עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by yossi_cohen24,

    יש כאן המון מחשבה, אם אני לא אקבל תשובה ממישהו אני יבין, צריך להיות ממש חד בשביל זה (במיוחד שעכשיו לילה...)וזה הרבה כאב ראש...... טוב אז...מדובר בסוג של בניית בדיקה אם קיים פתירון לפאזל, הפאזל-אני מקבל מערך של מספרים שלמים, ואינדקס שמשמה מתחילים. פאזל ש"ניתן לפתירה" זהו פאזל כך שניתן להגיע לתא האחרון במערך (המסומן באפס) אך ורק על ידי תזוזות ימינה או שמאלה במערך, כך שמספר הצעדים ימינה או שמאלה הם כמספר הערך שבמערך במקום בו אתה עומד. לדוגמא , בעבור המערך : {3,6,4,1,3,4,2,5,3,0} והאידקס: 0 , הפעולה הרקורסיבית תחזיר שהפאזל ניתן לפתירה. מדוע ? -פיתרון אפשרי: מצב התחלתי: {3,6,4,1,3,4,2,5,3,0} מהלך ראשון: {3,6,4,1,3,4,2,5,3,0} מהלך שני: {3,6,4,1,3,4,2,5,3,0} מהלך שלישי: {3,6,…

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. שלום לכולם בעקבות פרסום המדריך והבעיות שמשתמשים נתקלו בו, פתחתי את דיון זה בכדי להושיט יד ולעזור למשתמשים שנתקלו בבעיות מכול סוג שהוא. אשמח לשמוע כמובן הערות על המדריך ופידבקים למיניהם.

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. Started by gal_il50,

    התחלתי לא מזמן ללמוד C# ויש משהו שאני מעוניין ללמוד, איך אני יכול לשנות שמות של קבצים שיש לי על המחשב ? ז"א אם יש לי למשל תיקיה עם הרבה קבצי MP3 שלא ממוספרים ואני רוצה לכתוב תוכנה קצרה שתשנה את שמות הקבצים ותמספר אותם איך אני יכול לעשות את זה ? אגב אל תשלחו אותי לפייתון או פרל כי אני לא מכיר, רק לאחרונה (חודשיים) התחלתי ללמוד C# תודה.

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. Started by igallagi,

    היה היום תרגיל במבחן שאומר להגיד האם השפה חופשית הקשר 101W001 עשיתי אסד 001W101 גם אסד והשלישי W=מספר ה1 במילה גדול ממספר ה0 במילה . אני עשיתי שזה לא רגולרי ולא חופשית הקשר אבל מישהו אמר שזה חופשית הקשר שהוא עשה לזה מחסנית.. בקיצור אם מישהו יכול להביא לי דוגמא איך אפשר לעשות לזה אוטומט מחסנית אני אודה לו מאוד וזה לא חייב להיות שה1 בהתחלה וה0 בסוף יענו 11111111000 יכול להיות גם 0101011110000 וזה למה עשיתי שזה לא חופשית הקשר

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by kisin,

    אני מתחיל ללמוד עכשיו cobol. וקראתי מדריכים בנוגע לשפה אבל אני עדיין לא הבנתי איך אני מריץ תוכניות COBOL על גבי הוינדוז. מה היא הסביבת העבודה המומלצת לעבודה עם COBOL? אם אפשר אז תצרפו גם לינק לאתר של התוכנה. תודה

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by raviv T,

    זה בנושא בעיות מינימום ומקסימום . אני לא ממש מצליח לפתור את התרגיל אם מישהו יכול לתת לי תשובה או הסבר למחר אני ישמח מאוד!!! ספר: יסודות מדעי המחשב בספת c# חלק א . עמוד 131 תרגיל 49:::. ביום ספורט מתחרים התלמידים בקפיצה לגובה . פתח ויישם אלגוריתם המקבל כקלט את תוצאות הקפיצה עבור 8 תלמידים . פלט האלגוריתם הוא הצגת הקפיצה הגבוהה ביותר ומספרו הסידורי של התלמיד שקפיצתו הגבוהה ביותר. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Started by umits,

    יש לי בעיה. כל פעם שאני כותב תוכנה עם פונקציות גרפיות (ואני כולל את GRAPHICS.H וכל שאר הספריות שצריך) הקומפילציה עוברת בהצלחה אבל שאני עושה RUN הוא מראה לי ERROR: Linker Error: Undefied symbol: _initgraph Linker Error: Undefined symbol: _graphresult וככה עם כל הפונקציות הגרפיות... אולי הוא לא מזהה את הספריה?? איך פותרים את זה?

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by Sfree,

    שלום. הורדתי את התוכנה "dev c++" והתחלתי לכתוב תוכניות בשפת C. רק יש בעיה קטנה (אני לא בטוח שתקראו לזה בעיה), שכתבתי למשל: #include <stdio.h> int main() { printf ("hello world"); } הכל טוב ויפה.. וזה כותב לי שאין שגיאות. ולפי מה שידוע לי, אחרי קימפול התוכנית אמור להופיע הפלט (חלון CMD שחור), ולי זה לא מופיע. פשוט לא קורה כלום ! החלון מהבהב לשבריר שנייה בציפייה שהפלט יופיע, אבל לא. אחזור שוב: דיבגתי>קימפלתי>אין שגיאות>לא מופיע פלט. מישהו יודע מה הבעיה פה לעזאזל ? האם זה אמור להיות כך ?

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  9. Started by נעמה.,

    שאלה בה אני צריכה לבנות מחלקה למחרוזת: בקובץ ההצהרה: ב-private יהיה שדה מסוג char המכיל 256 בייתים. בpublic צריך להיות: Default constructor copy constructor setString getString איך אני מממשת כל אחת מהפונקציות הנ"ל בקובץ המימוש????? ובכלל, באיזו פונקציה קולטים את המחרוזת מהמשתמש? תודה.

    • 17 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. שלום, קיבלתי עבודה שקשורה למערכות הפעלה, אבל לא ממש לימדו אותנו איך לעבוד באופן מעשי עם ת'רדים. מכירים אתרים או ספרים טובים בנושא, עם דגש על דוגמאות מעשיות? תודה

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  11. Started by Mamimo,

    שלום, אשמח לכיוון כיצד לכתוב קוד הניגש למסד MYSQL (דרך APACHE) ומבצע שאילתות כלפיו על פי הנתונים המוחזרים. זה קצת כללי, אבל לפחות אשמח לכיוון, אני יודע C ואם צריך משהו אחר אשמח ללמוד.

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. Started by ItachiSan,

    היי, איך אני יכול להדפיס את הטקסט הבא עם הרקע האפור שלו? <table> <tr bgcolor="grey"><td>Test</tr> </table> בנוסף כשאני ממלא טקסט בטופס ומנסה להדפיס אותו יש בתוך התיבת טקסט מסביב לטקסט עצמו מין מסגרת כזו שאני מעוניין להוריד (כמו הפס האדום בתמונה). <form action=""> Test: <input type="text" name="test"> </form> תודה רבה.

    • 13 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by eido300,

    אני רוצה להוסיף ל<>list שיטה שתוסיף תא לפי סדר מסויים, איך אפשר להוסיף שיטה חדשה ולהגדיר לה שהיא אמורה לקבל פרמטרים? זאת אומרת, כשאני קורא לשיטה add הרגילה היא אמורה להראות כך: listOd.Add(new dtls(this.mail.Text, this.name.Text, this.date.Text, this.evnt.Text)); וההגדרה של שיטה חדשה נראת כך: public static class listUtils { public static void addSorted (this List<dtls> input) { // input[input.Count]=new dtls(??? } } הdtls זה מחלקה שיצרתי והיא אמורה לקבל 4 פרמטרים, איך מעבירים אותם?

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. קצת על עצמי אני בן 23 עוד חמש חודש משתחרר. תואר נראה לי קצת קשה מפני שלעשות פסיכומטרי ולהלשים ל4 יח' מתט' זה משהו שיקח לי זמן ואני לא ניהיה צעיר יותר! אני אישית למדתי לבד .NET ואני אוהב את זה אני לא הכי טוב בעולם בזה כי אני מתעסק בזה פה ושם,אבל אני בטוח עברתי את הרמה של מתכנת מתחיל/מתלמד. אני ממש רוצה לדעת את התחום טוב יותר מהבסיס וחשבתי לעשות קורס בג'ון ברייס או משהו כזה,אך אני פוחד שלא אמצא עבודה בזה ובכך אזרוק את הכסף.. אז שאלתי! יש פה בוגרי ג'ון ברייס או אנשים שמכירים את הקרוס ויודעים איך הם משתלבים בעבודות ? או שעדיף את לימודי החוץ של הטכניון?

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  15. Started by אתי :),

    היי... אני אשמח אם תוכלו לתת לי קצת הסבר לגבי class. הבנתי שיש בזה חלקים שהם public ו- private. אבל אני לא מבינה ממש את הרעיון שמאחורי זה. למה זה יכול לשמש אותי לדוגמה? קראתי מלא דברים ועוד יותר הלכתי לאיבוד. למה הכוונה שאומרים לי בונים והורסים (constructor) ומה הכוונה לדיפולטי?!?!? (יש פונקציות/ מתודות שיש להם בונים והורסים ויש כאלה שמשתמשים בדיפולטי...מה הכוונה?!?!?!?). מומולץ לעשות לזה קבצי C ו H בנפרד? אני יודעת שזה הרבה להסביר אבל אולי בשפה יותר פשוטה -מאנשים, אני אבין. תודה

    • 28 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. אהלן חברים, יש לי שאלה בנוגע למטריצות...אני שנה א' במדעי המחשב (לומד באקדמית תל אביב יפו) ועכשיו התחלנו מערכים דו מימדיים.יש לי איזה שאלה בשיעורי הבית שכוללת מיליון סעיפים של בדיקות של מערכים (לבדוק אם המערך הוא פולינדרום, להחליף בין תווים וכו') - והסעיף האחרון הוא להגדיר מטריצה שעושה בדיקות על כל הסעיפים האלה. הגדרתי את המטריצה, אבל אני לא יודע איך להזין לתוכה את הנתונים. הגודל של המטריצה הוא מקסימום 100 שורות ומקסימום 256 עמודות. בכל ירידת שורה (כלומר לחיצת אנטר \n) זה אמור לרדת שורה במטריצה. אם יש 2 אנטרים רצוף (כלומר שורה ריקה) הוא מפסיק את ההזנות. ניסיתי איזה שעה לכתוב את זה ואני פשוט לא מצליח. מישהו יכול לתת איזה טיפ? לכתוב משהו ולהסביר אותו? זה מה שכתבתי: [TABLE]…

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. Started by OzZzZz,

    שלום לכולם אני רוצה ליצור קובץ אצוואה שמעתיק לי תיקייה ותתי תיקיות ממחשב X למחשב Y. אני רוצה לשים את הקובץ שיעבוד כל שעתיים ויעתיק את כל השינויים שחלו בתיקיית המקור. כאשר הוא מעתיק לתיקיית היעד שלא ידרוס אף קובץ אלא אם חלו בו שינויים ובמידה וחלו בו שינויים שלא יציג שום הודעה על כך, שפשוט ירוץ אוטומטית. תודה לעוזרים.

    • 12 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. Started by mwalker03,

    אני צריך לעשות שקובץ EXE (מצגת פלאש) יעלה אוטומטית עם הכנסת ה DISC ON KEY לכונן ה USB. הבעייה היא שקובץ AUTORUN מיועד רק ל CD-ROM ... למישהו יש רעיון כל שהוא ?

    • 9 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. Started by c5123,

    טוב אז אני מבין את ההסבר ל byte אבל את word לא כל כך :s07: החלק של (dx ax) לא ברור זה dx כפול ax ?? או שסתם אומר שהשארית תהיה ב dx?? אם משהוא יכל להסבר תודה מראש <blockquote>when operand is a byte: AL = AX / operand AH = remainder (modulus) </blockquote> <blockquote>when operand is a word: AX = (DX AX) / operand DX = remainder (modulus) </blockquote>Example:[pre]MOV AX, 203 ; AX = 00CBh MOV BL, 4 DIV BL ; AL = 50 (32h), AH = 3 RET[/pre]

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  20. Started by eliom,

    שלום. אני רוצה להתחיל ללמוד שפת c. ואני יודע ש visual studio לוקחת הרבה שטח דיסק(בין 7g ל-11 g) איזה תוכנה מומלצת שעושה בדיוק אותה עבודה כמו VS לוקחת הכי פחות שטח דיסק קיימת? כי אני לומד גם בטאבלט ואין לי מספיק שטח דיסק. תודה.

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. שלום לכולם! כתבתי מערכת כתבות ב-PHP אשר לוקחת את המידע מה-Sql ששמה אני יכול לעדכן, להוסיף ולהסיר כתבות קיימות. מערכת הכתבות שלי מחולקת לעמודות הבאות: title - כותרת הכתבה. author - כותב הכתבה. content - תוכן הכתבה. thumb - התמונה המוקטנת שמתארת את הכתבה. אני רוצה להוסיף מערכת תגובות ככה שניתן יהיה להוסיף לכול כתבה מספר תגובות מכמה משתמשים שונים (שאינם בהכרח רשומים) למשתמש יהיה טופס שבו הוא יכניס את שמו ואת תוכן התגובה. הבעיה שלי היא "ההבנה" של איך אני יעשה זאת, חשבתי בהתחלה לעשות עמודה נוספת של תגובות אך הבעיה העיקרית היא שעמודה אחת תוכל להכיל רק תגובה אחת חשבתי שאולי אפשרי להישתמש במערכים ב-Mysql אבל כניראה שזה לא אפשרי (?). אשמח לדעת עם המערכת הנוכחית שלי,…

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by gkman,

    שלום לכולם. ברצוני לפתח אתר די מתקדם. אני רוצה שיכלול מנוע חיפוש מותאם אישית ( שאני אבנה) פורומים ממשק ניהול תוכן תבניות אני כבר יודע HTML וPHP עם MYSQL ברמה בסיסית מה עוד נדרש לי? איזה ספר ו\או אתר כדאי לי ללמוד ממנו? (רצוי ספר) חוץ מזה יש לי עוד מספר שאלות: מה ההבדל בין קידוד WINDOWS -1255 ו- UTF8 ומה יותר כדאי? מה זה וורדפרס? תודה רבה לעונים

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. Started by shaithebest,

    שבת שלום לכולם לא יודע מה קרה עם הfiezilla אני עושה אפלואד לכל הקבצים של הwordpress לתוך תיקיית httpdocs במקום לקבל את הממשק של wordpress שאני רגיל אליו אני מקבל שגיאה בדפדפן Forbidden You do not have permission to access this document. מה זה יכול להיות?כי זה עבד טוב לפני תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. Started by eido300,

    הבנתי שיש ב#C סיפרייה בשביל זה, איך משתמשים בה? אם לדוגמא אני רוצה להצפין/לפענח משהו איך עושים את זה, ראיתי כמה דוגמאות (גם את הדף של זה בMSDN) ולא הבנתי מה אני אמור לעשות., אשמח לעזרה.

    • 12 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. Started by POPCORN,

    שאלתי את השאלה בפורם של פיתוח אפליקציות אבל לא ענו לי אז חשבתי שזה מתאים גם לאתרים שמשתמשים במסד נתונים משהו יודע אם אפשר להשתמש בגוגל דוקס כמסד נתונים. אני רוצה להעלות קובץ אקסל ולהשתמש במידע שלו באפליקציה - יש אפשרות כזאת? לדוגמא: ליצור טופס בגוגל דוקס וליצור אפליקציה שתראה לי את הנתונים לא אכפת לי לעשות את הקובץ פתוח לכולם ואז להשתמש בו, אבל הייתי מעדיף שיהיה אפשר להשתמש בקובץ כפרטי. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים