עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by gtilx,

    שלום התחלתי ללמוד wpf ויש לי בעיה ב-binding של TEXTBOX ל-PROPERTY מסויים. אז ככה, באופן כללי אני בונה משחק שש בש. הלוגיקה פחות או יותר גמורה, עכשיו נשאר לשלב אותה עם ה-GUI . על המסך שמתי TEXTBOX שמטרתו להציג את מספר הלבנים (נניח של הצבע הלבן) שנמצאים "בכלא", או במילים אחרות נאכלו. כמובן שיש לי PROPERTY שמחזיר את ה- int הרלוונטי, אבל הוא נמצא בתוך היררכיה של מחלקות ולכן אני לא יודע איך לפנות אליו בעזרת ה- wpf ולהציג אותו ב-TEXTBOX. מקווה שהבנתם, תודה מראש לעוזרים. הסבר קצר של ההיררכיה: פרויקט BL (שמופרד מפרויקט ה- GUI) ---> מחלקה ראשית LogicGame---> המחלקה LogicGame מכילה בתוכה אובייקט מסוג Player ---> המחלקה Player מכילה בתוכה אובייקט מסוג Jail (ה"כלא") -…

    • 6 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by iakovl,

    אז הנה המצב: אני צריך לתכנת לחבר שלי קליקר (תוכנה הלוחצת על לינק מסויים כל פרק זמן מסויים), שילחץ על לינק מסויים כל 24 שעות. הבעיה שלי היא שאין לי מושג איך לעשות את זה ובאיזה שפה להשתמש, לכן אני בא אליכם האנשים ומבקש עזרה.

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. טוב אז ככה, אני כבר מיואש לגמרי, אני מנסה לבדוק כבר שבוע איך אפשר לשלוח מייל באמצעות המסד נתונים PHPMYADMIN, בעצם יש לי טבלה ובה שמורים הנתונים (שם, אימייל וכו) ורציתי לדעת האם ואיך אפשר לשלוף את הנתון מייל ולשלוח אליו מייל. ממש תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. Started by guy81,

    מצורפת שאלה לגב מיון של מספרים. רציתי לדעת אם יש דרך לפתור את השאלה באותו זמן ריצה אם לא היה מדובר ב"סתם מספרים" אלא באובייקטים שיש להם מפתחות ומספר המפתחות השונים הוא n/logn http://www.fastup.co.il/images/37686602.jpg

    • 27 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by ultrAslan,

    שלום לכל חברי הפורום . אני בשלבי הקמת "אתר פורום", ובדיוק נתקלתי בפורומים המוכנים שניתן לבנות דרך ה- PHPbb, הבנתי שניתן להקים פורום בקלות ע"י PHPBB ואני אשמח מאוד אם תמליצו לי על מדריך מסוים שידריך אותי בדיוק כיצד להתקין את המערכת הזו . יש להבין שאני רוצה רק פורום, ולא מערכת של בניית אתר . האתר שאני עומד לבנות יהיה אך ורק אתר פורום ככה שהגושלים יכניסו את כתובת האתר הם ישר יופנו לפורום . מאיכן עלי להתחיל ? אשמח מאוד להצעות , בנוגע לבניית פורומים . תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. Started by adam87,

    שלום, אני מעוניין לכתוב קוד אשר יפעיל שיחה לטלפון (אולי באמצעות תוכנה נוספת) כהתראה. הקוד צריך לבדוק משתנה מסויים ובערך כלשהו להפעיל שיחת לטלפון סלולרי ישראלי רגיל ללא צורך במענה או שיחה עם האדם בצד השני (אולי אפשרי דרך החייגן של ווינדוס...?) התוכנה צריכה לפעול על מחשב PC עם ווינדוס מחובר לאינטרנט במודם ADSL. תודה לכל מי שיוכל לזרוק איזושהי עצם בכיוון

