גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
http://www.cnet.com/news/get-a-microsoft-lumia-640-smartphone-for-26-99/ http://www.gsmarena.com/microsoft_lumia_640_lte-7055.php http://www.bestbuy.com/site/cricket-wireless-microsoft-lumia-640-4g-lte-with-8gb-memory-prepaid-cell-phone-cyan/5341200.p?id=bb5341200&skuId=5341200&ref=212&loc=1&ksid=34f4addf-a810-4fdf-a74e-522bb6106560&ksprof_id=10&ksaffcode=pg129268&ksdevice=c
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ברצוני לקנות מטען סולארי נייד בשביל ה DVD הנייד שלי כי ה DVD הזה אחרי סרט של שעתיים נגמר לו הבטריה וזהו עכשיו אני רוצה לדעת אם המטען הסולארי הזה חייבים להטעין מראש הוא שאם אני מחבר אותו ל DVD הנייד הוא יטעין כל הזמן שיש לו שמש... תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות מכשיר חדש של נוקיה שתומך בסימביאן והמכשיר היחיד שמצאתי הוא ה 6680 (שאני לא בטוח שעדיין נמכר ), אבל גם הסתכלתי על ה- 6280 וה 6233 .. אני מעוניין להתקין בטלפון שלי תוכנות ומשחקים (אני חייל) ולכן רציתי לדעת האם עליי ללכת על ה6680 שהוא קצת ישן אבל נראה לי שהוא הכי תומך בתוכנות חיצוניות בגלל הסימביאן או על אחד האחרים תודה מראש לעונים !
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ממה שראיתי, שוק הPDA בארץ נראה קטן, מפגר, ובכל זאת מבולבל. כרגע המכשיר הכי מבטיח שראיתי זה ASUS 696A, שיש לו bluetooth וגם WIFI, וגם GPS. גם יש לו עברית אבל בכלל לא ברור לי אם היא צרובה ב-firmware, ומאיזה חברה היא. לפי האתר של היבואן העברית למכשירי ASUS היא רק ל-windows mobile 2005 (ראו http://www.ronlight.co.il/category.asp?cid=144) ומצד שני המכשיר לפי אתר היצרן הוא עם Windows Mobile 6, ואילו מצד שלישי (?) באתר של היצרן המכשיר מתואר כבעל עברית עם windows mobile 2006 (שאגב אין כזה דבר, אבל מילא: http://www.ronlight.co.il/category.asp?cid=200). יש גם שמועות על כך שיש עדכון FIRMWARE שפותר בעיות איטיות, אבל דופק דברים אחרים. יש למישהו מכשיר כזה ויכול לעדכן אותי קצת? גם עם מכ…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות דיסק און קי 2 ג'יגה עכשיו הבנתי שישי הרבה סוגים טובים ופחות טובים אני רוצה דיסק און קיי טוב שיהי מהיר ושהיה איכותי וישמש אותי להרבה זמן. ועוד מה שאני רוצה שתמליצולי עליו זה כרטיס 2 ג'יגה לפל' סוני אריקסון 610I תודה רבה מראש.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הדגם הסטנדרטי ודגם ה-Edge של סמארטפון הדגל הבא מבית סמסונג תועדו בתצלומים מעשיים ואותנטיים לכאורה, כולל תוצאה מרשימה ביותר במבחן הביצועים Antutu יום ראשון, ה-21 בפברואר מתקרב בצעדים גדולים – ואיתו החשיפה המסקרנת של דגמי ה-Galaxy S7 הטריים (וגם של דגמי ה-LG G5), אשר מתועדים כעת לראשונה, לכאורה, במראה הסופי שלהם. צמד תמונות שמקורן ברשת הסינית Weibo מציגות לנו את החלק האחורי של דגם ה-Galaxy S7 הסטנדרטי בעל המסך השטוח, ואת החזית של דגם ה-Galaxy S7 Edge (או אולי ה-Galaxy S7 Edge Plus המוגדל) עם המסך הקמור בצדדיו. החלק האחורי של ה-Galaxy S7 הסטנדרטי מהתמונות עולה שהדגם החדש ישמור על מראה זהה כמעט לגמרי לזה של ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge, עם כפ…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
האם יש רום מומלץ עם עברית למכשיר? איך אני מתקין רום על המכשיר הנ"ל? יש מדריך טוב? האם כדאי לי להתעסק עם החלפות רומים במכשיר הזה?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות סמארטפון חדש שיחליף את ה- LG G2 שלי. התקציב בערך 2,000 ש"ח. טלפונים סיניים גם אפשרות. קניה באתרים מחו"ל דוגמת amazon, gearbest, banggood גם אפשרות. דרישות מהטלפון: א) מעבד חזק (ה- G2 עם snapdragon 800 והוא מאוד איטי בסיטואציות מסויימות). ב) זיכרון RAM לפחות 4GB. ג) גודל מסך לא יותר מ- 5.2 אינץ'. ד) אנדרואיד 7. אשמח לקבל המלצות. תודה !
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות סמארטפון חדש בתקציב של עד 3000 ש"ח. אני מתלבט בין הSGS3 לHOX כרגע עם נטייה קלה לכיוון הHOX אני לא רוצה סמארטפון בגודל של הnote כי זה גדול מידי השימושים שלי הם בעיקר פיתוח אפליקציות (לא מתקדמות בעיקר (לא כרגע לפחות)) ומעט משחקים ישמח להצעות ועוד שאלה בנושא זה נכון שלHOX יש בעיות קליטה בתוך בניינים? (משהו שקשור לתדרים שהוא עובד איתם לפי מה שהבנתי)
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברת Bzigo הישראלית מציגה את הדור הבא של הגנה מפני יתושים - רחפן AI חכם שמאתר ומחסל יתושים באופן אוטומטי לחלוטיןלכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
זה לאחי הקטן, הוא צריך אותו בעיקר לשיחות, משחקים ("נינג'ה ג'אמפ, דאנג'ן האנטר, קינגדום אנד דראגונס" ועוד... וכמצלמה לטיולים שלו אני יודע שקשה לדחוס בתקציב כזה משהו מתאים, אבל יש חיה כזו? תודה רבה חברים
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן! לחבר שלי יש נוקיה די ישנה לא זוכר בדיוק דגם, והרמקול שם נדפק. הטלפון לא מצליח להשמיע כלום ברמקול (לא הפומית של השיחות)- לא מוזיקה, לא צילצולים, כלום. סלקום רוצים לקחת על תיקון 600 שקל! שבמחיר כזה אפשר לקנות היום אחלה טלפון חדש. אני מחפש בשבילו מעבדה ברעננה, הרצליה, והאזור במחירים סבירים. מי שמכיר שירגיש חופשי לפרסם, תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הסוללה של ה-DHD שלי כבר מראה סימניי גסיסה וחוסר יציבות והגיעה שעתה להחליף אותה. הדילמה היא איזו סוללה לקחת מבין השתיים: http://www.ebay.com/itm/100-New-Battery-for-HTC-Desire-HD-G10-Inspire-4G-Ace-T9191-/190749697849?pt=PDA_Accessories&hash=item2c69916739 http://www.ebay.com/itm/New-High-Capacity-Gold-Battery-For-HTC-Desire-HD-G10-T8788-A9191-2450mAh-/150952111596?pt=PDA_Accessories&hash=item2325726dec או שמא עדיף לקנות סוללה מקורית ולא להתעסק עם הסיניות הללו? המוגדשת מאוד מעניינת אותי כי הסוללה המקורית, גם בימייה הטובים לא הייתה להיט, לכן אני נוטה לכיוונה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם מישהו יוכל לעזור לי ב-איך לעקוף את האיי טונס המעצבן ובהתקנת עברית באיי פוד 30 גיגה זה יהיה מצוין...ניסיתי כל מיני פאצ'ים אבל לא עבד לי והאתר שהיה מספק את ההסברים וההורדות מזמן נסגר ובידע כמובן רוצים כסף!
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השימוש העיקרי הוא מייל, סקייפ ואינטרנט (WIFI בלבד). מעדיף גם שרוב אפליקציות אנדרויד יעבדו (אני מניח שבתקציב הנ"ל זה לא יתפוס לאלו עם גרפיקה כבדה). חשוב שהסוללה תוכל להחזיק יום שלם ללא טעינה בשימוש סביר. מעדיף שיהיה גם GPS (לא יודע עד כמה מדובר בסטנדרט היום...) אין שום בעיה להזמין מחו"ל. לא מעוניין ביד 2. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Fun Run עושה קאמבק, כפיל ה-GTA יתן לכם להשתלט על לאס וגאס והמבוך האינסופי ינסה לחסל אתכם - כל זאת ועוד במדור משחקי השבוע החדשים שלנו לאנדרואיד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-52/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
בוא ניקח לדוגמא את הגלקסי S2, אני זוכר שלפני כמה חודשים טובים הוא עלה בסביבות ה-2300 ש"ח ואז מהר מאד החלו לעלות המחירים והוא הגיע ליותר מ-2800 ש"ח, וכעת, בחודש-חודשיים האחרונים, שוב החלה מגמת ירידה והוא מגיע היום לכ-2400 ש"ח. מה פשר הירידה הזאת? מה קורה שפתאום זה עולה או יורד?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8-%d7%94-xcover-3/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה בכותרת (סליחה על הבורות) כי רק לפני יומיים קנו לי פלאפון.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פאבלט ה-V20 של LG זוכה לביקורת פושרות, וגם נתקל בבעיות בלתי צפויות בשל חיפוי זכוכית עדין מדי בחלקו האחורי לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אני צריך המלצה לנגן טוב לניגון של מוזיקה בעיקר ( אך גם לניגון קליפים בתדירות נמוכה) עד 300 דולר(1000 שקל וטיפה, לנסות ולהשתדל לא לצאת ממסגרת ה1000 שקל) שיהיה איכותי ויוציא סאונד אמיתי ונקי שיהיה בו 32 ג'יגה איכסון(אולי תיהיה פשרה לאיכסון יותר קטן) מסך לא פיצפון עם אוזניות טובות ואיכותיות תמיכה בעתיד לעברית(לא חובה) ולעידכון גירסה וכו' חשוב גם שיהיה לו חלקי חילוף בארץ אם פתאום ידפק לו הסוללה/המסך ייסדק ויישבר הוא ירכש כנראה מיפן / סין .. אולי ארה''ב חשבתי על האייפוד עם 32 ג'יגה.. (טאצ' אולי) אבל הבנתי כבר שאפל כבר ממזמן לא הכי חזקים בתחום.. הבנתי שiAudio יותר טובים.. אחרי ריפרוף קל בפורום הבנתי שCowon S9 זה "המילה האחרונה" בשוק, והוא עולה 240 דולר ל16 ג'יגה. המלצות? תו…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לנייד את שני המכשירים שבכותרת מרשת פלאפון לרשת הוטמובייל. בדקתי באתר של פלאפון, שמהם רכשנו את המכשירים, ושם רשום ששניהם תואמים את התדרים 850/2100 HSDPA. לפי זה שניהם כן תומכים ברשת הוטמובייל לפי הבנתי הקטנה, אבל ליתר ביטחון רציתי לשאול אתכם כאן ולוודא את הדבר לפני שאני עובר. עוד שאלה, להזמין את הסימים מהוט מובייל דרך האינטרנט או שיש אפשרות לפנות למרכז שירות שלהם בשביל פעולה מהירה יותר? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רכשתי דרך אי-ביי מכשיר סמסונג ויברנט T959 שנעול על רשת t-mobile איך משחררים את הנעילה ואיך מעדכנים שייתמוך בעברית? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
??? :s05: מישהו יכול לעזור לי פליססססססססססססססססססססססססססססססס קיבלתי היום את הGPS TOPNAV שמתי לו SD 1 GIGA שהיה לי לפני כן הורדתי לSD את תוכנת הIGO 8 את שני התיקיות 2577 ו IGO הכנסתי ל GPS עשיתי RESTART וזה לא זיהה לי כלום ולא ביקש ממני להתקין או משהו כזה מה לעשות עזרה בבקשה :-\ תודה וחג שמח
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי שריטה על המסך של הטלפון (galaxy s3) ורציתי לבדוק עם יש דרך למלאות את השריטה? כמו שעושים לדיסקים למשל. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


