תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי שעון נוכחות ביומטרי שקניתי . התוכנה בתוך השעון היא בסינית, איך אוכל לשלוף את קבצי המערכת מהשעון ולנסות לתרגם או לשנות את התוכנה? השעון עובד בתקשורת ip/ usb תודה
-
- 9 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
אהלן חברים! לאחרונה התחלתי לעבור על החומר של C לקראת תחילת הלימודים. חיפשתי כבר שעות אחרי קומפיילר שיתאים לווינדוס 7, אך לא מצאתי משהו מתאים. למישהו יש לינק לקומפיילר שיתאים ל 7? הרמה שלי היא דיי בסיסית אם זה משנה משהו. תודה!
-
- 4 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני רוצה נגיד לשלוח לפונקציה שרשור. הנה מה שאני מתכוון: ההצהרה: int f(char* str); השליחה: char c='a'; f(c + ".k"); כמובן שניסיתי וזה לא טוב. השאלה איך כן לעשות את זה טוב? (לחפש תפונקציה של STRING.H שמרשרת ולעשות את השירשור בתוך הקריאה לפונקציה?)
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי אני לומד Java והגעתי לפולימורפיזם עכשיו ואני לא כל כך מבין מה זה ולמה זה שימושי. אפשר הסבר ודוגמאות על הנושא כדי שאני אבין אותו טוב?
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
כמה בעיות די אני מתחיל יחסית(לדעתי) אז ככה יש לי בעיה עם הפקודה clrscr() היא לא עובדת אין לי מה להגיד יותר מידי 2. בניתי תוכנה יחסית בסיסית שקולטת לתוך מערכים את שם תלמיד שם משפחה כתובת ומספר תלמיד סתם כזה לתירגול אבל כשאני צריץ את התוכנית : 1.אז התוכנה במבקשת את מספר התלמיד ואני כותב עד עכשיו בסדר 2.עכשיו זה מציג"Enter First Name" ואז ישר קופץ לפרינטאף הבא בלי לתת לי לכתוב לסקאן אף שאלה שלישית char יכול לקלוט רק אות אחת??
-
- 18 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי שכחתי את ה-syntax להגדרת לשתנה גלובלי ב++C חיפוש ב-MSDN לא הניב תוצאות... const ו-define# לא עוזרים פה... (הם מקומיים) מישהו זוכר? אם יש דרך אחרת להגדרת משתנה שכל קבצי הפרוייקט יכירו בו, אז בכבוד... תודה
-
- 4 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני עכשיו בכיתה יב' וסיימנו כבר ביא' את 5 היחידות במדעי המחשב...ועכשיו ביב' אנחנו עושים פרוייקט של עוד 5 יחידות לימוד בנושא מערכות מינהליות. עכשיו אני צריכה למצוא נושא לפרוייקט ואני לא יודעת ממש לאן אני מתחברת...כאילו אני ראיתי נושאים כמו: ספריית בית ספר, ניהול מנויים במתנ"ס,ניהול חוגים וכדומה... אבל לא נמשכתי ממש לשום דבר...וכל אחד בכיתה עושה משהו לקרובי משפחה שלו( ניהול אולם אירועים , מסעדה,חנות וכדומה)...אבל לי אין קרוב משפחה עם עסק כזה או אחר...אז יש לכם אולי הצעות למשהו שיכול להיות מעניין לעשות עליו פרוייקט ? אני יודעת שמעניין זה משהו שונה עבור כל אדם אבל אני אשמח אם תוכלו להביא פה רעיונות כדי שתוכלו לעזור לי כי אני לא רוצה להיתקע עם פרוייקט משעמם עד סוף שנה... תו…
-
- 3 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, האם יש דרך להמיר קוד אקסהדצימל [HEX] לשפת C או משהו שיהיה ניתן להבין? איך בעצם מתכנתים יודעים לקרוא קוד בינארי? איך הם יודעים שנגיד 00 01 00 01 00 08 זה אומר משהו מסויים? תודה מראש
-
- 16 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום רב !! בניתי תוכנית , ביצעתי קומפילציה (ללא שגיאות) וכאשר רציתי להריץ את התוכנית הופיע לי השגיאה הבאה בחלון פלט המסך: Exception in thread "main" java.lang.NullPointerException at World.clearNeighborCounts(World.java:56) at Living.computeNeighbors(Living.java:36) at Empty.next(Empty.java:19) at World.update(World.java:36) at RunPredatorPrey.main(RunPredatorPrey.java:11) מה השגיאה ? כיצד פותרים ומתקנים אותה ?
-
- 13 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום לכולם. הנני צריך את עזרתכם בפתרון התרגיל הנ"ל: כתוב תוכנית הקולטת שתי מחרוזות (הנח כי כל מחרוזת בגודל של עד 127 תווים) ,כל מחרוזת בשורה נפרדת, ומדפיסה את מחרוזת המשורשרת (המחרוזת השנייה משורשרת לסוף המחרוזת הראשונה).לשם כך, התוכנית תפעיל פונקציה רקורסיבית בשם rec_cat המקבלת שתי מחרוזות ומחזירה את מחרוזת השרשור. דוגמה 1: >>abcdef //קלט: מחרוזת ראשונה >>gac //קלט: מחרוזת שניה abcdefgac //פלט:מחרוזת השרשור דוגמה 2: >>abcdef //קלט: מחרוזת ראשונה >> //(מחרוזת ריקה) קלט: מחרוזת שניה abcdef //פלט:מחרוזת השרשור כל עזרה תתקבל בברכה. בתודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום. אני עובד בשביל ארגון ללא מטרת רווח, והיום עלתה השאלה בעקבות טבלה שקיבלנו ובה מיילים של 50,000 בעלי עניין. איך שולחים מייל ל 50,000 איש? אשמח אם מישהו יוכל לייעץ בעניין הזה, כי אני ממש לא מכיר דרך לעשות כזה דבר (חבר אמר לי שאפשר דרך Constant Contacts, אבל ביקש שאבדוק אם זה לא יחשב כ SPAM). המון תודה חשוב לציין - מדובר באנשים שנתנו את המייל מרצונם, ומצפים לקבל מייל מאיתנו. אני מציין זאת כדי שיהיה ברור - החברה שאני עובד בה איננה ספאמרית! אני מציין זאת כי לאחר שקראתי את ההודעה, זה יכול להיקרא כאילו אני מבקש עזרה בשליחת ספאם. אבל זה ממש לא המקרה. אז תודה.
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, אני מעוניין ליצור דרך משתנה B player מערך בגודל 7, איך עושים זאת? תודה מראש מחלקה A class A{ private: char name[80]; B player(int Psize=7); }; מחלקהB class B{ private: int* pile; int size; ....}; Pile::Pile(int size){ this->size = size; pile = new int[size]; }
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אם אני למשל יודע שאני משתמש בהמון זיכרון אבל רק לצורך פעולה מסויימת ואחריה אני לא צריך אותו אני יודע שה garbage collector פועל אוטומטית לנקות את הזיכרון. אבל, יכול להיות שבמשך הזמן שאני רץ בתוכנית אני אשתמש בעוד זיכרון ויכול להיות שיחסר לי זיכרון בגלל שה garbage collector עדיין לא שיחרר את הקודם. חשבתי אולי אפשר להפעיל אותו ידנית לאחר הפעולה הראשונה ואז אני אהיה בטוח שיש לי מספיק זיכרון.... יש לי עוד כמה שאלות קטנות : איך אני גורם לכך שאם אני עומד עם העכבר על איזה button מסויים אני אראה הסבר (שאני רשמתי כמובן) בתוך תיבה צהובה כזאת? כתבתי תוכנית שעושה כל מיני פעלות על DataBase . התוכנית בעברית. איך אני יכול לעשות שיהיה למשתמש אפשרות שיבחר להחליף שפה לאנגלית למשל. בהקשר לאו…
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הגעתי לסכום האיברים ולמספר האיברים. מה אני עושה עכשיו כדי לקבל את הממוצע?
-
- 3 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי, אני מחפש ספר טוב שמסביר לעומק כל C# ו-NET. אני מכיר כבר תכנות ברמה מסוימת כך שאני לא צריך הסבר מה זה int או כללי כתיבה כללים בקוד. גם הספקתי לכתוב מעט קוד ב-C#, אך הייתי רוצה להתעמק יותר. הצעות?
-
- 3 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מקווה שאני רושם בפורום הנכון,אז ככה... איזו פקודה אני אמור לרשום בקובץ BAT כדי שיפנה אותי לקובץ BAT אחר ויפעיל שם פקודה אחרת? (לצורך העניין קובץ אחד רשמתי כמה פקודות ליצירת משתמשים בActive Directory ויש לי עוד קובץ נוסף שממנו אני צריך ליצור קבוצות.) תודה.
-
- 11 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום חברים, למה ישראלים כל כך אוהבים אקספלורר???דפדפן מגעיל יש לי חנות שבניתי עם ג'ומלה http://shopthenet.co.il/ וכאשר אני עושה בדיקות של רכישה עם פיירפוקס עובד מעולה, אבל אספלורר בכניסה לסל הקניות וכל שלב בסל הקניות מקפיץ את הERROR שאומר כדלקמן: "האם ברצונך להציג רק את תוכן דף האינטרנט שנמסר באופן מאובטח? דף אינטרנט זה מכיל תוכן שלא יימסר באמצעות חיבור HTTPS מאובטח, ועלול להעמיד בסכנה את האבטחה של דף האינטרנט כולו" איך מעיפים את הERROR הזה הוא יבריח לי לקוחות? חייב עזרה
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היי, אני מנסה להגדיר טיפוס למערך/מטריצה. בקובץ H כתבתי: typedef int mytype[2][2] בקובץ התכנית אני מגדירה את המשתנה באופן הבא: mytype A[2][2]={{1,2},{1,2}} וכשאני מדפיסה: for(j=0;j<2;j++) printf("%d ", A[i][j]); for(i=0;i<2;i++){ התוכנית מדפיסה לי כתובות/זבל... מה לא בסדר? מה פספסתי?
-
- 2 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלומות לכל הנמצאים. אני מתעסק עם אתר מבוסס wordpress, ובנתיים הצלחתי לעברת אותו דיי למקסימום, אבל אני כבר כמה ימים שובר את הראש בקטע של התפריט. הכל בעברית, ואני חפץ שהתפריט גם כן יהיה מימין לשמאל, עם היררכיה הגיונית עברית, כלומר: תפריט, 1, 2, 3, 4. בפועל מה שקורה, שאני מקבל: תפריט, 4, 3, 2, 1. עברתי על כל האפשרויות של הmenu בstyles.css, ניסיתי לשנות שם כל שמאל אפשרי לימין, וכל ימין אפשרי לשמאל, אבל אני פשוט לא מצליח לעשות את זה. איזה float או direction או whatever אני צריך לשנות לשמאל/ימין/מרכז/כיוון מאדים כדי שהתפריט הארור הזה ילך מימין לשמאל ? אודה מאוד על עזרה ! עריכה: הצלחתי להפוך אותו לכיוון שאני רוצה, אבל עכשיו הוא עושה לי את זה לפי הא' ב' בעברית, כל קטגוריה שמתחילה…
-
- 9 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני עדיין בחיתולי לגבי C++. עבור תרגיל בית שמתאר מלון ונופשים יצרתי CLASS חדש שנקרא HOTEL וCLASS שנקרא GUEST. הHOTEL כולל מערך של GUEST. מאחר ואני לא יודע את מספר הGUESTS המקסימלי, אני רוצה ליצור מערך התחלתי בגודל של 10, ואם אני מגיע למספר הזה, אז ליצור מערך חדש בגודל של 20 וחוזר חלילה. רציתי לעשות את זה בצורה של יצירת מערך של מצביעים לGUEST. כלומר שבהתחלה זה יהיה מערך של 10 מצביעים לGUEST, בהתאם אם אני אצטרך יותר זה יהפוך למערך של 20 מצביעים לGUEST. אבל אני לא מצליח להבין איך נראה התחביר של זה. אני מבין שאני אצטרך ליצור את המערך מחדש ולהעתיק אותו כל פעם שאני מגיע לצורך להוסיף 10 יחידות אפשריות נוספות. בCLASS המלון ההגדרה למיטב הבנתי היא כזו: Guest** guests; עכשיו כבר בשל…
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה קטנה בXML, אולי תוכלו לעזור. בשילוב בין קובץ XML לפלאש חיבור בין קובץ XML לפלאש, הפונטים בעברית לא מופיעים. שיניתי UTF8 בקידוד , לא עזר. יש פתרון לדבר הזה? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
מבנה הנתונים צריך לתמוך בהכנסה והוצאה בזמן לוגריתמי. כאשר האיברים בו ממיונים לפי מפתח. כמו כן הוא צריך לאפשר לי לחפש איבר בזמן לוגריתמי ולבדוק כמה איברים עם מפתח גדול ממנו יש בזמן קבוע. חשבתי להשתמש במבנה map של c++. הבעיה שחיפוש בmap מחזיר לי מצביע לאיבר ולא אינדקס שלו במבנה. כך שאני לא יכול להשוות אותו לגודל הmap וכך לדעת כמה איברים בmap גדולים ממנו. האם יש למישהו פתרון אלגנטי לבעיה? כי כל פתרון שאני חושב עליו מצריך תוספת של ווקטור למשל עם מצביעים כדי לקבל אינדקס. *רק העיר שהוספת שדה אינדקס בכל איבר בmap שבו מצוין האינדקס של האיבר או כמה איברים גדולים ממנו היא בעייתית כי היא דורשת תחזוקה וכך נפגע זמן ההכנסה והוצאה.
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
צהריים טובים. אני כותב עכשיו עורך טקסט (ב GTK+, שפת C) ואני נתקל בבעיה קשה - קידודים. תיבת הטקסט של GTK+ מקבלת רק קידודי UTF-8, ולכן אני צריך להמיר כל קובץ שנפתח ל UTF-8. זה פשוט מאוד: אני פותח קובץ, קורא את כל התווים שלו למחרוזת (שהוקצתה דינמית בהתאם לאורך הקובץ), ממיר את התווים ל UTF-8 וכותב אותם לתוך תיבת הטקסט. כאן אני נתקל בבעיה: קובת בקידוד UTF-8 שמומר לקידוד UTF-8 עושה בעיות. השאלה שלי היא איך אני יכול לדעת מה קידוד הקובץ (ובהתאם לכך לדעת האם להמיר את הקובץ) ? אשמח מאוד לעזרה, יוסף אור
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
-


