תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
האם מותר לי לעשות דבר כזה ב- c: switch(j) { case j<5: printf("blabla"); case 10<j<50: printf("booo"); כי משום מה זה עובר לי קומפליצה תודה
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום ! כאשר אני מנסה לקמל בעזרת GCC אני מקבל הודעות שגיאה שהוא לא מכיר את הספריות של STDIO וMATH... מכיוון שהוא לא מכיר את STDIO אפילו פקודות של פרינט וסקאן הוא לא יודע לבצע ואני לא יכול להריץ את התוכנית. להן מה שרשמתי (דרך אגב במחשבים של האונ' זה עובד טוב): gcc -lm filename.c -o filename.out הנה הפלט של הודעות השגיאה : gcc -lm quadeq.c -o quadeq.out quadeq.c:13:19: error: stdio.h: No such file or directory quadeq.c:14:18: error: math.h: No such file or directory quadeq.c: In function main: quadeq.c:21: warning: incompatible implicit declaration of built-in function scanf quadeq.c:22: warning: incompatible implicit declaration of built-in function printf quadeq.c: In …
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בעקבות תקלה חמורה מאוד שקרתה לי ליפני יומיים ואיבדתי חומר מאוד מאוד מאוד חשוב. שאין אפשרות לשחזר את החומר הזה החלטתי לעשות צעד שפעם הבאה דבר כזה לא יקרה. אז ככה יש לי שרת בן 3 חודשיים חדש באריזה. כמו כן יש לי NAS , ספק כח, פיירול ואפילו סוויץ. זה היה אמור להיות שרת שמחזיק אתרים אבל ביגלל אי התאמה של המעורבים בפרשה הפרוייקט נפל ואני נישארתי עם ציוד. אני מעוניין ליבנות מערכת גיבוי אשר תגבה אוטומטית בפרק זמן שאני יגדיר את כל הכוננים שלי . וכן תיהיה מחוברת ל2 מחשבים אשר יעבירו את המידע שיש על המחשבים לגיבוי לכוננים ברגע שאבחר לעשות את זה כמובן שיהיה לי גישה לחומר מכל מקום בעולם { כמובן מוגן בסיסמאות } אז.. איפה מתחילים איך עושים מה עושים יש פה מישהו שבא לו לכנס לפרוייקט…
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי, צריך לממש מתודה שמקבלת רשימות מקושרות (מטיפוס גנרי) ומחזירה רשימה ממוינת. public static <T extends Comparable<T>> List<T> combineSorted(LinkedList<T> ... lists){ int listsLength = lists.length; //number of lists int length = lists[0].size(); //elements on each list List<T> newList = new LinkedList<T>(); for(int i = 0; i < listsLength; i++) { for(int j = 0; j < length; j++) { newList.add(lists[i].get(j)); } } Collections.sort(newList); return newList; הקוד עובד אבל אשמח לעזרה עם חישוב הסיבוכיות (יש k רשימות מקושרות וכל אחת מהרשימות היא באורך N). ובמי…
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, הייתי רוצה לדעת קצת על שפת Ruby, לשם מה היא משמשת, מה זה Ruby On Rails? ובאיזו סביבה מתכנתים בה? תודה לעונים!
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
בעקרון אני צריך את התוכנה oscar : http://www.cs.toronto.edu/~nrezvani/OSCaR.html ב C או ב C++ שתרוץ על לינוקס ושיעבוד על כל מחשב בלי קשר ל Matlab. כלומר שכל הפונקציות היו בתוך אותו קוד ולא לינקים לקבצים חיצוניים. חיפשתי הרבה באינטרנט לממיר Matlab ל C או ל C++ ומצאתי רק אחד :http://www.mathworks.com/products/matlab-coder/ יש לי כמה בעיות איתו (יש לי את Matlab r2011a) : 1. אני לא מבין כל כך איך לעבוד איתו. הוא לא יוצר לי ספרייה, הוא יוצר הרבה קבצים. (אני יכול לעלות תמונה) 2.לפי מה שהבנתי אם מחשב אחר רוצה להריץ את התוכנה הממורת חייב להיות לה גם את Coder. מה שאני לא רוצה. תודה רבה לכל העוזרים !!
