אלקטרוניקה ומודינג
חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות
10,629 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לבנות פאן באס ל5 מאווררים שנשלטים על ידי מפסקים וכאשר הם עובדים יהיו נורות לדים שידלקו המאווררים הם של ספקי כח ישנים 80מ"מ הלדים הם גם ישנים של מחשבי ששבקו חיים ישנם לדים קטנים וגדולים אני לא מבין גדול בלדים אז אני לאט יכול לתת עליהם יותר פירוט אבל בעיקרון אלה הלדים של המארזים של הפאור הריסט וכדומה. אני צריך לדעת גם את צורת החשמל שאני צראיך לתת להם מהספק בקיצור הכל כולל הכל. חיפשתי מדריך מתאים אבל לא מצאתי בכלל אולי אתם תוכלו למצוא לי איה מדריך שיכול לעזור לי? תודה מראש!!
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אז ככה מחפש פאנל שליטה למארז antec P182 se אבל עכשיו יש פה קצת קטע למארז אני הולך להוסיף 2 מאוררים [ s flex ] ואני רוצה לשיטה בכל המואררים שאאני יכול אבל מה יש לאחורי ולעליון כבר שליטה בנפרד ... אז אני לא יודע על כמה מאוררים זה יכול לשלוט לא צריך צג כי זה סתם מייקר את העסק [ לא? ] וגם שלא יראה טמפ רק שיתן לי שליטה במאוררים ושאני באמת יוכל לשלוט בעוצמה שלהם בשביל שאינ יוכל להחליש אותה בלילה .. לא יודע כל כך מה התקציב המדיוק אבל לא מתכנן להפתרע אאשמח לקבל המלצות ולפי זה אני ינסה להתחום יותר או פחות את התקציב בתודה מראש junior_mg ליאור
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
יש לי מנורת לד שמזרימה זרם של 10 מילי אמפר והיא 1.5v אייזה נגד אני צריך על מנת שאניי יוכל להפעיל את המעגל על המטריצה יש נוסחא או משהו אבל אני לא מבין בזה כל כך תודהה מראש דרך הגב אני מחבר את המעגל ל-5v
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
אני חדש בתחום של מודינג והחלטתי להתחיל אם חיתוך חלון במארז ולבינתיים זה מה שעשיתי... http://elad.my-php.net/uploaded/3.peg אכשיו אני צריך לשים גומי U ואני לא יודע מאיפה לקנות (אני גר בתלפיות) והיום היתי ב 15 חנויות וחיפשתי דסקיות לדרמל ורק בהום-סנתר היה ,אבל לא את מה שאני צריך אז אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות אותם שיכתוב תודה
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
הוא מזה התחיל להרעיש לי.. והלוח אם אצלי רק איזה חודשיים.. יחסית חדש.. יש פיתרון לזה? הוא מסתובב לי ב-8000RPM כמעט.. אפשר להשקיט אותו איכשהו? איך לשלוט בו בעזרת Speedfan ?
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
האם יכולם לכבר למחשב רדיו דיסק...? ואם כן ולמשהו יש מדריך אז שירשום אותו פה בבקשה והאם יכולים לעשות למחשב שלט...?
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח די'ון חדש כי יש כמה דברים שאני לא בטוח ששאלו בדי'ונים קודמים אז ככה אני לא מבין כל כך במחשבים אני י'ודע לחבר זיכרון ולהבריג קצת ובגלל זה אני שואל מה אםשר לעשות עם המחשב שאני יכול לעשות אותו? והתקציב הוא 500 שקל מקסימום תושה רבה
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני יכול לעשות שכשהמעגל של הכיבוי/הדלה סגור המחשב פועל וכשהוא נפתח הוא נסגר בצורה הבטוחה שהוא צריך?
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני מכין פרוייקט של תאורת אקווריום.. וכנראה שאני יוסיף עוד דברים... יש לי כמה שאלות לפני חיבור הלדים והכל.. מפני, שאני חדש בעסק הזה.. האם אני יכול שמקור הזרם/מתח יהיה מטען ישן של פלאפון עם הספק של 12V? האם מבחינת צריכת חשמל,ספק כח שאינו מחובר למחשב יהיה יותר בזבזני? ולא הבנתי בדיוק,איך אני מחבר את הנגדים אל כל העסק? תודה רבה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
http://goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12322&catid=199 מישהו יכול להגיד לי אם הקתודות מופרדות או מחוברות?
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
קניתי כמה לדים חזקים ואני לא בטוח לאן לחבר אותם במולקס לצהוב או לאדום? כי האדום אמור להיות 12V והצהוב 5V אבל יש לי מאוורר שכתוב עליו 12V והוא מתחבר לצהוב.. אז לאן מחברים(שיהיה גם הכי יעיל ולא מצריך נגד גדול מיותר)? תודה(:
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
הוספתי 2 מאוררים למחשב ישן,שניהם 12V ושאני מדליק את המחשב הם לא נדלקים. אז אמרתי נחבר אותם למולקס הם יעבדו בטוח אז את האדום צריך לחבר לצהוב,ואת השחור לשחור שליד הצהוב? (במקרה של 2 פינים) במקרה של 3 פינים,מה לעשות עם הRPM?
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
ראיתי שחלק מהתמונות הלכו שם לאיבוד ורציתי לדעת אם אולי מישהו יכול לשחזר שם מה שהיה או שאולי PhoenixBoy יכול לעזור לי לבנות את זה :ס או מישהו נוסף כי אין לי שרטוט אפילו של המעגל
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני בונה את המקלט לשלט אבל אני לא יודע אם מה שיש לי זהה לזה שיש במדריךך
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
שלום אני הלחמתי מקלט אינפרא ושחיברתי אותו למחשה הוא לא עבד המקלט ... במדריך יש עינית של מקלט שונה משלי אז חשבתי אולי בעינית של המקלט שלי הצורת חיבור של הרגליים שונה איך אני אמור לדעת מה הGND ומה הVCC ומה הTX איך אפשר לדעת כי כמו שאמרתי שלי לא כמו במדריך זה קצת שונה הנה תמונה של העינית שלי... ותעזרו לי בבקשה:
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
אני צריך לעשות מעגל שיפעיל 3 לדים... עכשיו אני צריך שהנגד יהיה על הpcb, הכוונה לנגד אחד שיחזיק את כל הלדים (1קילווואט), אני חייב את עזרתכם כאן, זאת פעם ראשונה עם pcb ואני לא הצלחתי להבין איך עובדים איתו, ולכן, יעזור אם אקבל פה גם תמונות של מעגל זה או דומים אחרים, כולל ההלחמות מאחורה.... תודה, Aviko
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שמעתי מכמה הודעות מהפורום שיש כזה דבר לק שאחרי שצובעים את המארז מצפים את זה בלק אז זה יותר טוב... איפה אפשר לקנות כזה ועם זה ספריי או צריך למרוח את זה. מישהו יכול לשים פה תמונות של מארז אחרי ששמו עליו לק
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש לי מארז NZXT Lexa ויש במארז צג LCD שמראה את הטמפרטורות של המעבד, דיסק קשיח, וטמפרטורה כללית של המארז. איך אני מחבר כל אחד מהחיישנים אל היעד שלו? אם אפשר הסבר עם תמונה או משהו ממי שיודע זה מאוד יכול לעזור. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
רק אתמול כשפירקתי ת' מחשב גיליתי איזה יציאה שאני לא מכיר בלוח, בדקתי בחוברת והבנתי שזה למקלט אינפרא אדום.עכשיו השאלה שלי היא האם אני יכול לחבר לשם מקלט כמו שיש פה במדריך אם החיבור רק 5 פינים, או אם איאפשר למי יש מושג איפה אני יכול לקנות כזה? בקיצור איך אני יכול לנצל את זה? ד"א יש לי לוח של MSI דגם 845E Max.
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
פירקתי את הידית והוצאתי איזה שבב משם עם 2 USB ,אודיו אחד ואוזניות אחד... איך אני יכול לנצל את זה ולהכניס את זה איכשהוא למחשב?
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
איך אני עושה את זה? בקרוב תמונות
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
הכבל של הפלופי, להפריד כל גיד או כל שני גידים?
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
יש לי עכשיו הרבה לדים (56..) ואני מחפש דברים לעשות איתם..עכשיו חשבתי על לשים כמה במולקסים..אחד לכל מולקס..אז יש לי לד אחד שיתחבר ל-5V איזה נגד אני צריך..? הלד הוא לא שקוף היותר חזק..הוא הצבעוני החלש יותר..צבע אדום אם זה משנה..
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
שלום' אני רוצה לחבר gps לרדיו דיסק שלי באוטו 1. האם קדי לחבר אותו לרמקולים הקידמיים או האחוריים(=שהם עם מגבר) 2. איך אני יכול להפעיל את ה Tel Mute Wire ? (כאשר ה GPS מדבר הוא משתיק את הרדיו דיסק)?
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-


