תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים אני מעוניין להירשם כמפתח לגוגל ולאפל מישהו יודע איך עושים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קודם כל אני בטוח שהשאלה שלי נשמעת ממש ממש בסיסית ומשעממת ואני בטוח שחלק ממכם יגידו "מה הוא דפוק" זה שתי שניות לסדר.... קיצר - כמו שאמרתי - אני יודע..... הבעיה היא כזאת: יש לי אתר אינטרנט בקוד HTML וJS בלבד.. (וכרגיל גם סיומות הקבצים היו HTML) באתר יש שורה בMETA שמקודדת את השפה כ UTF-8.... למה? כי זה הברירת מחדל של התוכנה שדרכה אני כותב את הHTML.... עכשיו העיניין הוא כזה - יש באתר איזה 30 עמודים ובכולם מופיע אותו איזור על עידכונים ובכולם כתוב בדיוק אותו דבר.... כל פעם שהייתי רוצה לשנות את זה אז הייתי צריך ללכת ולשנות 30 עמודים.. אז במקום זה אמרתי למה לא להשתמש בinclude בPHP.... קיצר העניין הוא שהעברית בעייתית.... שיניתי את סיומת הHTML לPHP והוספתי שורה כזאת איפה שאמורים לה…
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי את התוכנה הבאה ב-C: #include <stdio.h> #include <math.h> double f(double x) { return cos(x) - x*x*x; } double SecantMethod(double xn_1, double xn, double e, int m) { int n; double d; for (n = 1; n <= m; n++) { d = (xn - xn_1) / (f(xn) - f(xn_1)) * f(xn); if (fabs(d) < e) return xn; xn_1 = xn; xn = xn - d; } return xn; } int main(void) { printf("%0.15f\n", SecantMethod(0, 1, 5E-11, 100)); return 0; } אני מת להפוך אותה ל- m file ב- matlab, אבל אני פשוט לא מצליח... :'( אני אשמח אם מישהו יכול לתרגם את זה לשפת MATLAB ולהסביר לי את העקרונות של המעבר מה"ראש" של C ל"ראש" של MATLAB... תודה !!
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
פונקציית אקרמן מוגדרת רקורסיבית באופן הבא: A(m,n) = n+1 if m=0 A(m-1,1) if m>0 and n=0 A(m-1,A(m,n-1)) if m>0 and n>0 צריך למצוא את סיבוכיות הזמן והזכרון של הפונקציה עבור m=0,1,2,3 (כתלות ב-n) אין לי מושג איך לפתור את 2 ו-3. בבקשה תעזרו לי.
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני רוצה ליצור קובץ שיהיה בסגנון bat או כל אלטרנטיבה אחרת המטרה שלו היא להוריד למחשב קובץ שנמצא על שרת שלי (לדו: http://84.154.454.54) ע"מ להתחבר לשרת יש צורך להקיש שם משתמש וסיסמא רגילים (ברגע ששמים את הכתובת הוא מבקש אותם) השרת הוא IIS6 . בתוכו נמצא קובץ פשוט לדו : אם לחצתי על הקובץ (לדו bat) הוא יוריד לי את הקובץ על השרת למיקום ידוע מראש . תוחדה לכל מי שיעזור
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, כסעיף באחת המטלות שקיבלנו , קיבלנו את הסעיף שצירפתי... אין לי מושג איך להתחיל אפילו את הבדיקה לגבי השכנים בלי להיכנס למיליון שורות קוד של תנאים בIF... עליי לציין מספר דברים: קודם כל, גם אלכסון נחשב שכן במשימה הזאת, וכל הפעולות מבוצעות על מטריצה בשם _elements שהסדר שלה לא ידוע ולכן צריך להשתמש בלולאת FOR... אשמח לקבל פתרון מלא לשיטה (ובעיקר לבדיקה עבור השכנים החיוביים - כי תנאי שחורג מגבולות המערך יראה שגיאה)... תודה לעוזרים הנה השאלה: http://img124.imageshack.us/img124/9729/matrixsb3.jpg
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מתוך בדיקה ראיתי שיש מספר ערכות של פיתוח GUI בפייתון. אחת שהיא מאוד פופולרית היא PyQT אבל לא הצלחתי להבין אם צריך לשלם בשביל להשתמש בה או שזה חינמי?
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
יש לי את הקוד הבא: public ADO(string TableName) { this.TableName = TableName; connectionString = "provider=Microsoft.JET.OLEDB.4.0; data source = " + Application.StartupPath + "\\KerenZahav.mdb"; // Default select command on the PhoneNumbers table string commandstring = "select * from " + TableName; // The link between the sql command and the database connection dataAdapter = new OleDbDataAdapter(commandstring, connectionString); // Define insert, update, and delete sql commands to use. BuildCommands(TableName); // Declare and fill the in-memory dataset from the database dataSet = new Da…
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום. אני עובד כרגע על משחק multiplayer. או יותר נכון מחפש כלים כדי לבנות משחק כזה. אחד הכלים שנתקעתי בלמצוא אותם זה טכנולוגית peer to peer כמו socket. ניסיתי להשתמש בsocket וזה עובד טוב ברשת LAN. הבעיה היא שאם אני רוצה להשתמש בזה ברשת הגלובלית עם IP גלובלי אני צריך לפתוח פורט בראוטר.מה שאני לא יוכל לעשות בצד של הלקוח. באיזה שיטה כדי לי להשתמש?
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מישהו יודע איך אפשר לכתוב C בסביבת ויזואל? כלומר בקבצי מקור בסיומת נקודהC ???
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני רוצה טופס הרשמה עם קומבו בוקס ובו *כל* הערים בישראל. יש בסיס נתונים לזה? משהו כמו מה שיש פה: http://www.cityindex.co.il/
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום רב, אני בונה לפרוייקט גמר לבית הספר סנייק, וכמובן צריך להשתמש בחצי המקלדת, מצאתי את הקוד האסקי שלהם, ועשיתי תו שקולט קלט מהמקלדת ע"י getchar. הקודים משום מה אינם עובדים לי, עשיתי switch למשתנה ששומר בתוכו את קלט המקלדת, כשאר אני עושה לו 8,6,4,2 שאלו החצים בצד, הנחש עובד ואני מצליח לזוז, כאשר אני שם לו את הקוד האסקי של החצים הרגילים, זה לא עובד, מישהו יכול להגיד לי מדוע? מה אפשר לעשות? מה הקודים ,אולי מה שיש לי הם לא נכונים. תודה...
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, אנחנו הכיתה שלי ניגשים השנה לבגרות של אלקטורניקה ויש לנו שפת c ו-c++ ללמוד ואני מחפש אתר או קובץ שיש בו תרגילים של השפות שצינתי כמו כן שבקובץ יהיו את הפתרונות ככה אני יכול לדעת מה אני לא צודק ומה כן. תודה לעזורים.[br]פורסם בתאריך: 30.03.2007 בשעה 10:11:10 עזרה???
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לא יודע אם זה לפה, אבל אני צריך עזרה... חבר בנה לי אתר מבוסס ASP.NET שמקשור לדטאבייס SQL שצריך לרוץ על שרת IIS וינדוס 7 כרגע, (אפשרות גם ל-XP) שיריץ אתר ברשת הפנימית(אין צורך בקישור לאינטרנט עצמו). אני פשוט לא מצליח להגדיר את ה-IIS שיציג את האתר בלי ERROR על הרשאות כאלה ואחרות, וגם אם כבר הצלחתי להציג דף ASPX הוא לא באמת מוצג (גוגל כרום מנסה משום מה להוריד את הקובץ אותו אני מנסה להציג ולא מציג אותו (IE מציג את הדף אבל לדעתי זה לא הצגה אמיתית אלא סתם פתיח השל הקובץ, קמווה שהסברתי את עצמי נכון). כל עזרה\מדריך על הפעלת אתר ASP.NET על IIS7\6\5 יעזור לי, תודה.
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אז כמו שאומרת ההודעה... אני רוצה שאיכשהו תופיע לי הודעה עם התוכן שאני הקלדתי מראש על המסך... חשבתי להשתמש ב Net Send ולכתוב Batch שירוץ כל יום (עם שימוש ב Scheduled Tasks) אבל... *כשה- Batch רץ העברית הפך לג'יבריש *ההודעה נראית משעממת יש איזושהי דרך אחרת?
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, הגדרתי usercontrol עבדתי איתו - הכל היה תקין. פתאום עכשיו, כשאני מבקשת לפתוח את דף הuser.cs מתקבלת שגיאה מצורף קובץ המכיל את השגיאה. עזרה.... [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
את הפונקציה וקצת הסתבכתי . אשמח לעזרה בקוד מוגן או אפילו פסואדו-קוד. תודה
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
לתוכנית קטנה, בשפה כלשהי, שתדע לבצע מניפולציות מסוימות במסד נתונים בתבנית CSV. תמורה כספית, נא ליצור קשר בדוא"ל: tompacs.pc@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום! ברצוני לכתוב batch file , קובץ עם סיומת bat . אני מעוניין שימחוק איזשהו קובץ תחת הפרופיל המריץ את הפקודה. לדוגמא: del c:\documents and settings\CURRENT_USER\application data\microsoft\outlook\test.txt האם מישהו יודע מה צריך לבוא במקום CURRENT_USER כדי שיגש באמת לתיקיית הפרופיל הנוכחית?? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
באחת מהשפות C \ Asm. תודה לעוזרים.
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי 2 שאלות שאני לא יודע איך לעשות אותם. אולי מישהו יודע איך. 1. כתוב תוכנית שקולטת סדרה של 30 מספרים שונים ומספר נוסף num ומדפיסה את כל הזוגות(לא בהכרח עוקבים) שמכפלתם שווה ל-num . אסור להדפיס אותו זוג פעמיים. 2. כתוב תוכנית הקולטת 2 שברים. שבר נקלט ע"י קלט המכנה והמונה, כאשר שניהם שלמים. לדוגמא: 42,56,1,6 הינם 42/56 ו- 1/6. התוכנית תכיל 2 פונקציות: א. פעולה לחישוב מכנה משותף הקטן ביותר של שני שלמים. ב. פעולה לחישוב הגורם המשותף הגדול ביותר של שני שלמים. בעזרת פונקציות אלו התוכנית תחשב ותדפיס את סכום שני השברים. בדוגמא הנ"ל הפלט יהיה: 11/12
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
סיימתי תואר ראשון בכלכלה, ואני שוקל ללמוד תכנות. אין לי בעיה ללמוד לבד, ואני רואה שיש המון חומר באינטרנט. השאלה שלי היא האם יש "מכללה" שידועה כאחת איכותית שההספק איתה יהיה גבוה? שמעתי שיש כמה שמאפשרות לבוגרי תואר ראשון לימוד אינטנסיבי של כמה חודשים. מישהו התנסה/מכיר אנשים שהתנסו? יודע להמליץ או לא להמליץ? תודה
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
אז ככה מנסה ללמוד פייתון וקצת הסתבכתי ביקשתי ממורה פרטי עזרה באתר לימוד נעים והוא נתת לי כמה שאלות רציתי להיעזר בכם כי לא הצלחתי : 1. להדפיס את כל המספרים הזוגיים בין 0-50. 2. ליצור רשימה שמיכלה את כל המספרים בין 1-10 3. לאחר שאני יוצר מערך להפוך את הסדר במקום 0-10 לעשות 10-0
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ערב טוב יש לי רעיון כלשהו שמצריך אותי להשתמש בפונקציה של סמסונג לקליטת מיקום הסתכלות העיניים על המסך של הטלפון או טאבלט אשמח אם מישו יוכל לשלוח לי אתר עם הקטע קוד הנ״ל עם הסבר או בלי תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מעוניין ללמוד יותר בנושא פיתוח בצד השרת ולכן החלטתי כנראה להירשם לקורס בנושא... ככל הנראה אני מעדיף להירשם לקורס ללימודי JAVA מפני שלמיטב הבנתי Java היא שפת תכנות עלית דבר שהופך אותה להרבה יותר כדאית ללמידה משפת תכנות כמו PHP או ASP.NET שמתמקדות בפיתוח צד שרת בלבד. אני לא בטוח שאני צודק ולכן אני מעדיף להבהיר את העניין כאן... חוץ מזה ברצוני לדעת האם פיתוח בj2ee/ jsp /java / jmee הוא זהה מבחינת התחביר? והאם לJAVA יש כלים טובים לפיתוח בצד שרת הוא שזו שפה שרק תסבך את העניין? תודה.
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-


