עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by Kukishin,

    נכנסתי לריקברי כדי לראות מאיפה אני צורב רום. לא צרבתי בסוף, אבל כשיצאתי חזרה הנוק נוק עובד רק בכיבוי מסך אבל לא מדליק אותו. לא נגעתי שם בשום הגדרה. קרנל DORINMAX. אודה לעוזרים?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. דגמי ה-Galaxy A החדשים והמסקרנים של סמסונג נחתו בארץ - רק חבל שהמחירים גבוהים יותר ממספר מכשירי דגל של יצרניות אחרות לכתבה

  3. שלום לכולם אני יודע שהמכשיר ישן מאוד , אבל יש לנו שלושה מכשירי ניווט בבית ואחרי פישפוש באחד הארונות מצאתי את הבחור הזקן הזה והחלטתי לאמץ אותו . בכל פעם שהסוללה של המכשיר אוזלת - המכשיר מפרמט את עצמו . ממה זה נובע ? האם יש דרך לסדר את הבעיה ? או שזאת בעיה נפוצה ? תודה לעזורים !

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. כי אני לא מבין

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. סוני ממשיכה להיות היצרנית האחת והיחידה שמציעה לנו רזולוציות 4K בסמארטפונים - עם ה-Xperia XZ2 Premium המאסיבי והמרשים לכתבה

  6. Started by haimelm,

    אני מתכנן לקנות מכשיר לבת הזוג ( מתקדם) ומשיר לנערה בת 16 . 1. יש המלצת ( לא צריך את דגם החדשי ביותר) 2. האם להסתפק בשנת אחריות יצרן? ברשתות הגדולות אם קונים מהם אפשר לעשות ביטוח אבל הדיל יוצא יקר. מעדיף בחנויות פרטיות אולם אז אין ביטוח לאחר סיום אחריות יצרן. מ יקרה אחר שנה? איך מתמודדים עם ביטוח כדי שישהיה ראש שקט?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Omri643,

    באתר שלו , יש קישורים לכל מיני חנויות שמוכרות אותו ב 250 דולר http://www.zune.net/en-us/products/wheretobuy.htm אתם יודעים אם יש חנות ששולחת לארץ? וכמה אמור לעלות משלוח? ונגיד אני מביא את זה ממישהו מארה"ב שקונה לי הכל, מה צריך לעשות שלא ייתפס במכס? ואם אני עושה משלוח- כמה תוספת חוץ ממשלוח צריך לשלם? אם אני לא טועה זה כלום, כי פעם קניתי פריט מהאתר של מנצ'סטר ועלה בדיוק המשלוח+הפריט, לא חייבו שקל יותר והפריט הגיע בפחות מהזמן המינימלי שהוא אמור... ויש אותו גם ב AMAZON, ובגלל שיש שם כמעט את כל האביזרים בשבילו, אני מעדיף לקנות משם, הם שולחים לארץ? וכמה משלוח?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by anox,

    היי, קניתי את המכשיר הנ"ל ואני לא מצליח להתחבר לאינטרנט דרך ה DESK PC שלי. מישהו יודע למה ואיך מסדרים??? אני חושב שאני לא מצליח להסתנכרן כהלכה עם ש ACTIVE SYNC. הוא פשוט נתקע לי עם הודעה RETRIEVING SETTINGS. תודה, ANOX

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום. כשאני באקליפס ועורך את האפליקציה עם האמולטור, אני רואה ג'יבריש במקום עברית. כשאני מפעיל את האימולטור לראות האפליקציה אני רואה עברית, אבל בעריכה- לא. איך אני מסדר את זה שאראה עברית גם בעריכה? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. כרגע מתלבט בין 2 רשתות: ELINE ו PELECOM מישהו קנה ועכול לכתוב חוות דעת על החנויות הללו?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by DykL57,

    שלום לכולם. אני ברשותי כרגע אייפון 5 (כן יישן ועובד טוב) אבל הגיע הזמן להשתדרג אני מחפש סמארטפון אמין שאני צריך שיכלול כמה מרכיבים חשובים לי באופן השימוש היומיומי עמיד במים ואבק בתקן IP68 סוללה חזקה לפחות תחזיק ליום מצלמה טובה (אפשר להתפשר) מסך בגודל עד 5.5" אפשר גם 5.7" חשבתי על Samsung S8\ Huawei P10 plus\ Huawei P10 אפשר גם המלצה לסמארטפון אחר אם יש משהו לפי מה שביקשתי. תודה לכולם ושבוע טוב.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Zinger777,

    שלום, לאמא שלי יש סוני אריקסון W660. היא בקשה ממני להוסיף לה שירים לטלפון, חיברתי את הפלאפון למחשב באמצעות USB, הגדרתי במכשיר שיעבור למצב העברת קבצים והעברתי לתקיית המוזיקה שלה 6 שירים חדשים ומחקתי גם כמה ישנים. לאחר שהסתיים להעביר עשיתי הסרה דרך "הסרה בטוחה" (win7) ולאחר שאמר שאפשר לנתק, ניתקתי. נכנסתי לרשימת השירים וגיליתי להפתעתי 2 דברים: 1. שירים שמחקתי עדיין קיימים 2. שירים חדשים שהעברתי לא קיימים ניסיתי להשמיע את השירים הישנים (אלו שמחקתי כבר) והוא כותב לי הערה שהפעולה נכשלה. אני לא מוצא את השירים החדשים ששמתי. החלטתי לגבות את הכרטיס זיכרון שלה למחשב ופירמטתי אותו (כמובן עם אותה טבלת קבצים - FAT). לאחר הפרמוט העברתי חזרה את כל השירים ופלאפון והפלא ופלא! זה עדיין כות…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by kvutzat.rechisha,

    היי לכולם, כפי ששבוע שעבר הודענו, קבוצה של סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע פתחה קבוצת רכישה ל IPHONE. מטרת הקבוצה הצרכנית הזו היא להשתחרר מכבלי חברות הסלולר ולקנות את המכשיר באופן פרטי ומוזל שכן קבוצה גדולה = כוח מיקוח גדול= מחיר זול ממחיר השוק. אנחנו רוצים להודות ל 324 חברים שכבר שייכים לקבוצה אשר יקנו את המכשיר בזול בעתיד הקרוב. כדי לממש את היוזמה הצרכנית הזאת, אנו מזמינים את כל מי משעוניין לרכוש IPHONE מכל הדגמים ומכל הנפחים השונים לפנות אלינו לאתר ולהרישם שם. ההרשמה אינה מחייבת ותצרף אתכם לקבלת עדכונים בנוגע להתקדמות הקבוצה. מי שמעוניין בפרטים נוספים ובהצטרפות ליוזמה הצרכנית המבורכת: http://iphoneil.weebly.com שוב תודה ל 324 החברים שכבר הצטרפו!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. שלום, אני לקוח רמי לוי ורוצה לקנות רק ממנו מכשיר סמרטפון כרגע יש לי מכשיר די חלש עם 256MB RAM ו 528MHZ מעבד. עם מצלמה פשוטה ומערכת אנדרואיד 2.2 IDEOS GOOGLE המכשיר לפעמים נתקע בוויז ובWHATSAPP אני רוצה לשדרג ולתת אותו לאחיינת שלי. (בכללי הוא עובד בסדר) מה עדיף גלקסי מיני 2 (עולה 649 ש"ח) https://mobile.rami-levy.co.il/Model.aspx/90 או Samsung Galaxy Young S6310 ׁ(עולה 690) https://mobile.rami-levy.co.il/Model.aspx/111 אני צריך את המכשיר בעיקר בשביל GPS ככה שאם לאחד מהם יש בעייה בתדרים/קליטה תיידעו אותי בבקשה! תודה מראש,

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. ה iaudio u3 נראה לי נחמד, מסך קטן צבעוני... יש עוד המלצות אפילו מסך קצת יותר גדול

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Nachum987,

    שלום, אני מחפש לאמא שלי מכשיר סלולרי חדש. אני מחפש עבורה מכשיר עם מסך יחסית גדול, חזק! ועמיד, עמידות בפני מים, רמקול (סטריאו או לא) חזק ואיכותי, זיהוי פנים לפתיחת המכשיר, ממשק קל לתפעול וכזה שידעו שמקבל עדכוני תוכנה באופן שגרתי. התקציב הינו כ-2,000 ש"ח כל הצעה תתקבל בברכה, תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. לא כל יום אנחנו נתקלים בסמארטפונים העשויים מהחומרים הטובים ביותר שניתן להשיג בשוק, אך מכשיר ה-Coolpad X7 עושה זאת ועוד בתג מחיר מפתה במיוחד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a1%d7%92%d7%a1%d7%95%d7%92%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%95%d7%96%d7%9b%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%aa-%d7%91/

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by jackhammer,

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. ראיתי וידאו של N90.. בהשוואה של הוידאו של W800.. ה-N90 הרבה יותר טוב.. אבל הוא מקליט בפורמט (MP4).. לעומת ה-W800 שמקליט בפומרט G3 (משהו כזה..) עכשיו קראתי שה-W800 לא קורא MPEG4.. לעומת ה-W810 שכן קורא.. השאלה שלי.. היא האם W810 גם מקליט בפומרט MP4? תודה =] עריכה: ומזה הודעת EMS..?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by approx,

    חודש הבא אני רוצה ליקנות מכשיר חדש וטוב אני צריך המלצה לטלפון מה אם הN95 אם יש כזה ביכלל השימושים הם בעיקר רגילים אבל מוזיקה אני ישמע די הרבה וזהו

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by joel_p,

    www.amazegps.com ה-url מוביל ל-http://dl.locationet.com/LNDownload/ אפשר לבחור משם גרסא לאירופה או לארה"ב (אין ישראל ) עכשיו אני רק צריך למצוא דרך להגיע לאירופה או ארה"ב ומשם אני כבר אסתדר! גילוי נאות: אני עובד חברת locationet.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. אהלן, חבר טוב רוצה לקנות מכשיר פשוט שיריץ אנדרויד עם שימוש ב WAZE וקצת משחקים לילדים לא מעבר לזה. השאלה האם אפשרי למצוא מכשיר היום במחיר כזה שיתן תמורה טובה לאנדרויד פשוט?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by inon007,

    היי, יש לי נגן iaudio u3 ואוזניות cx300 + HD205, בשתי האוזניות לא שומעים את הצלילים הנמוכים... כאשר העברתי את השירים לדיסקמן ולנגן ג'נרי מעפן של חבר שלי, שמעתי את הצלילים האלו... זה כאילו שלא שומעים צלילים נמוכים יותר מ 100HZ בנגן. ד"א, אני יודע להשתמש באקולייזר שלו, וניסיתי כבר כל אפשרות באקולייזר. מה יכולה להיות הבעייה? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by dor444,

    שלום לציבור הקוראים, צרבתי לא מעט דיסקים של DVD-R על די.וי.די. מסויים ולא עשיתי להם finalize דרכו. כרגע כשיש לי צורך להשתמש בחומר שיש בדיסקים, המחשב לא קורא אותם מהסיבה הפשוטה שהfinalize לא בוצע. עכשיו איפה הקאץ אתם בטח שואלים.. הדי.וי.די. התקלקל ועלות התיקון שלו היא מעל 600 שקל. אני צריך פיתרון וחיפשתי כבר לא מעט. הגיון בריא אומר לי שאני צריך לבצע finalize דרך המחשב, חיפשתי והתכונות שנוגעות בדבר שמצאתי נמצאות בקישור הבא: http://en.softonic.com/s/finalize-dvd-disc-free-download אם תוכלו להצביע לי על תוכנה שתפתור לי את הבעיה, אם בקישור שהבאתי, או אם לא, או בכלל למצוא לי פיתרון אני אשמח מאוד. המטרה היא שאני אצליח לקרוא את הדיסקים שצרבתי במחשב או בכל מכשיר אחר שאחפוץ…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by shovel_xxx,

    אני רוצה לקנות פאלפון חדש 3 הדברים הכי חשובים לו בו שהוא יהיה עמיד מפני נפלות וכל זה MP3 איכות וחזק ( גם באוזניות וגם ברמקול ) וזמן סוללה ארוך.. חשבתי על אלא - W800 - יד שניה.. N73 - יד שניה.. K610 - חדש.. ( למרות שאני לא רוצה דור 3 ) תקציב בערך 1300 ש"ח ( כולל 1 GB זיכרון ).. אם יש לכם הצעות לגבי עוד משהו תציעו..

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים