גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
ה-S3 שלי מת בדרך לא שגרתית, אני רק יכול לומר לכם לשים לב טוב טוב שהסמארטפון עמוק בכיס לפני שנכנסים לרכב. אני צריך לקנות מכשיר חדש בימים הקרובים (איך אפשר לחיות בלי), אני צריך חוות דעת על שני המכשירים, כאשר מה שחסר לי בנקסוס 4 (בלי קשר לעובדה שהוא מכשיר מצוין), זה מה שסמסונג מספקת ואני מדבר על הממשק. יש מספר דברים שחשובים לי: יכולת לעבוד על שני אפליקציות במקביל (חלוקת המסך בקיצור). ב-S3 יכולתי לערוך את הדפים, ולהזיז אותם, לקבוע דף בית מביניהם וכו... וגם חשוב, זאת פונקציה שגיליתי כשימושית מאוד, כנראה שתחלקו עלי, אבל המצב בו המסך נשאר דולק כל עוד מסתכלים על המכשיר. אהבתי מאוד את הגלריה שהייתה בו. יכולת להרחיב זיכרון. אין לי יכולת לקנות מארצות הברית (כמו שקניתי את ה-S3) ל…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסמארטפון הבא של המותג הפיני ישא את השם X6, ממש כמו דגם חכם קלאסי שהושק אי שם בשנת 2009 לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
אני מתלבט איזה מכשיר יותר טוב, נוקיה 5800 או 5630 ההבדלים ביניהם קטנים מאוד, ההבדל המשמעותי היחיד הוא מסך המגע... אחת מהסקירות שמצאתי: http://www.phonegg.com/compare/24/Nokia-5630-vs-Nokia-5800.html אפשר לעשות השוואה גם כאן: http://www.nokia.co.il/find-products/phone-comparison 5800 מכשיר רגיש או עמיד כמו ה5630?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני מתעניין לגבי המלצה לחנות אמינה לרכישת מכשיר LG G3 באיזור קריות-חיפה תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני לוחץ על האייקון או על תיקיה וגורר אותה לסל המחזור. רק ששניה לאחר מכן אני שוב מוצא אותם על המסך שלי. פשוט לא מצליח להיפטר מהם!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
במחשב אחר התקנתי (שוב) אקליפס,SDK ואמולטור.. אבל כשאני מנסה לפתוח אפליקציה שלי (שנפתחת במחשב אחר) באמולטור (בפעם הראשונה) הוא כותב לי: waiting for HOME ("android.process.acore") to be launched... והאמולטור לא נפתח כמו שצריך.... כלומר, ניתקע במצב הזה עם האנימציה "ANDROID" בהתחלה. מה עושים? יכול להיות שהטעינה הראשונה שלו לוקחת זמן? כמה זמן? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
??? ??? ??? ??? יש לי אפשרות לקנות אותו ב570 שח כולל האביזרים שהוא בא איתו,צריך לקחת בחשבון שאני צריך לעשות עידכון לעיברית +החלפת לוח המקשים,השאלה היא האם זה כדאי??? ניפתח לפני שבוע עובד בסלקום -והאם ניראה לכם שהוא יעבוד-פתוח גם לאורנג???
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחכה להם זמן רב, ואני מעוניין לרכוש אחד מהם [אני אחליט איזה לאחר סקירות מקיפות שלהן], האם אני אצטרך לחכות עוד הרבה זמן לנגנים הללו?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מצאתי שני אנשים שמוכרים נוקיה 5110 ב-Ebay. http://www.ebay.com/itm/Nokia-5110-old-mobile-phone-unlocked-working-/170835407995?pt=Cell_Phones&hash=item27c695747b http://www.ebay.com/itm/NOKIA-5110-MOBILE-PHONE-UNLOCKED-LOVELY-RETRO-PHONE-GRADE-B-/230756089165?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item35ba227d4d למעט הנושא הברור של In working condition האם יש עוד דברים שעלי לבדוק? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי symbian על nokia n86. מה שעשיתי עד עכשיו זה להתקין Outlook ואז בעזרת nokia pc suite הכל עבד טוב ויפה. יש דרך לסנכרן: 1. לוח שנה 2. אנשי קשר ללא שימוש ב outlook?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כרום בתנופה, אנדרואיד N עם יותר פירוט מבעבר, מחשבים לבישים בגישה מתקדמת ועוד עדכונים מתוך כנס המפתחים הגדול של גוגל כנס ה-Google I/O לשנת 2016 ננעל לפני זמן קצר, ואנחנו כאן בכדי לעשות לכם סדר קל ונוח מבין הררי המידע וההכרזות המעניינות שסיפקה לנו חברת הענק במסגרתו. אז ללא הקדמות מיותרות נוספות – בואו נתחיל עם העיקר. אנדרואיד גירסה N נמצאת מעבר לפינה מערכת ההפעלה הניידת של גוגל השתלטה לחלוטין על שוק הסמארטפונים, אבל נראה שבחברה ממש לא מתכננים לנוח ולהירגע ומוסיפים לעבוד בזריזות על גירסה עדכנית נוספת עם עוד ועוד שיפורים מובטחים לחוויית השימוש. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-2016-%D7%9B%D7%9C-%D7%94…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
נכון שיש את השעון עצר (לא טיימר!!!) בסמארטפון, אבל אני רוצה כזה עם צג דיגיטלי לשולחן, שמיועד רק לזה...בלי תוספות, למדוד זמן של עבודה אשמח אם למישהו יש הצעה לאחד כזה בזול, כי מה שמצאתי עד עכשיו היה די יקר, נ.ב. לא מעוניין באפליקציות במחשב!!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, הוצעה לי דיבורית לרכב ע"י נציג של אורנג'. ניסיתי לקבל ממנו מידע על יצרן הדיבורית והדגם, אבל הוא לא מצא את המידע ורק אמר שמדובר בדיבורית הסטנדרטית אורנג' ושהיא איכותית ומשתמשים בה עשרות אלפי לקוחות ללא תלונות. בקיצור, מישהו מכיר את הדיבורית הנ"ל? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, הכפתור VOLUME DOWN שלי נתקע כשהוא לחוץ וזה דפק לי את המכשיר לגמרי מישהו יכול להמליץ על מעבדה שיכולה לתקן את זה?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פלאפון חושפת את מחירי האייפון: בין 399 ל-1,200 שקל החברה תציע מסלולים שונים, החל בתשלום חודשי של 299 שקל לחודש לשנה וחצי ומכשיר מהדגם הקודם - 3G - תמורת 399 שקל, או תשלום חודשי של 349 שקל לחודש ומכשיר שיינתן ללקוחות ללא תשלום עומר כביר ושי ענבל 09.12.09, 12:30 17 תגובות מנוי לעיתון כלכליסט באייפון טוויטר מבזקי SMS כלכליסט בסלולר ניוזלטר ספריית כלכליסט המייל האדום תגובה לכתבה הדפסת כתבה שלחו כתבה שתף כתבה שתף כתבה Facebook Digg Delicious MySpace Technorati StumbleUpon LinkedIn Google Bookmarks שווה קריאה HOT חדש שעות ספורות לפני התחלת שיווק האייפון בישראל נחשפים לראשונה מחירי הסמארטפון הנחשק של אפל. חברת פלאפון פרסמה היום את מחירי המכשיר ודמי המנוי…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, יצא לי לקרוא איפשהו ( אני לא זוכר איפה) שהנקסוס 5 שנמכר באירופה לא מתאים לרשת בארץ. האם יש אמת בדבר או שזה אמור לעבוד בצורה תקינה ? תודה, עמית
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עברתי מהגלאקסי לאייפון 5!! כבר תקופה שאני רוצה לעשות זאת (מלחתחילה לא כ"כ הייתי מרוצה מהגלאקסי האמת..) והנה עשיתי את זה סוף סוף! עכשיו מחפש המלצות לאפליקציות יעילות שחובה שיהיו לי במכשיר (והורדתי כבר את ה waze וה whats upp), אשמח להמלצות
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי SE K800 ורציתי למצוא בשבילו דברים שימושיים כמו סקינים תוכנות וכ"ו. אמרו לי שיש תוכנה טובה לראות סרטים אבל לא יודע את השם שלה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא שאנחנו מופתעים במיוחד, אבל ממש כמו אפל וסמסונג מפתחת LG שבב SoC בייצור של TSMC שיתחרה עם שבבי ה-Exynos וה-Snapdragon לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%90-%d7%a8%d7%a7-%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%92%d7%9d-lg-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%a9%d7%91%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%9e%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9e/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חשבתי לקנות IPOD ממישו שטס עכשיו לחו"ל אבל אני לא בדיוק יודע מה אני צריך... אני הייתי רוצה IPOD TOUCH כדי לראות סרטים ולשמוע מוזיקה ואולי אפילו לשחק בו כשמשעמם ואני יכול לקנות את הגרסא של ה8GB אבל האם יכנסו בו סרטים מוזיקה ומשחקים ב8GB? זה נראה לי די קצת... מצד שני יש את הIPOD NANO דור רביעי, המסך די קטן ככה שאני ישרוף ת'עניים לראות סרטים ככה, אבל אז יהיה לי יותר מקום למוזיקה... אז האם אייפוד TOUCH של 8GB גדול מספיק בשביל הצרכים שלי או שכדאי להסתפק באייפוד נאנו?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אדם מקסים ביותר החליט לתרום 200$ לנער שמאושפז במחלקה בבי"ח איכילוב - בה אני עובר ביקורת רפואית אחד לחצי שנה. המזכירה הרפואית סיפרה לי על ועקב היכרותה איתי (שמכיר את נושא הקניות ברשת) היא ביקשתי ממני לאתר את הטאבלט הטוב ביותר ב-200$ (מה גם שאני בדיוק הזמנתי לא מזמן)... וזה מה שעשיתי...עלו לי 2 "דגים" בחכה ומבינהם ארכוש אחד עבורו. טאבלט ראשון: PIPO M1 בעלות של 193$ כולל משלוח (אתר lightake.com). טאבלט שני: Cube U20GT בעלות של 185$-190$ כולל משלוח (חנות Shenzhen Senyong באתר ALIEXPRESS). באופן כללי - על 2 הטאבלטים ו-2 החברות יש חו"ד בהחלט טובות... המפרטים (ניתן לקרוא בהמשך) ממש דומים.... הדבר שאולי CUBE מובילה בו זה שיש ב-U20GT מסך Gorrila Glass אשר ממה שהבנתי - נחשב ל…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את ה-n95 8g אבל בסלקום רוצים עליו 4320 ש"ח ואני מצאתי באינטרנט אותו ב-2400 ש"ח. עכשיו השאלה שלי האם אני יכול לקנות אותו לא דרך סלקום ולבוא אליהם איתו ולהתחבר?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


