עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by מנו,

    יש לי גלקסי 3 . פתחתי דף של אנשי קשר עם תמונה , דף של המשפחה הקרובה. תמונת איש הקשר בוויז אינה אותה תמונה בדף אנשי הקשר של המשפחה . כשאני מוחק את איש הקשר בדף אנשי הקשר נמחק גם איש הקשר שבוויז .כשאני מחזיר את איש הקשר עם התמונה חוזר איש קשר בוויז עם תמונה אחרת ומספר אחר. התמונה של אותו אדם אינה נמצאת אצלי במכשיר . איך מסדרים את זה ? תודה מנו

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. פרטים חדשים אודות שבב ה-Snapdragon 820 נחשפים: 14 ננומטר, ארבע ליבות בלבד והבטחה לשיפורים של בין 35 ל-40 אחוז בביצועים לעומת המיטב העכשווי לכתבה: http://hwzone.co.il/שבב-הדור-הבא-של-קוואלקום-מבטיח-עשרות-אח/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Inzagi,

    אני מחפש פלאפון שיהיה מהיר בתפריטים (כי עכשיו כשמפעילים אותו או כשפותחים את הסליידר אחרי הרבה זמן צריך לחכות עוד זמן כדי שהוא יגיב) ושהבטרייה שלו תספיק לכמות זמן נורמלית, ולא שאני מוציא אותו מהטענה בבוקר ובערב צריך להטעין שוב. חוץ מזה רצוי שהוא לא יהיה עבה מדי, ולא אכפת לי אם זה פומית, סליידר או רגיל. מצלמה פחות חשובה ומוזיקה לא חשובה בכלל. מסלקום.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by leornadav,

    היום יש לי אייפון 4 שאני שמח איתו אבל אני זקוק להתחדשות. עשיתי סקירה קצרה במכשירים ומצאתי שני מכשירים שהם מועדפים עלי (אפשר לחלוק על דעתי ולציין עוד מכשירים טובים כל הערה תתקבל בברכה) מכשיר 1 NEO N003 עם 2GB של RAM (למי שלא יודע יש שתי גירסאות 2GB ו 1GB של RAM) מכשיר 2 JIAYU G4 בעיות שיש לי בעיה 1 האם הכשירים תומכיים בעברית? בעיה 2 שלי היא שהבנתי מחבר שה GPS של מכשירים מסין תואמיים רק לGPS של סין ולא לישראל בעיה 3 שלי היא לגבי עדכון התוכנה האם התוכנה חוקית או לא(לא שזה אכפת לי כלכך אבל תמיד עדיף להתחיל בחוקי לפני לא חוקית) בעיה 4 מאיפו הכי כדאי לקנות מ aliexpress (מה שאני יודע) או ממקום אחר?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by TripMan,

    תקציב עד 2000 ש"ח- עבור מכשיר חדש. הדרישות : שישמעו אותה טוב ושהיא שם תשמע טוב את הצד השני , שהרמקול יהיה חזק בשביל שישמעו טוב כאשר מתקשרים ( אין דרישה לרמקול חזק בשביל לשמוע מוסיקה). אלו בעצם הן הדרישות . כמובן שכמה שהמצלמה תהיה באיכות טובה יותר זה יהיה בונוס- אבל לא משחק תפקיד כ"כ. לגבי הטאצ'- זו אפשרות, אבל יש מכשיר בתקציב הזה שמגיע עם טאצ' טוב? ( לא אייפון דור שלוש משומש.) תודה.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אני חושב אולי לקנות את האייפוד החדש השאלה האם הוא שונה מהאייפון 4s או שהם אותו דבר עם אותם אפליקציות משחקים סאונד רק שלאייפוד אין קו טלפון? בקיצור בגדול מה הם ההבדלים בינהם?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. כמו בכותרת - אני מחפש נגן פלאש, כמה שיותר קטן, כמש שיותר פורמטים של מוזיקה. היה לי U3 2G אבל הוא נשבר בחלק שמתחבר למחשב. ניסיתי לתקן אבל נראה לי שזה הלך סופית. לפני שאני קונה U3 4G אני רוצה לברר אולי כבר יש משהו יותר טוב? (אני מודע שטוב זה מושג יחסי, אני רק רוצה לשמוע עוד אפשרויות) תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by brighi,

    אהלן, אני מחפש טבלט שישמש אותי ללימודים. השימושים העיקריים יהיו קריאת מסמכים ארוכים וצפייה בשיעורים בנסיעות. יש למישהו המלצה? בעיקרון חשוב לי שיהיה חזק מספיק, קל שאני אוכל להסתובב איתו בלי להרגיש אותו יותר מדי ושאני אוכל להחזיק אותו מבלי להתעייף מהר, גם מבחר אביזרים יהיה יתרון בולט. אני מחפש משהו כמו הvoyo a15, הוא בתקציב שלי (250$ בpandawill, האם הם אמינים, יש מקום זול יותר?). אני פשוט לא מכיר את החברה והייתי שמח אם מישהו היה יכול לחוות את דעתו ואולי להמליץ על טאבלטים דומים. הוא גם נשמע לי כבד מדי. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%a1%d7%95%d7%a1-%d7%9e%d7%90%d7%a9%d7%a8%d7%aa-zenfone-2-%d7%a2%d7%9d-%d7%96%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%9f-ram-%d7%a9%d7%9c-4gb-%d7%91-280-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by kobi_sion,

    מעוניין לקנות IPAD AIR 2 יש לי התלבטות לגבי הגודל 64 או 128 שימושים התקנת משחקים לילד בן 6 - שהוא הצרכן העיקרי של המכשיר וצפיה בסרטני YOUTUBE כרגע ברשותי איייפד 2 בגודל 16 שאין בו מקום להתקין כלום עצות ?

  11. זאת הבחירה האחרונה שנשארה לי במסגרת תקציב נורמלי איך הם? מבחינת מצלמה, מסך, סוללה וכו'....

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם יש איזשהי דרך לייצב את התמונה כשמצלמים וידאיו? יש הרבה תזוזות וזה פשוט נוראי. האם זה עניין של חומרה או תוכנה? אשמח לעזרה! תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by inspire2006,

    שלום,היום כנראה אני הולך לקנות פלאפון חדש. אני הולך לקנות את המכשיר בחברת פלאפון עם המבצע של הפלאפון השני ב10 שקל. ואני מתלבט בין N85 או s8300 אולטרה טאצ'. אני רוצה לדעת קצת חוות דעת ומה יותר שווה לי. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. תקציב גג אלפיה. אני מחפש פלאפון שישמש אותי בעיקר לשמיעת שירים וחשוב שתהיה לו סוללה חזקה. רזולוציית מסך צריכה להיות 320X240 ומצלמה באיכות 2MP. מכשיר סליידר או לבנה צריך גם שיהיה תומך ג'אווה ובלוטות' להעברת קבצים. האם הנוקיה 6120 עונה על הצרכים שלי? יש לו סוללה חזקה? עד כמה זיכרון הוא תומך?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Rockstatement10,

    אני מחפש מטען טוב ומהיר שיטעין מכשירים די מהר. יש לנו בבית את המקורי של ה-G2 שלי והוא מספק את הסחורה אבל צריך עוד מטען אחד מהיר בבית, שיהיה איכותי ושלא יעלה יקר. מה כדאי?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by IG,

    הדחוף זה בגלל שאני רוצה להזמין היום ויש עוד 4 שעות לסגירת חנויות :-\ א. עד כמה הוא עמיד במכות? (או- איך הוא שורד נסיעה ברכבת ביום ראשון) ב. איך הוא בהשוואה לקריאייטיב ניאון (לא מבחינת שמע... בקטע הזה יש לי מספיק אינפורמצייה... איך הוא בשאר התכונות) תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Lord Richard,

    שלום. אני רוצה לדעת בבקשה מה ההבדל בין לקנות טלפון סלולארי בחברת סלולאר לדוגמת סלקום, לבין לקנות פלאפון בחנות באופן פרטי ואז לבקש מהחברה לחבר אותי בקו נורמלי והכל? תודה !

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. איזה אופציה עדיפה לבחור בנוקיה X6 שלי בשביל קליטה יותר חזקה GSM או DOUL MODE ? לא אכפת לי מבחינת זלילת בטריה,אני מחפש שיהיה קליטה יותר טובה וחזקה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Lyor,

    איפה אני יכול למצוא בארץ שירותים שיכולים לעשות לי הדפסה של תמונה מותאמת אישית על כיסוי למכשיר oneplus one? חשוב לי מאוד שזה יהיה רק שירות שנמצא פיזית בארץ, ולא משהו מיובא מחו"ל. עד כה מצאתי רק את האתר הזה: http://www.casefme.co.il אבל אני לא יודע אם הם יכולים להדפיס על 1+ והם עדיין לא חזרו אלי... מישהו מכיר עוד מקומות?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Splashy,

    התחדשתי בנגן Cowon C2 ויש לי שאלה. האם אפשר לראות רשימת קבצי שירים במקום תמונות? פשוט לרוב הקבצים שלי אין תמונות ואז אני צריכה ללחוץ על האייקון של התמונה כדי לראות באיזה שיר מדובר. זה לא נוח לי והייתי מעדיפה לראות רשימה של הקבצים עפ"י תיקיות. מישהו יודע אם אפשר לשנות את זה? אם כן, איך עושים את זה? תודה מראש לעוזרים. עריכה: הסתדרתי. בוחרים ב-Browser ואז לוחצים על Folders. הטעות שלי הייתה שקודם לחצתי על Music.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Nemesis,

    היי, ביקשו ממני להזמין מסך ל-S4 עם מסך שבור. יש באיביי מסכים מקוריים באיזור ה-600 ש"ח. בנוסף, יש גם בסביבות ה400-430 ש"ח, אבל בתיאור שלהם לא כתוב OLED. מישהו התנסה עם מסך תחליפי? יש מצב שהתחליפיים הם LCD ולא AMOLED?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Cyanide,

    אני צריך נגן חדש אחרי שנגמר המקום באייפוד טאצ' שלי. תמיכה רחבה בפורמטים אני לא יודע אם צריך, אפשר להגיד שאני מחפש תמיכה בFLAC וmp3, תמיכה בעוד פורמטים לא תזיק. התקציב הוא 1500 שקלים אבל אני מוכן להתגמש. הגודל, אני צריך מינימום, אבל זה ממש מינימום 30GB וגם זה אני לא חושב שיספיק, לא רק כמות השירים אלא גם האיכות. איכות, זה די חשוב לי, אשמח להמלצה גם על אוזניות. חשבתי על האייפוד קלאסיק החדש עם ה120GB. נכון אין תמיכה ב-FLAC אבל יש הרבה מקום לכן ניתן אפילו לאכסן בו WAV.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום חברים, נשבר לי המסך בS3, במעבדות בארץ דורשים כ800 שקל לתיקון משהו שהוא לא סביר לחלוטין. אני מחפש לקנות מסך ולהחליף לבד יש למישהו המלצות למסך טוב מה-eBay או בסגנון ? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by ag43,

    ברשותי מטען USB המתחבר לחשמל עם יציאת USB אחת. האם ישנו מוצר דומה בעל מס' יציאות USB המאפשר לטעון מס' מכשירים בבת אחת? כמו כן האם חיבור USB HUB למטן שברשותי יצור את אותו האפקט והאם הסוללות יטענו עד הסוף?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. שלום, אחי מתכונן לקנות נגן MP3 בימים הקרובים. התקציב הוא 400 ש"ח ואין דרישות מסוימות מעבר לאפשרות לנגן קבצי מוזיקה. נכון לעכשיו, הדגם שמוצא חן בעיניו הוא C250 של Sandisk. אני קצת מתנגד, כי מפריע לי החיבור הקנייני שלהם, מה שאומר שאתה צריך לקחת אתך כבל ארוך לכל מקום, בלי אפשרות להשתמש בחיבור USB או mini USB סטנדרטי. אם אתה משתמש במטען קיר, תצטרך לערוך 2 חיבורים (מטען -> כבל -> נגן). ואם אתה מאבד את הכבל, לא תוכל למצוא כמותו בכל חנות. מה אתם אומרים, הדאגה שלי במקומה או שאני סתם נטפל לפרטים? זה באמת מפריע ביום יום?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים