תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום. למדתי כבר שפת C (מספר) ועכשיו התחלתי ללמוד C++ אבל אני מעדיף גם את זה ללמוד מספר. מישהו יכול להמליץ על ספר טוב לכאלה שכבר למדו את C? תודה.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
על ידי שימוש ב- rand()
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין למצוא שרת לאחסון אתר שכולל רק צד לקוח. הנפח הכולל של האתר יהיה 5-8mb. הדבר הכי חשוב זה שלא יהיו פרסומות משום צורה. קראתי את הדיון על איחסון אתרים אבל שם מתמקדים בשאלה של איזה אפשרויות צד שרת קיימות שם. חשבתי בהתחלה להשתמש ב google sites אבל אז ראיתי את כל ההגבלות שם (אי אפשר קבצי css או js חיצוניים) יש למישהו המלצה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום! יש לי השנה בגרות פרוייקט בJAVA וחשבתי לבנות תוכנה כמו TEAMSPEAK שמובססת VOIP אבל אני לא כל כך יודע מאיפה להתחיל ואיך לשלב VOIP בתוך JAVA מישהו יכול בבקשה לעזור/לכוון אותי איך להתחיל ולהשתמש בVOIP תודה לעוזרים הבנתי שאני צריך להשתמש במקודד VOIP.... מישהו מכיר אחד כזה שעובד עם JAVA??
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום וברכה! אני מתלבט בין לימודי תואר ראשון במדעי המחשב באחת האוניברסיטאות לבין לימודי סייבר, כאשר תחום בסייבר קצת יותר מושך את ליבי. אמנם בכמה מהאוניברסיטאות ניתן לבחור כקורסי בחירה קורסים העוסקים בסייבר אבל להבנתי הקורסים האלו מועטים ודיי בסיסיים. שאלתי היא היכן ניתן ללמוד לעומק כמקצוע של ממש סייבר? האם יש המלצות על מקומות שכדאי או לא כדאי ללמוד בהם. והאם לימודי תואר ראשון במדעי המחשב יפתחו לי בעתיד גם אפשרות לעסוק בסייבר? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום חברים! רציתי לדעת כיצד הופכים תמונות לבינאריות כדי להשתמש בהם ב-C. המורה שלנו שהוא המנחה פרויקט אמר לנו לשלוח לו אותם ושהוא יבצע את ההמרה, אבל מכיוון שיש לי לא מעט תמונות ואני לא רוצה לחכות שהוא יעשה את זה כל פעם שאני רוצה להשתמש בתמונה, רציתי לקבל ממכם הסבר. *באיזה פורמט צריכות להיות התמונות להמרה? (BMP?) *איזה תוכנה מבצעת זאת? *אחרי ההמרה, כיצד אני משתמש בתמונה ב-C? תודה מראש!
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
נכנסתי היום לאתר וגיליתי קישור לא מזוהה לאתר אחר שאני לא הוספתי. זה האתר: http://gali-nir.com/ הקישור נמצא למטה בפינה השמאלית בעמוד הראשי. איך ניתן להסיר אותו? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מעוניין ליצור קובץ batch שירוץ לי ב-telnet ושם יבחר לי בין תפריטים ויימלא לי שדות שאני צריך למלא. הסיבה שאני שואל זאת היא מפני שאני צריך להיכנס כל כמה שעות לטלנט ולהקיש שם משתמש וסיסמא ולבחור אופצייה מסויימת מתפריט והשאלה אם אפשר לעשות איזה קובץ שיעשה לי את זה אוטומטית?
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי תרגיל שבו יש לי כל מיני צורות שמורכבות מכמה פרמטים כמו נק' (X ו-Y) רדיוס למשל ו-ID לכל צורה אני אמור לכתוב קלאס שמחזיק את כל הצורות ב-SortedList. בשביל זה קודם כל יש לי את מתודת ה-ADD שהיא מוסיפה צורה ל-SortedList. קודם כל ב-MAIN אני יוצר צורות כמובן. עכשיו יש לי את הקלאס שאמור להחזיק את הצורות ב-SortedList public class Can { SortedList mSortedList; public Can(SortedList shortedList) { this.mSortedList = shortedList; } public void Add(Shape shape) { string[] split = shape.ToString().Split(new char[] { ' ' }); string shapeID = split[2]; this.mSortedList.Add(shape.id, shape); } } ב-MAIN אני רושם (אחרי שי…
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי חברים , בניתי אתר בphp ... כאשר אני משתמש בטופס ב post אני מקבל את הערכים בשורת url ככה - וכאשר אני משתמש בget אני מקבל את הערכים בשורת url ככה - האם ניתן לקבל את הערכים כמו בpost ורק שיהיה לי id לדף ? או איך אני משאיר את הדף חי לאחר שליחת הטופס ? אני רוצה לבנות הרבה דפים על אותו טופס , תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני צריך לכתוב פונקציה רקורסיבית שמקבלת ניקוד של שני שחקנים, והפונקציה תדפיס את כל האפשרויות כדי להגיע לתוצאה בין שני השחקנים כך ש בכל מהלך השחקן מקבל או נקודה אחת או שתי נקודות, עוד הסבר ל"משחק": במשחק כדורגל שכונתי בשם "סטנגה" כאשר מבקיעים גול מקבלים נקודה אחת, וכאשר פוגעים בקורה מקבלים שתי נקודות. עליכם לכתוב תכנית רקורסיבית כאשר בהינתן תוצאת המשחק יוצגו כל מהלכי ההבקעה של המשחק האפשריים. *אסור להשתמש בלולאות.
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן אני בעיצומו של הפרוייקט שאני עושה ב10 יח', (כווץ קבצים) ודי קרוב לסיים אותו. בא לי לעשות משהו אחר, אולי במקביל, אולי אחרי, אבל אין לי רעיון.. אני אשמח לכל הצעה, בכל נושא, הכל יתקבל בברכה. אני כרגע מתכנת בג'אוה, ולא מתחשק לי ללמוד שפה נוספת, אם זה משנה. תודה.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הצבתי את המחרוזת "Hello world" במערך באופן הבא: char *myArray[20] = {"Hello world"}; ברצוני לבדוק את תוכן המערך כך: if (*myArray == "Hello world") cout << "Hello world"; else cout << "Good bye world"; אני מקבל "Good bye world" כלומר, אף על פי שהצבתי "Hello world" ה if מוצא שזו איננה המחרוזת המוצבת במערך? הטעות לדעתי נובעת מ if לא נכון. מישהו יכול להראות לי איך כותבים נכון את הif כך שאקבל "Hello world" ולא "Good bye workd" ?+
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי קטע קוד שמשתמש בסיפרייה OpenCV, אבל אני מקבל המון טעויות על כך שחסרים לי קיבצי הh או cpp אפילו כאשר אני מפנה את הקישור, למיקום במדויק, אשמח אם משהו יכול לתת לי פוש ראשוני לאיך אני מתחיל שימוש בסיפריה אני רוצה ללמוד אותה. בגדול אפילו אשמח לקבל הסבר איך אני מפעיל את המצלמה במחשב (הנייד) קטע קוד ומה אני מוסיף איפה. תודה מראש משה נ.ב. את הקוד עליו אני מדבר הורדתי מ: http://www.lirtex.com/he/ וגם את הסיפרייה opencv2.2 הורדתי והתקנתי
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, מספר שאלות.. 1. מהו buffer? (לפי מה שהבנתי עד עכשיו, באפר הוא מחיצה כלשהי בזיכרון שיכולה להיות בכל גודל ולהכיל כל סוג ערך). 2. מישהו יכול להסביר לי את ההגדרה הבאה: void* buffer איך משתנה יכול להיות void ומה זה אומר? האם במשתנה מסוג כזה אני יכול לשים כל ערך (מחרוזת, מספר וכו'..)? האם buffer חייב להיות מסוג void*? תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
איך אני משנה את צבע הטקסט והרקע בחלון הדוס של הקימפול בשפת C ? ויש תפקודה getchar(); אבל לא ניתן להזין בה ערכים (לקבוע איזה תו לקלוט) אז רציתי לשאול מה הפקודה (אם יש בכלל) שבודקת איזה תו נכלל נגיד משהו כזה ... הפקודה רק לשם דוגמא if(presschar("esc")) { } מקווה שזה מובן ... אשמח לעזרה
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז ככה רציתי לברר איך אני יכול לבדוק אם מיספר מסויים כדוגמת 8 נמצא במשתנה x שמכיל לדוגמא את המספר 97854
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, ברצוני לעשות בגרות במדעי המחשב אך יש לי בעיה אני לומד בפרויקט הילה (למקרה שמישהו פה לא מכיר זה פרויקט לתלמידים שנשרו ממסגרות חינוך או כמו במקרה שלי עזבו בסיבות כאלא או אחרות) פרויקט הילה (לפחות בהרצליה) לא מספק מורה במקצוע מדעי המחשב כי אין ביקוש לנושא הזה (כמו שאמרתי קודם זה לתלמידים שנשרו ממסגרות חינוך מה שאומר שהם לא ממש משקיעים להבדיל ממני שעזבתי מבחירה) אבל כן מגיש מה שאומר שאני צריך ללמוד לבד או בבצפר פרטי כלשהו ולצערי לא מצאתי שום בצפר פרטי שמלמד את המקצוע הזה מצאתי באינטרנט שתי תדרוכים לקראת הבגרות http://www.csit.org.il/TSTBAG/2011/Tad899205.pdf http://www.csit.org.il/TSTBAG/2011/Tad899205Objects.pdfכמו כן מצאתי גם מבחן לדוגמא משנה שעברהhttp://www.csit.…
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
S=0; for(i=1;i<=n;i++) for(j=1;j<=n;j++) for(k=1;k<=j;k++) S++; 1. O(n^3) 2. O(n^2) 3. O(n^2 * logn) 4. O(n) S משפט פשוט קבוע. תשובה 1 נכון?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מוכר באי ביי ואני רוצה לשים מערכת ליצירת רשימת מיילים , מבוססת HTML , זאת אומרת מישהו נכנס לדף מסוים , מכניס את המייל שלו בתיבת טקסט , אופציה גם לאשר את המייל עם איזה צ'ק בוקס אחד ואז לוחץ על כפתור submit שירשום את המייל שלו בצורה כלשהי... אין לי SERVER אז אני מניח שזה לא יכול להיות ב DB כלשהו על הרשת , אז אולי ניתן לעשות שהמייל שלו ישלח אליי בצורה של מייל או משהו כזה? הרעיון היחיד שכרגע חשבתי עליו (שהוא רעיון מאד מכוער) זה ליצור לינק של mailto ובכותרת למשל יהיה רשום subscribe ואז הבן אדם ישלח לי מייל ואני אצור אצלי RULE של מיילים עם הכותרת הזאת שיכנסו לאיזושהי ספרייה ואני בצורה ידנית אעדכן את הרשימת תפוצה בכל פעם... יש למישהו קוד מוכן שיעשה לי את החיים…
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הכול בסדר שאני מקצה זיכרון אבל שאני מנסה לשחרר אותו זה עושה לי בעיות עשיתי את זה בתוך מחלקה בבונה של המחלקה עשיתי str = new char[20]; ובהורס delete str; מה הבעיה? זה כתב לי
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
למה הפלט הוא 255? unsignchar c = -1; printf("%d,", c++);
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
בניתי את הפונק', ה- main נראה לי סבבה, אבל הוא נותן פלט רק על מצב של לא פולינדרום, אם פולינדרום, הוא לא נותן פלט או מסיים תוכנית. #include <stdio.h> #include <string.h> int palindrome (char s[]); int main (void){ char word[] ="affa"; if ( (palindrome (word) ) == 1 ) { printf("Is Palindrome !"); } else { printf("Not a Palindrome !"); } return 0; } int palindrome (char s[]){ int i,l; l=strlen(s); for (i=0 ; (i=l/2) ; i++) { if ((s[i])!=(s[l-i-1])) return 0; } return 1; } תודה !! ;D
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
איך אפשר לגרום להשלמה אוטומטית (בצורת תיבה שתפתח ותראה תוצאות קשורות) בפקד זה? מדובר בcombo המקושר לטבלת ערים. נניח ואני כותב את האות B,אני רוצה שתפתח תיבה ויהיו בה את כל הערים שמתחילות באות B. נניח ואכתוב אות נוספת למשל e,ארצה שבתיבה יהיו כל הערים המתחילות בBe. ואז אוכל לבחור את העיר המתאימה מתוך הרשימה הקיימת או לחלופין להכניס אחת חדשה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב אז ככה. כבר נסתיי לבקש כן עזרה איך ליצור דף צור קשר באתר אינטרנט. רציתי לשאול אם משהו יודע איפה אני יכול לקרוא מדריך ליציירת דף צור קשר? בתודה נורית.
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-


