עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אהלן, יש לי את ה- Amazon Kindle 3 שקניתי לפני כשנה בארה"ב. ידידה שלי ראתה אותו והתלהבה. עכשיו היא רוצה לקנות מכשיר דומה. היא לא מחפשת משהו עם יכולות וידאו או משחקים, רק קריאת ספרים. הקניה תתבצע בהונג קונג או בארץ - איפה שיצא יותר זול. יש לה מישהו שיכול לקפוץ לחנות בהונג-קונג ולהביא את זה לארץ. יש לי כמה שאלות: האם קיימים קוראים דיגיטליים בעלי תמיכה בעברית (הכי חשוב)? האם יש בכלל ספרים בעברית זמינים ברשת? על אילו קוראים אתם ממליצים? שמעתי שיש קורא ישראלי - איך הוא? הדגש החשוב כאן הוא שהיא רוצה לקרוא ספרים בעברית. תודה מראש, MODY.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. טאבלטים הם מחשבים ניידים לכל דבר. העובדה שהמקלדת שלהם היא וירטואלית ולא מכנית לא משנה את העובדה הזו. לכן הייתי מצפה שטאבלטים יהיו בפורום מחשבים ניידים. אז מה ההגיון שהם יהיו כאן?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by winner,

    שלום חברים, האם יש למישהו נסיון עם המכשיר הנ"ל ? מעניין אותי גם אם מישהו התנסה בביטא של Waze ל-WP8, האם האפליקציה תקינה וניתן לסמוך עליה לניווט ? צריך לקבל החלטה על רכישה בהקדם, תודה למגיבים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני קונה שבוע הבא COWON S9, ואני אקנה יחד עם זה אזניות CX500. אני שומע הרבה פלאק, ואם לא פלאק אז MP3 320KBPS. פיצ'רים זה נחמד אבל סאונד זה מעל הכל. אם יש לכם ייעוץ אחר אשמח לשמוע. ולשאלה יותר רצינית - לקנות מבאג או מהחנות היחידה שמופיעה בזאפ (שאני לא בטוח שמותר לקשר אליה)? אותה חנות טוענת שהאחריות היא של ה"יבואן הרשמי" ואילו באג טוענים שהאחריות היא אצלהם. 1400 ש"ח בשתיהן. תודה רבה מראש! עריכה: חיפשתי דווקא לקנות פלאפון (שקלתי לקנות PRE או פלאפון אנדרואידי), אבל הבנתי שאף אחד מהם לא מהווה תחליף לנגן טוב מבחינת איכות הסאונד.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום קיבלתי היום את הגאלקסי. רציתי לראות כמה mb ניצלתי של בשימוש באינטרנט איך אני רואה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אני חוזר בעוד חודש מטיול של 5 חודשים בזמן הזה המשפחה שלי עברה לחברת סלולאר אחרת, פלאפון, שהמכשיר הקודם שלי מבית סלקום לא מתאים אליה בגלל מצב הביש הזה אני נאלץ לרכוש מכשיר חדש לא הייתי חושב לקנות או להחליפ מכשיר כי באמת הסתדרתי עם הK610 שלי מעולה במשך כמה שנים ואני לא מרגיש צורך במכשיר אחר בכול מקרה זה המצב לא מזמן הושק המכשיר החדש של סמסונג, לא הייתי חושב להוציא כול כך הרבה כספ על מכשיר סלולארי אבל יש לאבא שלי מכר בקוריאה ולפי מה שקראתי המחיר של המכשיר שם זול יחסית בסביבות ה450 דולר אם נוסיפ מחיר משלוח של 50 דולר ומכס+מעמ נגיע ל665 דולרים לאחר ההקדמה הארוכה יש לי כמה שאלות כי אפ פעם לא ערכתי השוואות של כדאיות של יבוא מכשיר כזה לעומת חתימת הסכם עם מפעיל סלולארי על חבילה+מ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by aquarius,

    הנגן של אחותי לפתע הפסיק להגיב תוך כדי שמיעת מוזיקה. לכבות את הנגן גם לא אפשרי- מה לעשות??? תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by ofirshmueli,

    היי. אני מתכנן לקנות גלקסי 5... שווה לקנות? הוא טוב? איפה הכי שווה לקנות?

  9. שלום, שמי אודי וברשותי ASUS Transformer Prime חדש. רציתי לשאול איך להשתמש נכונה בסוללה ולהאריך את חייה? האם כדאי לרוקן עד הסוף, לטעון מעבר ל-100%, וכו' תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by lgmtk,

    שלום. אני מקבל עכשיו את הGS3 החדש שלי, כאמור גרסת I747 - הגרסת דור 4 של AT&T מארה"ב. הבנתי שהרומים הרגילים של I9300 לא יעבדו עליו ואפילו יברקו אותו. רציתי לדעת האם קיימים רומים טובים בעברית לI747 או שאין לי ברירה אלא לחפש רום באנגלית ולהוריד מקלדת בעברית? כמו כן, האם כדאי לי להחליף קרנל בכלל? תודה לכל עוזר!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. לאחר המשבר מול הנציגה המקומית אלקטרה ונסיגה לצורך פתרון הבעיות - היצרנית הסינית הגדולה ביותר שוב מסתערת על הקהל המקומי עם דגמיה העדכניים ביותר לכתבה

  12. Started by almog barel,

    אני מעונין לקנות את הטבלאט הראשון שלי במקור ראציתי פתרון לציור אבל לא באה לי טאבלט של wecom בגלל שאני רוצה לראות מה שאני עושה תוך כדי עבודה אם העט אני גם רוצה משהוא שאפשר לעבוד אליו לsculpting ול 3d (אולי דרך השתלתות מרחוק אל המחשב) אז כרגע אני חושב אל nexus 7 אבל אני לא ממוכה גדול לטבלטים, ואני אשמח לעצה בקשר לאיכות הדיוק, אמידות, סוגי עטים, שטח עבודה וכ'ו נ.ב אם אני כבר קונה טאבלט אני מעדיף שזה יהיה אחד אכותי שיהיה טוב גם למשחקים וגלישה באינטרנט נ.ב.ב אני מעדיף לשמור אל תקציב של 2000 ש'ח בערך (לא אכפת לי אם זה android או win 8 אבל אני פחות אוהב את אפל) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אני מריץ חיפוש ל I-MATE JasJam (ולכל האחים התאומים שלו QTEK 9600 ו O2 XDA משהו) ואין כאן כלום. האם יש למישהו התנסות איתו? מוכרים אותו בסלקום במחיר נמוך משמעותית למה שנמכר בארץ (2200 ש"ח בערך). הביקורות עליו בעולם שנויות במחלוקות, בעיקר מצד המשתמשים. יש התלהבות עצומה או אכזבה מוחלטת. בעיקרון, אני מחפש סלולארי שישמש אותי כ PDA, ומהסריקות השונות גיליתי הרבה אכזבה מכמה מכשירים (כמו ה MIO A701). ישנם כמה דגמים טובים מעל 3500-4000 ש"ח אבל אז נתקלתי ב JASJAM שעולה רק 2200 בסלקום. יש למישהו הצעה טובה יותר נאמר בטווח מחירים של 3500-4000 ש"ח, אשר באמת שווה את התוספת על ה JASJAM? אנסה לסכם את הדרישות שלי: חובה: סלולארי, מסך מגע, מסך גדול (לפחות 2.8') כדאי שיהיה אך לא חובה: GPS, …

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. שלום יש ברשותי טלוויזיה 32 אינץ של סמסונג עם 2 חיבורי HD אך ללא חיבור USB. אני רוצה להריץ עליה אנדרואיד מלא ומתעניין במכשיר הזה MK802 III . האם אוכל להפעילו ללא USB בטלוויזיה? האם הוא חייב גם חיבור חשמל? האם יצא משהו טוב יותר לשוק שאתם ממליצים? מאיפה הכי זול להזמין אותו כיום? תודה רבה,

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום חברים, אשמח אם תוכלו לכוון אותי לאפליקציה שתוכל לעשות את החיים שלי קלים יותר. אני מארגן לא מעט נסיעות, הדבר יכול להיות מסובך. אני צריך אפליקציה שתשאל את המשתמש אם יש לו רכב, מאיפה הוא יוצא, עם כמה מקום. ושתיתן אפשרות לאנשים אחרים להירשם לרכבים הללו. בקיצור לארגן נסיעה ברכבים למקום אחד ל20 איש הרכבים שונים שיוצאים ממקומות שונים. תודה רבה על העזרה מראש! טל

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Galit17,

    כרגע אני בחברת אורנג אני בודקת אופציות למעבר פלאפון או לסלקום. אני מדברת בחודש בממוצע 140 שקל פחות או יותר. מה שחשוב לי במכשיר זה: -זמן סוללה -שיהיה עשוי מחומרים טובים(עמיד בפני נפילות) - שיהיה אפשר לגלוש בו - רזולוציה טובה. -משחקים. מה שהכי פחות חשוב לי זה מוזיקה,כבר יש לי מכשיר מוזיקה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. לפי האתר של iriver יש תמיכה בflac אבל אני לא יודע אם זה יקלוט אלבום בflac + cue ויחלק את קובץ האלבום לטראקים. לגבי i7 גם כתוב שיש תמיכה אבל אין לי מושג לגבי CUE אז האם ידוע לכם שתמיכה בflac כוללת "פיצול" האלבום לפרקים בהתאם לCUE (אני לא רוצה שהקבצים יקראו כפרק אחד באורך של אלבום) ובבקשה אשמח לדעת איזה נגן יש איכות מוסיקה יותר טובה כאן הדגש העיקרי וכמה זמן הסוללה של E100? כי כתוב באתר של i7 שהסוללה מחזיקה 60 שעות (!) וגם זה עניין חשוב יחסית אם יש נגן אחר שעדיף תציינו בבקשה תודה לכל מי שעונה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. יש לי פלאפון W980 של סוני אריקסון יש לו זיכרון 8 גיגה פנימי כבר כמה חודשים שהוא לא בשימוש כי החלפתי לאייפון עכשיו אני רוצה להעביר את התמונות שצילמתי בו למחשב והוא לא נדלק לי ישנה דרך בכל זאת לעשות זאת?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by oran55,

    שלום כלום, יש לי 2 שאלות בנוגע להבאת פלאפון מחו"ל: 1. מה אני אצטרך לבדוק בפלאפון לפני שאביא אותו לארץ? הכוונה היא- האם כולם מתאימים לרשתות שיש כאן בארץ? 2. אם אני אביא מכשיר שהוא דור 3 או דור 3.5, יחייבו אותי בחבילת הגלישה?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. סמסונג ממשיכה להמציא את עצמה מחדש בשוק הביניים עם זוג מכשירים חדשים, ביחס עלות/תועלת מפתיע לחיוב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%a1%d7%a3-galaxy-j5-%d7%95-galaxy-j7-%d7%94%d7%95%d7%a9%d7%a7%d7%95/

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. מכשיר הדגל החדש של LG הוא שינוי משמעותי מאוד מקודמו וכיוון אמיץ של החברה באופן כללי, אך מאפיין אחד ספציפי עשוי לפגוע בו העשן והערפל התפוגגו – וכעת אנחנו יודעים שכל השמועות המוזרות ביותר ששמענו אודות סמארטפון ה-G5 הן נכונות, ומדובר בנסיון הנועז ביותר של LG בתחום, לכל הפחות מאז ה-G2 שלקח את כפתורי השליטה אל החלק האחורי. ה-LG G5 מסמל את המעבר הרשמי של היצרנית למעטפות שעשויות מתכת, כמו אצל רובן המוחלט של המתחרות, ומציע עיצוב מעוגל שכבר עתה מעורר תגובות ורגשות מעורבים – מתנסים ראשונים מדווחים על איכות בנייה מרשימה וגימור נעים לאחיזה, ואילו אחרים מצהירים שבליטת המצלמה הכפולה בחלק האחורי והבליטה העגולה מתחתיה (עבור חיישן טביעות האצבע) נראים נורא. בשורה התחתונה, LG מיי…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by 7Drone,

    חשיבות לאודיו חזק, הכוונה בכך לרועש, לא מיועד לשמיעת מוסיקה וכדומה אלא שמיעה של הצלצול ושמיעה של ההנחיות ב waze. שימוש יחסית בסיסי- שיחות, קריאת חדשות, waze , מצלמה מדי פעם. סוללה סבירה, עדיפות למסך 5.3-5.7 חשבתי על Xiaomi note 4 אבל הסאונד נשמע לי קצת חלש, לאבא שלי היה קודם את ה G4 שהיה רועש והוא עדיין התלונן שהוא לא שומע לעיתים את הצלצול. אפשר להעלות במחיר אבל חבל לי כי סך הכל מדובר בשימוש בסיסי.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. היי, אני רוצה לקנות Nexus 4 ביד שניה ורציתי לדעת אם יש משהו צריך לדעת ולעשות לפני הקנייה. אני אתן דוגמא שתוכלו להבין למה אני מתכוון. חבר שלי פעם קנה אייפון מיד שניה ואחרי קצת זמן המוכר שלו דיווח לחברה שהמכשיר נגנב וחסמו לו את המכשיר. אח"כ התברר לו שהוא היה צריך לעשות "העברת בעלות" בחברה ... תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שאאלוםם :] קניתי היום את הנגן Sandisk SanaE250 והעברת הקבצים שלו לפי מה שהבנתי מתבצעת ע"י מדיה פלייר.. הבעיה היא שזה מעביר כלכך לאט שאפשר להשתגעעעע יש אפשרות אחרת להעברת קבצים\שירים\תמונות לנגן?! תודה מראש :]

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by matant13,

    ללא תלות במחיר? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים