גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שבוע טוב, יש לי כרגע גלקסי 3 וחבר שנמצא בארה"ב וחוזר בעוד חודש. חשבתי לנצל את המצב כדי לעבור ל- G2. יש פה אנשים שהתנסו בגלקסי 3 ויוכלו להגיד לי מה ההתרשמות שלהם מהההבדלים? למי שהיה גלקסי 3 יותר שיש לו מלא לאגים שזה בלתי נסבל, כל מיני שיהוקים, ריסטרטים וכו'.. יש בעיית לאגים ב- G2? קראתי סיקורים מהללים מהתקופה שהוא יצא שכולם נראו לי קצת בהתלהבות של מכשיר כך שארצה לשמוע דעות עדכניות לזמן הזה אחרי שהמכשיר צבר קצת אבק. בעיקרון אני רוצה שהמכשיר יהיה זריז (טראומה מהגלקסי 3), עם סוללה סבבה ושיבוא מוכן עם כל זה כבר ברום סטוק כי אין לי כח להתעסק יותר עם רומים למיניהם. מקריאה פה ראיתי שיש בעיה של דיליי במצלמה וראיתי קצת תלונות ב- KK כמו סוללה שנגמרת מהר יותר, ראיתי אנשים שמתלונ…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש פלאפון זול,פשוט - בלי יותר מדי שטויות. מצלמה מצידי שלא יהיה בכלל ככה שזה לא רלוונטי. אני לא מתכוון לגלוש באנינטרנט,לא מתכוון להוריד ולשמוע מוזיקה ושטויות.. אבל BT זה משהו שאני אשמח אם יהיה,נוחות ממשק ( הבנתי שהנוקיה הזה מצטיין בזה),משקל קל וכו'..(מקווה שהבנתם את הראש) עריכה: ראיתי 6120 classic בכ-1650 ש"ח הבנתי שהטלפון בכלל לא רע,אני מפחד קצת מזה שהוא סימביאן. ובלי שום קשר אליו,הבנתי שאני יכול להכניס כרטיס SIM רגיל של פלאפון דור1/2 לתוך הדור 3/3.5 והכל יהיה בסדר - אני רק מאבד את האפשרות לשיחות וידאו..נכון?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. בעוד כחודש אני בארה"ב. אני מחפש טלפון שיהיה עמיד לנפילות (ה LUMIA שלי שבר פעם בלטה ולא נשבר בעצמו), מצלמה באותו סגנון או טובה יותר וגודל מסך 4-5.5". זה לא חייבת להיות חומרה חדישה או משהו חזק. השימוש העיקרי של טלפון זה וWAZE, PANGO וקורה ספרים ו PDF. פשוט שיוכל ליפול בלי להשבר ואני יוכל לצלם בצורה סבירה. ורצוי כמה שיותר זול אבל אין הגבלת מחיר. תודה מראש לממליצים.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוהבים להתנסות וללכת נגד הזרם? כעת אתם יכולים להשיג לעצמכם את סמארטפון ה-Ubuntu המתקדם ביותר שקיים, ובמחיר מפתיע לטובה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94-meizu-mx4-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%94-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-ubuntu-%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%93%d7%aa/
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה בנגן המחשב לא מזהה אותו והוא תקוע שום כפתור לא עובד והוא לא עובד מה לעשות? נגן בן שלוש שבועות
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, חשוב לי לקנות פלאפון שיאפשר תמונות ברמה גבוהה ביותר, לצורך עריכה ותחרויות. יחד עם זאת מחיר שפוי. האם קיים דבר כזה? בנוסף, אשמח לחוו"ד על המכשירים הבאים: Huawei P20 Pro Apple iPhone X Google Pixel 2 מי המכשירים עדיף? האם הייתם ממליצים על סמארטפון אחר?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה למכשיר סלולרי בשביל אבא שלי. הוא מסמס די הרבה וחשוב שתיהיה לו מקלדת נוחה. חשוב שיהיה יחסית פשוט לתפעול, בעל זמן סוללה ארוכה(יחסית) בנוסף, אני מאמין שאם יהיה את המכשיר הוא גם יתחיל להיכנס למיילים שלו דרך המכשיר. המכשיר חייב ליהיות מאורנג'. חשבתי נכון לעכשיו לכיוון הבלאקברי 9700 שמשווק שם, מה דעתכם? ומה דעתכם על הנוקיה E72? איך הוא מול הבלאקבריי? אריאל
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
מה אתם אומרים? הכי חשוב לי זה זמן סוללה. הנבתי שאם נשווה ביניהם - זה די זהה. אז מה עדיף?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי טאבלט סוני מדגם S שמריץ אנרואיד. יש אפשרות לשדרגו למערכת הפעלה WIN 8? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
מכשיר הדגל החדש מבית HTC עתיד להצטרף אל ההמולה שתגיע במהלך חודש פברואר הקרוב, עם מסך Super AMOLED, שבב Snapdragon 820 ומצלמת UltraPixel משודרגת האם תהיתם מה מכינה לנו היצרנית הטאיוואנית שמנסה להמציא את עצמה מחדש לרגל שנת 2016? לאתר venturebeat יש את התשובה. לכאורה. הדיווח העדכני טוען כי סמארטפון הדגל הבא של HTC יקרא ה-One M10 (שם קוד Perfume) ויציע מסך Super AMOLED בגודל 5.1 אינץ' וברזולוציה של 1,440x,2560 פיקסלים, שבב Snapdragon 820 עדכני, נפח אחסון מובנה של 32GB כולל חריץ להרחבה, זכרון RAM של 4GB וגם מצלמה של 12 מגה-פיקסל בטכנולוגיית ה-UltraPixel של החברה (עם חיישן גדול מהממוצע לביצועים טובים יותר בתנאי תאורה שאינם אופטימליים), עם מיקוד מבוסס לייזר אינפרא אדום…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אין לי כל כך מה להוסיף, רק צריך שיהיה GPS ורצוי שתהיה יציאה 3.5מ"מ לאוזניות.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה אייפון של חבר הצליח בצורה כלשהי להכנס למים אבל רק בחלק התחתון איפה שהחיבור של המטען. המכשיר עובד רגיל לגמרי. בשבוע הראשון הוא לא הצליח בכלל לחבר אותו למחשב כדי לסנכרן, עכשיו זה הסתדר. אבל עכשיו המכשיר מזהה כאילו איזה אביזר מחובר אליו ואי אפשר לשמוע מוזיקה ברמקול של הפלאפון וחלק מהצלצולי הודעה וכאלה לא נשמעים בכלל כי זה כאילו נשמע באביזר "שמחובר". כניראה המים גרמו לאיזה קצר של 2 נקודות או משהו. מה צריך לעשות כדי לסדר את זה? יש מעבדה מומלצת באזור נתניה \ ת"א במקרה הצורך? אשמח לעזרה!
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, מתלבט על דגם נגן ראשון לילד בן 10 , האם SANDISK SPORT או JAM - מתאימים? מה מתאים מבינהם? האם אולי לרכוש את ה-SANDISK PLUS - שעדיין נמכר פה ושם אך סביר שמייצור ישן? או לכוון דוקא למכגירים מתקדמים ויקרים יותר- מה מומלץ? התקציב עד 500 ש"ח.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב, אני שוקל לעבור לחברת יופון(שמשתמשת באנטנות של אורנג') אבל מאחר ולא מצאתי אף דיון על החברה הסלולרית הנ"ל אשמח אם מישהו יוכל לספר מה הוא יודע עליה? כלומר, איכות גלישה, קליטה וחוויות באופן כללי המחיר המוצע זהה למחיר של גולן(ממוצע שנתי) ולכן מה מה שיכריע הוא איכות, שירות לקוחות וכיוצא בזה. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי Galaxy Nexus שהוא עם סוללה נשלפת, כלומר מכסה אחורי נשלף. מבחינה פיזיקלית אני מבין שבנפילה חלק מהמכה תפיל את המכסה והבטרייה, אז האם עדיף לי להיות בלי כיסוי? כשנופל המכשיר המכסה אכן נופל עם הבטרייה.. אני לא מתייחס למכות שטחיות אלא רק לנזק פנימי/שבר במסך.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
דרוש מכשיר שישמש בין היתר לקריאת PDF (ומצגות) לפחות כחצי שעה ביום. 1. מה ההמלצות לגבי גודל מסך, PPI, (משהו נוסף שלא חשבתי עליו ?) כדי למלא את הדרישה הנ"ל בנוחות ? האם מכשיר כמו ONE X יספיק או שצריך משהו קיצוני יותר כמו Galaxy Note ? 2. אולי נטבוק/טבלט + סלולרי פשוט עדיף ?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם,רציתי לדעת מה הנוקיה הכי מתקדם שקיים היום בישראל...?תודה ושבת שלום.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, שבת שלום.מחרתיים אני אסיים את הטיול שלי בתאילנד בתחנה האחרונה בבנקוק. אני מתכוון לקנות פלאפון ופה התלבטות שלי- G2 במחיר 1700 או גלקסי 5 שיצא ב11.4 במחיר 2500 במידה ויהיה לי אפשרות ממשהו שטס לחו"ל. אני אשמח לדעת מה אתם הייתם עושים. מבחינת השוואה מה שהגלקסי מערר אותי זה האפשרות חיישן כושר. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.gsmarena.com/pantech_vega_r3_im_a850l-5021.php מכשיר מעניין מישהו יודע כמה הוא עולה ?מאיפה לקנות ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יום חמישי הגיע ה IAUDIO7 4GB שהחליף את ה G3 ז"ל . קצת רשמים ותמונות : 1. החבילה - הקופסא עצמה נראת ומרגישה מאוד איכותית . 2. הבאנדל - מאוד דליל, מכיל חוברת הפעלה, דיסק התקנה, כבל USB, אוזניות וטופס אחריות. 3. הנגן עצמו - מאוד קטן וקל. מרגיש ונראה מאוד איכותי. 4. איכות הסאונד - אין מה לדבר. הפעם IAUDIO הוכיחו שהם מייצרים את הנגנים הכי טובים מבחינת איכות הסאונד. יש המון אפשרויות שאפשר לשחק איתם ולהוציא סאונד פשוט מצוין ביחס לנגן MP3 . לנגן יש פירוט מצוין ואפילו במוזיקת רוק רועשת בפול ווליום הוא לא נחנק ומוציא סאונד מפורט ומדויק. הבאס של הנגן פשוט מהמם ! כל כך עמוק ומדויק שעושה צמרמורת, ביחד עם ה JBL 220 מוציא באס מדהים. 5. איכות הצג - הצג מאוד מאוד חד ביחס לגודל שלו . מספק…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מטען למכשיר סלולרי USB 3 יטעין יותר מהר מ USB 2 או שאין קשר ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להגיע מחר לסלקום בגלל בעיה שיש לי במכשיר-הטאצ' משתגע לי המון ולפעמים גם בכלל לא עובד בחלק ימין של המסך. הבנתי שיש שנה אחריות על האלקטרוניקה אבל העניין הוא שהתקנתי על המכשיר 2.2.. זו תהיה בעיה לקבל מהם את האחריות? תודה רבה לעונים!!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הבנתי שה-G2 עדיין מוביל, לא? כי G3 בעל אותה קיבולת ומסך גדול יותר
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, המכשיר אמור להגיע לחבר בארה"ב בעוד מספר ימים, מה הדרך הטובה ביותר לשלוח אותו משם לארץ? ומה הדרך עם הסיכויים הקטנים ביותר לתפיסה במכס? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי אייפון 6 חדש וכרגע אני משתמש באייפון 5 שלי מה הדרך הטובה והיעילה להעביר את כל השימוש שלי לאייפון 6? ואיך?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


