עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. היי חברים יש לי oneplus 7 pro android 9 רכשתי את האפלקציה הזאת. הלכתי ליוטיוב לראות סירטונים ועדיין אותה בעיה=אני שומע רק את עצמי בהקלטה. רכשתי אותה בעלות של 35 שקל לשנה וזה לא עוזר. אשמח לעזרה

  2. אני מחפש מכשיר שכל תכליתו יהיה לאפשר לי לקרוא ספרים בפורמט PDF במיטה מחפש את הדרך הכי זולה ובוודאי ששוקל גם יד 2 מחשבות שהיו לי: מחשב כף יד בן 6 שנים אייפוד טאצ' ישן פלאפון HTC פאלם שחור לבן

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. מחפש אפליקציה לאנדרואיד שאני מכניס שכר לשעה ואז התוכנה מריצה אגורות כל שנייה כמו טיימר והסכום עולה ומצטבר ואני יכול להסתכל איך הכסף זורם אליי בכל זמן נתון שאני עובד בעבודתי המשעממת ובסוף היום לראות את הבוחטה שעשיתי מישהו מכיר משהו כזה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by flyfi,

    היי אני רוצה לקנות נגן של cowon/iAudio אבל לתדהמתי פשוט אין...לא מצליחה למצא מקום שמוכר משהו של החברה הזאת, עזבו כבר לדבר על הדגם. בבאג היה C2 והוא נעלם מהמלאי, בקיצור- איפה קונים

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by Kukishin,

    האם כדאי לא לקנות אותו עד שייצא נקסוס 5 כדי לראות מה יותר כדאי? והאם יש הבדלי דגמים? האם הם רק בנפח הזכרון או גם באיכות החומרה? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by exercise,

    אילו נגנים נמכרים היום בארץ עם תמיכה ב Wi-Fi ומה ניתן לעשות איתה ? עולה לי כרגע ה iphone touch, zune, sandisk something, אולי עוד ? גם ה sandisk הוא הכי משוכלל מבחינת יכולות האל-חוטיות שלו כן ? האם הוא נמכר בארץ (איזה דגם זה) ?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. שלום, יש לי מכשיר Nokia 7210 (דור 2.5) והרשת הסללורית שלי היא גולן טלקום. הבעיה שלי היא שאני לא מצליח לשלוח MMS מהמכשיר.. דיברתי עם נציג שלהם והוא אמר שמכיוון שהם לא תומכים באינטרנט בדור שני גם ה־MMS לא עובד. אמרתי לו שאני כן מצליח להתחבר לאינטרנט דרך המכשיר שלי והוא אמר לי שזה היה זמני ועכשיו א"א. אחרי שסיימתי את השיחה איתו ניסיתי להתחבר שוב וזה כן עבד... (זה היה נראה שהוא לא כל כך מבין מהחיים שלו.. ??? ) מישו נתקל בתופעה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. Started by איתי גרין,

    למישהו יש את הקשוחה האחרונה והסבר איך להתקין אותה תודה רבה זה הנגן הכי חדש RUIZU H8 אנדרואיד WiFi MP4 נגן Bluetooth 5.0 מגע מלא מסך 4 אינץ 16GB מוסיקה נגן וידאו עם FM, הקלטה, ספר אלקטרוני - AliExpress

  9. Started by Pc1ko,

    שלום לכולם. קודם כל אני מבקש שרק מי שיודע באמת ושיכול להביא קישורים לאתרים שאומרים את זה - יגיב. תודה. אני רוצה לדעת מה ההבדל בין שני הנגנים מלבד גודל המסך, ואם אפשר אז גם להבין למה ל creative vision יש מחיר יותר גבוה ב 100$ (!!!) למרות שאני חושב שהוא זה שפחות טוב. אני רוצה לדעת אם יש הבדלים בסאונד, בממשק, או בכל פונקציה אחרת שאתם יודעים ומכירים. אני מבין שאת שני הנגנים לא מייבאים לארץ, אז אני רוצה גם לשאול איך בדיוק אני מייבא אותם, עם איזה אתר אינרנט (חברת הובלה בואו נקרא לזה) אני מביא את זה לארץ וכמה יעלה לי המשלוח. ואם אפשר עוד שאלה קטנה, מה אתם חושבים מי עדיף בין שניהם ואולי אפילו ה Cowon A2 עדיף על שניהם. תודה רבה לכם.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by almog889,

    שלום לכם. כמשתמש של אייפון 4 הרגיל אני מאוד מאוכזב ממנו כיום, פשוט לא זז ואפילו מקנא בחברים עם הS3. היא חוזרת ב19 לחודש. איזה טלפון מבין המפורטים להלן עדיף לקחת משם: -HTC ONE -S4 -S3 -NEXUS מאוד חשוב לי במכשיר הפרטים הבאים: -מהירות -כרטיס הרחבה (מאוד חשוב!) -מצלמה טובה -ספיקר *אחותי קנתה את הS3 משם ב500$ (1900 ש"ח), מה שבטוח שזה מקורי וללא חששות בקנייה כי גר שם בן משפחה והוא זה שמסדר לי את זה. סופ"ש מעולה! בתודה,אלמוג

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. Started by LQDForce,

    יש לי איפוד ואני יודע איך מכניסים שירים והכל עכשיו הבעיה שלי היא זאת: חילקתי לכמה קטגוריות (Playlist) ראפ,ישראלית,טראנס וכו',הכנסתי לשם שירים של כמה אומנים שונים למשל לראפ DMX EMINEM ועוד עכשיו מה שקרה זה שזה ממש מבולגן,זה הכניס את כל השירים ראיתי בכמה איפודים של חברים שאצלהם שלוחצים למשל ראפ יש עוד מיני קטגוריות (תת קטגוריה) של DMX EMINEM ועוד כאילו בתוך הפלי ליסט זה מחולק לתת קטגוריות. ראפ-->DMX---> השירים של DMX רק שלהם. איך עושים אתזה??? תודה מראש לעונים.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אז את Five כבר כנראה לא נראה במתכונתה המקורית מאחר ו-Hallo קנתה את הפעילות שלה. הקידומת תהיה 055-44 והתדרים יהיו הן של פלאפון והן של פרטנר, כך שבעצם לא תהיה חובה (כמו ברמי לוי) להשתמש במכשירי הדור השלישי. הם אמורים להיכנס לשוק בשבועות הקרובים, כך לפי הכתבה לפחות, ולהציע חבילות תקשורת כוללת בפחות מ-160 שקלים שאמורה לכלול (אם הבנתי נכון) שיחות, SMS'ים וגלישה בלתי מוגבלת. נחכה ונראה ונאחל להם הרבה הרבה בהצלחה. הכתבה המקורית

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by jammblues,

    במחיר של 1500 ש"ח. לפי מה שהבנתי, במחיר הזה, זה הנגן עם הכי הרבה אפשרויות. המלצות אחרות?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. המכשיר החדש (בעל המסך הבלתי שביר) של מוטורולה לא ממש מתרגש גם מריסוק מכוון על המדרכה לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-סמארטפון-ה-droid-turbo-2-שורד-ללא-פשרות/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. יש לי שאלה תהיו כנים איתי תכלס אני גם ככה לא הולך לפרסם את המכירה פה (אם מישהו רוצה להוציא את המכשיר ביותר זול חח לא יודע איזה סוג של אנשים כבר יש היום) יש לי נקסוס 5 אני רוצה למכור אותו עכשיו (השתדרגות) עכשיו נשבר לי המסך פעם והחלפתי מסך (כל הLCD לא רק הזכוכית!) למסך חדש OEM (סוג של מקורי, אישור מהיצרן הרשמי תקראו על זה באינטרנט, זה גם מה ששמים במעבדות אין באמת מסך מקורי שהיצרן מייצר שמעבדה שמה לך) זה אמור להוריד ערך? אם כן בכמה? אני פשוט לא רוצה לרמות ולהגיד שלא קרה לו כלום אף פעם אם שום דבר לא נדפק לא מבחוץ ולא מבפנים בהחלפה, אבל מי שאי פעם יפתח אותו פשוט יראה שזה לא המסך שבא עם הטלפון מטבעו.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום, יש לי אייפון 4 שצלל למים, תוקן והחזיק מעמד עוד כמה חודשים עד אשר שבק לבלי שוב. תיקון שלו - שזה אומר לוח אם חדש - יעלה בסביבות ה-1300-1400 ש'ח. אני מתלבטת האם שווה להשקיע את הסכום הזה או לקנות סמארטפון זול יותר אבל חדש. התקציב שהייתי רוצה הוא - 1000 ש'ח - ואם אני מתגמשת - אז עד למחיר החלפת לוח האם, כלומר 1400 ש'ח. יש לציין כי אני כבולה לאורנג' עד עוד שנה בערך.. אשמח לדעתכם. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום לכולם, אני מחפש המלצה לנגן mp3\4 מבוסס פלאש, 4-8 ג'יגה וקומפקטי. עדיפות לנגן plug & play, שלא יעשה בעיות עם שירים כאלה ואחרים. לא קריטי שיקרא עברית. התקציב הוא 150-170 דולר, אפשר טיפה לחרוג, רק אם זה ממש עדיף. הקניה תהיה בארה"ב, כך שלא צריך להתייחס למחירים שבארץ. תודה לכולם !

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. לי נראה שיש להם מכשיר שהם מחברים לכניסה והוא מודד התנגדות וכך הוא יודע אם מחוברת טלוויזיה לקצה. (כבלים אנלוגיים) השאלה היא האם מישהו מכיר גאדגט כזה? האם זה קיים בשוק? והם יש לכם רעיון לדרך אחרת בה הם יודעים שגונבים להם? כשהתקשרתי לברר הם אמרו שיש להם אבל הם לא מגלים איך.... אז אולי מישהו מכם יודע....

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. הצרכנים הסינים קיבלו הזדמנות לרכוש את הסמארטפון החדש לפני כולם, והצביעו ברגליים עם 30,000 יחידות שאזו בתוך קצת יותר מדקה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/היחידות-הראשונות-של-ה-oneplus-2-נחטפות-בקצב-מס/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. Started by inon007,

    היי, ראיתי בזאפ שהמחיר של ה H320 הוא 1800 ש"ח, רציתי לדעת איך זה יכול להיות? הרי הנגן הזה יצא לפני כמעט שנתיים והוא יחסית ישן בשוק... יכול להיות שהמחיר שלו נמוך יותר?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by lompy,

    קיבלתי את הנייד ותוך שעה הצלחתי להרוס אותו כנראה שמסך די עדין ובגלל שהתישבתי עליו הוא נהרס. כרגע המסך מרצד ומציג גוונים של סגול כאלה שרואים כשוחצים חזק על ניידים או טבלטים (לפחות סינים). לא נראה לי שהחלפת digitizer תעזור נראה שזה אומר שכל המסך הלך, הTOUCH דווקא עובד בסדר. יש מה לעשות? זה באמת נראה לכם כמו בעיה שמצריכה החלפת מסך ?

  22. דיווחים עדכניים ותמונות מודלפות מתחילות להראות לנו את המפלצת שעתידה להיות מכשיר הדגל הבא של Xiaomi, עם מסך העשוי מספיר, חיישן לטביעות אצבע והשבב המתקדם ביותר בשוק לכתבה: http://hwzone.co.il/xiaomi-mi5-%d7%9e%d7%a1%d7%9a-%d7%a2%d7%9d-%d7%96%d7%9b%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%aa-%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%a8-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%90-%d7%98%d7%91%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%a6%d7%91%d7%a2-%d7%95/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Cheetah,

    היי חברים, הטאבלט הפסיק פתאום להגיב למגע, ניתן לכבות אותו רק ע"י לחיצה ביחד של כיבוי ופלוס בווליום. כאשר נדלק מחדש שוב אין אפשרות לפתוח את הנעילה (ע"י החלקה ימינה) , הטאץ' פשוט לא מתפקד. מה האופציות שלי?? תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. האם עט המגע הפופולרי והאהוד של סמסונג מסדרת מכשירי ה-Galaxy Note יוכל לעשות חיל גם במחשבים מבוססי חלונות? בקרוב נגלה לכתבה

  25. בעוד שבאפל חוקרים שלל עדויות על סוללות פגומות שמתנפחות בדגמי ה-iPhone 8 שלה, בגוגל נאלצים להתמודד עם הצורך להסביר לצרכנים כי איכות התצוגה המוזרה והמאכזבת בדגמי ה-Pixel 2 היא לא תקלה אלא ברכה לכתבה

דיונים חדשים בפורומים