גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
ראיתי כמה ביקורות על המכשיר וקיבלתי רושם שהוא מכשיר טוב יחסית למחיר שלו. האם מישהו רכש אותו ויכול להמליץ או לא להמליץ עליו? והאם יש לו מתחרים סינים ב 250$ ששווה לבדוק?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי טלוויזיה מסוג Hitachi L42N03A אני מעוניין לראות בה סרטים באיכות HD 720-1080 P עכשיו הבנתי שאני צריך נגן סטרימר (מאשר לקנות צורב בלו ריי ) וגם הבנתי שצריך כונן קשיח לחבר לסטרימר. לא כ"כ הבנתי איך זה הולך, ומה הדברים שאני צריך לקנות אני אשמח אם תמליצו לי בכמה שפחות כסף (עד 1500 שקל - ומטה)
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני קניתי באיביי סמרטפון LG G4 32GB H815 חדש באריזה מקורית, ואני מעוניין לדעת כמה אני אשלם במכס + מע"מ אם קניתי אותו במחיר של 1700 ש"ח?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי הרגשה שמנסים לעבוד על אמא שלי, ואני מנסה לעזור לה. לפני כשנה הציע לה סוכן נלהב מסלול משתלם ביותר (חיילים), במקום התוכנית הקיימת שלה, שבה היא מחוייבת לשלם כ-200 ש"ח על בנק דקות. אחרי ש"קנה" אותה, נזכר לספר לה כי אין אפשרות לבטל את התוכנית הקודמת, ואין אפשרות לנייד את המספר שלה, ולכן היא נשארה עם 2 טלפונים, כאשר אחד באמת משתלם, אך השני עולה המון כסף. ברוב טובו הוא "הצליח" להוריד את התשלום החודשי ל-150 ש"ח. עכשיו, אחרי שנגמרה ההתחייבות במכשיר הישן, ולאחר שאימי גילתה שהעלו את התעריפים בלי ידיעתה, היא רוצה לבטל את הקו, ולהצריח בין המספרים, כדי להישאר עם המסלול חיילים, אבל עם המספר הישן והאהוב. בפלאפון טענו שאין אפשרות לעשות הצרחה מכיוון שהמכשיר לא היה ברשת GSM, והח…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למה אני שואל כי לפעמיים אני רואה אנשים שמגיבים בחוות דעת שלאחר שהם קונים אפליקציה מסויימת היא לא תמיד עובדת כראוי על מכשיר מסויים עם בעיות כמו תקיעות וקריסות.. לדוגמא קראתי שמישהו ניסה אפקליציה מסויימת בגירסא הניסיונית בחינם והיא עבדה אצלו יפה ואז הוא החליט לקנות את הגירסא המלאה שבתשלום ואז גילה שהיא עובדת פחות טוב מזאת שהייתה בחינם . הייתי רוצה לדעת אם אני קונה אפליקציה ונגיד אני מגלה שהיא לא עובדת כראוי אצלי במכשיר ,יש אופציה להסיר אותה ולקבל החזר כספי אליה?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ליצרנית הסינית יש סמארטפון שיעלה לכם רק כמה מאות שקלים, אבל מתיימר לספק את כל מה המאפיינים שתוכלו למצוא אצל מובילי השוק לכתבה: http://hwzone.co.il/הכירו-את-ה-leagoo-elite-1-מכשיר-ביניים-שלא-מוכן-להת/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3674746,00.html נו טוב,לא לבנון ,אבל סמוך מאוד לראש הנקרה. סיפור דומה היה לפני מספר שנים,עם אתיופי שיצא לדוג בסירה ,התהפך וניסחף ללבנון(גופתו הוחזרה בעסקת טננבאום). לי עצמי קרה מקרה שמזכיר את המתואר בכתבה: נסחפתי לעומק של כ-2 ק"מ והצלחתי לצאת לחוף כ-3.5 ק"מ צפונית מהנקודה בה נכנסתי. זאת היתה אחת החוויות הכי מפחידות שקרו לי בחיים. הייתי עם חליפה עבה למדי ובכל זאת יצאתי קפוא ומותש לחלוטין כאשר אני בקושי מסוגל להניע את ידיי ורגליי. רוח מזרחית חזקה במיוחד, היא לא תופעה נפוצה ולא תמיד ניתן לחזות אותה ,אבל כשזה קורה יש סכנה גדולה. אנשים חושבים שהסיכונים נובעים מטביעה\כרישים אבל האמת שסיבת המוות העיקרית בספורט ימי היא דווקא היפוטרמייה . (ס…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני הולך בקרוב לקנות לי אחד כמובן שלא אצל שודדות הסלולר המקומיות, כמה שאלות לפני הקניה כדי לא להתאכזב: האם עדכון לANDROID 2.2 זמין לDESIRE? האם הוא יתן לי תמיכה מלאה בעיברית(כולל תפריטים)? במידה והתשובה לשאלה השניה שלילית האם ניתן לגייר את המכשיר ללא תלות בשודדות הסלולר המוזכרות לעיל?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כבר ידוע שסמסונג תכריז על ה-S6 ו-HTC את ה-M9 בכנס ה-MWC שיערך בתחילת מרץ בברצלונה. שאלתי היא האם בעקבות ההכרזה צפויה ירידת מחירים בחו"ל (מזמין מאמאזון אירופה)על כלל דגמי הדגל הנוכחיים או שזה קורה רק בזמן ההשקה? אני שוקל להזמין למשל Note4 (הרי -Note5 בטח יוכרז רק איזור ספטמבר) ותוהה אם לכנס יש השפעה על המחירים וכדאי לחכות שבועיים, או כבר להזמין וזהו.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמובן שהייתי רוצה להנות מיתרונות של סיני (כלומר מחיר נמוך למפרט גבוהה), ואם אפשר לחסוך בתקציב זה יהיה אחלה, האמת שמסך IPS הוא לא חובה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יצא לכם לקרוא קצת על המכשיר הזה?! הוא פשוט מטורף! יש בו הכל, ואם הכל לא מספיק אז יש בו עוד דברים. קודם כל הוא PMP מטורף שקורא כל פורמט שיש (כמעט) גם בוידאו וגם בסאונד והוא משמש כמחשב כף יד לכל דבר. הוא עוד על מערכת הפעלה של וינדוס CE או משהו כזה יש בוא מסנג'ר וכל טוב, פשוט מטורף יש לו אפשרות של "הוסט" (מה שמוכר לנו מקודמיו, A2 A3 X5 ושאר המטורפים של COWON), רק שבזה, בניגוד לקודמים, אפשר גם לחבר מקלדת ולכתוב מסמכים של וורד אקסל ופאואר פוינט. בנוגע להוסט יש לי שאלה מעניינת, מה יקרה אם אני יחבר USB HUB?!?!? מעניין.. יש לו עוד כל כך הרבה אפשרויות מגניבות, יש לו פאקינג אינטרנט! פשוט כנסו ללינק: http://www.cowonglobal.com/product/product_Q5W_feature.php הוא קצת יקר, ב…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסמארטפון הסיני שמציע שבב Snapdragon 675 עדכני ו-128GB לאחסון במחיר תחרותי במיוחד זמין לרכישה ברשת חנויות באג לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לפני כחצי שנה קניתי Vernee Thor. מה שלא שמתי לב זה שאין לו מצפן (מגנטומטר), פשוט בדיחה. כעת גם איכות ה-GPS מידרדרת, הוא בקושי מבין איפה אני על הכביש בנהיגה, חוסר דיוק של כמה וכמה מטרים. הורדתי אפליצקיות פופולריות לאיפוס GPS, אין שיפור. יש לכם עצה? האם זה מקרה של You get what you pay for וזהו?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כשהאייפון יגיע לישראל עוד איזה שבועיים שלוש,האם באידיגטאל הוא גם יהיה עם התחייבות,או סכום חד פעמי ולאחר מכן יהיה צורך להכניס סים? איך הוא ימכר באורנג'?תיהיה לו חבילה מיוחדת שתוזיל אותו? כדאי בתור חייל לקנות אותו?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רכשתי לי את המכשיר (הוא עדיין לא הגיע). אני רואה שכרגע יש מחסור של אביזרים בשבילו בשוק. אני מחפש כיסוי, מגן מסך ומקלדת חשבתי על כיסוי בסגנון הזה http://www.amazon.com/MoKo-Google-New-Nexus-Case/dp/B00CKA1IYU/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_nC?ie=UTF8&colid=3N30MXLLYGV75&coliid=I2SUO6486BDPSK הוא מאוד זול עכשיו אבל המשלוח עולה יותר ממנו, אם יש את אותו המגן באתר אחר במחיר זול עם משלוח אני אשמח לקישור. מקלדת: אני מעדיף מקלדת חיצונית אלחוטית מסיליקון בלי מקשי num ועם יש אם מקשי אנדרויד זאת תוספת מבורכת (חיפוש, חזור, בית ותפריט), אני מעדיף לרכוש את המקלדת בארץ כי לשים עברית ייקר את העסק (חוטית גם בסדר מבחינתי). במגני מסך אני לא כל כך מבין אבל חשוב לי שיראו כמה שפחות את השומן מהא…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מידע חדש העולה מאתר קמעונאות בריטי מציג לנו את הדור הבא של מכשירי הביניים של מוטורולה, הכוללים מפרטים מעודכנים, אנדרואיד 5.0 ותג מחיר שקשה להתעלם ממנו לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%94-moto-g-%d7%95%d7%94-moto-e-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המכשיר החדש של היצרנית הסינית קטן יותר ועוצמתי פחות מה-Pro 5, מרגיש כמו צעד שגוי בכל הנוגע למיתוג, אבל כולל גם מספר מאפיינים ייחודיים ומבטיחים בהתאם לדיווחים המוקדמים, Meizu הסינית חשפה רשמית את סמארטפון ה-Pro 6 המוביל החדש שלה, אשר שונה באופן ניכר מה-Pro 5, שהיה זה שהחל את תת-המותג בשנה שעברה וזכה לשבחים רבים על יכולותיו ביחס לתג המחיר שלו. ה-Pro 6 מציע מסך Super AMOLED בגודל 5.2 אינץ' וברזולוציית 1080p, עם חיפוי Gorilla Glass 4 וגם טכנולוגיה בשם 3D Press שאמורה להיות מקבילה ודומה מאוד ל-Force Touch של Huawei ול-3D Touch של אפל שאותן כבר ראינו בעבר (עם אפשרות "להבין" לא רק את עצם הנגיעה או אי הנגיעה במסך והמשך שלה, אלא גם את העוצמה היחסית שלה), זאת לצד ש…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מכשיר הדגל החדש של היצרנית הסינית נחת בארץ, עם גינונים שלא היו מביישים את סמסונג ואפל אבל גם תג מחיר מעט יותר אטרקטיבי לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/לא-כמו-כולם-סמארטפון-ה-huawei-p8-הושק-רשמית-ביש/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כחודש הטלפון שלי, סמסונג גלקסי S2 פלוס, התחיל לעשות בעיות שגם החזרה להגדרות יצרן לא פתרה. מעבדה התקינה לי מחדש אנדרואיד (4.2.2) וזה פתר את הבעיה. עכשיו הטלפון התחיל להיות איטי, וגם לפעמים הוא פשוט נתקע ואני צריך להוציא סוללה כדי לאתחל אותו. מה יכולה להיות הבעיה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שבב ה-A11 Bionic של חברת הענק לא מציע רק שם מעניין, אלא גם ביצועים אשר מבהירים כי ההחלטה שלה לעבור לפיתוח עצמי מלא הייתה הגיונית ואף מתבקשת לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
מישהו יכול בבקשה בבקשה להביא ערכות נושא לסמסונג E250 לא חשוב איזה צבעים ועל מה זה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
יש לי נגן sandisk sansa E260 ואפשר להעביר אליו שירים וסרטים רק בעזרת תוכנות. מישהו יודע אם יש אפשרות להעביר לנגן קבצים בלי תכונות?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה עבור ה-N95-8GB לשימוש ב-GPS. אני מודע לעבודה כי ישנה תוכנת WAZE, אך היא דורשת חיבור רציף לרשת בכדי לטעון את המפות, ואני מעדיף שהמכשיר ישמור את המפות על גבי הזיכרון שלו. האם קיימת תוכנה שכזו שתעבור כראוי על המכשיר הזה? הבנתי כי אפשר להשתמש ב-Maps של נוקיה, אני אבדוק גם את זה במהלך הסופ"ש, אך אשמח לשמוע המלצות גם לחלופות אחרות. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי אתמול קניתי Sansa Clip והוא הגיע בלי מטען אלה רק עם כבל USB שדרכו אפשר גם לטעון את המכשיר אבל מנסיון שלי טעינה דרך USB אורכת הרבה יותר זמן מאשר טעינה רגילה לכן חשבתי אולי אפשר להשתמש במטען של ה GPS QUE שלי לטעון את ה SANSA החיבור מתאים והכל אבל אני מפחד שהמטען יעביר זרם גבוה משה MP3 צריך וישרוף אותו או משו כזה מה אתם אומרים
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


