תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לפתוח אתר לקרוב משפחה שלי אבל רק התחלתי להתעניין אני רוצה אתר מאוד פשוט רק מידע שיהיה בו. השאלה שלי זה לגבי איכסון ולינקים. נגיד אני מתקשר לחברת איכסון, איך עובד האיכסון עצמו? אני מגיע אליהם או שולח להם את הקובץ HTML והם מעלים את זה לשרתים שלהם? ואם כן אז איך אני אמור לעשות לינקים? כי את הלינקים אני פותח לפי המיקום על המחשב שלי אבל אצלם זה יהיה שונה אז ככה שאין לי מושג איך לעבוד עם קישורים (זה קישורים פנימיים לפי מה שהבנתי?)
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני לא כל כך מבין מה זה הפקד הזה? למה צריכים את פקד REPEATER? למה הוא טוב?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי בעיה בסקריפט המצורף, יש לי פונקציה שאני רוצה להפעיל כשאני לוחץ על תגית P (פסקה) ואמור להפתח לי חלון alert של JS הפונקציה עובדת טוב אלא שאם יש לי תגית div שבה אני מכניס דרך JS עוד תגית P הפונקציה של Jquery לא מזהה אותו אני חושב שזאת בעיה בפונקצית הready תודה על העזרה [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הבעיה שיש לי זה שכול דבר שאני כותב מהדוגמאות בקובץ לימוד כותב לי; ERROR3;UNKNOWN IDENTIFIER ; זה נקודדתים תודה לעוזרים
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, יש לי FORM מסויים שאני מעוניין שיעשה 2 פעולות. 1. ישלח את הפרמטרים לCRM 2..ישלח לURL נוסף את הפרמטרים מה היא הדרך הפשוטה והקלה לעשות את זה ? JS ? אשמח לדוגמאות.
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום . אני צריך דוגמא ל ping רציף למחשב\ip אחר .רק כאשר יש ping חיובי הפקודה הבאה בתור תפעל . ואם אפשר שהחלון יהיה מוסתר ולא יראו את ה ping הרציף ( לא חובה ) תודה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם , לאחרונה ניסיתי לעבוד עם התבניות המוכנות ב Visual C++ 2010 יש שם כל מיני תבניות של אופיס / ויסטה וכו'..... אני מבין את הקונספט אבל רציתי לרדת יותר לפרטים יש למישהו אולי איזה לינק לאיזה מדריך או משהו , כי ב-MSDN משום מה לא מצאתי ( סביר להניח שיש שם ואני סתם לא מוצא )... תודה !
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן וסהלן, אז אני צריך לבנות פרויקט ב webApplication בVS2008. יש לי רעיון של אתר לחברה שמייצרת מכוניות, רציתי להוסיף משהו יחודי לאתר, מעבר לשאילתות ולתכנות שלומדים בבי"ס. בעקרון מה שחשבתי עליו זה מן סיור וירטואלי ב"מפעל" - עוברים מעמדה לעמדה ורואים איך בונים את המכונית עם דברים אינטראקטיביים למשתמש. זה דורש סביבה גרפית מתקדמת בהרבה ממה שמוצע בVS. כמובן שאני אין לי שום נסיון ולא מכיר שירותים שיציעו לי אפשרות כזו, וגם שניתן לשלב אותם בתוך סביבת העבודה בבי"ס... יש לי כל הרצון ללמוד איך עושים דבר כזה ואני מבקש את עזרתכם....משהו יודע איפה למצוא מדריכים? איזה תוכנות להוריד?
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
בתור תרגיל כתבתי תוכנה שממירה מבסיסים שונים (לא מכולם) לבסיס 10. אבל משום מה התוכנה לא עושה כלום, והכוונה ממש כלום, מצג אחד לא מבצעת פעולה ומצד שני לא זורקת שגיאה. כתבתי את זה בצורה הכי קלה ולא מסובכת שיכולתי לעשות (ולפעמים הארכתי קצת בגלל זה) כדי לראות איפה הבעיה ולא מצאתי, אשמח אם תעזרו לי למצוא את הבעיה. זה הקוד. וזה איך התוכנה בנויה: אגב מצטער שלא לכל המשתנים יש שמות עם משמעות נכונה, לא הצלחתי למצוא שמות עם יותר משמעות
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, אני מתחיל לתכנן מערכת שתחפש במסד SQL לפי מספר קריטריונים משתנה והיא צריכה גם להחזיר תוצאות קרובות. אם המשתמש מריץ חיפוש למציאת שני אנשים עם קריטריונים של גיל, שפה, תואר, שנות נסיון, והתמחות (5 משתנים) המערכת צריכה להחזיר את התוצאות המתאימות אבל גם את התוצאות הקרובות שיוצגו גרפית ברשימות נפרדות. ז"א שהחיפוש ירוץ שוב, הפעם רק עם 4 מתוך חמשת הקריטריונים. והוא ירוץ שוב ושוב כאשר כל פעם קריטריון אחר לא משתתף בחיפוש וכך בעצם מקבלים אנשים שהם קרובים לקריטריונים המקוריים אבל לא עומדים רק באחד מהתנאים. מה הדרך הכי נכונה ליישם את זה? תודה! נ.ב - אם יש לכם רעיון לכותרת ברורה יותר - אל תתביישו להציע
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שאומרים תיכנות ב C++ Real Time Embedded (אני יודע מה זה תיכנות real time) למה מתכוונים? איך נראה סינטקס של תיכנות בC++ של real time? עם מה עובדים?עם threads?מה מיוחד בתיכנות מהסוג הזה ואם יש איזה קוד לדוגמא של תיכנות real time למישהו אני אשמח
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הי לכם, יש לי שאלה כללית לגבי לימוד שפת תכנות. מכיוון שאני רוצה להשתלב בחברה המפתחת מכשור רפואי, אני רוצה להתייעץ אתכם איזו שפה כדאי לי ללמוד שמתאימה למכשור רפואי (לא לבניית אתרים). קחו בחשבון שאני יודעת לתכנת בשפת C. מה אתם מייעצים לי ללמוד? בגדול אני מתלבטת בין JAVA ,C#, .NET ד"א, אני מתכוונת ללמוד מספר, אתם מוזמנים גם להמליץ על ספר.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן חברים מה קורה? כמו שכתבתי בכותרת, יש לי משימה לעשות תמונות בFLEX, ועל כל תמונה צריך לשים HOVER ייעודי עם טקסט ייעודי לכל אחת. אין לי מושג איך לעשות את זה ואני ממש צריך עזרה. לדוגמה, יש לי תמונה, נתתי לה section בפנים עם קלאס נוסף של טקסט ובתוכו כיתוב כלשהו, אבל בCSS אין לי מושג איך אני צריך לכתוב את זה.
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו יכול לפרט לי מה הקוד הזה אומר? ומזה minValue/maxValue? using System; public class CVariableExample2 { public static int Main(string[] args) { Console.WriteLine("MaxInt = {0}, MaxLong = {1}", int.MaxValue, long.MaxValue); Console.WriteLine("MinInt = {0}, MinLong = {1}", int.MinValue, long.MinValue); return 0; } }
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום החלו המגמות אצלנו בביצפר ... החלטתי לקחת פיסיקה או ביולוגה ובנוסף מחשבים - שיעסוק בתיכנות בשפת פסקל! אני רוצה להתחיל את זה עם קצת ידע שאני אדע למה אני נכנס למשהו יש איזה משהו לומר לי או איזה מידע בשבילי שיעזור לי שאני אתחיל ברמה מסוימת שתיתן לי פוור על המגמה שלי? כאילו מזה? כיצד הדברים רצים? (בביצפר כבר עשו לנו שיעור קטן עם המורה שלא לימדה חומר אבל דיברנו בעיקר על השיעור עצמו, כיצד יתנהל וכו') תודה לכולם .... בקשה לכל העוזרים שלא משנה כיצד הם יעזרו שזה לא יהיה באנגלית בקשה! לא לינקים באנגלית ולא שום דבר אחר באנגלית... תודה לכולם!
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אני צריך קוד לשאלה הבאה. אין לי כיוון אפילו, אז תודה לכל מי שיוכל לעזור: כתוב תכנית המקבלת מספר n ומדפיסה "שבלול" בגודל n * n לפי דוגמה הבאה : עבור 5 = n הפלט : 13 14 15 16 1 12 23 24 17 2 11 22 25 18 3 10 21 20 19 4 9 8 7 6 5 תודה לכל העוזרים.
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום ותודה על העזרה. יש לי ווינדוס 7 גרסת 64 ביט, התקנתי ויז'ואל סטודיו 2010 וכל פעם שאני פותח פרוייקט ++C כלשהו ונותן לו את הפקודה הכי פשוטה אני נתקל בהודעה שהוא לא מצליח לקמפל.. הודעת השגיאה היא כזאת: 'unable to start program 'PATH:D:\...PROJECT_FILE_NAME.exe the system cannot find the file specified עזרה מישהו ?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
התוכנת FTP אומרת שהעליתי בהצלחה אבל אני לא רואה אתררררררר אוקיי באילו מהתיקיות הבאות יישבו כל דפי הHTML??? anon_ftp cgi-bin error_docs httpdocs httpsdocs private statistics subdomains vault_scripts web_users ניסיתי להעלות את כל הדפים לתיקיית httpdocs כי לפי השם זה היה נראה לי הכי הגיוני חחחחח ואני מנסה להעלות את האתר רגיל בדפדפן והוא מביא לי את האתר של חברת האכסון מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
1.אפשר בבקשה ספרים/מאמרים בעברית על MCSA ו...MCSE 2.מה הדרישות שלהם כדי להיתקבל לשם? 3.אפשר לילמוד את זה חוץ מבאוניברסיטה ומכללה? 4.אם אני עושה את הקורס לא במכללה ולא בואניברסיטה כמה כסף אני יקבל שאני יעבוד בזה בערך? 5.ואיפה אני יכול להיתקבל?
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, יש לי מכשיר Embedded שעובד בפרוטוקול TCP שבניתי החברה שאני עובד מולה טוענת כי לעבוד בפרוטוקול של HTTP יוסיף כ 50% לתעבורה של המידע, אני דיי מפקפק בנתונים האלו. האם מישהו יכול להסביר לי בכלליות למה מצב כזה יכול לקרות כאשר מעבירים נניח 1024 בתים של מידע בינארי בין המכשיר לשרת ? TCP עובד ב SOCKETS ועל כן באמת יעברו 1024 בתים HTTP יוסיף OVERHEAD של כמות מסוימת, נניח כמות קבועה של 100 בתים ( כל מיני פרמטרים וכ'ו שעוברים כמובן כ ASCII) ועוד 1024 בתים של מידע ולכן כמה אחוזים זה יוסיף לתעבורה ?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן. אני מתחיל מכינה שנה הבאה ואחד המקצועות יהיה מחשבים ובעיקר C++ . אני זוכר שבתיכון התחלתי ללמוד קצת פסקל וזה שיעמם אותי רצח אבל מה לעשות צריך לעבור את המכינה בציונים גבוהים. בכל מקרה , רציתי ככה להתחיל ללמוד קצת בעצמי לפני תחילת הלימודים אז אם למישהו יש כאן המלצה לספר לימוד עצמי של C++ שיהיה בעיקר מובן לאחד שאין לו מושג בתכנות וומתחיל אשכרה מאפס. כמובן שאני לא רוצה ספר בסיסי מדי שלא יתן לי מספיק כלים . אני צריך ככה משהו באמצע אבל שבאמת יסביר במילים של בני אדם . תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, אני מנסה לבנות תוכנית קטנה ב c#, ויש לי שם checkedListBox, שמלאה כמובן בchackBox-ים, אני רוצה לתת למשתמש את האפשרות ללחוץ כפתור ימני על אחד מהם ושיעלה לו שאלה האם למחוק את הcheckBox. הבנתי שאני צריכה לכתוב : if (e.Button == System.Windows.Forms.MouseButtons.Right) { פה הקוד } אני לא מצליחה למצוא איזה פקודה/מה אני צריכה מ toolbox (אם בכלל) שפותח את החלון הקטן בו אני יכולה ליצור Delete אשמח אם מישהו יוכל לעזור אני עובדת עם visual studio 2010
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
כשאני פותח משהו ע"י ;()showdialog אני צריך לשחרר אותו ע"י ;()dispose, או שמספיק לסגור (;()close)? ובכללי יש כל מיני דברים שאני צריך לסגור ואחרי זה לפתוח עוד פעם (כמו את האפשרות להשמיע שיר דרך התוכנה בשעון הנ"ל), ואם אני משחרר אותם ע"י ;()dispose המהדר זורק חריג שאומר שא"א לפתוח "דברים שהושלכו", מה עושים בכאלה מקרים? תודה רבה (וסליחה שאני חופר לכם עם כל השאלות).
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
צהריים טובים כחלק מתוכנית שאני צריך לכתוב באנליזה נומרית אני יוצר מערך בעל 20 מקומות, אותו אני רוצה לחלק ל 17 מערכים אחרים שמכילים 4 מקומות בצורה הבאה: מערך1 - איברים 0 -> 3 (כולל) מערך 2- איברים 1 -> 4 (כולל) מערך 3- איברים 2 -> 5 (כולל) . . . מערך 17- איברים 16 -> 19 (כולל) אחרי כן אני צריך לשלוח כל מערך (1 עד 17) לפונקציה שמקבלת אך ורק את המערך והגודל שלו (כלומר אם אני רוצה למספר את המערכים 1->17 ע"י כך שאני הופך אותם למערכים דו-מימדיים x[j] - אני לא יכול) איך עושים דבר כזה?
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-