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. Started by mcalfi,

    Monitor: ב-Wait אז ברגע שאתה משתמש בוא, הTHREAD נעצר עד שהאובייקט מתפנה ואז הWAIT ישר נועל אותו שוב ומתחיל להשתמש בוא. תקן אותי אם אני טועה. עכשיו הPLUSE: אותו בעצם אותו דבר בול אחד לאחד כמו EXIT אבל מה שקראתי בMSDN הוא אומר שהוא מודיע רק לאחד הבא שהאובייקט שאני עושה עליו PULSE כבר לא נעול או לחילופין PULESALL שמודיע לכל הTHREADים האחרים שהאובייקט כבר לא נעול. עכשיו השאלה שלי זה למה לעזזל שאני ירצה להשתמש בזה אם אני כבר עושה EXIT ושאר הTHREADים שיש בהם WAIT יעשו את הסדר ביניהם מי יקבל את הנעילה עכשיו. אני מקווה שהבנת אותי ואם לא אני יסביר שוב. פשוט ביניתי איזה סנקרון קטן פה ושאני מריץ הוא עובד חלק אבל שאני עובר עליו שורה שורה עם DEBUG הוא זורק לי exeption כל פעם.. ממש מ…

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. Started by no_flex_zone,

    שלום אני פרילנסרית וצלם ביקש ממני לבנות לו אתר רספונסיבי תדמיתי. מה המחיר המקובל ? הבנתי שבין 5000 ל10000 ומה הנוהגים לפני עסקה חוזה וכו'? זו עבודה ראשונה אז אני מתייעצת עמכם. תודה.

    • 4 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. Started by רוני1,

    התחלתי ללמוד c . הבנתי שאני צריך איזה תוכנה או משהו לכתוב שם ואיזה קומפיילר (ייתכן ואני מדבר שטויות ). אשמח לדעת מה בדיוק אני צריך בשביל להתחיל לתכנת ומאיפה אני יכול להוריד את זה. תודה

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. Started by mt_nro,

    צריך עזרה... כאשר אני עושה משהו כמו זה: Random rnd = new Random(); num1=rnd.Next(); num2=rnd.Next(); אז תמיד בתוכנית num1 וnum2 יוצאים אותו מס' למרות שזה לא אמור לצאת אותו מספר (אם אני מריץ עם F11 שני המספרים יוצאים שונים - כמו שצריך) עזרה תתקבל בברכה!! (ואם אפשר כמה שיותר מהר!) תודה!!

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. Started by eliom,

    אני לא הבנתי את המשפט הזה? למשל, נשכתב כעת המחלקה, כך שכאשר המשתמש בא לשנות את אורך או רוחב המלבן, השינוי יתקבל רק אם האורך או הרוחב החדשים יהיו גדולים ממש מ-0 אפשר הסבר תודה.

    • 20 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. אני מתכנת ב C++ כבר כמה זמן ואני רוצה לתקשר עם שרת MySQL ולהכניס לו ערכים בעיברית ניסיתי להכניס ערכים בעיברית לMYSQL והם יצאו כ ??? כאשר שיניתי את ה CHARSET של MYSQL לעיברית הערכים יצאו גיבריש (אני עבדתי אז דרך הSQL Command Line ) איך אני יכול להכניס ערכים בעיברית לSQL ? ולשלב את זה ב C++ (ז"א- האם קיימת תמיכה בעיברית ב C++ ,האם CHAR לדוגמא יכול להכיל אות בעיברית? ) רועי

    • 4 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. היי, אני מבין שכדי להגדיר את שרת הדואר שלי אני צריך לבצע הגדרה של ה MX Record בדומיין. השאלה שלי האם אפשר להגדיר שחלק מהדוא"ל יגיע לשרת 1 וחלק לשרת אחר? אני אסביר, יש לי מספר תיבות מפעם בגווגל אפס - אבל לא מספיק כדי לשרת את כל העובדים. כרגע יש לי תיבות דואר POP שאני מקבל כחלק מחבילת האכסון שלי. הייתי שמח להגדיר X תיבות שיעבדו מול גווגל אפס ושאר התיבות שישארו כ POP בשרת הנוכחי. זה אפשרי? אני לא עושה הפניית דוא"ל מהשרת POP לג'ימייל מאחר ו: 1. הדוא"ל נשאר בשרת ורק העתק שלו מועבר - מה שאומר שאני צריך מידי פעם למחוק את הדוא"ל בתיבות הללו ידנית. 2. זימון לפגישה לא עובד טוב - אם אני עושה הפניית דוא"ל ומי שמקבל אותו פותח בגימייל - מתקבלת הודעה שהזימון נשלח למישהו אחר. 3. אני לא …

  14. Started by אתי :),

    היי.. אני מנסה להבין איך אני אמורה להשתמש בsscanf איך אני יכולה להפריד בין כל מילה ומילה בשורה? אני רוצה לשלוח כל מילה למקום אחר. האם זה נכון להשתמש בזה כך: sscanf(buff, "%s,%s,%s,%s,%s,%s,%s", command, temp1, temp2, temp3, temp4, temp5, temp6); buff מייצג את השורה שלי וכל temp זה המקום שאליו אני רוצה להכניס כל מילה ומילה. תודה

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. Started by nahoom,

    מה זה שפת סף? מישהו יכול להסביר לי בבקשה?

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. Started by bdoron,

    יצא לי להיות בראיון עבודה מזמן וסתם חשבתי על מה שעברתי שם, הייתי צריך להכניס טבלה מהdb לתוך gridview ובשדה של הstatus יש שלושה מצבים, on,off,pause והיא רצתה שבמקום on יהיה נורית ירוקה off נורית אדומה וpause נורית כתומה, עשיתי את זה עם הפונקציה של הgridview בשם onRowDataBound , את הראיון לצערי לא עברתי אבל קבלתי תשובה שנאמר לי שמישהו עשה יותר טוב, לא יודע אם זה אמת או שקר מה שכן אכפת לי זה האם אפשר לעשות את זה בצורה שונה המטרה שלי היא ללמוד , אם למשל אומרים לי כמו שהיא אמרה, להציב איזה אובייקט או לא יודע מה בתוך שדה בהתאם לתוכן של השדה , איך אני עושה את זה? האם יש דרך אחרת מהפונקציה onRowDataBound ועל ידי switch פשוט שבודק את התוכן? אשמח לייעוץ כי הרי הרבה חברות מבקשות ל…

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  17. Started by iem,

    אשמח לאלגוריתם בהתחשב שמדובר בשימוש בטכנולוגיית אופרטורים לפני לימוד תנאי ה- IF ELSE וכד'. תודה מראש !! [attachment deleted by admin]

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by MasterDK,

    יש לי שאלה: בשביל מה בעצם צריך הורשה של מחלקות? מתי משתמשים בזה? האם בדוגמא הבאה יש צורך בהורשת מחלקות?: ברצוני לבנות מפת משחק, המפה מורכבת מ"בלוקים" בגודל X*Y, לכל בלוק יש את התמונה שלו, נקודות ציון (X,Y) משלו, ונגיד מצב האם הבלוק פעיל לא פעיל, האם ניתן לעבור דרכו או לא ניתן וכו'. אני יוצר מחלקה אשר מטפלת בבלוק אחד ויחיד!. אך ברצוני לבנות מפה זוכרים? בשביל לבנות מפה אני צריך אוסף של בלוקים. נגיד אני משתמש במערך של 10*10 בלוקים וסך הכל יש לי מפה של 100 בלוקים. למפה יש פונקציות משלה כגון, drawmap, initmap וכו'. האם יש צורך לאסוף את כל המשתנים של המפה וכל הפונקציה שלה למחלקה שתירש (לא יודע איך לבטא את זה נכון ובטח שלא איך רושמים את זה נכון :\) מהמחלקה "בלוק"? או שמפסיק ליצו…

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by lompy,

    אני מחפש מקורות טובים ללימוד C# מצאתי מקורות כאלה ואחרים באנגלית (ב EMULE) ולמרות שאין לי בעיה עם אנגלית זה לא תענוג גדול לקרוא ספרים שלמים בשפה זרה יש לי ידע די נרחב ב JAVA והדמיון בין שנהם גדול מאד גם בצורת התכנות (OOP) וגם בסינטקס בעקרון אני צריך מקור מקיף שילמד אותי את הסינטקס של C# ואני חייב שזה יכלול פרקים בנושאי GUI ותיכנות מול מסדי נתונים (ADO) כמו SQL SERVER ן ORACLE אני אשמח לכל מקור טוב בכל שפה אבל אני מעדיף בעיברית ואפילו המלצות לספרים יתקבלו בברכה (אין לי בעיה לקנות ספר אם הוא באמת טוב) תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. Started by pringles,

    אני צריך הסבר על השאלה הזאת: נתונה ההגדרה: struct element { char name[10]; int day, month, year; element *next; } ; כתוב פונקציה רקורסיבית void birthday(int day, int month, int year, element *head) הפונקציה מקבלת מצביע לרשימה, וכן את התאריך הנוכחי. היא מדפיסה את השמות של כל האנשים שיש להם היום יום הולדת, ואת גילם. ------------------------------------------------------------------------------------ מה זה אומר "נתונה הגדרה" זה קשור לקוד? חלק מהתכנית? מה זה? המצביע HEAD איך אני מקדם אותו ומה מכיל המצביע הזה? ועל מה הוא עובר? אם אפשר לכתוב קוד ולהסביר לי דברים עקריים בקוד אז ממש אודה אני פשוט לא הייתי בשיעורים ואין לי ממי לקחת עכשיו הס…

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. Started by orninyo,

    למה אני מקבל שגיאות (formal parameter one diffrent from declaration) על הפונקציה הבאה? : void sort(float **mat,int n) { if(n==0) return; qsort(mat[n],sizeof(mat)/sizeof(mat[0]),sizeof(mat[0]),comp); return sort(**mat,n-1); } היא מקבלת מטריצה וגודל המטריצה, עוברת שורה שורה במטריצה וממיינת אותה תודה [br]

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. המחלקה: class rect { int x,y; public: rect(int a,int b); int area(); int perimeter(); void print(); void show(); }; rect :: rect(int a,int b) { if(a>0 && a<80) x=a; else { cout<<"error inputting number a\n"; exit(1); } if(b>0 && b<25) y=b; else { cout<<"eroor inputting number b\n"; exit(1); } } void rect :: show() { int showingArea,showingPerim; cout<<x<<'\n'; cout<<y<<'\n'; showingArea= area(); cout<<"The area of X and Y is "<<showingArea<<'\n'; showingPerim= perimeter(); cout<<"The perimeter of X and Y is "…

    • 25 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. שלום לכולם! יש לי שאלה... כשאני עושה דף כלשהו ורושם שם בעברית ולא עושה Br ים אז הטקסט ממשיך להיות בשורה אחת ארוכה...... איך אני עושה שאני ארשום טקסט והוא יכנס לי למקום מסויים ושלא יהיה שורה ארוכה אלא בתחום הריבוע שאני עושה, כמו פה בתגובה הזאת, כל פעם שאני מגיע לסוף השורה הוא יורד אוטומטית שורה, איך אני עושה את זה בכתבות באתר? תודה לעונים! זה דבר אחד.. אני רוצה להעתיק כתבה למשל מ YNET... אבל שאני מעתיק אותה אז זה לא מעתיק טוב.. יורד שורות בלי קשר, והכל מתבלגן.. כיצד ניתן להעתיק כתבות מהאינטרנט או סתם ממסמך מבלי שהכל יתבלגן לי , להעתיק אותם לתוך TABLE בגודל מסויים ושהם ירדו לפי הצורך בלי פקודה שלי. תודה רבה רבה לעונים.

    • 17 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by asaf321,

    אני מנסה להציג נתונים של הכנסות הוצאות ורווח מה שעשיתי זה הכנסות-הוצאות=רווח מה שיוצר תמיד הכנסות=50% מה pie chart דיי הגיוני כי רווח+הוצאות תמיד היה שווה להכנסות חשבתי להפחית את ה רווח מהכנסות אבל אני לא בטוח שזאת הדרך הנכונה להציג את זה השאלה היא אך אני מציג את זה בצורה נכון או שכדי לי לעבור לסוג אחר של charts ?

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. Started by eXpire,

    שלום לכולם מישהו בבקשה יכול לעזור לי לפתור את השאלה הבאה: כתוב פעולה המקבלת שני מערכים של מספרים שלמים,a ו-b. הפעולה מחזירה מערך חדש שהוא מכפלת שני המערכים a ו-b/ הקפידו שסדר הגודל של הפעולה יהיה (O(n. נלקח מספר עיצוב תוכנה מבוסס עצמים בשפת C# - פרק 5 - יעילות - ע"מ 146 שאלה 17. להלן קישור: http://sites.huji.ac.il/science/unit4_2007/Csharp/chap5-Effic-CS.pdf הצלחתי ליצור פעולה שתעשה את זה, הבעיה היא שסדר גודל הפעולה שלי הוא (O(n^2. אשמח אם מישהו יוכל לומר לי איך אני יכול לפתור את השאלה הזאת שסדר גודלה יהיה רק (O(n

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים