עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. הסמארטפון הסיני המגה-משתלם הבא מוצג באופן ברור יותר מאי פעם בעבר, במסגרת תמונה מודלפת רשמית למראה עוד יום עובר, ועוד הדלפה אודות המכשיר הבא של חברת OnePlus מגיעה אלינו – כשהפעם מדובר בתמונה בלבד, אך כזו שמעניקה לנו את ההצצה הטובה ביותר על העיצוב שממתין לנו, וגם מבהירה לנו כי ההשקה באמת נמצאת אי שם מעבר לפינה, בטווח הזמן הקרוב. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%94-oneplus-3-%D7%A0%D7%A8%D7%90%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%A0%D7%94%D7%93%D7%A8-%D7%91%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%90%D7%A9/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום לכולם, התקנתי ווינדוס 7 ורציתי להתקין עליו את ה Ipodheb.exe , אבל משום מה אני נתקל בבעיית התקנה כשהוא מגיע לשלב של התחברות לאינטרנט- הוא מייד זורק הודעה של לא מחובר,בדוק את החיבור. התקלה הזאת לא קרתה מעולם כשעבדתי עם XP אז אני מניח שמדובר בבעיית תאימות לווינדוס 7,ורציתי לדעת אם מישהו מצא דרך לעקוף את זה או מכיר תוכנה אחרת שתתן את אותה התוצאה (עברית לאייפוד) . אם זה רלוונטי אז האייפוד שאני משתמש זה אייפוד מיני. מצורפת תמונה של הודעת השגיאה. תודה מראש, אושיק. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by J0HNiE,

    אני רוצה להזמין את המכשיר האדיר הזה, הבנתי שבגרסה הסינית TD-SCDMA שהיא לא LTE (למרות שזה לא רלוונטי עדין לארץ) אבל התדרים של הדור השלישי גם לא תואמים לרשות בארץ, כלומר תיהיה תמיכה חלקית בתדרים של דור 3 3G:TD-SCDMA 1880-1920/2010-2025MHz ולכן עדיף את הגרסה הבינלאומית, WCDMA, שהוא גם תומך ב LTE אבל שוב לא כזה רלוונטי. הבנתי גם שהגרסה של המעבד של קלאוולקום עדיפה על פני הטגרה 4 מבחינת בציעי מעבד, מבחינת גרפיקה הטגרה יותר רלוונטית לא? בכל מקרה מישהו יודע מאיפה ניתן להזמין? אם מישהו מכיר מקום בארץ שמוכר, או בEBAY\AMAZON בנתיים רק ראיתי את הגרסה הסינית בEBAY ב2000 ש"ח, אבל שוב אני מחפש את הגרסה הבינלאומית.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by KF,

    כרגע יש לי גלקסי S1 והוא כבר מתחיל לקרטע,חשבתי להחליף מכשיר אבל לא ממש בוער לי. האם כדאי לרכוש גלקסי 4S ב2138 ש"ח ? מדובר על מכשיר חדש מהקופסא. מה אתם אומרים על אפשרויות נוספות כמו: נוקיה לומיה 920 סוני Z8 בלאקברי Z10 תודה

  5. Started by erezo,

    שאלה שאולי תישמע טפשית אך אני רוצה לקבל עליה תשובה, רכשתי מטען מקורי נוסף עבור המכשיר שלי, וכבל MICRO USB שקצת שונה מהכבל המקורי של המוצר אך גם כן שייך ל LG, האם יש משמעות טכנית כלשהי שהכבל MICRO USB לא מקורי כמו שבקופסה? כשהטלפון סיים את הטעינה השנאי חשמל היה מעט חם, האם זה נחשב תקין? האם הזרם והמתח שעובר בכבל התואם שונה מהמתח והזרם שבכבל המקורי? יכול להיות שזה קורה גם במטען ובכבל המקוריים ולא שמתי לב לכך. צירפתי תמונות.

  6. היצרנית הסינית מתכוננת להשקת דור חמישי לסדרה הקומפקטית והתחרותית שלה בקרוב מאוד לכתבה

  7. מחיטוט בתוך הSDK שיצא בגרסה לא סופית, מסתבר שהרזולוציית הטאבלטים הולכת להיות 1280x800, כלומר המסך יהיה wide לרוחב, ומבחינת הרזולוציות למכשירי הטלפון, הקו הנוכחי הולך להמשיך את עצמו, 480x800, והעיוות הקטן של 854 במכשירים מסויימים. כמו כן, יש שמועות שהgalaxy tab החדש הולך להיות בעל רזולוציה ועדיין עם מסך 7 אינץ' ... מה שמזכיר לי את הדיון הקודם שהיה על M9 והרזולוצייה הקצת עקומה שלו. בAVD עצמו לא ראיתי שום אפשרות ליצירת רזולוציה מותאמת אישית, השאלה היא איך הולכים לכתוב עבור הדברים הלא סטנדרטיים אפליקציות ולעשות התאמות ... נחיה ונראה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום, עקב אי שמירה נאותה על האייפוד טאץ' שלי המסך שלו התמלא שריטות וזה ממש מעיק להשתמש בו ככה. ראיתי מתישהו פה שמוכרים דיגיטייזרים וערכה להחלפה ב-20 דולר מאיפושהו מישהו יכול לתת לינק בבקשה? יש גם לינק למדריך איך בדיוק אני מחליף את הדיגיטייזר? כמה מסובך זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by maxim22,

    יש לי PSP (גירסא 1.5) כבר שנה. נהנתי ממנו מאוד בשנה הזאת אבל עכשיו אני כבר כמעט לא משתמש בו וחבל לי סתם להשיאר אותו שוכב בבית. בא לי גם על איזה קונסולה ביתית כי אני מקבל דירה עוד כמה זמן. אה ומצאתי מישהו שמוכן להחילף אקסבוקס 360 תמורת פספ. בקיצור השאלות שלי הן: 1. כדאי לעשות את העיסקה הזאת מבחינה כספית ומבחינת התמורה שאני יקבל מהאקסבוקס? 2. אני לא יתחרט על זה שלא חסכתי כסף, לסוני3? (כדאי לחכות לסוני3) 3. איך האקסבוקס 360 בהשוואה לסוני2? תודה רבה חברה מראש ושבת שלום!

  10. Started by Cynicoren,

    שלום, המכשיר נתקע באתחול שלו, וקראתי שיש להוריד עדכון חומרה, אך לא הצלחתי למצוא כזה באתר של סמסונג ישראל (יש שם רק את המכשירים החדשים). לעזרתכם אודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. היי לכולם, אשמח לקבל המלצה לאזניית Bluetooth, הקריטריונים הם להלן: * שלא תכאיב לאוזן בשימוש ממושך(3-4 שעות רצופות על האוזן). * זמן טעינה מינימלי. * זמן סוללה ארוך. * אפשרות לזרוק ברכב בצורה פשוטה(המטרה היא גם לשמור אותה בעיקר שם). אוזניות סטראופוניות לא באות בחשבון כי עיקר השימוש הוא לנהיגה ועבודה. אמנם הצבתי תקציב של 400 ש"ח, אבל כמה שיותר זול, יותר טוב. כמו כן, מה הסיכוי להזמין אחת מ DX או מ Ebay ולצאת מורווח באופן משמעותי? בתודה רבה רבה מראש לעונים.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by geigera,

    שלום אני מחפש טלפון ראשון לילד. הוא לא צריך משהו משוכלל וחזק במיוחד (הוא לא משחק הרבה. את זה הוא עושה במחשב). חשובה לו איכות שמע טובה (לשמוע שירים ולצפות בסרטונים) וסוללה שתחזיק זמן סביר. לי חשוב טלפון אמין, שלא יתקלקל אחרי זמן קצר) ומחיר זול יחסית. חוץ מזה, לי חשוב מאד עניין הקרינה. אני יודע שהרבה חושבים שזה שטויות אבל לי זה חשוב. לטלפונים הסינים יש בדרך כלל נתונים של קרינה גבוהה (או שלא מפרסמים נתונים). לכן אני מעדיף סמסונג או LG. חשבתי על J5 אבל ראיתי דעות שונות לגבי איכות השמע. מה דעתכם על זה ועל הטלפון באופן כללי? עוד אפשרות היא Xiaomi 3 pro כי באחד האתרים ראיתי שהקרינה שלו לא גבוהה. הבעיה היא שאני לא לגמרי שקט כי ראיתי רק באתר אחד. בשאר המקומות לא מופיע …

  13. Started by nesberr,

    אני מעוניין לקנות סמארטפון בגודל של 4 אינץ' פחות או יותר. השימוש בו יהיה בעיקר שיחות והודעות. איכות המצלמה, גודל זיכרון וכו' לא כל כך מעניינים אותי. מה שכן חשוב לי, זה שהמכשיר יהיה איכותי- אני לא צריך צעצוע שהמסך שלו נשבר אחרי שבוע, או שהמעבד שלו כל כך חלש, שכל פעולה בסיסית גורמת לו להיתקע. שמתי עין על אייפון SE, אבל הבעיה היא המחיר העצום שלו(2500 שקל). התקציב שלי גמיש אמנם, אך רצוי מאד שזה יהיה עד 1500 שקל.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by shkip,

    אהלן, משדרג מכשיר ישן (נוקיה 3120), יש לי בחירה מחמשת המכשירים הנ"ל: Samsung Z240 Nokia 6288 Nokia 6120 Sony Ericsson Z610 Sony Ericsson K530i שולח מלא SMS, אז חשוב מאוד שיהיו מקשים נוחים עד כמה שאפשר. מעדיף בעיקרון ממשק נוח ומכשיר יציב מאשר את כל הפיצ'יפקס האחרים, אבל אם יש משהו שמשלב בין פיצ'רים טובים(מצלמה, MP3 וכל השאר) אז בכיף. תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום לכולם! אז אחרי שהטלפון שלי שבק חיים לגמריי וכל הניסיונות שלי לתקן אותו לא צלחו: אני מתלבט בין כמה טלפונים. הטלפון הקודם שלי היה נוקיה לומיה 920 ששירת אותי נאמנה במשך 3 שנים. התקציב: גג עד 2000 ש"ח עדיף כמה שפחות. דרישות: 1) שימושים דיי בסיסיים, שיחות טלפון, וואצאפ, מצלמה שתהיה טובה, WAZE והכי חשוב יציבות של מערכת ההפעלה. 2) סוללה שתחזיק מעמד כמה שיותר זמן. 3) שהמכשיר יהיה עמיד עד כמה שאפשר בפני מכות. מתלבט בין: LG G4 - אותו אני הכי רוצה אבל הוא הכי יקר אבל לפי מה שניראה לי הוא נותן את התמורה הכי טובה ביחס למחיר, יש באולסייל כרגע ב 2300 ש"ח עם שנתיים אחריות יבואן רשמי, קצת חורג מהתקציב אבל הוא דיי קורץ לי. LG G3 - ניראה לי נחמד אבל אני מפחד שהוא יתחיל להיתקע ואז אני …

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Posford,

    אני מנסה כבר פעם רביעית ולא מצליח.. מקבל את ההודעה הזו בנגן : USB Busy Do Not Disconnect וזו התמונה של התוכנה כשהיא מעדכנת ונתקעת על 25% ואז נסגרת בגלל ההודעה הזו : מה יכולה להיות הבעיה? איך אני יכול לעדכן לעזעזל את הקשוחה של המכשיר הזה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. מה עדיף בתור מכשיר פשוט? סוני אריקסון J108 ? או סוני אריקסון X8 שהוא יותר אנדרוייד אבל יחסית חלש בשביל סמארטפון? בחרתי בX8 אל מול J108 למרות שהם מאוד שונים כי אחד מכשיר פשוט ואחד יותר סמארטפון מינימליסטי אבל שניהם יחסית פשוטים, אבל בכל זאת הצבתי את הX8 ולא את X10 MINI בגלל שהחיי סוללה של הX8 יותר גבוהים משל X10 MINI והמסך של X8 גם יותר גדול משל X10 MINI. אני לא הולך על HTC LEGEND כי הוא כבר מגיע ל1500+ שח.... (בחנות פרטית הכי זול שאפשר למצוא), למרות שלג'נד הרבה יותר טוב מX8. אם כבר לקחת מכשיר פשוט עם חיי סוללה טובים יחסית האם עדיף על מכשיר הכי פשוט? = הJ108 ? או שאם כבר מכשיר פשוט - אז עדיף לקחת משהו שיכול לשמש אותי גם בתור סמארטפון? = X8 ? (וגם בתור נגן מוסיקה הוא סבב…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-SJ5000-12MP-Car-Cam-Waterproof-Sports-DV-Camera-Action-Camcorder-/401129216302?hash=item5d652a192e:g:hu8AAOSwie5XTOfN היי. הזמתי את המצלמה שבקישור מאיביי והיא עלתה לי 70 ש"ח. כתוב שהיא מצלמת ב-1080P 30fps ואני מאמין להם כי מדובר ב"טופ סלר" וכמעט כל המלאי הוזמן. והאמת שגם למישהי שאני מכיר יש אותה והיא אומרת שהיא סבבה... אבל בהשוואה לגו פרו המקורית מה היא באמת שווה? האם היא תתקלקל יותר מהר? האם איכות הוידאו ירודה למרות שמדובר במצלמת 1080P? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. will.i.am, הזמר והמפיק הפופולרי שהוא גם במקרה הבעלים של חברת מוצרי אלקטרוניקה בשם +i.am, מציג בפני עולם הטכנולוגיה את הגירסה שלו לשעון חכם - ה-Puls לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%96%d7%95-%d7%9c%d7%90-%d7%91%d7%93%d7%99%d7%97%d7%94-will-i-am-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%97%d7%9b%d7%9d-puls/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. רק לידע כללי למי שעוד לא ראה את המכשיר: http://www.euro-com.co.il/Phone.aspx?Model=6120 אין מה להתלבט לדעתי למי ששוקל לקנות מכשיר חדש - באורנג המחיר מאוד מאוד זול (הם מאוד הפתיעו אותי אגב..) והוא שווה כל שקל אז אם יש שאלות אני פה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. שלום, אני רוצה נגן טוב שיחזיק לא כמו המגעילים האלו שמוכרים 4 GB ב 100 שקל..4PLAY הזה.. ואם אפשר שיבוא עם אוזניות סבבה? אני לא ממש מעוניין בסרטונים, אך יותר במסך מגע נוח ולא כפתורים.. תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. ברשותי מכשיר Nokia 3120c, ובו כ.זיכרון עם נפח 1GB. אני רוצה להרחיב את הנפח. מה הנפח המקסימלי שאני יכול לשים במכשיר ואיזה סוג MicroSD? הרגיל או MicroSDHC? לפי חיפוש מהיר, חלק אומרים שהמכשיר תומך עד 8GB (לא ידוע סוג זיכרון), וחלק אומרים שעד 4GB (ויש אומרים שהוא תומך ב-SDHC וחלק אומרים שלא). אז לפני שאני אקנה סתם ככה כרטיס, תעזרו לי. תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. באתר GSMArena בחנו את טכנולוגיית הטעינה הייחודית של חברת Oppo - וגורמים לנו לייחל כבר עכשיו ליום שבו יכולת זו תהפוך לברירת המחדל החדשה בכל המכשירים העדכניים בשוק לכתבה

  24. Started by ziko,

    שלום לכולם קניתי Redmi 2 הוא הגיע בטעות בעברית יש להם כמה באגים עם עברית מצ"ב צילום מסך של הבאגים 1- לא ניתן לחייג במהלך השיחה לחייג שלוחה או אחר 2- תצוגת שעון הפוכה אני מעוניין לצרוב אותו לאנגלית על מנת להיפטר מהבאגים האלו . ידוע שאלו באגים רשמיים של Xiamoni . רוצה לציין - אף פעם לא צרבתי rom בטלפון כל שהוא - אני לא יודע איזה rom לצרוב ? האם יש מדריך כלשהו ? האם משהוא יכול להסביר מה עושים איך עושים? הטלפון כמובן באחריות אך אני רוצה לחסוך את הטרטור בזמן ,וכן עלות משלוח חזרה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. מעוניין בתוכנה לניהול משק בית . הוצאות הכנסות וכ' למחשב כף יד אם קיים ?? היכן ניתן להשיג ??

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים