גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
יש אפשרות לעשות ריסט לסמסונג טרנד לייט שלא דרך ההגדרות עצמם? הוא מפעיל עצמו מחדש כל פעם לפני זה מספיק.. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי... אני הולך בקרוב לרכוש את הC320 של MIO עם MIOMAP 2008.. שמעתי שהדבר לא משהו, ושרצויה התוכנה IGO8.. האמת היא שלא חשוב לי כל הקטע של התלת-מימד.. אני פשוט רוצה תוכנה בלי טעויות ובלי שטויות, שלא תגיד לי לפנות ימינה בשדה, או כשאני מגיע לצוק להמשיך ישר.. ואמרו לי שלMIO MAP יש בעיות כאלה, ושלIGO8 יש הרבה פחות.. עכשיו חיפשתי בחנויות את השירות להחליף תוכנה, אבל אף חנות לא מציעה כזאת אופצייה... אפשר להחליף בעצמי באופן לא פיראטי? יש חנויות שעושות את זה ופספסתי? :\ תודה מראש על התשובה (:
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי היום micro-sim של 012 מובייל וראיתי שרשום על העטיפה שלו 3.5G אז רציתי לשאול אם בשביל דור רביעי צריך לקנות סים מיוחד? *מכשיר- גלאקסי 4 דגם I-1915 הדגם שתומך בדור 4. תודה, תומר.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צמד מכשירי הדגל החדשים נחתו בחנויות בארץ, עם הפרש של כמעט 1,000 שקלים במחירים ביניהם כעת, לאחר מספר שבועות של המתנה – נראה כי ניתן להכריז על כך שכל מכשירי הדגל החכמים לשנת 2016 מהיצרניות הבולטות זמינים לרכישה כאן בארץ הקודש, וזה קורה בשל נחיתתם הרשמית של ה-HTC 10 וה-Huawei P9. הסמארטפון החדש של HTC, שמציע מסך QHD בגודל 5.2 אינץ', שבב Snapdragon 820, זכרון RAM של 4GB, נפח אחסון של 32GB ומצלמת 12 מגה פיקסל ראשית מבוססת חיישן של סוני, נמכר בארץ נכון לעכשיו דרך היבואן הרשמי טאץ' גרופ במחיר שמתחיל ב-3,525 ש"ח וכולל שנתיים אחריות. הדגם מוצע ברשתות 'KSP' ו-'Ivory' באותו המחיר, וראוי לציין כי שתיהן מאפשרות לרכוש אותו גם בחנויות שלהן באילת, במחיר מוזל שאינו כולל מע"מ ועו…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לינק לאפליקציה - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.grinzone.incallrecorder לינק לסרטון- בשוק הרווי באפליקציות להקלטות שיחה אשר מספקות רק חלק קטן מדרישות המשתמש ולא נותנות הרבה מקום להתערבות, נכנסת אפליקציה חדשה ואיכותית הנקראת InCall Recorder העונה על כל הדרישות. InCall Recorder מאפשרת שליטה מלאה על הקלטת שיחות. ניתן לבחור מתי להתחיל את ההקלטה ובכך לחסוך בסוללה ובגודל קובץ השמע. קיימת אף אפשרות לבחור במצב הקלטה אוטומטי שיקליט את כל השיחות ללא התערבות. ניתן להקליט קבצי שמע ברשמקול בהפעלה מהירה ובאיכות גבוהה. InCall Recorder מאפשרת לנהל את כל קבצי השמע בנוחות וביעילות. ניתן לבחור היכן למקם את לחצן הפעלת ההקלטה. באפשרותכם להקשיב, לשתף או להוס…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש סוללה רב פעמית לgalaxy s5, רצוי שתהיה ל5-6 הטענות. האם במחיר של כ100 ש"ח קיים משהו נורמלי? תודה מראש ☺
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש טאבלט של "10 או "8. חשוב שתהיה לו כניסת מיקרו usb3.0 ומערכת הפעלה windows10. לא הצלחתי למצוא אחד כזה שעונה על המאפיינים הנ"ל. אולי אתם מכירים? תודה אסף
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חיטטתי לי באינטרנט בחיפושים אחר מכשיר אנדרואיד סיני זול חזק יחסית. הבנתי שהJiayu G4 נדחה לחודש הבא ולא ברור מה קורה איתו. כרגע נראה לי שאני בעד הNewman N2 שכמה אנשים פה כתבו שהם קנו אותו והוא סבבה אבל מתחמם מאוד שזה קצת מפריע לי. בכל מקרה מצאתי את הבחור הזה: http://www.aliexpress.com/item/Galaxy-S4-Smartphone-Android-4-2-N9500-Star-Mtk6589-Quad-Core-1-2GHZ-1G-RAM-5/807569781.html. מסך HD 5 אינצ' שזה מעולה בשבילי (לא רוצה יותר גדול) זכרון פנימי 8 ג'יגה שזה סביר, מגיע עם אנדרואיד 4.2 מותקן כבר שזה יתרון גדול על שאר הסינים, עם גוגל פלי והכל מותקן. המסך שלו נראה מצויין בסרטונים ביוטוב והיתרון הכי גדול שכתוב ברוב האתרים שיש לו סוללה של 3200mAh שזה אמור להיות פיצוץ. אני אוהב לט…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום יש לי אפשרות לקנות את האייפון במחיר זול ב- 550$ הגירסה של 16GB, אני יותר מחפש מכשיר טלפון עם מסך נגיעה שכולל GPS. ולאייפון אין, רציתי לדעת האם APPLE תוציא גירסה שכוללת גם GPS וגם את הדור השלישי בתוך המכשיר ?? תודה רבה זאב
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על נגן mp3 (בלבד) לריצות ואימונים? נגן בסיסי, שינגן קבצי mp3+wma שכולל צג לראות את שם השיר שמתנגן. אפשרויות נוספות - מבורך. שהנגן לא יהיה גדול פיזית או כבד, אחד שאוכל לשים בכיס בזמן ריצה בלי שהוא יוריד לי את המכנס. זיכרון: אני חושב ש-2GB יספיקו לי בהחלט. אפשרות הרחבה - מבורך. סוללה: פנימית נטענת. * איכות שמע: חושב שזה די תלוי באוזניות, אם האוזניות אשר מגיעות עם הנגן אינן מספקות, אשמח להמלצה על אוזניות באיכות סבירה. ולא מהסוג של in ear. * אם המכשיר כולל אפשרות לתופסן - מה טוב.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הדור החדש של אפל מקבל תאריך השקה בשוק המקומי - וגם תגי מחיר שוברי שיאים לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש ברשותי אייפון 5S ואני מריץ כרגע את הגרסה האחרונה של IOS8, מרוצה בסך הכל.. המכשיר עובד רגיל והכל טוב ויפה אני כעצמי אוהב כל הזמן שדרוגים ומן הסתם מעוניין לעדכן ל-IOS9 למרות היישור לימין, אך אשמח לדעת אם יש שינוי בביצועים ובסוללה (לטובה / לרעה) ממה שהבנתי מבעלי האייפון 5S לחלקם יש שיפור ולחלקם המכשיר הפך איטי יותר תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני צריך לזהות בבקשה איזה דגם המכשיר הבא, כתוב שהוא של סמסונג ויש לי רק תמונה אחת. מצד אחד הכפתור מזכיר את SGS3, אבל הוא לא מעוגל מספיק אז זה מוזר. אני בטוח שיש כאן מומחים שיוכלו לזהות אותו יחסית בקלות אני יכול להגיד שהרוחב של המכשיר הוא כ-7 ס"מ (בערך 2.7-2.75 אינץ'). תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! לא מזמן שווק חיי האייפון 5 שלי ואני מחפש סמארטפון חדש ופזלתי לגבי הMoto G כי אני לא מחפש טלפון חזק אין לי שימוש בזה.. השימושים העיקריים שלי זה Waze, Whatsapp ומוזיקה.. ראיתי באמזון גרסת 16 GB Global GSM ולפי האתר הכל כולל הכל יוצא קצת פחות מ1000 שקלים. http://www.amazon.com/gp/product/B00GWR373M/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER המשלוח הוא ממש מהיר ועד שבוע כבר אמור להיות אצלי. האם שווה להזמין משם או כבר עדיף ללכת על חנות מהארץ? חשוב לי גם שתיהיה אופציה למערכת שתיהיה בעברית.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
התקנתי 2 משחקים מסדרת prince of persia. המשחקים האלה שוקלים כל אחד הרבה בערך ג'יגה או קרוב לזה. וזה לא נותן לי לשמור את ההתקדמות שלי במשחק. זה רושם לי באנגלית שאין יכולת לשמור כי אין מספיק מקום בדיסק. התקנתי את המשחקים בגלקסי s7 שהוא 32g, ואחר כך העברתי אותם לכרטיס זיכרון החיצוני שלי שהוא 120g. למרות זאת זה לא עזר וזה לא נותן לי לשמור במשחק. למה ומה ניתן לעשות? שאלה נוספת בגלקסי s7 ניתן להתקין ישירות אפליקציות לכרטיס זיכרון החיצוני, ולא להתקין בטלפון ורק אחר כך להעביר לכרטיס? ואם כן זה מחייב דרך אפליקצייה מסויימת ? אין דרך פשוטה יותר דרך ההגדרות בגלקסי?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחזיר את lg g2 לרום סטוק שלו ללא רוט/ריקברי. התחלתי את התהליך ועכשיו זה כבר עשר דקות על 12%.. זה אמור להיות ככה? רשום לי בירוק גם COM7 - - - תגובה אוחדה: - - - עדיין תקוע בבקשה תעזרו לי בבקשה זה מכשיר חדש - - - תגובה אוחדה: - - - עדיין תקוע.. כנראה לבנה יש מצב לפתרונות?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מצרף את מאמר על בעיות ב- סמרטפונים LG ובעיות היבואנים לתקן אותם http://emun.org/he/node/11117 עו"ד דנה כהן, ראש ענף חשמל ואלקטרוניקה, מסבירה כי בעת קניית מוצר חשמלי שמחירו מעל 150 שקלים, זכאים הצרכנים לאחריות לשנה, ללא עלות, על כל קלקול שנתגלה במוצר,
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, לפני מספר ימים קיבלתי את ה HTC Desire שלי. העברתי את המוסיקה למכשיר והתחלתי לנגן, אבל יש בעיה. חלק מהשירים לפתע עוצרים מספר שניות (או אף שניה) לאחר שהפעלתי אותם. מוטב לציין כי הדבר יכול לקרות לשיר אחד, ואח"כ לא לקרות לאותו השיר אבל לקרות לשיר שזה לא קרה לו קודם, כך שזו לא בעיה בשירים עצמם. אשמח לעזרה, תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדליף סיני שופך אור על הדגמים הבאים של מפתחת השבבים, לשוק הביניים ולשוק העליון לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר זמן מה עם הHTC ONE, אני מעלה כמה דברים שמאוד מציקים ועדיין לא מצאתי פתרונות, או שיש פתרונות צולעים. אשמח להצעות לשיפור שאולי אני לא מודע אליהם (הכל חוץ מROOT כמובן). - אין עוד אופציה להדליק את המסך חוץ מהכפתור היחיד למעלה זה די סיוט. בזה הG2 לקח בסיבוב. ואין דרך יעילה לפתור את זה. לעשות את הכפתור ווליום דורש ROOT, ואפלקציות של מגע אן GESTURES סתם מסבכות את העניינים. באסה. (המשך יבוא)
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן חבר'ה. מתכנן לקנות לעצמי בשבועות הקרובים את הMI2S של Xiaomi, את גרסת ה32GB, ובגלל שזו פעם ראשונה עם מכשיר סיני + הזמנה מחו"ל של מכשיר רוצה לשאול כמה שאלות שאשמח אם תעזרו לי לגביהן. 1.מה הסיכוי להתפס במכס, במידה וזה קורה, כמה זה יעלה לי? 2.יש מה לדאוג לגבי אמינות המכשיר? לא הצלחתי למצוא ביקורות שליליות, ודווקא זה שלא מצאתי בכלל, נשמע הזוי קצת. 3.המלצה למקום כלשהוא להזמין ממנו? בגדול רציתי להזמין דרך איביי, אבל אולי יש אתר כלשהוא שיהיה עדיף להזמין ממנו מבחינת מחיר/זמן הגעה/כל יתרון אחר. 4.יש מה לדאוג מבחינת קליטה במכשיר? הבנתי שהוא עובד עם כל המפעילות בארץ, ובכל זאת רוצה לוודא. ואם למישהו במקרה פשוט יש ביקורת על המכשיר כדי להוסיף לי עוד קצת עליו - אשמח. תודה רבה לכל מי…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר חנות בארץ שמוכרת כבלים טעינה למכשיר הנ״ל? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש סלולרי בעל מאפיינים הבאים: * יציאה 3.5 ממ אודיו. רצוי גם עם "כ.קול" כמו של ה XM של נוקיה בעל איכות שמיעה טובה. * מצלמה די טובה (לא צריך שימכרו לי מגה פיקסלים, צריך איכותית בצורה שיהיה אפשר לצלם, בתנאי חדר טקטס של ספר\דף\עיתון בצורה ברורה. לדוגמא מצלמה של 5800 שאנשים מתלוננים מספקת אותי למרות שלא תמיד יוצאים תמונות מפעם ראשונה. * רצוי מאוד שיהיה WIFI עם אפשרות לגלישה באתרים רגילים, ושיהיה לו מספיק זכרון לעלות אתרים עם פלאש והרבה תמונות או כגון יוטוב. *בטריה שתחזיר לפחות 2 שעות גלישה בפועל WIFI נגינה של מוסיקה 3-4 שעות דיבור חצי שעה שעה. מספר צילומים והודעות ודואר. כל זה הוא אמור להחזיר לפחות מהבוקר עד הלילה כ18 ורצוי יממה. * איכות גימור, חומרים…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי את המיילסטון אבל אמא שלי לא רוצה לקנות לי אותו בגלל שחייבים לקנות אותו רק בחנות פרטית ויש אותו רק ברשת בסלקום ואנחנו נמצאים ברשת פלאפון אני אולי ילך על הבלאקברי אבל לא יודע זה לא היה ממש בדרישות שלי מהטלפון באשכול הקודם שלי פה בפורום: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=472700.0 צריך עזרה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-


