תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
-
אני מנסה לבנות אתר אישי דרך הספר: "אמא, אבא, בניתי אתר באינטרנט" של הוצאת הוד-עמי. העניין הוא שעשיתי הכל לפי ההוראות שכתובות בספר והסתבכתי בנושא התפריט של האתר. צילמתי 2 תמנוות שיסבירו לכם את הבעיה שלי, אני ממש לא יודע איך לפתור את זה כי אני חדש בתחום. כשאני לוחץ על הקישור "דף הבית" הכל בסדר גמור, אבל כשאני לוחץ על שאר הקישורים זה עושה לי ריבוע כזה סביב הקישורים. איך אני מסדר את זה? [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי, יש לי תמונה בגודל 990*9216, שאני צריכה להקטין למימדים 39*360 באמצעות IMRESIZE. כתבתי את הקוד הבא: X = imread('day 1.jpg'); B = imresize(X, [39 360]); figure,imshow(B) התמונה המתקבלת בחלון הFIGURE נראית בסדר גמור, אבל כשאני שומרת אותה ופותחת מחדש במציג התמונות של מטלאב (או אפילו של וינדוס) המימדים הכתובים הם 126*525, משום שלתמונה מתווספים שוליים ענקים. איך אני מתקנת את זה? תודה
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות עמוד עם לוגואים רצים כמו פה: http://www.smoothdivscroll.com/multipleAutoscrollers.htm אני משתמש בכמה דברים בעמוד שלי 1. jQuery, כמובן 2. את הפלאגין של היוצר SMOOTH SCROLL 3. את ה jQuery UI שהוא חייב לשים 4. את הקובץ HTML עם הלוגואים (בסקריפט). הקישור לקובץ ajaxContent.html תקין במחשב שלי <script type="text/javascript"> $(function() { $("div#logoParade").smoothDivScroll({autoScroll: "always", autoScrollDirection: "endlessloopleft", autoScrollStep: 1, autoScrollInterval: 45, ajaxContentURL: "ajaxContent.html"}); $("div#logoParade").bind("mouseover", function() { $(this).smoothDivScroll("stopAutoScroll"); }).bind("mouseout", function() { $(this).smoo…
-
- 11 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יש פונקציה כזאתי?
-
- 19 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
מעוניין למלא שרת AD בשמות (LDAP) לצורך בדיקות. מעוניין ב-150,000 רשומות. אני מייצר 150,000 פקודות dsadd עם סקריפט קטן ומריץ. הבעיה שאני צריך שמות שיראו אמיתיים. יש איזו דרך להשיג קבצי שמות כלשהם ברשת ללא פרטים מזהים. סתם שמות.
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום חברים אני צריך לבנות מערך של מבנים ולשלוח את המערך לפונקציה מסוימת, אבל כאשר אני מנסה לקרוא/לכתוב נתונים בתוך הפונקציה, אני מקבל חלון שגיאה (הקוד מתקמפל וזה קורה בזמן ההרצה - חלון דו"ח שגיאות של מיקרוסופט). סימנתי בתוך הקוד את השורה הבעייתית. (בפונקציה findmax) המבנה הוא: 1. מספר שמוגדר בשם top 2. מחסנית. תודה לעוזרים #include "mystack_ar.h" #define N 5 void reset (stack *s) { s->top=EMPTY; } void push(data c,stack *s) { s->top++; s->a[s->top] = c; } data pop(stack *s) { return (s->a[s->top--]); } data top(const stack *s) { return (s -> a[s->top]); } boolean empty(const stack *s) { return ((boolean) (s-> top == EMPTY)); } boo…
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
תגידו אחרי שרשמתי את הפונקציה הזאת . private void oval(Graphics g , int x ,int y , int z , int w) { g.drawOval(x, y, z, w); } כול מה שאני צריך לעשות זה להפעיל אותה על 4 משתנים ? שאלה שניה בלולאה מקוננת בלולאה הפנימית אני משנה את ערכי Y ובחיצונית את X ?
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי, אני לפני רכישה של מחשב נייד חדש עם מעבד i5 בעל 2 ליבות וHT, רוצה מחשב טוב לתכנות כללי. מתלבט אם לחכות לAMD ZEN שיציעו ליבות פיזיות רבות. האם עבודת תכנות דורשת ליבות מרובות או שעדיף להסתפק בפחות ליבות כשכל ליבה בפני עצמה חזקה יותר? תודה
-
- 9 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי, שאלתי: יש לי אובייקט שבאתחול שלו מפעיל מספר threadים. מהי הדרך הפשוטה ביותר להרוג אותם בעת איבוד הרפרנס לאובייקט (כשלא ניתן יותר לגשת לאובייקט מבחוץ)? רבים מכם כמובן יגידו __del__, אך הדבר אינו אפשרי במקרה זה, שכן יש רפרנסיים מעגליים. הצעות?
-
- 18 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יש למישהו אולי אתר (רצוי בעברית) של תרגילים פתורים בלבד לרמת אוניברסיטה (כולל מבנים ומערכים ופונקציות מתוסבכות ומצביעים) תודה אנשים !
-
- 20 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכלום המורה הביא לנו תרגילים לפתור ב c++ אם תוכלו לעזור אני אודה לכם מאוד תרגיל אחד זה כתוב תוכנית הקולטת מספר n ובודקת אם הוא ראשוני.. תרגיל שני כתוב תוכנית הקולטת מספר n ומציגה את כל המספרים הראשוניים בין 1 ל n חשבתי הרבה כיצד אני אוכל לעשות זאת ולא הצלחתי למצוא פיתרון ... תודה מראש למי שעוזר
-
- 13 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אהלן... אני רוצה לעשות קורס ללמוד לפתח אתרים ומערכות.. חשבתי תואר במדעי המחשב או הנדסאי תוכנה אבל אני בלי בגרות ובלי פסיכומטרי וגם אני לא מחפש לעבוד בהייטק בתור מפתח או משהו.. אני מעצב שרוצה לפתח את עצמי וללמוד גם תיכנות (אבל רק בתחום ה-WEB והמובייל אוליי) המטרה היא בסוף לדעת להקים אתר מ-0 אם זה עיצוב תיכנות בניית מערכת ניהול לאתר והכל אני בעצם מחפש קורס שמלמדים בו נטו את השפות תיכנות.. משמה אני כבר אקח את זה לכיוון שלי ואתפתח לבד עכשיו השאלה היא כזאת 1. אתם מכירים קורס כזה שמלמד את זה בצורה טובה? (ידוע לי שאני אצטרך תחת גם לשבת וללמוד לבד) 2. אם מישהו מכיר את השפות תיכנות והכל, ויכול לרשום לי לפחות איזה שפות משתמשים הכי הרבה לפיתוח אתר.. סתם דוגמה עד כמה שאני יודע (ואני…
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, יש לי THREAD נפרד שמפעיל התראה קולית כל עוד ערך BOOLEAN TRUE. כאשר אני משנה את הערך של המשתנה לfalse בתוכנית הראשית אז המשתנה לא מתעדכן ב- THREAD. איך מעדכנים משתנה ב- THREAD בזמן הריצה שלו. ז"א אומרת צריך ליצור EVENT שיתריע על השינוי אבל איך מעדכנים את ה- THREAD? תודה לעונים
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש מבנה נתונים ב-++C שיאפשר לי לאכסן אובייקטים המכילים ID ייחודי ועדיפות (priority). אני צריך לבצע חיפוש של אובייקט בסיבוכיות שלא תלויה בכמות האובייקטים וגם שאובייקטים בעלי אותו עדיפות יהיו מסודרים לפי סדר הכנסה...
-
- 17 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, אני צריך כחלק מתכנית כלשהי לקלוט שם משתמש ואני צריך להגביל אותו ל-10 תווים ניסיתי לעשות זאת אבל נתקעתי אנא עזרה: void personal() //פונקציה לקליטת שם משתמש { char name[11]; printf("\nEnter Your Name\n"); scanf("%s",&name); name[10] = '\0'; printf("\nThe Name you've Typed Is:%s\n",name); }
-
- 13 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, איך אפשר ב-HTML/JAVA SCRIPT לבצע שינוי צבע LINK מודגש (לא מתכוון לאחר לחיצה על הקישור), בעת סימון הקישור. כמו שבעת סימון קישור מופיע קו מתחתו אלא שאני רוצה שצבע הטקסט/הרקע ישתנה לצבע אחר. תודה...
-
- 5 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
זאת השאלה : כתבו שיטה סטטית רקורסיבית public static int[] merge (int[] ar1, int[] ar2 המקבלת שני מערכים חד-ממדיים המכילים מספרים שלמים ממוינים בסדר עולה, ומחזירה מערך ממוין המכיל את כל האיברים של שני המערכים. כאשר כל איבר מופיע כמספר הפעמים שהוא הופיע במערכים הנתונים , כולל איברים זהים . לפתור את השאלה תוך כדי שינוי ar1 ar2 אני משער שאני יכול לפתור איך אני פותר את השאלה ללא שינוי המערכים הנ"ל ?
-
- 12 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
כיצד הייתם ממשים עץ (בא נאמר ב JAVA) מאפייני העץ: לכל צומת בעץ יש ערך (מספר שלם) לכל צומת יש מספר בנים K (שהוגדר ע"י המתמש) ויש צורך לבנות את העץ בצורה כזו שאם נותנים בא נאמר בבנאי- את עומק העץ וה K מספר הילידים של כל צומת (שהוא קבוע לכל הצמתים) אז הוא בונה את העץ. יש למישהו רעיון? אם אפשר פירוט זה יותר טוב
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
האם יש דרך למחוק הארד דיסק ללא יכולת איחזור? ....אפילו באופן תיאורטי... קיימת תוכנה מסויימת שעושה זאת?
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
קראתי באינטרנט ואני עדיין לא מבין מה זה strict mode בגאווה סקריפט אשמח אם מישהו יסביר לי
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני רוצה מידע קצר על ההנדסאי תוכנה איזה שפות הוא לומד כמה שנים ובאיזה תוכנות הוא משתמש ובאיזה אוניברסיטה או מכללה אפשר ללמוד .
-
- 27 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, איך ניתן לכתוב את הקלט (שמכניס המשתמש) בפקודת Console.ReadLine באותה שורה שבה כתובות לו ההוראות לכתיבה ע"י פקודת Console.WriteLine ? כלומר: Console.WriteLine("How many slices of pizza do you want?"); int SliceNumber = Int32.Parse(Console.ReadLine()); שיראה כך: How Many Pizza slices do you want? XX ולא כך: How Many Pizza slices do you want? XX תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, נכנסתי לכל הנושא של התוכנות לפני כחודשיים שלוש ובתקופה זו גם בניתי אתר בסיסי, אשמח לעצות לשיפור וביקורת בונה תתקבל גם כן. http://www.mdmizug.co.il
-
- 2 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני מעוניין ליצור מערך של אובייקטים מסוג תמונה. גררתי איזושהי תמונה לתוך מסמך הaspx ובקובץ התיכנותי אני לא מבין מה השם של התמונה ז"ת מה השם שלו?. לדוגמא: Image[] arr=new Image{איך אני קורא לתמונה?,מה השם שלה} תודה עומר.
-
- 1 תגובה
- 2.8k צפיות
-


