עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. ערוך הודעה

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  2. Started by nat64x,

    בורינג אז הל . צייה ושממה כאן... איפה כולם? אני עוקב כבר יותר משבועים והנושאים זזים בתנועה זחלנית, אפשר כמעט לסגור את הנושא מרוב חוסר פעילות. הפורומים בחו"ל שוקקי חיים למה פה אבו כביר? any thoughts? זה אמור להיות נושא דינמי בועט ואנרגנטי. מי יודע מדוע ולמה...?

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by Eled,

    אמרו לי שאוכל לפתור את הבעיה אם אשתמש ב-NOTEPAD לאחר שמירת ה HTML אבל רציתי לדעת על פתרונות אחרים. יש לי אתר אינטרנט ואני לא מצליח לכתוב keywords בעברית ב HTML, כי כאשר מציגים את ה source של הדף העברית יוצאת בקודים כמו באותיות חיפוש במנועי חיפוש. איך ניתן לתקן את הבעיה? אני משתמש בעורך Nvu ל-HTML אגב. אגב, מעצבן שמבקשים ממני לקרוא את חוקי הפורום בכל פורום כאשר אין בקשות מיוחדות אלא רגילות. כדאי אולי לציין שאלו "בקשות רגילות". תודה,

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by marking,

    אם יש אפשר קצת מידע על השפה. תודה

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by AloN(-)KiLLeR,

    אני מחפש מדריכים\אתרים שיוכלו לעזור לי ללמוד רמה בסיסית של שפת תכנות C ואז אסמבל . יותר יעזור לי בעברית. תודה!

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. שלום אנשים, כחלק (פצפון) מפרוייקט שאני צריך לעשות כדי לסיים את התואר שלי, נדרשתי לתכנת או למצוא תוכנית מוכנה ב- C# שעושה Fourier Transform לקבצי WAV המנחה שלי אמר לי שיש לו תוכנה כזו, אבל הוא מעדיף שאני אשתמש בה רק אם אני לא מוצא (או יכול לתכנת) אחת אחרת אם מישהו במקרה יודע מאיפה אני יכול להשיג כזו תוכנה, אשמח אם תשתפו אותי אם לא, אשמח גם לאתרים שבהם משתפים קודי מקור. ניסיתי את Planet Source Code והחיפוש לא מצא כלום תודה ויום טוב

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by ftom2,

    הי, יש לי רעיון לסטראפ וחלק מזה דורש GUI שיאפשר למשתמש להכניס ולשלוף נתונים (דוחות) מ - Data Warehouse דרך ה -WEB. אני מתלבט בין Python ל -PHP. דיברתי עם כמה אנשים ונאמר לי ש - PHP נעלמת לאט לאט וש - Python הרבה יותר חזקה, רציתי לשמוע את דעתכם: 1. מהירות חשובה לי מאוד. 2. קלות כתיבה ותחזוק. 3. קלות התקנה באתרי לקוח. 4. אפשרות ריצה על פלטפורמות שונות (האם צריך קימפול מחדש?) אם אתם חושבים שאף אחת מהם לא מתאימה ויש שפה אחרת יותר טובה (Ruby on Rails?) אשמח לשמוע.

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by bdoron,

    הייתי רוצה לדעתי איך המנוע עצמו עובד, אני מתכנת asp.net ואני יודע להכין דף שמכניסים נתונים לתוכו ושולחים את זה למשל לאיזה מייל של החברה.. הדבר היחיד שאני לא יודע הוא איך אני שותל אותו שהוא יקפוץ באתרים אחרים הרי כל הקטע של דף נחיתה זה שאני נכנס לכל מיני אתרים והדף שלי קופץ בנוסף לדף שהגולש נכנס אליו.. אם זה אתר שלי אז מן הסתם אני עושה redirect והשם של הדף שאני רוצה להקפיץ במקביל.. אבל אם אני רוצה שהוא יקפוץ בכל מיני אתרים איך אני עושה את זה? אני נותן לאיזה חברה את הדף שעשיתי והם מפיצים אותו באתרים שרשומים אצלהם? אין לי שמץ של מושג איך זה עובד ועוד שאלה כמה כסף בדרך כלל אני אמור לקחת על דף נחיתה?

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  9. זה דחוף ואני חיייב את זה תוך חצי שעה... אני צריך תוכנית כזאת ב-javascript: קלוט מספר כלשהו ובדוק אם המספר שלילי וזוגי הדפס הודעה שלילי וזגי אם המספר חיובי ואי זוגי הדפס הודעה חיובי ואי זוגי.. מי שעונה תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  10. לא הייתי בטוח איפה לשים את זה... אני כותב תיקשורת בסגנון שרת ולקוח בשביל המשחק שלי בC++. אני משתמש בPOSIX SOCKETS גם בשביל ANDROID וגם בשביל IOS. בשרת אני עושה BIND לSOCKET ל0.0.0.0 והפורט ומחכה עד שיגיע הPACKET הראשון. בלקוח אני יוצר SOCKET וכל הזמן שולח PULSE. אחריי שהשרת מקבל את הPACKET הראשון אני קורא מזה את הכתובת לשליחה בחזרה ללקוח. הנקודה היא שלפעמים לוקח המון זמן לPACKET הראשון להגיע מהלקוח לשרת, אחריי שמגיע הPACKET הראשון יש קצב נורמלי של שליחת PACKET בשביל משחק. הבנתי שיש משהוא שנקרא ARP שממפה כתובות IP לכתובות MAC ב SUBNET. וזה יכול להיות מה שגורם לPACKET הראשון לקחת הרבה זמן להגיע. בכל מקרה, לא יודע אוליי זה בעיה בROUTER שלי. אם לא היה ברור, אני מנסה ליצור תיק…

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by yoniyh,

    שלום לכולם. אני מתעניין בקשר ללימודים של תכנות. חשוב לי לציין שאין לי רגע בנושא אבל זה מאוד מעניין ומדבר אליי. לאחר בדיקה של מכללות בנושא הבנתי שבמכללת סלע מקבלים הכי הרבה מהשאר מבחינת נושאי הלימוד. בדקתי לעומת מכללת תפניטק של הפתוחה. 1) האם מישהו יודע ושמע על הלימודים בסלע עד כמה הם נחשבים בחוץ. 2) האם אפשרי למצוא עבודה בתחום למרות שאין לך תואר במדעי המחשב. תודה

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by genia,

    אז ככה..יש לי המון קבצים בוורד שבפינה הימנית העליונה שלהם יש תמונה,אני מנסה לכתוב סקריפט VBA שיחליף את התמונה בתמונה אחרת באופן אוטומטי אבל בלי הצלחה גדולה מידי ניסתי את זה במספר קומבינציות אבל בלי הצלחה גם כן: Dim cc As ContentControl Set cc = ActiveDocument.ContentControls(1) If cc.Type = wdContentControlPicture Then If cc.Range.InlineShapes.Count > 0 Then cc.Range.InlineShapes(1).Delete End If ActiveDocument.InlineShapes.AddPicture _ FileName:="c:\logo.jpg", _ linktofile:=False, Range:=cc.Range End If יש הצעות? נ.ב. MS WORD 2007

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. תרגיל סדרה חשבונית. בתרגיל אני אמור לקלוט שלושה משתנים המייצגים את האיבר הראשון, ההפרש ומספר האיברים בסדרה. הגבלה: מספר האיברים חייב להיות בין 1-15 ובמידה והקלט לא מתאים יש למשתמש 5 נסיונות להכניס קלט מתאים עד שהתוכנית תסגר. הבעיה: כתבתי קוד. כשאני מריץ אותו (eclipse console) הכל עובד פרט למקרה בו הקלט של מספר האיברים הוא קטן מ1 (כשהוא גדול מ15 אין בעיה). התנצלות: לא הצלחתי להדביק את הקוד שמאלה בהודעה אז צירפתי הקוד בקובץ TXT. תודה

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by Sabina,

    שלום!! יש לי כמה שאלות שאני לא יכולה למצא תשובה עליהן: ??? האם מישהו יודע איך כותבים תוכנה ב-C שתאבחן את סוג המעבד של המחשב? איך לכתוב תוכנה ב-C שתתן את המידע על הזיכרון במחשב? המידע הדרוש על הזיכרון הוא: *Total convenional memory *available conventional memory *Total extended memory *availble extended memory *driver version-XMS מצפה לתשובה בקוצר רוח!! תודה שראש סבינה.

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. אני מחפש דרך לכתוב קטע קוד בתוכנית (Matlab או C++ ) שירוץ על הרכטיס מסך. מדובר סימולציה שאמורהלהציג תהליך מסויים ב- 60 ערוצים ( על המסך מוצגים 60 חלונות קטנים - ראו תמונה מצורפת), עבור כל ערוץ קיים וקטור (מערך) בגודל 5000 כאשר אני מציג 100 ערכים בכל פעם וכך רץ על כל הוקטור. (כל וקטור הוא מערך בגודל 5000 שכולל מספרים ממשיים רנדומאליים). התהליך כרגע עובד אבל לאט מאוד - 577 שניות, אני מעוניין לייעל את העבודה להרבה פחות, וחשבתי על האפשרות להעביר את העבודה לכרטיס מסך. אם למישהו יש רעיון יצירתי אחר אנא שיעדכן. [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by sblueeye,

    האם יש דרך לשלוח SMS לפאלפונים בארץ דרך תוכנה הכתובה ב-VC++ (באמצעות MFC)? האם יש רכיב COM כזה מוכן? האם ניתן לתקשר עם האתר של Cellcom לדוגמא ע"מ לשלוח SMS? תודה מראש, רוני.

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by IlanF,

    אני מנסה לקרוא ערך מהרג'יסטרי, הערך קיים, אבל משום מה המתודה RegistryKey.getValue מחזירה לי null RegistryKey oemInfo = Registry.LocalMachine; oemInfo = oemInfo.OpenSubKey(@"SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion"); //check if oemInformation key exists if (oemInfo.OpenSubKey("OEMInformation") != null) { try { oemInfo = oemInfo.OpenSubKey("OEMInformation"); Console.WriteLine(oemInfo.GetValue("Manufacturer").ToString()); } catch {} } עד כמה שידוע לי הקוד נכון, רץ כמו שצריך וכו'.. כמובן שמתקבלת שגיאה ש oemInfo.GetValue("Manufacturer") הוא null, אבל אם אני עושה oemInfo.GetVal…

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. עריכה: לא משנה. הצלחתי לפתור את הבעיה. אפשר למחוק.

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. שלום ! כיום אני משתמש ברשת אחסון BlueHost אני משלם כ 89$ לשנה הכולל UNLIMTED דומיינים +דאבדומיינם+מייליים+תעבורה רשת ועוד... ממשק ניהול CPANEL עם התקנות של WORDPRESS, PRESTASHOP,MAGENTO ועוד רבים אחרים. אחד מהחסרונות של השרת הזה הוא זמן תגובה/טעינה איטי (של האתר) לגולשים שבאים מהארץ. (וגם אין סיומת של CO.IL) ועוד... לכן רציתי לשאול מה חברת השרתים שמומלצת בארץ שלנו או בעולם כך שזמן טעינת הדף יהיה מהיר (במיוחד ללקוחות מהארץ) ? אשמח לשמעו כמה אפשרויות והמלצות.. בתודה, תומר.

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by tommy_g,

    שלום חברים. אני נדרש לתכנת ממשק למשתמש (GUI) כחלק מפרוייקט שאני חבר בו. הממשק יכיל לא יותר מ-5 מסכים שונים, בכל אחד מהם מס' כפתורים, המנווטים בין המסכים - לא משהו מסובך מדי. אני מתלבט באיזו שפה לתכנת אותו,עם איזו שפה יהיה לי הכי קל? העידפות היא ל-JAVA מכיוון שהממשק ישתמש בקוד מוכן של JAVA כדי לעשות חישובים "מאחורי הקלעים". מה אתם אומרים? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by AcidBurn10,

    שלום חברים , יש לי שאלה בנוגע לבסיסי נתונים ... באיזה מסדי נתונים משתמשים אתרים כדוגמת פייסבוק ? אתרים עם כמות באמת גדולה של משתמשים? או אפילו אתר הזה? מה נחשב להכי יציב? ועל איזה מערכת הפעלה? Oracle? MySQL? SQL? אני פשוט חושב על תחום התעניינות חדש - בסיסי נתונים תודה!

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by Zadu,

    שלום, יש לי שרת ויש לנו Account manager שרשום בPHP, עכשיו כל יום כמעט פורצים לנו דרכו לSQL והם יכולים: לשנות סיסמאות, למחוק databases וכו'. שינינו את ההגדרות של SQL Server 2005 שלא יהיה אפשרי remote וחסמנו את פורט 1433 והם עדיין יכולים לפרוץ. השאלה איך לעשות את הPHP Code של הAccount manager בטוח ? שמעתי שיש משהו שנקרא : mysql escape string אבל לא יודע איך לרשום את זה והאם להוסיף את זה רק לindex.php או לכל הקבצים שנכתבו בPHP. תודה רבה, אבי

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. אז ככה, מסיבה מסוימת אני צריך לנסות לעשות משהו בC# ואני לא כל כך יודע איך להתחיל. יש לי תוכנה שנעשתה באמצעות windowsforms ויש לה 2 כפתורים ו listbox. ברגע שאני בוחר אפשרות מה listbox ולוחץ על אחד הכפתורים אני מקבל פלט כלשהו(זה דינאמי) לתוך textbox כזה.. עכשיו אני רוצה "לשלוט" בתוכנה הזאת ממחשב אחר באותה הרשת. כלומר, אם המחשב הראשון שעליו קיימת התוכנה הוא X והשני הוא Y, שתהיה לי את האפשרות ללחוץ על כפתור לדוגמא באפליקציה במחשב Y, ולחיצה עליו תגרום ללחיצה מרחוק על כפתור באפליקציה של מחשב X. לאחר מכן התוצאות יכתבו לתוך קובץ לוג מסוים במחשב X שאותו אני אציג כפלט במחשב Y. הידע שלי ב C# יחסית בסיסי ולא יצא לי להתעסק עם סוקטים וכאלה, אבל בכל זאת אני רוצה לנסות. אני לא מצפה לקטע …

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by mabool,

    אוקי שלום, אני חדש אבל בכל זאת אשמח עם תעזרו לי. בת דודה שלי עושה עבודה במסגרת התואר שלה, והיא צריכה תוכנית פשוטה. התוכנית תקלוט לחיצות של משתמש מהמקלדת (מספיק כמה כפתורים אם זה בעייתי). ותפלוט בצורת טקסט (קובץ נפרד או כל דרך תצוגה אחרת שאפשר להעתיק ממנה) את הזמנים של הלחיצות או את הפרש הזמנים בין לחיצה ללחיצה (עדיף הראשון אם זה לא בעייתי). הדיוק חשוב שיהיה יותר משניות (מאיות או מה שאפשר). אין צורך בכל מיני תחכומים וכד'. עכשיו, הידע שלי בשפות תיכנות ממש חלש, לצערי ואין לי את הזמן הדרוש ללמוד את הנושא. חבר שלי כתב לי תוכנית אחת בC++ אשר פולטת קובץ טקסט עם הזמנים. איך אין הוא יודע איך לדייק יותר משניות (הוא קורא את השעון של הוינדוס). אז אם מישהו יכול לכוון אשמח, אם יש…

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. יש לי שאלה כשאת לשיוערי הבית - "כתוב תוכנית שמכפילה את ערכו של אוגר CL פי 5." עכשיו אני יודע איך לכפול במספרים זוגיים אבל לא במספרים אי זוגיים. חשבתי אולי על לכפול בעשר ועאז לחלק ב-2 אבל אני לא יודע איך ואם זה נכון. אפשר להשתמש בפקודות MOV,ADD,SUB תודה!

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים