עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. חברים, האם יש פונקציה ב++C שמקבלת מחרוזת ומפרקת אותה למילים לפי סימן כלשהו? יש לי קלט שאני אמור לקבל מהצורה הבאה: <Type> <name> <num> ... וכך הלאה. כל מילה מופרדת ע"י רווח ו < >. כל מילה מחזיקה מידע שאני צריך לדעת בשביל לאתחל את האובייקטים שלי - פולימורפיזם. לכן, קודם אני צריך לפרק את המחרוזת ולדעת את כל האינפורמציה ורק אח"כ ליצור דינאמית את האובייקט ולשלוח את כל המידע לCTOR. השאלה שלי איך אני יכול לעשות את זה? האם יש פונקציה ב++C שנגיד מחזירה מטריצה שכל שורה בה היא מילה אחרת למשל? או כל סוג של פעולה אחרת?

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by booraz2012,

    יש לי שאלה בסיבוכות והיית רוצה לדעת אם פתרתי אותה נכון נתונה השיטה הבאה: public static boolean what (int [] a, int [] b) { if (a.length != b.length) return false; for (int i= 0; i<a.length; i++) for (int j=0; j<b.length; j++) if (b[j] < a[i]) return false; return true; } א' בהנחה שהמערכים מלאים במספרים שלמים מה מבצעת השיטה ב מה סיבוכית זמן הריצה ומהי סיבוכיות המקום של השיטה, הסבירו ג' כיתבו את השיטה מחדש שתבצע את מה שביצעה ב-א' בסיבוכות זמן ריצה קטנה יתר התשובות שלי: א' השיטה מחפשת האם ישנו מספר במערך b שהוא קטן יותר ממספר במערך a ב' סיבוכיות של n בריבוע כיוון שעל כל איבר במערך a אנחנו עוברים של כל מערך b - הם זוהי סיבוכית הזמן, המקום או שניהם יחד ? ג' אני הי…

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. ערב טוב. אני כותב מחשבון (ב GTK+). אני רוצה לדעת איך באפשרותי לפעול עם מספרים גבוהים ומדוייקים, מספרים שלא נכנסים גם במשתנה long double . למשל, מספר עם שלוש-מאות ספרות לפני הנקודה ושלוש-מאות נוספים אחרי הנקודה. איך אני יכול ליצור מספר כזה, להפעיל עליו חישובים, והעיקר - להפוך אותו למחרוזת (כדי לצייר אותו על המסך). כמובן בעזרת אסמבלי... אשמח מאוד לעזרה בנושא. הערה: במחשבון עצמו יהיה גלילה למספרים, לכן אין לי מגבלה באורך המספר... תודה רבה על כל עזרה ושבוע טוב, יוסף אור

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. חסר לי כנראה ה-GCC COMPILER ל- ECLIPSE שרץ לי תחת WIN XP. איך הגעתי למסקנה ? כאשר אני כותב תוכנית ושם נניח אפילו את ה- include-ים בהתחלה, אני מקבל error כי הם לא מוכלים בפרוייקט. פעם שעברה שהיתה לי הבעיה הזו אני הוספתי את ה-GCC רק שאני לא זוכר איך ואולי בכלל יש דרך אחרת לעשות זאת... אשמח לעזרה.. תודה !!

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by itai2k,

    שלום לכולם, אני אמור לבנות תוכנית אינטראקטיבית למשתמש. הוא אמור רשום read_set A,45,23,7,6 וכדומה.... ואני אמור להכניס את המספרים לתוך מערך ע"י ייצוג של ביטים כלומר... (המשתמש יכול להכניס רק את המספרים 0-127) כלומר לעשות מערך של char בגודל 16 (0-15) ואם הוא מזין את המספר 12 לדוגמא אז אני אמור ללכת לתא 12 (שמיקום שלו הוא 2 במערך) והלדליק את הביט.... אני יודע את כל הפקודות של הביטים: >> << | וכל אלה... אני פשוט לא מבין איך הפקודות עובודת... אם מישהו יכול לתת לי דוגמא איך עובדים עם זה אני יצליח להבין ולעשות את העבודה! כל טיפ או עזרה עיזור מלא! תודה לכולם

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by gale,

    שלום לכולם, נניח ואני בעל חנות ואני רוצה לייצג את הדברים הבאים: מוצרים, מכירות ולקוחות. עכשיו ברור לי שכל אחד מהם יהיה מחלקה בפני עצמה. מידע שאני צריך לדוג': כל לקוח-איזה מוצרים הוא קנה, מכירות-כמה נמכרו מכל מוצר סה"כ וכו'. מה יהיה היחס בין המחלקות? איך נכון לממש את זה? תודה..

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  7. שלום רב אני מנסה להריץ קובץ java שכתבתי, כאשר בתוכנת eclipse הוא רץ מצויין כאשר הוספתי את ספריה .jar שאני צריך. לעומת זאת כאשר אני מריץ ע"י פקודת: java hello.java אזי אני מקבל את ההערה: Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Something/java אולי מישהו יודע כיצד ניתן לפתור זאת? בסך הכל אני מנסה ליצור קובץ הרצה של תוכנת ה-java שלי , כאשר אני רוצה להריץ אותה מחוץ ל-eclipse. ומכיוון שבתוכנה יש אפשרות לקלט מקובץ חיצוני אזי יש לי בעיה של אבטחה בתוכנה, ולכן אני מנסה להריץ להפוך אותה לקובץ EXE. תודה.

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by Lethal_Acid,

    שלום רב, אני כותב משחק בC שמבוסס על לוח משחק ריבועי-דמקה. הייתי רוצה לכתוב את קוד המשחק עצמו בעזרת מטריצת כיוונים. אני מחפש חומר והסברים על מטריצת כיוונים. אשמח לכמה קישורים אם מישהו מכיר. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. אחרי שעות של חשיבה, אשמח לקבל הסבר איך פותרים את 17-18 (גם רעיונית יספיק לי) תודה רבה לעוזרים!! http://www.cs.bgu.ac.il/~shimony/arch2009/Midterm2Examples.pdf

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  10. Started by greenlad,

    אני ממש אשמח אם תוכלו לעזור לי... לאחרונה קניתי שרת פרטי והתקנתי עליו linux debian 6.0 עכשיו הספק של השרת אמרו לי שאנמי אצטרך להתקין plesk (כמו Cpanel) בצורה ידנית דרך תוכנה בשם putty. אין לי מושג איך לעשות את זה מכיוון שאני בעיקר Web Designer הם נתנו לי מדריך להתקנת פלסק:http://kb.parallels.com/en/3489 השאלה שלי היא : 1. מה הסקריפטינג שאני אצטרך לשים בתוכנה עצמה (אחרי שנכנסתי עם שם משתמש וכו') כדי להתקין plesk? תודה רבה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. למדתי אסמבלי וC ו-VHDL ואפשר להגיד שאני יודע אותם דיי טוב. אני רוצה להתקדם עכשיו אבל אני לא יודע מה כדאי לי לבחור?

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. שלום לכולם , אני מנסה לתכנן מסד נתונים ב MSAcess כאשר לאחר הסיום אני אגש אליו מ C בעזרת SQL. אך הבעייה שלי היא בשלב התכנון , יש לי כמה עשרות מוצרים שאני אמור לבדוק ולייצר עבור כל אחד מהם דו"ח כאשר הדוח יהיה בן 50 שורות לערך.... הומצרים יבדקו על בסיס חצי שנתי , ההתלבטות היא איך לממש ? האם לעשות טבלה גדולה למוצרים וטבלה חדשה עבור כל בדיקה ? דבר שיצור לי בעוד כמה שנים כמה מאות של טבלאות ? או שיש איזה רעיון אחר ? האם בכלל כמה מאות טבלאות יעבדו בצורה טובה או שזה יהיה איטי ? תודה...

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. שלום לכולם, קיבלתי הצעת מחיר עבור אחסנה שנתית לאתר בנפח של 500MB, העלות היא - 1,190 ש"ח הייתי שמח לקבל חוות דעת בנוגע להצעה (מצ"ב..) אם למישהו יש הצעה אחרת/נוספת/משופרת להציע לי, אני אשמח לקבל אותה.. תודה רבה מראש, נאור. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by RonCohen,

    אני יודע C טוב ואני רוצה עכשיו ללמוד איך לנתח תמונה ליצור השוואה בין תמונה שבתוך מאגר מידע לתמונה שמגיע ישר ממצלמה ואין לי מושג איך אני מתעסק עם תמונות בשפת C אפשר מדריך איך אני עושה את זה.

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by Chlomi Zaguri,

    1) מה התוכנית הזאת עושה 2)מה הפלט שלה. אם אפשר הסבר מפורט זה יעזור מאוד אני קצת חלש בפויטרים תודה מראש לתותחים/יות שיעזרו

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. תקשיבו יש לי WIN 7 32BIT פרוץ! עכשיו הרבה זמן לא עדכנתי עדכונים ולא נגעתי בקראק שלי רימוב וואט... עכשיו אני יודע שתמיד צריך לעשות רימוב וואט נכון??? אז למה אצלי זה ככה ולא על הרימוב וואט?????חבר שלי יש אצלו ואצלו זה לחוץ!!! ללחוץ על זה??ואני לאא יודע מה קרה כי במאפייני מערכת מראה שיש לי מקורי =/ ללחוץ על זה או לא??? מה לעשות פה? הוא אומר שזה בסדר??? ^^^ לעזוב את זה ככה.?

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  17. Started by Aviv C,

    קיבלתי תרגיל של אופטימיזציות שכולל שימוש שהם עושים ב- OpenGL. אני משתמש ב- Microsoft Visual C++ על Windows 7 Home Premium 64 bit. אני רוצה להוסיף לפרוייקט שלי ב- Visual C++ איזושהי תיקייה שנמצאים בה כל מיני קבצי h, lib, dll שקשורים ל- OpenGL. אני מתכוון שמה שאני רוצה לעשות זה שזה יכיר את זה בזמן הקומפילציה והלינקינג ולא יזרוק לי כל מיני שגיאות. לצערי, כל מה שהמתרגלת שלנו אמרה לנו לעשות הוא: איך אני עושה את זה נכון וכך שיעבוד? ד"א אני מעדיף לא להעביר את קבצי ה- dll ל- system32 אז אני אשמח לפיתרון שמשאיר את התיקייה עם הקבצים במקומם ופשוט מכיר אותם איכשהו.

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  18. אז הפעם התרגיל הוא ביצוע של merge sort בעזרת רקורסיות בלבד, אסור שום לולאות. כתבתי את הפונקציות הבאות: לצערי, זה לא עובד. סך הכל זה רושם לי press any key to continue במקום להמשיך בתוכנה. הפונקציה הראשונה מקבל מערך מקור, מערך אליו לשמור את התוצאה, תחילה המערך, וגודלו. אשמח לעזרה בלמצוא את הטעות. אני גם לא אתנגד לאיזה פיתרון אחר (אם אפשר בקוד C, כי את התאוריה של איך לעשות אני יודע מצוין, אבל מסיב כלשהי כבר גרסא רביעית שלא עובדת כמו שצריך). תודה, Anatoli.

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by ftom2,

    הי, אני צריך לכתוב JOB שרץ כל 1-2דקות ומביא מידע מכמה DB ומכניס אותו ל MYSQL. חשוב לי שיהיה מהיר. השאלה היא האם יהיה הבדל משמעותי אם אכתוב את זה ב - PHP (שולט טוב) או ב - C או C++ (לא מכיר בכלל)? ברור לי ש- C,C++ הרבה יותר מהיר, אבל השאלה היא אם ה - DB לא מהווה פה צוואר בקבוק כך שאני מאבד את יתרון המהירות? אם מישהו מכיר BENCHMARKS שנעשו בנושא, אשמח לקבל הפניה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by iakovl,

    הנה הסיפור (אח"כ הבעיה) - הסמיילים בפורום לא עונים על כל הצרכים שלי, מה לעשות. ביקשתי שיעשו ריענון (עשו אבל מה שהצעתי לא הוסיפו) אז פניתי לצד האפל של הקוד ( ) הביאו לי משהו נחמד (שגם עובד) סקריפט נחמד ; var v = ta.value, ss = ta.selectionStart, se = ta.selectionEnd; ta.value = v.substr(0, ss) + textToAdd + v.slice(se); var newIP = ss + textToAdd.length; ta.selectionStart = newIP; ta.selectionEnd = newIP; })();] javascript:(function() { var textToAdd = "ששש"; var ta = document.getElementsByTagName(%22textarea%22)[0]; var v = ta.value, ss = ta.selectionStart, se = ta.selectionEnd; ta.value = v.substr(0, ss) + textToAdd + v.slice(se); var newIP = ss + textToAdd.length; …

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. שלום לכולם החלטתי להתנסות בכתיבת קוד עבור מאקרו לאקסל אני מקבל ERROR 1004 Application defined or object defined error באקסל הוא פותח לי חלון שגיאה עם המספר 400 הרי הקוד : Sub Compare_lotto_numbers() Dim i1, i2, i3, i4 As Integer Dim IND, IND3, IND4, IND5, IND6, RF As Integer Dim IntRowCount As Integer Dim Temp(6) As Integer IntRowCount = Range("A2").CurrentRegion.Rows.Count - 1 For i1 = 1 To IntRowCount i3 = 1 For i3 = 1 To IntRowCount If ActiveCell.Offset(0, -11).Value < i3 Then RF = ActiveCell.Offset(0, -11).Value - i3 Else RF = i3 - ActiveCell.Offset(0, -11).Value End If i4 = 1 For i4 = 1 To…

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. היי, אני אמור לקחת 2 מערכים עם גודל 20 כל האיברים הם בין 0-10 אני אמור למצוא את רצף הערכים הזהה המקסימלי הקיים בשניהם... (הערכים למערך נכנסים רנדומלית.. עם RND ) אני מנסה לעשות את התרגיל הזה כבר כמה זמן והוא פשוט מציק לי...לא עולה לי הדרך.. תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by i1991,

    ואיך לאתחל מערך בגדול n בסיבוכיות שלא תעלה על שורש n?

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by SubX,

    אני אמור לבנות לפרוייקט גמר אתר , אני בחרתי באתר שיתבסס על וידאו צ'אט. אני צריך עזרים איך להתחיל ולסיים - יש מצב? תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by borg,

    קיימת רשימה מקושרת חד-צדדית: A -> B -> C -> D -> E -> F מוחקים את איבר C. איך אפשר לתקן את הרשימה, כך ש-B יצביע על D?

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים