תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שאלה ממש קלה בתחילת הדרך של לימודי תיכנות באוניברסיטה, ממש מבוא להכל אבל משום מה אין לי מושג איך לכתוב את הקוד לשאלה הזו: נתון המשתנה num ובו מספר שלם. כתוב הוראות המדפיסות את ריבוע המספר והשורש הריבועי שלו.. אז אני לא מבין אם לעשות sqrt או pow או שניהם ביחד ואיך תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
יש לי רשימה מקושרת גנרית ואני רוצה לעשות מערך של פויינטרים מסוג T בגודל size ולאתחל כל פויינטר שיצביע ל linkedList מסוג Key איך כותבים את זה? #define BUCKETHASHTABLE_H_ #include "LinkedList.h" template <class Key, class T> class BucketHashTable{ public: typedef Key key_type; typedef T mapped_type; BucketHashTable(int size){ //here i want to do the allocation } תודה
-
- 6 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אהלן, התחלתי להתעסק טיפה עם JAVA ונתקעתי בבעיה מצחיקה. לפי גוגל, יש איזה 5 דרכים בערך לשלוט על מספר הספרות אחרי הנקודה (קרי: לעצב את הפלט) מנסיונכם, מה השיטה הכי קלה ונוחה? אני רוצה לעצב את הפלט של מספר משתנים, ולהציג בכל אחד אורך שונה. תודה
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום! הבעיה שלי היא ב- apdiv7 ה-div שמצד ימין לא ממלא לי את כול הרקע יש חלק דק בצד ימין שנשאר בלי רקע (ראה תמונה) http://www.upf.co.il/file/421460802.html אם אני מוסיפה 2px אז הוא מוריד אותו למטה(ראה תמונה) http://www.upf.co.il/file/117579264.html אני רוצה שהעמוד יראה טוב גם בתוכנה dreamweaver וגם בדפדפנים מה לעשות? שולחת גם את קובץ הקוד http://jsfiddle.net/6VwNU/ תודה גליה
-
- 10 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני נתקל כבר זמן מה בבעיה שאני לא מצליח לפתור והיא קבלת נתוני טופס יצירת קשר למייל שלי בג'יבריש במקום בעברית אני אשמח לקבל עזרה בפתרון הבעיה עמוד הטופס: http://www.anv-laser.com/contactus.html קובץ PHP מצורף כקובץ TXT כדי להעלות לפורום אבל בפועל הקובץ שמור כ- PHP אשמח מאוד לקבלת עזרה למציאת הפתרון
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, (אם זה לא הפורום הנכון אשמח להפניה למקום הנכון) רקע - אני סטודנט למחשבים. לפני כמה זמן עלה לי רעיון, עבדתי עליו הרבה מאוד וזה התוצרים מדובגים ועובדים (כל הבדיקות מול שרת ומסד לוקלי כמובן): 1. תוכנה בג'אווה שמנהלת (צריכה מדי לילה להוריד קצבי מידע וכו') מסד נתונים - כרגע המסד לוקלי ב- PC הפרטי... 2. עוד תוכנה בג'אווה שהיא מעין web service שהלקוח פונה אליה, היא דרך גישה למסד יודעת לעשות עיבוד ולהחזיר תשובה. 3. לקוח - אפליקציה, כרגע אנדרואיד (לכן כל השאר בג'אווה גם כן...). הייתי רוצה ממש להפיץ את זה - אם זה רק אפליקציה זה לא בעיה, הבעיה שיש פה צד שרת (שכולל "אפילו" מסד...). אשמח לכל עזרה באיך אפשר להמשיך מפה (כרגע ולו בשביל הקטע יכול להשקיע אפילו עד אלפי שקלים בודדים לנ…
-
- 9 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני רוצה לשלוח פקטה "מוזייפת" דרך המחשב שלי שאני אכניס את כל הפרמטרים, IP מקור ויעד PORT מקור ויעד MAC מקור ויעד , סוג ההודעה(TCP UDP HTTP) וכו' איך אפשר לעשות זאת בתיכנות? הבנתי שלזה הכי טוב להשתמש ב פייתון שמעתי שיש סיפריה scapy, אך לא הבנתי מה אני עושה איתה יש לי פייתון עם פיצ'ארם, הסקאפי זה סיפריה שאני צריך להתקין אותה?(איך) אשמח לעזרה, לא הצלחתי להגיע לפתרון דרך גוגל (אם יש אפשרות ב C# עדיף לי מאוד... אבל גם לזה לא מצאתי פתרון) תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה ללכת לגאמא בצבא, מה אני צריך ללמוד? נכנסתי לפה בעיקר בגלל השם (שפות עיליות) אבל אם זה לא המקום אשמח לקבל הכוונה למקום הנכון, כי מחשבים זה תחום גדול ואני לא כלכך מבין בזה אבל מתכוון לחרוש יום ולילה על מה שצריך בשביל גאמא. ראיתי פה גם תכנות LOW LEVEL, פיתוח אתרי אינטרנט, תכנות כללי וכו', אני לא מבין בזה, אבל צריך להתחיל מאיפשהו והתחום הזה תמיד משך אותי...
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
יש אפשרות להכניס את לוח השנה של גוגל לתוך אתר אינטרנט? גם כן, שאנשים יוכלו להוסיף אירועים אבל רק באישור שלי הם יופיעו. ^ אם אין יש מערכת דומה שיוכלה לעשות זאת?
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
האם יש דרך כלשהי ליצור קובץ BATCH FILE שאני אאחסן בן קבצים כך שאני אפעיל אותו הוא יוכל לשלוח קבצים לכל מיני מקומות במחשב. לדוגמא @echo off copy c:\lallal d:\aa בדוגמא זאת הקובץ מעביר את היישום lallal לתיקייה aa / עכשיו האם יש אפשרות כלשהי להכניס את הקובץ lallal לתוך קובץ הBATCH FILE ולהעתיק אותו למיקום המבוקש מתוך הקובץ BATCH .
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, מישהו מבקש שאציג בפניו אתרים שהקמתי. האתרים הללו נמצאים אצלי במחשב ואני מחפש דרך להעלותם, זמנית, לשרת איכסון חינמי רק לצורך הצגה. חיפשתי בגוגל ומצאתי כאלה אך לא עלה בידי להרשם. מישהו מכיר שרתי איכסון חינמיים? הגודל, תעבורה, שפה, אינם חשובים. ברצוני להעלות גרפיקה (gif) ו html/css בלבד. אם זה בא עם שפה, ועלי לבחור שפה, עדיף php אך זה אינו הכרחי. ושאלת מיליון דולר: יש דרך להציג אתרים ללא שרת אינטרנט? תודה
-
- 3 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
כל מני סמנים מוזרים אני עובד עם golive, האתר היה בסדר גמור אבל הוספתי את הפקודה <META HTTP-EQUIV="CONTENT-TYPE" CONTENT="TEXT/HTML; CHARSET=WINDOWS-1255"> ואז זה קרה, עריכה: ב golive זה נראה בסדר, ב FF לא וב IE כן
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
להלן השגיאה המתקבלת כשאר אני מנסה לטעון נתונים לתוך פקד הGR מהDB... http://img201.imageshack.us/i/30789628.jpg/ using System; using System.Collections; using System.Configuration; using System.Data; using System.Linq; using System.Web; using System.Web.Security; using System.Web.UI; using System.Web.UI.HtmlControls; using System.Web.UI.WebControls; using System.Web.UI.WebControls.WebParts; using System.Xml.Linq; using System.Data.SqlClient; namespace LibrarySite { public partial class _Default : System.Web.UI.Page { protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { //create the connection string string connString = "Data Source=.\SQLEXPRESS;Atta…
-
- 15 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה ללמוד תיכנות וחשבתי על c# כשפה הראשונה כי לפי מה שהבנתי היא הטובה מבין c,c++ ו c# אז אמרתי שאני יתחיל איתה כשפה ראשונה ומשם אני ילמד עוד שפות אני רוצה לקנות ספר טוב שמסביר הכל אין לי שום ידע קודם לגבי תיכנות אני רוצה ספר שמסביר הכלל ולא כאילו אני מתכנת 5 שנים ואני צריך לדעת את כל המושגים חחחח טוב ניראה לי שהבנתם אז תודה רבה עמית
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הנושא שונה, ראו הודעה אחרונה. תודה. בוקר טוב, אני מנסה לייבא ספריות של DirectX (בעיקר Microsoft.DirectX וMicrosoft.DirectX.Direct3D) לתוך פרוייקט בC#, עם Visual C# 2010 Express. הDirectX SDK מותקן על המחשב שלי, ובכל זאת אני לא מצליח. (הספריה לא מופיעה ברשימת הreferences, ובטח שאי אפשר לתת לה הפניה בקוד) ניסיתי גם לתת reference ישיר למקום בו הספריות מותקנות, כל מה שזה עשה לי זה בעיות. כל המדריכים שמצאתי באינטרנט מתייחסים כנראה גם לגרסאות ישנות יותר של DirectX וגם לגרסאות ישנות יותר של .NET. אשמח לעזרה כלשהי או לפחות כיוון כלפי הבעיה, יש לי פרוייקט שדורש את זה ואני צריך לסיים אותו עד סוף פסח. תודה.
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, כאשר נכנסים ל-IE ורוצים להדפיס הדף - יש אופציה לבחור באיזה זום (scale או לפי אחוזים) אני מעוניין "לקבע" את IE על כך שגודל ההדפסה יהיה בדיוק וכל הזמן 50% ושלא יצטרך לשנות ידנית חרשתי את הרשת ולא מצאתי פתרון - כל סיוע יתקבל בברכה כל טוב, גבריאל [br]פורסם בתאריך: 23.12.2010 בשעה 11:58:12 מצאתי לבד - אחרי חפירה נוספת HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_STF_Scale_Min "iexplore.exe"=dword:00000100 כשהערך ב-DWORD קובע את איך ש-shrink to fit מתנהג אפשר לנעול, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
אהלן חבר'ה. רציתי לשאול מה ההבדל בין האופרטור && ל-&, ובין || ל-| במילים אחרות, מה ההבדל בין אם אני מעריך ביטוי ע"י שני אופרטורים (כמו שאני רגיל) לבין אם אני מעריך ביטוי ע"י אופרטור אחד. לדוגמא: 1&0 1&&0 לשניהם יהיה הערך 0. 1|0 1||0 לשניהם יהיה הערך 1. אז מדוע אנחנו משתמשים באופרטור פעמיים? תודה וסופ"ש נעים!
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
main.c זה קובץ שנוצר בתור ברירת מחדל מתי שבוחרים ב c/c++ application, ומופיעים לי סימני קריאה, למה לעזזל מופיעים לי סימני קריאה? לא שיניתי שום דבר בקובץ
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכם. כתבתי תוכנית כלשהי ב-C ואני רוצה שאת כל הפלט שהיה לי לCOMMAND LINE (דרך printf) אני אוכל לשמור בLOG FILE. ניסיתי 2 דרכים אחת דרך פונקצית לוג שעושה גם כתיבת לקובץ כלשהו דרךvfprintf וגם למסך דרך vprintf הבעיה שלה שהיא איטית מדי ויוצרת לי Delay כלשהו שלא טוב לי בתוכנית, השיטה השניה היא להריץ בcmd את הקובץ שלי עם תוספת של log< אבל הבעיה שזה אז לא מציג לי על המסך את הפלט אלא רק כותב לקובץ. האם יש פונקציה שבסוף התוכנית פשוט לוקחת את כל הפלט שלה ומעתיקה אותו לקובץ? או פונקציה שלוקחת את כל מה שנכתב בחלון CMD ושמה בתוך קובץ?
-
- 7 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, ביום שישי התחלתי ללמוד C# מהספר הזה: http://www.corner.co.il/UserImage/BookFiles/8/index.html#/108 (לפני זה למדתי את החלק של המבוא מהמדריך של וובמאסטר, וזה פחות או יותר חופף לעמודים 30 עד 100 בספר הזה רק במידת פירוט יותר נמוכה) אומנם הוא קצת לא מעודכן אבל לפי מה שהבנתי הוא עדיין מעולה בתור התחלה. אני פותר עכשיו את התרגילים בנושא יסודות השפה בספר, והגעתי לתרגיל הבא שעוסק במערכים חד-ממדיים: פתרתי את התרגיל בדרך הבאה: http://pastebin.com/txQuJMK4 בעקרון, נעזרתי במערך נוסף (פרט למערך שמבקשים לאתחל בתרגיל) בכדי לקבוע מהו האיבר השכיח ביותר ומהו האיבר הנדיר ביותר במערך. זאת נראית לי דרך מסורבלת, אז אשמח אם תוכלו לעבור על הקוד ולתת לי הצעות ייעול. אני יודע שהייתי יכ…
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
נרשמתי לאתר www.tripod.lycos.com ופתחתי שם אתר. ועכשיו אני רוצה להעלות לשם את תיקייה שנמצאת אצלי, שבעצם בתוכה יש את כל האתר שבניתי. אז ראיתי שיש שם אפשרות של FTP. הנה פה יש מדריך :http://www.tripod.lycos.com/guides/ftp.html אז קיצר נכנסתי ל-ftp.tripod.com כמו שכתוב, רשמתי שם משתמש וסיסמא. והגעתי למין דף כזה שנמצאות בו התיקיות של האתר שלי. אז איך אני מעביר לשם תיקיות וקבצים??
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום ! התחלתי להתעניין בלימוד ג'אווה עצמאי , והמליצו לי על הספר הנ"ל . לאחר בדיקב בחנות ספרים באתי לפה. האם יש למישהו את הספר והוא מוכן למכור אותו או למסור? המלצות אחרות לגבי קורס מסויים בקורסרה או udemy יהיה גם סבבה אם אתם מכירים משהו טוב. תודה רבה! אלאור כהן. אגב אני יודע שהרבה שואלים על דרכים ללמוד לבד .. פשוט רציתי לברר לגבי הספר הזה
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
אם יש מערך בעל 99 איברים, ובכל תא מספר כל שהוא בין 1 - 100 כך שיש מספר אחד שחסר מהי הדרך היעילה ביותר לגלות את המספר שחסר?
-
- 10 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, אני עכשיו בכיתה י"ג הנדסת תוכנה ועוד חודש בערך יתחילו המיונים לפרויקטנטים מישהו כאן היה במיונים האלו? תוכלו לספר לי על המיונים וסוג השאלות ששואלים שם? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 2.3k צפיות
-


