עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by falukky,

    נתון מערך דו-ממדי m המכיל מספרים שלמים אי- שליליים נגדיר מסלול במערך כאוסף של תאים שכנים במערך הדו-ממדי, (שכנים ממש, לא כולל אלכסון), המתחיל בתא השמאלי- עליון של המערך ( (row=0, col=0 ומסתיים בתא הימני-תחתון של המערך ( (row=m.length-1, col = m[0].length עלות המסלול היא סכום הערכים בתאים אשר מרכיבים אותו. כתבו שיטה סטטית רקורסיבית המקבלת מערך דו-ממדי המלא במספרים שלמים אי- שליליים ומדפיסה את עלויות כל המסלולים שבמערך. זה מה שכתבתי: public static void printPathWeights(int[][] m) { printPathWeights(m, 0, 0, 0); } public static void printPathWeights(int[][] m, int row, int col, int sum) { if(row == 0 && col ==0) sum = 0; …

    • 9 תגובות
    • 3k צפיות
  2. אהלן, התחלתי ללמוד פייתון לא מזמן, עברתי על המדריך הרשמי ועשיתי כמה תרגילים ויש לי רעיון לפרויקט קטן אבל אני לא כל כך יודע מאיפה להתחיל.. בגדול אני רוצה לבנות תוכנה שתשמש לקיצורים במקלדת - לדוגמא, כאשר אני אלחץ פעמיים 0 במרווחי זמן קצרים שיפתח הכרום, שאלחץ 11 יפתח המייל וכו' הקטע שזה לא משהו שאמור לזהות לחיצה במסך של הקונסול, אלא לרוץ ברקע ולחכות כל הזמן לאירוע מסוים במקדת.. יש לכם קווים מנחים לתת לי? תודה

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  3. היי , למכירים את שני השפות אני מעוניין לדעת איך אני ממשיך לולאה בויזואל בייסיק ללא המשך ביצוע כל בלוק הלולאה בעזרת מילה מתאימה ואתן דוגמה לכך בשפת C for(i=0;i<10;i++) { if(i%2==0) continue; else num+=arr(i); } הסבר: במצב שבו הערך של איי הוא זוגי בלולאה תמשך כהרגלה וכך המשתנה נם יסכום אך ורק את מקומות המערך הלא זוגיים עכשיו אני יודע שזה אפשריי בעוד אלף מקרים בשפת סי רק אני צריך את זה בבייסיק עם אפשר

    • 24 תגובות
    • 3k צפיות
  4. Started by Alex89,

    אני רוצה לבנות תוכנה לקיטלוג בולים ואמרו לי שזה טוב לעשות אותה ב JAVA (למרות שאני חושב שב VISUAL DELPHI זה יותר נוח) והסתבכתי עם ההתחלה...אני צריך מדריך טוב לגרפיקה, מישהו מכיר אחד?

    • 4 תגובות
    • 3k צפיות
  5. שלום, אני כבר ממש מיואשת אז אשמח לעזרה בשאלה (שפת C). אני צריכה לכתוב פונקציה רקורסיבית (בלי מצביעים) שקולטת מחרוזת למערך (עד 100 תווים) ומדפיסה אותה בסדר ההפוך ורק את האותיות ללא התווים. תודה רבה!

    • 15 תגובות
    • 3k צפיות
  6. Started by ניר.,

    שלום רב, רשמתי את המשפט הנ"ל ונתקלתי בשגיאה של חוסר התאמה בסוג.. Set mdlDB.rs = oConn.Execute("select * FROM tblCamIP WHERE ipCamCode=" + camCode) השדה ipCamCode והערך camCode הינם מסוג מספר.. מה הבעיה ? מישהו יודע כיצד אני פותר את הבעיה ?

    • 13 תגובות
    • 3k צפיות
  7. אורח אפרת
    Started by אורח אפרת,

    שלום! הגדרתי מחלקת אב , 2 מחלקות בנים שיורשות ממנו ואח"כ אוסף מהסוג של האב כך שהאוסף מכיל את מחלקות הבנים. והשאלה היא.. כשאני עוברת על האוסף בforeach איך אני יכולה לבדוק על איבר ספציפי אם הוא הבן הראשון או השני? ואם הוא הבן השני אז כשאני בודקת אם הוא הראשון התוכנית לא תעוף לי... תודה רבה!!!

    • 6 תגובות
    • 3k צפיות
  8. Started by AreaDooM,

    ואם כן בתוך איזו חבילה הוא נכלל? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 3k צפיות
  9. Started by BIR,

    היי כולם.. יש לי בעיה בC# והיא קצת קשה לי ואני צריך עזרה מי מישהו שיודע ולמד C# קונסול אפליקשיין. הנה הבעיה: פתח ויישם אלגוריתם הקולט זוגות מספרים,מכפיל איברי כול זוג זה בזה,מדפיס את המכפלה,ומסכם את המכפלות.הקלט יסתיים כאשר המכפלה של זוג היא 0. האלגוריתם יציג כפלט את הסכום והודעה אם סכום המכפלות חיובי או שלילי. מה זאת אומרת זוגות מספרים? להכפיל הבנתי..מסכם את המכפלות לא הבנתי. בקיצור קצת הסתבכתי עם הבעיה אשמח אם מישהו יתן לי הצעה לפיתרון או הבעיה או יסביר לי מה עלי לעשות. בתודה רבה מראש,אור.

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  10. Started by shvebish1,

    שלום, אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי ( כבר שברתי את הראש שעות על זה ) אני רוצה לכתוב תוכנית שהמשתמש מכניס מספר ורק בעזרת לולאות (ללא מערכים וללא מחסניות) לרשום כפלט את כל המספרים השונים זה מזה וכמה פעמים הם מופיעים .... לדוגמא: המספר 12340001 הפלט יהיה : 1 - מופיע 2 2 - מופיע 1 3 - מופיע 1 4 - מופיע 1 0 - מופיע 3 תודה מראש לעוזרים.

    • 13 תגובות
    • 3k צפיות
  11. Started by shaks,

    השאלה ניתנה במסגרת קורס של מבני נתונים. נתונים N מערכים בגודל N כל אחד. מרחיבים את שגרת MERGE (זאת האחראית על מיזוג המערכים בmergesort), כך שבמקום למזג שני מערכים תמזג N מערכים למערך אחד. תאר (לא פסודו קוד רק תיאור) כיצד ניתן לעשות זאת ומהו זמן הריצה הדרוש לכך (של merge בלבד!). אני יודע שבמימוש נאיבי פשוט נוסיף עוד מצביעים כמס המערכים וכו'. השאלה שלי היא מה יהיה זמן הריצה עבור האלגוריתם הזה? תודה לכל העוזרים

    • 14 תגובות
    • 3k צפיות
  12. שלום לכולם, אני התחלתי להתעניין ב-JAVA ואני רוצה לדעת איך אפשר להשתמש בקוד שכתבתי ב-JAVA בתור תוכנה פעילה ועצמאית (קובץ EXE או משהו כזה....), אני משתמש לכתיבה והרצת קוד בתוכנה Eclipse. נ.ב. אני מחפש גם אתרים ללימוד ותרגול JAVA, מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 3k צפיות
  13. Started by Yoni Newman,

    היי, רציתי לדעת אם יש הבדלים משמעותיים בין סביבות עבודה שונות. אני ארחיב: כחלק מהלימודים שלי יצא לי להשתמש בVisual Studio ובMPLAB (שהייתה משמעותית פחות נוחה )עבור תכנות בC. הורדתי לפני כמה ימים את הVisual Studio 2015 שמכיל הרבה מאוד כלים ושפות ורציתי לדעת אם אני רוצה לתכנת בפייטון לדוגמא, יש הבדל אם אני משתמש בVS או שעדיף להשתמש בסביבת עבודה אחרת עבור זה? כנל עבור C# וכל מה שהVS מציע... בכלל אני אשמח להסבר איזה הבדלים יש בין סביבה כזאת לאחרת (חוץ מממשק ועיצוב..)

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  14. שלום רב, יש לי בעיה בעת אימות נתונים מול מסד הנתונים כאשר אני מכניס פרטים נכונים אז לא מתבצעת השורה של הבדיקה והתוכנה מזהה כי לא הוכנס פרטי כניסה / הוכנס פרטי כניסה שגויים. הקוד הינו: Private Sub Command1_Click() Dim rs As New ADODB.Recordset ConnectDB Call mdlDB.Execute("select * FROM tblUsers", rs) If rs.RecordCount = 0 Then DisConnectDB MsgBox ("לא נמצאו משתמשים") Else If rs.Fields("firstName").Value = txtUserName.Text And rs.Fields("lastName").Value = txtPass Then FirstName = rs.Fields("firstName").Value LastName = rs.Fields("lastName").Value authorization = rs.Fields("accessCode").Value DisConnectDB frmMain.Show …

    • 13 תגובות
    • 3k צפיות
  15. Started by ronen100,

    בשפת C הגדרתי שני structures: typedef struct { int x; int y; } a; typdef struct { int x; float y; int z; } b; אני רוצה לכתוב פונקציה שתבצע פעולה זהה על המבנים אבל אני צריך לשכפל אותה בגלל שוני ה TYPE לדוגמא : int foo_a(a* s) { return (int)(s->x +s->y); } int foo_b(b* s) { return (int)(s->x +s->y); } איך אפשר לאחד לפונקציה אחת ? שנראית בערך כך: int foo(void *s) { return (int)(s->x + s->y); }

    • 9 תגובות
    • 3k צפיות
  16. אני מחפש מקור להרבה תרגילים (ואם יש גם את התשובות) באסמבלר. הרמה צריכה להיות בסיסית מאוד. שימוש בפקודות: mov jmp, jnz, jc ומיניהם inc, dec, add, sub אני מחפש תרגילים קלים-בינוניים לתרגול של חשיבה תיכנותית למתחילים ברמה דיי בסיסית (לא אתגרים מתמטיים מתוחכמים). אפשר בנוסף עוד תרגילים המשלבים שימוש במחסנית (עם push ו pop). תודה רבה לכל העוזרים

  17. Started by Tanya,

    ערב טוב. קניתי ספר ללימוד HTML של הוד-עמי. בספר העבודה היא עם טקסט עברי... בניתי כותבת בעברית, אך כאשר אני פותחת את הקובץ כדף אינטרנט, אני רואה סימני שאלה במקום. איך ניתן לסדר את זה? תודה.

    • 18 תגובות
    • 3k צפיות
  18. שלום רב, יש לי בעיה בחלוקת מספר לספרות. אם לדוגמא אני לוקח את המספר 999999999 (9 פעמים9) printf("Enter number to 10 digitals\n"); scanf("%d",&p); a = (p % 10); b = (p % 100) / 10; c = (p % 1000) / 100; d = (p % 10000) / 1000; e = (p % 100000) / 10000; f = (p % 1000000) / 100000; g = (p % 10000000) / 1000000; h = (p % 100000000) / 10000000; j = (p % 1000000000) / 100000000; k = (p/1000000000); אז זה בסדר, וכל ספרה נכנסת למקומה ו k מקבל 0 (כל אותו מקבלת 9 חוץ מK שמקבלת 0) אבל ברגע שאני שם 9999999999 (10 פעמים 9) זה כבר לא עובד והכל מתחרבש... החלפתי את המשתנה P מסוג אינטגר ל9999999999(10 פעמים 9) וזה עבד... זאת אומרת שיש הפרעה …

    • 17 תגובות
    • 3k צפיות
  19. Started by mcalfi,

    http://dl.dropbox.com/u/32154937/TCP-IP_Sockets_in_C%2523_Practical_Guide_for_Programmers.pdf עמוד 117 public override IAsyncResult BeginRead(byte[ ] buffer, int offset, int size, AsyncCallback callback, object state); public override IAsyncResult BeginWrite(byte[ ] buffer, int offset, int count, AsyncCallback callback, object state) public override int EndRead(IAsyncResult asyncResult); public override void EndWrite(IAsyncResult asyncResult) למה שבמקום כל הבלבול מוח הזה אני פשוט לא יעשה thread חדש שיפעיל לי את הREAD וWRITE שם וזהו? מה בעצם המטרה של הפיצול הזה של כל פעולה לשתי חלקים והחלק של הEND לא עושה כלום חוץ מלהודיע לי שכל הWRITE או READ הסתיים. האם הבנתי נכון?

    • 9 תגובות
    • 3k צפיות
  20. Started by OBR,

    שלום,יש לי תרגיל שקצת הסתבכתי: # include <stdio.h> # include <conio.h> void main() { int num,max=0,max2=0; float avg=0,sum=0,counter=0; printf("enter your numbers,end with 0:\n"); scanf("%d",&num);//get numbers max=num;//put num in max while(num!=0)//check if num not equal to zero { sum+=num;//add num to sum counter++;//add one to counter if(num>max){//check if num is biger than max max2=max;//put max in max2 max=num;//put num in max } else if(num>max2&&num!=max)//check if num is biger than max2 and num is not equal to max max2=num;//put num in max 2 scanf("%d",&num); } avg=sum/counter;//make avarge if(max2==0) printf("sum=%d, eve=%…

    • 19 תגובות
    • 3k צפיות
  21. Started by LOOSE,

    הי, התחלתי ללמוד ES2015 ואני לא מבין את הקטע של symbol.iterator. מישהו יכול בבקשה לעשות לי פה סדר? נ.ב אני מבין שב ES2015 המושג var נעלם והתחלף לחלוטין ב let?

    • 4 תגובות
    • 3k צפיות
  22. מה שהוא מראה לי זה ×©×œ×•× שרשמתי לו שלום למשל איך אני מסדר את זה ? הסידור הוא בהגדרות של הexcel?

  23. Started by ay2011,

    שלום, רציתי לדעת, יש לי טופס MDI ושני טפסי בניו. טופס בן אחד קולט נתונים מקובץ חיצוני שבניתי. לצורך העניין, תאריך וטמפרטורה. טופס בן שני פולט רשימת התאריכים שקלטתי בהתחלה, וממוצע הטמפרטורה שקלטתי בהתחלה. יש לי שתי שאלות, 1) איך אני רושמת קוד הנמצא בטופס הקליטה, שבטופס הפליטה יציג לי את רשימת התאריכים כל 2 שורות שכן אני רושמת שני נתונים טמפ' ותאריך וכל פעם בקובץ הוא רושם תאריך בשורה אחת ובשורה השנייה את הטמפ' וכן הלאה.... 2) איך אני רושמת את הקוד שייחשב לי את הממוצע של הטמפ' ובמידה ומחקתי את אחד הנתונים הוא ייחשב לי את הממוצע החדש. אשמח לעזרה ותודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 3k צפיות
  24. Started by ShrekHunter,

    מישהו יודע איך אפשר להדפיס מספר שלילי באסמבלי??? לדוגמא יש לי את המספר באוגר... mov ah,-54h איך אני מדפיס אותו???

    • 1 תגובה
    • 3k צפיות
  25. Started by MightYaad,

    שלום, אני מתחיל לבנות רעיון לפרויקט חדש. חלק מהפרויקט מצריך עיבוד וידאו בזמן אמת. מה הכוונה? צילום וידאו יגיע למחשב ולפי הגדרות שאכניס הוא יצטרך לזהות עצמים בתמונה או לחשב דברים. לדוגמא...זיהוי גבולות של שטח בולט מסוים שמצולם באותו הוידאו. איך עושים דבר כזה? באיזה תוכנות ושפות משתמשים? אני מאוד חדש בנושא הזה והוא מאוד מעניין אותי. אשמח לעזרה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים