עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. לינק לקבלת הזמנה : https://oneplus.net/invites?kolid=GLYINQ עריכה: כמובן שיש כאן אינטרס אישי, אני מתקדם בתור אם אתם נרשמים דרכי. Don't hate the player hate the game

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. סקירה ))))))))))))))) שיאומי רדמי 3.אס )))))))))))))))) XIAOMI REDMI 3s https://www.youtube.com/watch?v=cpKQr8BPLQA XIAOMI REDMI 3s - סמארטפון שלא רואה מטען! תארו לעצמכם סמארטפון שהסוללה שלו יכולה להחזיק יומיים בלי מטען ובלי למצמץ! עכשיו תפסיקו לדמיין ופשוט תלחצו פליי, כי זאת סקירה מעולה ומפורטת שבה אני מציג לכם מכשיר שיש לו סוללה חזקה במחיר מצחיק! ה-REDMI 3S הוא לא רק מכשיר עם סוללה מאוד טובה ומחיר זול, הוא מכשיר עם מצלמת סלפי 5 מגה-פיקסל, הוא מתכתי ויפיפה, לא חסר בו שום פיצ'ר מיוחד כמו חיישן טביעת אצבע מעולה, מצב יד אחת ומלא מצבים מגניבים. יש בו פיצ'רים שלא תמצאו במכשירים אחרים, למשל שלט-אוניברסלי שעובד על כמעט כל מוצר חשמלי שיש לכם בבית (ט…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Kukishin,

    חם עליו...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. כמה המלצות יהיה עוד יותר נחמד! תודה, מראש

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by iliagildin,

    שלום יש לי מדפסת שקייתי ליפני שנה ונגמר בה הצבע מדפסת חדשה וצבע לאותה מדפסת עולים אותו דבר מה ההגיון והאם זה כמו שאני חושב וקונה מדפסת חדשה או שיש פה קאטץ כמו תמיד?

  6. Started by לוח שנה,

    שלום, האם אפשר לכתוב בעברית? הבנתי שהמטען לא כלול. האם אפשר לקנות היכן שהוא (וכמה עולה), ואם לא, אז איך מטעינים? הבנתי שאיכות השמע בנגן טובה. איך היא ביחס ל-sansa fuze? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by starline,

    כמו בכותרת אני צריך עזרה יתרונות וחסרנות של כל אחד מהמכשירים והאם ה-4 שווה את המחיר?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by BravaSX,

    אהלן, נרכש לפני מס' ימים המכשיר מהדגם MIO CRUISER 3100, על הקופסא רשום למעלה מ15 שפות אך בתאכלס, במכשיר עצמו ישנן 3 שפות, אנגלית עברית וערבית, ברצוני לבחור מגוון רחב יותר במכחשר אך איני מצליח, ממה שהבנתי צריך להוריד את ה RONLIGHT אך אחרי שאני מוריד ומתקין אותו, בתוכנה עצמה לא מופיעים לי שום עדכונים ולא מצליח לשים שום דבר. כיצד אני מצליח להוסיף שפות שונות? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Omerole,

    בשעה טובה ומוצלחת סוף סוף החלפתי את הסמסונג 824 העתיק שלי לN73 החדיש יש לי כמה שאלות בקשר למכשיר.. 1.קיים מתאם שממיר את החיבור המעפן הזה למטה לPL רגיל של אוזניות(יש לי כזה לסוני אריקסון)? 2.אני לא אמור לקבל שום אפליקציות עם המכשיר ? 3.באר האפליקציות הוא הבאר הזה למעלה? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by sroolik,

    שלום ! אני רוצה לקנות נגן איכותי בעל נפח גדול לא כ"כ חשוב לי סרטים וקליפים, אני אשתמש בו בעיקר לשירים חשוב לי שהסוללה תספיק להרבה זמן ושהממשק לא יהיה בשמיים תודה !

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by yp3,

    זה המוצר: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Xiaomi-Mi-10000mAh-Power-Bank-Battery-Charger-For-Samsung-iPhone-HTC-US-/391114215195 הוא משווק כ 10000mahבמתח של 3.6, אולם בפועל יש לו סוללות בהספק של 6250mah במתח של 5.1V נשמע לי קצת משונה כי 10000 ב3.6 יוצא 36Wh ו6250 במתח של 5.1 יוצא 31.8Wh אשמח אם מישהו יכול להסביר לי את החשבון בדיוק תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. שלום לכולם! אני יזם שמפתח אפליקציה חברתית שנמצאת כעת בשלב ה-User acquisition. אני מחפש מפתחי אפליקציות באותו סטטוס שמעוניינים לשתף פעולה ע"מ להוריד את ה-CPI שלהם - יש לי מספר רעיונות בנושא. אם זה נשמע מעניין אשמח אם תפנו אליי ל- elidan1977@gmail.com

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Zinger777,

    היי, יש לי נגן MP4 שהסוללה שלו גוססת.. זה אומר שפעם יכולתי להטעין אותו פעם בכמה ימים אח"כ זה נהיה פעם ביום אח"כ פעמיים ביום ובסוף... הוא לא חי דקה מבלי להיות צמוד למטען \: יש אפשרות להחליף לו את הסוללה בלבד במקום לקנות חדש? בעיקרון אני מוכן להשקיע עד 50 שקל בהחלפת סוללה (המכשיר של חברת CLUBIN, לא מוכר ממש..) אם כן, איפה? אני מעדיף באיזור המרכז אם יש אפשרות. אם אין דרך לעשות את זה, אשמח לשמוע המלצות על נגן מוזיקה (אני לא צריך בכלל וידאו) 8 GB עד 250 שקל עם עדיפות גדולה לזמן סוללה גדול כי.. אני עם טראומה מזה שיש לי עכשיו.. חשבתי על הSansa clip+ שעולה 245 בזאפ. מה אתם אומרים עליו? תודה מראש, Zinger777.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. שלום לכם. אני מחפש טאבלט אנדרויד לצורך עבודה בתנאי שטח, למחקר על התנהגות בע"ח. אני מתכוון להשתמש באפליקציה הזו: http://affect.media.mit.edu/projectpages/ama/ הדרישות העיקריות של המכשיר הן: גודל קטן ומשקל נמוך שמתאים לאחיזה ביד אחת - "7 או פחות מזה אם קיים. סוללה שתחזיק מעמד לפחות 2.5-3 שעות עבודה רצופה. מסך בהיר עם ניגודיות גבוהה שניתן לראות כמו שצריך גם בתנאי שמש ישירה. בחשיבות פחותה יותר - מחיר נמוך, מכשיר אמין, אחריות טובה. לא מצאתי הרבה פירוט השוואתי על תפקוד המסכים של טאבלטים בתנאי תאורה חזקה. אשמח אם תוכלו לעזור אותי, אפילו לכוון אותי למאמרים בנושא. המלצות למכשירים ספציפיים יתקבלו בברכה. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. אייפון 4s מערכת הפעלה 8.01אנשי הקשר לא סונכרנו מעולם לג'ימייל-שלא הוגדר בכלל במכשיר...הגדרתי את הג'ימייל דרך -הוסף חשבון-gmail-סינכרון אנשי קשר ,יומן - לא הסתנכרן כלום...הגדרתי את הג'ימייל דרך הוסף חשבון - אקסציינג' (מצאתי כאן בפורום...) - לא סינכרן כלום...האם צריך למחוק את החשבון שהוגדר דרך ה gmail ולהשאיר את החשבון שהוגדר דרך האסציינג'?מחקתי את החשבון שהוגדר דרך כפתור ה gmail , השארתי רק את הג'ימייל שהוגדר דרך האקסציינג'-לא מסתנכרן ולא מגיע לשם מיילים...מה קורה כאן?תודהערן

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. חברת הטכנולוגיה הקוריאנית ממשיכה לתקוף את עולם המחשוב הלביש מכל כיוון עם שעון עגול ראשון שגם נראה כמו שצריך, לשם שינוי לכתבה: http://hwzone.co.il/השעון-החדש-של-סמסונג-הוא-היפה-ביותר-שהו/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. סמארטפון ה-Nubia My Prague, שמנסה להוכיח כי גם ליצרניות הסיניות יש סטייל ושיק ראויים, נוחת בחנויות המקוונות לכתבה: http://hwzone.co.il/הסמארטפון-בעל-הניחוח-האירופאי-מבית-zte-ז/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. פלאפון שלא יהיה גדול מאוד(להשוואה nexus 4 שלי נחשב גדול בטיפה) המחיר 1500 שקל +- אם חריגות למשהו מאוד טוב פלאפון לאמא שלי השימוש שלה אינטרנט לפעמים קצת אפליקציות שאפשר יהיה לקרוא בצורה טובה וגדולה ולא יהיה קטן,מצלמה טובה(8 מגה פיקסל זה טוב) ויהיה לו קצת זיכרון לשירים ושטויות

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. שלום חבר'ה, כאמור בכותרת, אני מחפש למצוא פתרון לשמיעת מוזיקה תוך כדי שחייה. ההשקעה הכלכלית בנושא היא בסביבות ה-500 שקל. למיטב הבנתי יש לי שתי אפשרויות - האחת - קניית מארז עמיד למים ל-Ipod Classic הנוכחי + אוזניות חדשות עמידות למים, והשנייה קניית מכשיר חדש. אשמח לשמוע דעות בנושא. תודה לעונים,

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אני זקוק למטען microUSB סטנדרטי לרכב והאחרון שקניתי באיזו תחנת דלק פשוט שרף לי את שקע הטעינה של המכשיר הקודם (לא נטען יותר משום מטען). אפשרות אחת היא לקנות מטע "רשמי" במחיר מופקע מאורנג'/סלקום/פלאפון. מה האפשרות הבטוחה השניה? איך הוחרים מטען איכותי, עם הגנות מתח וכדומה? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ofeking109,

    שלום לכולם מישהו יכול להביא לי בבקשה מדריך לאיך משתמשים ב-GPS? (בתכנות אפליקציות כמובן)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. מחפש סמארטפון עם אנדרואיד עד250 דולר בארה"ב שיתמוך בתדרים של פלאפון. לא משנה- גודל מסך ,גרסת אנדרואיד,מצלמה. מחפש חברה טובה ואמינה וזמן סוללה טוב.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. למישהו יש אתר טוב להמליץ לי? אתר כמו אייבי או דיל אקסטרים לא אכפת לי לרכוש את זה מחול

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אהלן, אני מחפש מסגרת דיגיטלית בתור מתנה ליום נישואים של ההורים. למישהו יש המלצה לדגם טוב במחיר סביר?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by ag43,

    אני משתמש בנגן המוזיקה בN86 והווליום שם גבוה לי מדי. אני מכוון לווליום הנמוך ביותר (10%) וזה קורע לי את האוזניים. האם יש דרך לשנות את ערכי המינימום של הווליום במכשיר הנ"ל?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים