של firmware אף אחת מהן לא הפעילה את המסך לצערי לא הצלחתי למצוא גירסה אחת בעברית (של החברות אורנג, פלאפון או סלקום) פתחתי את הפלאפון ובדקתי חיבורים של המסך, הכול נראה כשורה.. למישהו יש פתרון להציע לי מבלי שאדרש ללכת לחברת תיקונים... נ.ב הכפתורים האחרים עובדים רגיל, יש זיהוי סים ואני יכול לקבל שיחות נכנסות
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-