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אהלן, יש לי קוד לשליחת דואר בPHP. כרגע הקוד בודק האם הוזנו כל שדות החובה ואם לא הוא מעביר לעמוד ERROR כללי. אשמח אם מישהו יוכל לשנות את הקוד כך שבמידה ולא הוזן מידע לשדה שהוא חובה יופיע טקסט אדום שיתריע על כך. contact.php <?php // get posted data into local variables $Email = Trim(stripslashes($_POST['Email'])); $EmailTo = "EMAIL@SERVER.COM"; $Subject = "AOS contact form"; $FirstName = Trim(stripslashes($_POST['FirstName'])); $LastName = Trim(stripslashes($_POST['LastName'])); $Company = Trim(stripslashes($_POST['Company'])); $Street = Trim(stripslashes($_POST['Street'])); $City = Trim(stripslashes($_POST['City'])); $State = Trim(stripslashes($_POST['State']));…
-
- 20 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אז כך יש לי CLASS בשם LONGNUMBER. אני רוצה שניתן יהיה לעשות לו CIN וCOUT אז איך אני יכול לגרום למתודות PRINT ו SET לעבוד עם COUT? אני לא גאון גדול אז אם אפשר דוגמה של איך זה יראה אני נורא אודה לכם. א ו חידה יש לכם פונקציה print(int a,int b,const * char w) {printf(w,a,b);} איך לגרום לפונקציה להדפיס רק את B (בלי לערוך את הפונקציה כמובן)
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הי. אני רוצה במחלקה נורשת (drived), להגדיר את אחת הפונקציות של מחלקת האב כprotected (כשהיא במקור public, ובגלל סוג הורשה public היא נשארת כזו..) תגידו בבקשה אם המימוש הסמלי הזה נכון. מחלקת אב class A { public: String func(){return "Hello";} } הגדרה של מחלקה נורשת class B : public A } protected: String func() {return A::func();} { מותר לעשות מה שעשיתי? (בבקשה אל תגידו "פשוט היית עושה מהתחלה הורשה מסוג protected" כי זאת רק דוגמא)
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
i am using DDE to export data from c to excel the export is in trouble if excel has an already open dialog box (e.g. "save as") i tried to use "HIDE.DIALOG(TRUE)" to close the dialog, as referenced in XLMACR8, but this doesn't seem to work. any help on closing the dialog or alternative approaches (within DDE) will be appreciated
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום. אני צריך את התוכנה שאיתה אפשר לתכנת בC. שימו לב - לא C++ ולא Csharp ולא C#... רק C. תודה לעוזרים!!
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חייב עזרה קיבלתי שאלה -לכתוב תוכנית הקוראת לשלושה מספרים false מסודרים בסדר מהקטן לגדול ? אני ניסתי לעשות קוד לזה אך לא הצלחתי הינה הקוד #include <iostream> #include <stdio.h> int main() { int num=80; num=!num; num=!num; if (num>0) prinft ("a"); if (num==0) prinft ("b"); if (num==0 || num==1 && num%2==1) prinft ("c"); } אשמח אם תעזרו לי בלתקן תקוד בשביל השאלה או לעשות בשבילי קוד ולשלוח לי ואני יסתכל אליו וילמד דרכו.
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם פתחתי אתר בCOI (עדיין בשלבי בנייה) ומשום מה האתר לא מופיע בחיפוש בגוגל גם שאני רושם את האתר במלואו זה האתר http://asmagnetim.coi.co.il/ השאלה היא למה זה לא מופיע ומה אפשר לעשות בשביל שזה יופיע בחיפוש בגוגל. תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד HTML באתר edX, הגעתי לתרגיל שאני אמור ליצור קישור שכאשר לוחצים עליו הוא נותן פקודה לדפדפן להוריד את דף האינטרנט שקישרתי למחשב. זה לא מצליח לי, אשמח אם תוכלו להסביר לי איפה טעיתי, תודה. זה הקוד: <!DOCTYPE html> <html lang="en-US"> <head> <title>HTML Page</title> </head> <body> <a href="http://www.micorosoft.com" target="_blank" download>http://www.microsoft.com</a> </body> </html>
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום יש לי שאלה איך אני בודק אם ב-<input> כלשהו כתבו רק בשפה מסויימת במקרה שלי באנגלית? ואיך אני יכול לעשות הגבלה של תווים ב-input כלשהו? תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://pastebin.com/T9hnaZ6S מודיע לי ב if (i==a.length[j]) שדרוש מערך אבל יש int . תוכלו להגיד לי מה הבעיה כאן ?
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
אני צריך איזה ספר אינטרנטי שיכשיר אותי כמה שיותר מהר ל C# משהו קצר תמציתי וממצה. אני יודע C++ שוטף ו JAVA חפיף.
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
האם אפשר לרוץ על Hash Table בצורה סדרתית כמו במערך? אם לא, אז יש אפשרות לשמור במערך מצביעים לאיברים בHash Table בזמן יצירת הHash Table, ואז לרוץ על המערך ולגשת לכל אחד מהאיברים בHash Table?
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הנתונים שמורים בקובץ TXT כגון 46 2.320 37.600 24.080 23 12 07:05:44 15:27:37 07:00-19:00 1
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי מישהו יכול להסביר לי מה זה Sendbox Component ומה זה privileged Component ? מה שאני מנסה בסופו של דבר להבין הוא את ההשלכות של אישור mixcode, הפקודה - deployment.security.mixcode=ENABLE לפי מה שקראתי, זה מאשר להריץ Sendbox Component ו privileged Component ביחד אבל לא הבנתי מה כל אחד מהם בנפרד אשמח לכל הסבר קצר או ארוך תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ערב טוב, קודם כל הקוד, מאוד פשוט: צד השרת: TcpListener listener = new TcpListener(IPAddress.Any, 7777); listener.Start(); TcpClient client = listener.AcceptTcpClient(); Console.WriteLine("Connected"); צד לקוח: TcpClient client = new TcpClient(); client.Connect("79.180.59.199", 7777); Console.WriteLine("connected to server"); הבעיה היא שאני מקבל את ההודעה Connected כלומר השרת מזהה, לפחות בהתחלה את הלקוח, אבל אני לא מקבל את ההודעה connected to server בצד של הלקוח. מה אני עושה לא נכון?
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד C מהספר "הנדסת תוכנה בשפת C" ויש כמה דברים שאינ לא מבין : 1) למה משתמשים ב ENUM . כתוב בספר ש"ההוראה ENUM משמשת להגדת משתנים היכולים לקבל ערכים מתוך תת תחום מסויים" מזה "תת תחום" ומתי משתמשים בזה? 2) למה משתמשים ב typedef ? 3) x=scanf("%d",&max); מה מקבל X ? את כמות המספרים שהקלדתי או רק 1/0 אם הקלט נכון או לא ?
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בניתי תוכנית שקולטת מספרים שלמים ובונה מהם קבוצה. הפונקציה get_set קולטת נתונים ואם הם לא נמצאים בקבוצה היא מכניסה אותם. הפונקציה print_set מדפיסה את האיברים. התוכנית עברה קומפילציה ורצה כמו שצריך, אבל כשאני בודק אותה בואלגרינד היא מראה שגיאה. אבל אני לא מצליח לראות מה לא בסדר. התוכנית /*this program gets a list of integers and create a set*/ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #define SET_SIZE 64 /*the set size*/ /*functions prototypes*/ void get_set(int *s, int *len); void print_set(int *s,int len); int check(int *s,int x, int len); /* data structure: dinamic array, the size of the set unknown. the…
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, בניתי תוכנית צייר כפרוייקט, כעת אני צריך לשמור לקובץ בינארי את כל הצורות שציירתי כדי שאוכל אחרי סגירה ופתחית התוכנית לפתוח את הקובץ למצב הקודם ולעבוד עליו. קראתי מסמר מאמרים וכשניסיתי ליישם קיבלתי שגיאה, יש לי בתוכנית ArrayList שמכיל את כל ה Shapes ואותו אני חושב שצריך לנסות לשמור, אם מישהו התעסק בסריאליזציה אשמח לקבל סיוע על גבי הפורום או דרך המסרים. תודה
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-


