עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by dekgol,

    אני רוצה ליצור קובץ ב windows form עם מערך כלשהו אבל כשאני יכניס נתונים אני רוצה לבצע שמירה וכשבפעם הבאה מישהו יעלה את הקובץ הנתונים שנשמרו לפני כן - יעלו איך עושים זאת ? ואם אפשר דוגמא. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. אבל בתוך כל זה אני סקרן ורוצה לדעת איך אפשר למצוא איפה נמצאות על המחשב אותן תמונות לויין שגוגל ארת' מורידה למחשב בין אם זה זיכרון RAM או דיסק קשיח. איך אפשר למצוא אותן ולפתוח אותן. או לחילופין איפה אני יכול למצוא מידע בנושא כולל פורומים בשפה אנגלית?

  3. Started by i_D_A_n,

    מישהו יכול לעזור לי אם הוא מכיר מדריך טוב ל-c sharp?

  4. פיתחתי משחק חידות אשמח לשמוע מה אתם חושבים גלה אותי משחק חידות חדש! במשחק יש 2 סוגי שאלות יש שאלות מסוג חידה: יש חידה וצריך לגלות מה התשובה לדוגמה החידה היא אני חמה וצהובה והתשובה היא שמש יש שאלות מסוג חידה כפולה: יש שתי מילים, מילה אחת בהתחלה ומילה בסוף וצריך לגלות מה המילה האמצעית שקשורה לשניהם לדוגמה החידה היא בית _ _ _ הפוך והתשובה היא קפה בגלל שיוצא הקשר לשני המילים בית קפה - קפה הפוך במשחק יש 2 סוגי עזרות יש עזרה של קבלת אות: עזרה זו עולה 30 נקודות ואחרי הקנייה לוחצים על אות אותה רוצים לקבל יש עזרה של דילוג שלב עזרה זו עולה 100 נקודות …

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  5. Started by arik100,

    אהלן אני מנסה לקחת כלי לבדיקות אוטומציה שמדמה דפדפן אינטרנט - nightmare - שמבוסס על nodejs (כמו סלניום למי שמכיר) באמצעות הכלי אני רוצה להזריק קובץ JS לדפדפן שמריץ אתר מסויים, ולאחר מכן לקרוא מהדפדפן מידע מסויים (בדוגמא הכי פשוטה לקרוא מהקונסול) אשמח לעזרה באיך אני משתמש בפונקציה הזאת שנקראת read from console תודה רבה חברים

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. אני חרשתי על גוגל ולא מצאתי שום דרך לקבוע שבתא מסוים כיוון הקריאה יהיה RTL ולא LTR שבא כברירת מחדל. כל מה שמצאתי זה רק יישור לימין ולא כיוון קריאה. למישהו יש מושג איך קובעים את כיוון הקריאה של תא במסמך אקסל בעזרת VB.NET (או כל שפת .NET אחרת)?

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. אז ככה בעיקרון אני משתמש ב פקודות stopwatch Stopwatch stopWatch = new Stopwatch(); stopWatch.Start(); והשאלה שלי היא איך אני יכול לעשות שעל המסך אני אראה את הסטופר בתזוזה בשניות(כמובן שאני אחלק את זה ב 1000)

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by Snake_Eater,

    שלום לחברי הפורום, ברצוני להקים אתר ואני צריך את עזרתכם בנושאים הבאים: 1. שרת - מחפש שרת יציב, אך זול, שיוכל להחזיק את העסק כמו שצריך. 2. דומיין - כמה עולה דומיין ישראלי, איך משיגים אחד וכ'ו. 3. מערכת - אני צריך מערכת לניהול תוכן כמו WORDPRESS. איך משיגים? וכ'ו נתחיל בשלות השאלות הללו, אם יהיו עוד - אעדכן את הדיון. תודה ראש

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. שלום לכולם יצרתי פרוייקט של ספריה סטטית (הפרוייקט בשפת סי) הכולל קובץ h ו c בנוסף יש לי פרוייקט אחר שאני רוצה שיכיר את הפונקציות שכתבתי בספריה הסטטית. include רגיל (ציינתי את הכתובת המדויקת של קובץ h ) לא עובד. אני מקפל את התכניות באקליפס עצמו ולא דרך הshell אני אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי איך יוצרים את הקישור לספריה הסטטית. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by baruch_555,

    יש לי 2 שאלות לענות בשפה C# אבל אני גם יבין אם תעזרו לי בשפות אחרות: פתח ויישם בשלבים אלגוריתם הקולט מחרוזות עד לקליטת המחרוזת "the end" ,כל מחרוזת מכילה תת-מחרוזת המופרדות בינהן בתו '0'. עבור כל מחרוזת יש לבנות מחרוזת חדשה כך שבכל תת-מחרוזת שלה יופיעו התווים בסדר הפוך לסדר הופעתם בתת-מחרוזת של המחרוזת המקורית, ולהציג אותה כפלט. לדוגמא: עבור המחרוזת "b0$%y0ggf0" , תוצג כפלט המחרוזת "b0y%$0jgg0". מעבד התמלילים "smarty" יודע לבדוק אם יש במשפט 2 מילים רצופות זהות, ולבטל אחת מהן. כתוב פעולה המקבלת מחרוזת המכילה משפט, ומבטלת בה את כל ההופעות החוזרות ברציפות של מילה. כל מילה שהופיע ברצף , תישאר פעם אחת. ידוע שבין מילה למילה מופיע התו רווח. הפעולה תחזיר את המשפט המעודכן.

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by haimal2002,

    אני רוצה להכין פורום בשפת תיכנות php מה אני צריך לדעת ובמה אני מתחיל ? בבקשה תעזרו לי תודה מראש :saint:

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by יונתן רדזימינסקי,

    איך מבצעים delete על מערך דו ממדי דינאמי, האם צריך לבצע delete על המצביע וגם על המצביע הכפול? וא"כ, מהו התחביר?

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  13. Started by בועז אכואן,

    מה עדיף לי להתחיל? כל מה שמצאתי זה מלפני כמה שנים ומה שהיה רשום שעדיף 2 כי יש יותר ספריות אבל עברו כמה שנים אז רציתי לדעת מה עדיף היום?

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by Jaman,

    כשאני מנסה לקלוט תו יחיד עם scanf("%c", var); או עם getchar אחרי שקלטתי מספר קודם הוא פשוט מתעלם מהקריאה לפונקציה, אלא אם אני קורא לה שוב. אני זוכר שיש אותו דבר גם בפסקל.. מישהו יכול להגיד לי איך לטפל בזה בדרך הנכונה?

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by Ghosthunter,

    שלום, כאשר אני מכיל את קובץ ה- H של מחלקה מסויימת הלינקר זורק לי הודעת: "error LNK2001: unresolved external symbol". אם אני מכיל את קובץ הCPP(שמכיל קישור לקובץ הH בראשו) הוא לא זורק לי שגיאה. היכן יכולה להיות הבעיה? האם אני צריך לשנות משהו במאפייני הקובץ(ב- dependencies).

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. שלום. אני יודע ליצור באמצעות winrar קובץ ארכיב אשר פורס את עצמו. בנוסף, יש באפשרויות SFX את האפשרות לבחור קובץ אחד מתוך הארכיב אשר בתום הפריסה יורץ אוטומטית. היות ואני בונה סקריפט שבין היתר יצטרך ליצור ולהשתמש בקובץ כזה, אני הייתי רוצה לדעת מה האופציה / סוויץ' בקונסול ע"מ ליצור ארכיב SFX שגם מריץ קובץ מתוך הארכיב בסוף הפריסה. כלומר, הGUI של winrar הוא לא אופציה במקרה הזה. תודה לעוזרים...

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by sapiraks,

    איך אני יכול להפוך תוכנית שסיימתי לכתוב לקובץ EXE ?

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by SweeT_EviL,

    אחרי שאת העבודה האחרונה שלי בSTRUCTים עשיתי בקובץ אחד. יש לי עוד עבודה איתם עם הרבה קבצים והפעם המורה(אחד אחר) אמר לעבוד בVC ולא בTC... לבעיה לא יודע מה הארורים בדיוק אומרים לי, אבל אולי אתם תגלו. אלה הקבצים הרלוונטים main #include "mainsudoko.h" int main() { vec v; int i; for(i=0;i<9;++i) setCell(v,i,5); printf("%d",getCell(v,1)); getchar(); return 0; } vec.c #include "vec.h" int getCell(vec v, int index) { return(v.vector[index]); } int setCell(vec v, int index, int num) { v.vector[index]=num; return(1); } vec.h struct vecc { int vector[9]; }; typedef struct vecc vec; int getCell(vec v, int index); int setCell(vec v, int index, int num); לא חסר…

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by orninyo,

    מה ההבדלים בין השפות האלו? מה משותף לכולם? מה עדיף ללמוד? מה הכי פופולרית בתעשיה? באיזה שפות תומכת כל אחת? visual studio visual .net visual c++ visual c# (יש דבר כזה)

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by X-ShaY,

    שלום, אני צריך עזרה להקמת אתר מקצועי חדש בתחומו כרגע אני עובד לבד אבל בע"ה אם האתר יצליח כמובן שיהיה לי צוות שיעזור. אני משתמש בתוכנה Dreamweaver ויש לי פחות או יותר עיצוב לאתר (אני יודע קצת להשתמש בפוטושופ) דומיין CO.IL כמובן שאני אקנה לאחר שהאתר יהיה מוכן בע"ה איחסון - בהתחלה איחסון "קטן" , אחריי שהאתר יתפתח אני אשקיע על איחסון טוב עכשיו העזרה שאני צריך 1. מערכת אתר חינמית כמו של פורטל הורדות (למי שמתעניין, לא, אני לא מתכוון לפתוח פורטל הורדות או משהו בסגנון...) * מי שמכיר את האתר הורדות.נט - המערכת תתאים בול אני חושב (אם אסור לכתוב שם של אתר אחר תצנזרו, אל תנעלו את האשכול בקשה) בגדול אני צריך מערכת לאתר שמעלים בו תמונות ויש אפשרות להגיב + לדרג את התמונה ושי…

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by Mike-,

    שלום לכולם, אני צריך לייצר מספר אקראי בעזרת הפונקציה random שבספרייה stdlib. משום מה כל הזמן הפונקציה מחזירה 0. איך בדיוק משתמשים בה ? בתודה מראש, מייק.

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by moskitos,

    בשפת C# יש לי תרגיל שבו אני אמור לרשום Class שיורש מ-StreamReader עלמנת לקרוא כל פעם תו בודד, התחלתי לרשום אותו אבל אני מקבל שגיאת קומפילציה שאומרת 'System.IO.StreamReader' does not contain a constructor that takes 0 arguments שאין לי מושג מה זה אומר, זה ה-Class שלי (רק התחלתי לרשום אותו והשגיאה היא על שם ה-Class): public class BabyStreamReader : StreamReader { public int ReadNextInt() { return 1; } }

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. http://mrspeaker.webeisteddfod.com/2006/01/07/hacking-pinball/ יש כמה מדריכים כאלו, מעיין מבוא קצר וזריז לתחום של REV ENG וכו'.

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. שינוי צבע במסך של וויזואל סטודיו??? משהו יודע????

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. בתמונה הראשונה זהו המחשב שעליו תכנתתי, שבו שינוי גודל הטקסט הוא ל-125% (Display Settings, ולאחר מכן תחת הקטגוריה: "Change the size of the text, apps, and other Items: 125%) - עובד כמו שצריך. בתמונה השנייה זהו מחשב שבהגדרות שינוי גודל הטקסט, הגודל הינו 100% - המיקום של ה-ComboBox הוזז ימינה (או שמיקומו של ה-Splitter הוזז שמאלה). בתמונה השנייה זהו מחשב שבהגדרות שינוי גודל הטקסט, הגודל הינו 150% - המיקום של ה-ComboBox הוזז שמאלה (או שמיקומו של ה-Splitter הוזז ימינה) ובנוסף הטקסט מוסתר חלקית. אני כמובן מעוניין שהתוכנה תיראה ויזואלית אותו הדבר בכל המחשבים - הן מבחינת מיקום ה-Controls והן מבחינת כך שהטקסט לא ימחק חלקית או כל סוג של בעיה דומה. איך אני עושה זאת? האם יש Properties…

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים