גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
בעיה שנתקלתי בה בעת פיתוח באנדרואיד. הרקע ששמתי מופיע רק במחשב ב virtual device (גירסה 4.1.2, api level 16, cpu arm ) ולא מופיע במכשיר שלי htc one x. אבל מופיע לי במכשיר הקודם שלי גלקסי 1. מישהו יודע? אולי גודל התמונה? כי זה נראה כאילו התמונה נמתחת..... או משהו לא יודע... ועוד שאלה על הדרך..... יש לי מחשב טוב יחסית (מעבד I5 8 גיגה זיכרון RAM) ומשום מה.... הvirtual device לא זז לי.... ממש ממש איטי.... גם עד שהוא עולה..... שעות..... אי אפשר לתכנת ככה בכיף.... איך מסדרים את זה? תודה לעוזרים, שיהיה אחלה שבוע, שחר.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב. ברשותי נגן זן מיקרו 4GB שקיבלתי לפני זמן לא רב,מדובר סה"כ בדגם לא חדש במיוחד ולכן כבר לא נמצא תחת אחריות. זהו הדגם - http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=213&subCatID=214&prodID=10795&prodName=ZEN%20Micro&subCatName=ZEN&CatName=MP3+Players לאחרונה התחילה בעייה מאוד מציקה בזמן השימוש בו. ברשותי אוזניות JBL 220 שנבדקו במקומות אחרים ונמצאו תקינות לחלוטין. אני לא מצליח לשמוע סאונד בצורה חלקה,או שאני שומע רק בצד אחד,או שאני שומע שיר ומצליח לקבל רק את המוסיקה ללא השירה,או ששומעים מאוד חלש.כל הבעיות הנ"ל נפתרות לכמה שניות אם משחקים עם החיבור של האוזניות בתוך הנגן,קצת לסובב לצדדים או פנימה\החוצה,אבל הבעיה שוב חוזרת... כנראה ש…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, לאחורנה התחלתי להתעניין בתחום הטאבלטים ואני רוצה לרכוש מכשיר. השימוש בו יהיה כמו מחשב נייד - צפייה בסרטים וסדרות - סוג של DVD נייד, גלישה באינטרנט ואולי לשחק בו פעם בהרבה זמן. שני דגמים שחשבתי עליהם הם הנקסוס והאסוס ME301T. אני די סגור על הנקסוס אבל באסוס יש כל מיני פיצ'רים כמו חיבור HDMI ויכולת להרחיב את הזיכרון ואפילו אפשרות לחבר DOK(זה לא שאני הולך להשתמש בפיצ'רים כל הזמן, אבל שווה שיהיו אפשרויות כאלה למקרה וארצה לעשות דברים מיוחדים כמו לראות סרט בטלוויזיה בצבא וכאלה..) הבעיה איתו שהוא יקר (אני חייל) ושהביקורות עליו פחות טובות מהאלה של הנקסוס. שאלתי אליכם היא כזאת - קודם כל, מה שיכריע את הכף בסופו של דבר זה ביצועים כוללים ותאימות לגרסאות אנדרואיד הבאות. אם לאסוס …
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רכשתי היום פלאפון נוקיה N85 חדש בחנות שנקראת טופ סולולארי בהוד השרון. על האריזה של הפלאפון וגם על הפלאפון עצמו יש מדבקות של חברת פלאפון. האם חברות הסולולר רשאים למכור פלאפונים בעלות נמוכה לחנויות פרטיות? או שמע יש איזה שהוא סיכוי שרומתי?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם מישהו יודע כמה דקות אפשר להשתמש בנגן שבו, עד לסיום הסוללה, ואיפה האיכות עומדת לעומת נגני MP3 שקיימים בשוק כיום? והאם האוזניות שבטלפון מנתבות קרינה? גם ב"במצב טיסה"? כי רציתי לרכוש נגן שגם נע באיזור ה1G (שאפשר גם עם המכשיר הזה), ואם אפשר לשמוע במכשיר מספר רב של שעות ובאיזור טובה, אז אני אוכל לפחות לחסוך את העלות והטרחה של הנגן הנוסף. בתודה, גבריאל.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות מכשיר PMP ויש לי התלבטות קשה בין כמה נגנים ואני מקווה שתוכלו לעזור לי.... אח שלי עכשיו בארה"ב אז אני יכול לקנות את זה בדולרים בזול יותר ... קודם כל, אני רוצה נגן עם מסך גדול ואיכותי שאני אוכל להנות ממנו בצפיית סרטים ובנוסף, אני רוצה שהוא ישמש גם לשמיעת מוסיקה אבל שזה לא יהיה העיקר שלו כאילו אני לא רוצה שהוא יהיה ממש קטן או קל זה לא הכי מפריע רק שיהיה בממדים סבירים. זמן בטרייה עדיף כמה שיותר... המחיר זה תלוי במה אני אבחר אבל בעקרון אפשר 300 מקסימום 350 דולר אלמכן יהיה משהו שיעלה טיפה יותר אבל יהיה שווה תמחיר.. טוב, אז ההתלבטות שלי היא בין הנגנים הבאים: creative zen vision w cowon a2 archos av500 archos 604 התמקדתי בהתחלה על הקריאייטיב אבל אז ראיתי שיש ע…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מסגרת דיגיטלית של ativa למי שמכיר... לדעתי זה אחלה של דבר רק עם בעייה אחת קטנה - הטענת המכשיר. אני מחבר את המסגרת דרך הUSB למחשב ונותן למכשיר "להטען" הבעייה היא שלמרות שאני משאיר אותו כל הלילה הוא עדיין נשאר רק על רמה של שלושת רבעי סוללה ולא סוללה מלאה. בנוסף, כמעט מיידית אחרי שאני מנתק אותו מהחיבור למחשב ומתחיל להשתמש בו הוא מגיע לרמה של חצי סוללה! מה אני עושה לא בסדר בהטענת המכשיר? או שיש בעייה במכשיר עצמו? האם יש שיטות אחרות להטעין?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, קיבלתי פלאפון מתנה N73... והפנאל שלו די משומש ושרוט... הייתי רוצה להחליף לחדש. אני לא ממש מבין בפלאפונים ולא מכיר חנויות בקושי, בגלל זה אשמח להמלצה על חנות שיכולה להחליף לי את הפאנל לצבע שחור במחיר לא יקר באזור מגורי. תודה על כל עזרה!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מכשיר אנדרואיד זול לפיתוח אפליקציות, ב-1000 ש"ח מקסימום. יש מכשיר מומלץ בתקציב הזה? ואולי עדיף טאבלט? אפשר בכלל להריץ אפליקציות ג'אווה שמיועדות לאנדרואיד 3 באנדרואיד 2 ו-4?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כמה ימים אמא שלי קבלה הודעה מאחד ממכריה בה כתוב שוואטצפ עומדת לעלות כסף אלא אם כן, נשלח את ההודעה ל10 אנשים. זה אמיתי? האם זה וירוס???
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! אחרי שקניתי את המכשיר אני רוצה להתקין בו כרטיס SD בשביל להרחיב את הקיבולת הכללית של המחשב, אני לא מוצא שום מפרט שמציין את הקיבולת המקסימלית של קורא הכרטיסים, מדובר על מחשב / טבלט - של חברת אסוס דגם T100. (כרגע מחובר 64GB) תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לא מזמן קיבלתי טאבלט Asus vivotab smart, ואני משתמש בו לקריאת ספרים ולרשימת הערות לא מעט. לצערי עם הסטיילוס הספוגי הפשוט לכתוב על הטאבלט זה פשוט אסון. התחלתי לחפש חלופות, ונראה שהמומלץ ביותר הוא הgosmart שעולה יותר ממה שציפיתי, אבל נשרוד את זה (בערך 35$ עם שילוח). לפני שאני משלם על סטילוס כל כך הרבה כסף מישהו שמשתמש בסטיילוס הזה יכול לחוות דעתו לגבי עד כמה הוא מתאים לכתיבה? כמו כן האם יש איזשהי חנות שבה אפשר לנסות סטיילוס נורמאלי? כי אני מאוד חושש שלא משנה מה אני אקנה זה פשוט לא יהיה טוב מספיק ואני אתחרט שקניתי אותו.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי ZEN VISION:M 60GB שנקנה בחו"ל לפני שלושה חודשים בערך. המסך שלו התקלקל פתאום ואני לא יודע איפה לתקן אותו. בקריאייטיב אמרו לי שאני יכול לשלוח אותו למפעל בסינגפור ויחליפו לי אותו. מישהו מכיר מעבדה בארץ שמתקנת אותם? כי אני לא חושב שהיבואן ירצה לתקן לי אותו... תודה מראש. אוהד.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך המכשיר? מגיע עם דור 3, 32 זיכרון ומסך IPS. גודל 10.1 ומחיר כמו באי ביי. שווה? כדאי? למה יש לי תחושה שמשהו שם חשוד לי...? http://ksp.co.il/?uin=20815
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי הרבה שנים של התבססות על מעבדיה של חברת Mediatek (ושל סמסונג), היצרנית הסינית עושה צעד חשוב קדימה עם סמארטפון אשר מבוסס על מעבד Snapdragon לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, אז נמאס לי כבר מהתקלות האינסופיות שיש לי עם המקשים והסוללה ב-K800I שלי אז החלטתי לרכוש מכשיר חדש. אני מחפש משהו כמה שיותר זול, מעדיף לא להתקרב ל-2000 שקל שיוכל לספק לי את הדברים הבאים: אמינות גבוהה ומיעוט תקלות ותקעיות במכשיר. סוללה חזקה כמה שאפשר (למרות אני יודע שבסמרטפונים זאת נקודת תורפה). מפה עם GPS. כמה שיותר אמיד למכות/מים ובקיצור, שרידות גבוהה כמה שאפשר. ייעוד עיקרי: מוזיקה - זקוק להרבה מקום, 16GB מינימום עם עדיפות ל-32GB. אם המכשיר בא עם פחות, אז צריך לקחת בחשבון במחיר שאני הולך להוסיף לו כרטיס זכרון (במקרה ואפשר). ייעוד משנה: אפליקציות קטנות, בעיקר אפליקציות עם סרטוני סלסה למינהם. זהו, אשמח לעזרתכם
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הטלפונים הראשונים מחברה שרוצה לצמוח מעבר לגבולות סין מאתגרים את השוק עם מפרטי פרימיום במחירי תחרותיים ביותר לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%a7-letv-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%a4%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%97%d7%99/
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1. כשאני מצלמת התמונה מופיעה עם ריבועים על הפנים. אם אני לא רוצה לתייג איך אני מעיפה את זה כדי שאוכל לראות את התמונות עצמן בלי הריבועים? 2. קראתי שיש אופציה שהגלקסי מזהה שמסתכלים על המסך וככה הוא לא נכבה אוטומטית. איך מפעילים את זה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי קיבלתי היום את הAV500 100GB (מדהים ד"א) ואני מחפש דחוף מגן מסך למה דחוף: כי אני טס עוד שבוע וחצי ואני ממש מפחד על המסך שיפגע או משהו אני יודע שהמגן מסך של הA2 אמור להתאים אבל בBUG אמרו לי שהמגן שיש להם מגן גם על המקשים מה שעושה אותו לא מתאים לארקוס אפילו שלשניהם מסך 4" אז אם מישהו יודע איפה יש לקנות (בזאפ לא מצאתי) או אפילו אם מישהו מוכר אחד (חדש) תגיבו בבקשה ועוד דבר אחד... מי שקנה את הנגן בארץ הבנתי שקיבל הוראות בעברית (על דיסק או בחוברת) אז למי שיש יכול ליצור איתי קשר? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי רכב ואיתו הגיע דיבורית של מוטרולה דגפ ספיריט M900 אם אני לא טועה ברצוני לפתוח אותו לרשת סלקום, לצערי בחברה לא מוכנים לפתוח לי אותו כי לטענתם הם בעצמם לא יודעים על מי הוא רשום אשמח לדרכים לפתוח אותו בנוסף לדעת אם זה ישתלם בסופו של דבר מבחינת יכולת עבודה? האם המכשיר בכלל יכול לפעול בסלקום?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.getit.co.il/ie2/Prod.asp?PID=68432&Ref=28&utm_source=newsletter&utm_medium=activetrail&utm_campaign=24082012 מה אתם אומרים של הטאבלט הזה? שווה?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם, הסתכלו כאן: http://cgi.ebay.co.uk/5800-XpressMusic-Mobile-Phone-New-Unlock-Free-Ship_W0QQitemZ220380199350QQcmdZViewItemQQptZUK_MobilePhones_MobilePhones?hash=item220380199350&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A15|39%3A1|240%3A1308http://cgi.ebay.co.uk/5800-XpressMusic-Mobile-Phone-New-Unlock-Free-Ship_W0QQitemZ220380199350QQcmdZViewItemQQptZUK_MobilePhones_MobilePhones?hash=item220380199350&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A15|39%3A1|240%3A1308 מדוע המחיר הנמוך? כלומר, העובדה שזה מהונג קונג ברורה מאוד - האם זה אומר דבר על איכות המכשיר? האם זה כלל חיקוי? הרי בדרך-כלל, כאשר ישנם חיקויים של טלפונים ניידים, כותבים כי למכשיר אותן…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מוכנים לעזור לי קצת..? הבנתי שאין ממש הרבה תוכנות למכשיר כרגע בגלל המערכת הפעלה, והיא לא מסונכרנת עם הישנות יותר? זה נכון? ויישומים של כל סדרות ה N השונות אי אפשר להתקין עליו?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני רואה בחניות בהונג קונג שאין שם S3. יש HTC One X באזור ה-2500 שקל או S2 באזור ה-2000 שקל... מתי צפוי להיות זמין ה-S3? ויש משהו שאני צריך לבדוק ברכישה? כלומר יש לו דגמים/סוגי רשתות/2100-850-900 ושטויות כאלו?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


