גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
עבורי המכשיר עונה על הצרכים החשובים (מצלמה, זמן סוללה ועוד), יחד עם זאת חשוב לי גם שהסמרטפון יהיה רובסטי, יש לי ילדים לא עדינים בבית. ממש במקרה נתקלתי בסרטון הזה, מישהו יודע איך להתייחס לזה? מישהו יודע איך ה 6p מבחינת רובסטיות?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
חשובה לי העמידות לטווח ארוך, מצלמה טובה, ושמע טוב.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברים, אני מאוד הייתי רוצה שתהיה לי את האפשרות של הECG (הבדיקה של הלב כששמים את האצבע על השעון) אבל עדיין את האופציה הזאת בישראל (האפליקציה הזאת פשוט לא תופיע) אז יש לי עכשיו מישהו בארצות הברית שיכול לקנות לי את השעון החדש iwatch5 ושם האופציה הזאת כן עובדת! (לא שהוא קנה את זה בינתיים, פשוט לפי האתר זה יעבוד בארצות הברית) אז מה שאני שואל בעצם זה איך אני גורם לזה לעבוד גם פה? הוא צריך להפעיל אותו שם או משהו? מישהו יודע במקרה? תודה רבה רבה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, ראיתי שמוכרים DOK" - Disk On Key" עם Micro USB , נשמע חביב. מעוניין לרכוש אחד, האם המכשיר Galaxy S4 תומך בקלט OTG ? שאם מחברים את ה- Micro USB למכשיר אז יהיה התחברות? איך אפשר לבדוק? תודה למידע חברים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אז השתכנעתי שהפלאפון יותר יציב ויותר טוב עכשיו הבעיה שאני לא יודע איזה אחריות צריך אם צריך בכלל יש אחריות יצרן ויש אחריות של החברה שמביאה לי את זה וכו.. הגעתי לאיזה חנות ליד הבית שמוכרת תמכשיר רק בהזמנה ב2100 שזה קצת גניבה לדעתי ואמרתי לו למה כזה הרבה ושראיתי שמוכרים תמכשיר ב1740/1800+- והוא אמר לי שכל אחד יש אחריות שונה וכו... אז כמה שאלות איזה אחריות אני צריך,אם זה משנה ממי אני קונה תמכשיר,מה אני צריך לבדוק/לדעת כשאני הולך לקנות תמכשיר/אם יש חנויות ממולצות זולות יחסית. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הצטרפותן של חברות רבות לשוק הסלולרי הישראלי, גרם לסוג של בלגן. מאחר ונושאים רבים בפורום זה מסבירים/ מפרטים תכונות על החברות החדשות, שכחנו שלא כולם מבינים את המספרים הללו. החלטתי לפתוח נושא זה על מנת להכניס את חווית השימוש של הצרכן (אנחנו) לתבנית העסקית של החברות. כל מי שרוצה לשתף פה חווית שימוש, אני מבקש לגשת לנושא באופן נטראלי (על מנת לא לפגוע ולא לקדם שום חברה). על מנת לעשות סדר, תמלאו פרטים כך׃ חברה׃ מסלול׃ אזור שימוש׃ מכשיר׃ (יכול להגביל את חויית השימוש) קליטה׃ מהירות אינטרנט׃ (אם יש) שירות לקוחות׃ פרט לשיפור׃ (לא צריכים לשפוך את כל החסרונות, אך מומלץ להדגיש את הבעיה המרכזית) דוגמה אישית חברה׃ אורנג'. מסלול׃ 450+ 450 אינטרנט ללא הגבלה עם האטה א…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה התוכנה הכי עדיפה?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קיבלתי טלפון חדש לפני שבוע ומשום מה הוא דווח שחזר למחסנים . החברה זיכתה אותי על המכשיר . אני יודע שהטלפון נחסם לשימוש ברגע שדווח על גניבה . השאלה היא האם יכולים לדעת אם קיבלתי את הטלפון אם אני מכניס את הסים ? אני צריך להחליף את הסים ב1 דוכני שירות לקוחות ....
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כמה ימים לפני שאני צריך לקנות בפועל, המכשיר יגיע ארצה בכיס. יש משהו שאני צריך לברר מול המוכר לפני שאני מזמין?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, יש לי אנדרואיד 2.3.5. מחקתי את ה-Google Contacts כי חשבתי שאוכל להשתמש במנהל אנשי קשר אחר. למזלי יש לי גיבוי של אנשי הקשר בחשבון שלי ב-GOOGLE, אני רק צריך לשלוף אותו משם בעזרת ה-CONTACTS. איך אני משחזר את האפליקציה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אחרי מותם של ה Sennheiser CX300 שלי בשיבה טובה, אני מחפש המלצה לאוזניות. צריך שיהיה in ear, והדבר הכי חשוב שהאטימה תהיה טובה. שאם אני שם אותם בלי מוזיקה, זה יהיה כמו אטמי אוזניים. לא רוצה לשמוע שום דבר מסביבי. אני לא מעוניין בהשתקה אקטיבית של רעשים חיצוניים. שיקול שני בחשיבותו הוא כמובן איכות הצליל. תקציב נראה לי עד 300 זה יהיה בסדר. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
איך ה- Z? (לא Z1) בזאפ בסקירה הוא כותב שיש בעיה בצילומי סטילס שהצבעים לא אמיתיים,ושם בחוו"ד מישהו מתריע שבקבוצת פייסבוק אנשים "כותבים שנשרפים פיקסלים במצלמה". לך יש בעיות בצילום או בעיות אחרות? איפה אפשר לקנות בפחות מ-1800 עם שנתיים אחריות יבואן? מעניין שבאתר http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z_id7539- כותבים שיש לו שלושה שמות נוספים: Sony C6603, Sony C6602, Sony Xperia Z LTE תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי, לאור העבודה שהבטחתי לשדרג את אשתי וילדי לטלפון חכם, מדובר בהוצאה רצינית. רוצה להגביל את המחיר ל 1000 ש"ח עדיף פחות (לכל מכשיר). מתלבט בין ה extremer שצריך להגיע לבאג, לבין טלפוניים סיניים במחיר דומה או נמוך יותר. יש את ה Newman שמישהו כבר שאל עליו. מהסתכלות בפורומים נוספים ראיתי המלצות גם על Jiayu G3 או G2 אם אני רוצה לחסוך עוד או יצרן סיני אחר בשם ZOPO. חבר אחר המליץ על זה http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14692-mtk6577-star-9300.html בגדול מחפש טלפון עד גודל 5" מעדיף סביב 4.5 " , שיכנס בקלות בכיסים של הילדים. כמובן שלא מדובר בפלאפון שהוא המילה האחרונה, אבל משהו ברמה של ה S1 שיש לי, עם מסך סביר, ואמינות טובה (זו של ה S1 שלי היא ככה ככה ) יספיק. אשמח להמלצ…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש גלאקסי 5 בארה"ב, האם לאחר הקניה ניתן יהיה לפתוח אותו לשימוש כאן בארץ ? מי מבצע פעולה כזו , ומה הערכת עלות ? האם ישנה פעולה שצריך לבצע בקניה בחו"ל , שתאפשר שימוש במכשיר ברשת ישראלית ? תודה רוני
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אודותיי ואודות ההעדפות שלי: אני שונא touch. זאת אומרת, לא אכפת לי שיש את זה בטלפון, אבל אני צריך פ*****ג מקלדת, תודה רבה. האמת? הייתי בשקט מקריב שטח מסך לטובת מקלדת עם מקשים נאים ובולטים. למה זה חשוב לי? כי אני רוצה להיות מסוגל להפעיל את הטלפון בלי להסתכל עליו. וגם, אם מדובר בטלפון חדש יותר - להשתמש במקלדת בזמן גלישה ולא לגשת למסך עם האצבעות כל הזמן. חוץ מזה, אני מעדיף טלפונים שהשטח שלהם לא כ"כ גדול. במיוחד הגובה. 5" זה כבר הרבה בשבילי - אולי אהיה מוכן לסבול את זה אבל מעדיף שלא. מבחינת הרוחב, עד סביבות 2.5" מקובל, יותר מזה בעייתי. לא אכפת לי מביצועים מרשימים כלשהם - אני לא משחק משחקים ולא צופה בסרטים על הטלפון שלי ואין לי כוונה להתחיל לעשות זאת. מבחינת המחיר אני די גמיש;…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני חושב לקנות סלולרי דור שלישי בסלקום. רציתי לדעת מהו התשלום החודשי על חבילת הדור של השלישי בסלקום. נ.ב המכשיר שאני חושב לקנות זה K610i, אם למישהו יש אותו אז כמה עולה הביטוח? תודה מראש לעוזרים.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אמא שלי מחפשת טאבלט שבוא יהיה לה אופיס מלא ככה שאנחנו מחפשים טאבלט עם ווינדוס. אני יודע שבעיקרון הם יותר יקרים ואין לי בעיה לנסות חברה קצת פחות מוכרת כדי להוזיל את המחיר. הכוונה היא להזמין בבלאקפריידי אז יש המלצות כלשהן?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר/יודע איך להשיג תמיכה עברית (Language pack) לטלפון Motorola Z8 Current version installed is: ESPOO_U_46.05.53G_00000ae3 הטלפון נקנה בארץ ללא עברית ואי אפשר לקרוא/לשלוח SMS בעברית, זאת למעשה המגבלה היחידה. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, חשבתי להזמין את המוצר מ-Ebay. האם צפויות בעיות בתמיכה בעברית? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, מהו הטאבלט 9-10 אינץ' הכי זול שניתן לקנות בארץ עם מסך גורילה גלאס ?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
מחפש לקנות מכשיר זול (עד 900 ש"ח) מהיר אמין (לצרכים בסיסיים) - חשבתי על L.G optimus one p-500 אך אני לא מוצא אותו בשוק הצעות נוספות? מכירים חנות שמוכרת את המכשיר באיזור רחובות? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לבושתי, אני לא מצליח להעביר שירים אל הנגן. התקנתי את התוכנה,סרקתי את המחשב , עלו לי כל קבצי ה-AUDIO וה-VIDEO, התמונות לא עלו לי משום מה. חיברתי את הנגן והעתקתי שירים אל הכונןשל הנגן, לספריות. אני מנתק את הנגן, מדליק אותו ואין כלום. ניסיתי כמה פעמים. האם הנגן צריך להיות דלוק כשאני מחבר אותו למחשב?מה עושים? האם אולי זה קשור לזה שהכונן והספריות מופיעות על המחשב באנגלית והשפה במכשיר היא עברית? HELP.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני כמה חודשים חיפשתי פלאפון מתקדם ללא מצלמה ומה שהומלץ לי זה w950 ו E60. די התאהבתי בסוני ואפילו יש מספר חנויות שמוכרות אותו בישראל במחיר סביר של 2000 שח. והתכונות שלו די מתאימות לצרכים שלי, מערכת הפעלה סימביאנית, נגן טוב ורמקול חזק. אבל ב2 חנויות שהתקשרתי אליהם אמרו לי שאין לא שום תמיכה בעברית. ואני די צריך תמיכה, התפריטים והממשק אפילו עדיף לי באנגלית כי לזה אני רגיל, אבל אני רוצה לקבל ולכתוב SMS בעברית וכמו כן לראות דפים בעברית. אז מישהו יש לו את המכשיר הזה וניסה/הצליח להוסיף עברית? או שידוע על איזה דרך להוסיף לו? הE60 נדמה לי שהוא פחות מתקדם כמו כן המחיר שלו יותר יקר (2400) וזה עוד לא כולל כרטיס זיכרון. אם אין דרך להוסיף עברית אז איזה עוד מכשירים יש בלי מצלמה …
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כנסו לדף הפייסבוק ותעשו לייק: https://www.facebook.com/SmartphonesCustoms
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


