עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by yoahe,

    כאשר אני יוצר פקד בעזרת REMOTING במחשב השני הוא עושה לי בעיות מישהו מכיר את זה אולי? הוא מדפיס לי את ההודעה המצורפת בקובץ מה זה אומר? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  2. יש לי FTP לאתר, יש שם קבצי MP3 שאני רוצה לשנות את ה Tag שלהם (לשנות משהו ב Album), אני לא רוצה להוריד את כל הקובץ לשנות ואז לעלות כמדובר בהרבה קבצים וגם לא קטנים. יש איזה שיטה לזה?

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  3. Started by eladh16,

    שלום אני כרגע בונה לי אתר ואני רוצה לעשות לו photo gallery ב frontpage 2003. ה photo gallery הוא על מצב של slide show. הבעיה היא שכאשר אני רוצה לשמור את דף ה html עם ה photo gallery ששמתי ב frontpage, הוא לא שומר ומראה לא את ההודעה הזאת - מה אני עושה לא בסדר?, ומה צריך לעשות? ויש עוד דרך לשים תמונות בדף html במצב של slide show? או שמישהו יכול להביא לי flash מוכן להכניס בדף(שאהיה גדול) תודה, זה מאוד חשוב

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  4. שלום לכולם אני משתמש בבקר winsock על מנת לדבר בן שתי תוכניות אבל נתקלתי בבעיה כשניסיתי להשתמש בבקר הזה בפוקט פיסי האם מישהו יודע אך להשתמש בו בפוקט פיסי או מקיר דרך אחרת לעשות את זה אשמח לקבל דוגמה של קוד תודה גיורא

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  5. Started by Pure-Gold,

    האם ניתן לדעת האם חלון נפתח ע"י הפקודה Window.open או שהוא נפתח ע"י הקלדה של הכתובת ישירות בדפדפן ללא העברת פרמטר כלשהו ? משהו בסגנון has parent שיחזיר אמת או שקר. עריכה: טוב, נראה לי שהצלחתי לעשות משהו. אני פשוט קורא ל opener של החלון. אם הוא לא מוגדר אז הוא לא חלון

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  6. Started by nirh216,

    יש אפשרות להפעיל תוכנה שעוצבה והוכנה ב- Visual Basic ב- פוקט פי.סי? אם כן איך? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  7. Started by mt_nro,

    האם יש דרך לקרוא בC# לקובץ WAV (אני יודע איך) על כל מחשב בעזרת DOK? - למרות שאי אפשר לדעת את המיקום של הקובץ (לא יודעים מה האות של הכונן!) עזרה??

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  8. Started by fatalica,

    התקנתי שרת IIS על מחשבי הקט ואני לומד על interdev ביצירת פרויקט חדש הוא מבקש את שם השרת , השרת עצמו (כביכול) מותקן על המחשב (בתקית WWWROT) אין לי מושג איך קוראים לשרת הפנימי או איך אני מגדיר לו שיעבוד איתו . תמונה לדף שבו נתקעתי : צריך עזרה דחוף , אודה לכל מי שיעזור

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  9. Started by aerosmith,

    לאחרונה נתקלתי בה רבות, מה התגית הזאת? איפה צריך לשים אותה, האם זה הכרחי? האם זה חלק מ XHTML? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  10. Started by גולש ברשת,

    יש לי אתר שאני מאכסן בחו"ל, אך אני רואה חלק ממנו בג'יבריש.. את כל מה שמגיע מקבצים (txt, xml) רואים טוב אבל את מה שבדפי ה- aspx רואים בג'יבריש

  11. Started by trxman,

    אהלן ! אני רוצה לומר לדפדפן שיצבע את הקישור "בלה בלה" בצבע אדום , ע"פ המיקום שלו. נגיד אם הבן אדם נמצא ב default אז הוא יהיה בצבע אדום,למשל. כרגע סתם הצבתי את הכתובת ידנית...רק כדי לראות אם זה עובד אבל זה לא ! :ס onLoad = yaba() { function pages() { return "file:///C:/Guy/Site2/Deafult.html"; } function yaba() { if (document.location.href == pages()) { alert('k its fine') grund = document.getElementById("s") grund.style.color = "red" } else {alert('the url is '+document.location.href)} } } וכמובן ב html יש: <div class="details" ><a href=""><p id="s">ContactUs</p></a></div> תודה רב…

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  12. Started by lordgod,

    אם אני רוצה לשים לחצנים למשל בעמוד הראשי ,כלומר תמונות .. איך אני עושה שבכל דף באתר יהיו אותם לחצנים מבלי להעלות אותם כל פעם מחדש ? ( ניסיתי לעשות את זה ואני צריך להעלות את הלחצנים כל פעם מחדש לכל דף !! ) תודה מראש !

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  13. שלום רב, יש לי קובץ ואני רוצה לגזור ממנו רצף מילים באמצע. אז סימנתי את התחלת הרצף ב <beg> ואת סוף הרצף ב </beg> איך אני בסקריפט מכניס את המידע למשתנה? ז"א, הכנסתי את הקובץ למשתנה נגיד : $file ואני רוצה לשים את המידע שמעניין אותי ב $data תודה.

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  14. Started by nirh216,

    שלום לכם אני רוצה לבצע את הדברים הבאים אבל אני לא יודע איך. 1. אני רוצה לקבץ קבצים מתוך תיקייה מסויימת אבל הבעיה שכשהוא מקבץ הוא מקבץ לי גם את ה- Path של אותה תיקייה. נגיד אם התיקייה נמצאת ב- C:\windows\system32 אז הוא מקבץ את זה ככה: windows system32 תיקייה (יש להתייחס ל-3 שורות כ- tree) ואני רוצה רק את הקבצים.. מישהו יודע מה עושים? *אני משתמש ב- rar שהוא של DOS (לא גרפי) אז כל הפקודות נעשות דרך Command line 2. בעיה שנייה זה שאני רוצה להעתיק קבצים מתיקייה אחת למיקום שהמשתמש ייתן: לדוגמא אני רוצה לבנות תוכנית שמעתיקה את My Documents והמיקום יהיה בחירה של המשתמש.. יכול להיות כל מיקום לדוגמא: H:\Backup\user כלומר שהמיקום לא יהיה קבוע מראש, כמו כאן: xcopy c:\my documents d:\…

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  15. שלום לכולם, יצרתי תוכנת מנהל הורדות, סגנון Dap וGetright, ושאלתי היא האם אני יכול לעשות כמו שבkazza של Down.co.il שבעת התקנת הקאזזה משתנה האתר בית, לאתר של Down.co.il ? בפשטות, איך אפשר לשנות דף בית של משתמש שמתקין את התוכנה?

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  16. Started by Dano,

    שלום, אני עובד בפרולוג, וקיבלתי הודעת שגיאה כזו Fatal error:1020 Logic server rest Trail space full, 9998 of 9999, Compile code or increase trail אני מבין שעברתי את הגבול של הזכרון, למרות שזה מוזר כי התוכנה שלי לא כזו ענקית, בכל מקרה, יש אפשרות להרחיב או משהו?[br]פורסם בתאריך: 16.11.2007 בשעה 16:26:48 UP

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  17. Started by aerosmith,

    שלום, יש לי אתר, וכשאני מעלה קבצי HTML חדשים במקום ישנים חייב ללחוץ על REFRESH בשביל שיציג את החומר החדש... אפילו אם אני נכנס 100 פעמים לכתובת שוב ושוב זה לא עוזר, חייב ללחוץ רענן כדי שיראה תמידע החדש.. האם יש סקריפט שמרענן תדף כשנכנים אליו או משהו כזה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  18. אני מכניס את הקוד הבא: #include <stdio.h> int main() { double i; printf("enter number:\n"); scanf("%lf",&i); printf("you entered:%.2lf",i); return 0; } הוא עובד אבל לא איך שציפיתי enter number: 3.1456 you entered:3.15 RUN SUCCESSFUL (total time: 2s) למה זה מציג לי 3.15 במקום 3.14?

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  19. יש לי כותרת לגריד שאני גורמת לה להשאר במקום (קפואה) כאשר נעשה scrolling(מגללת) למעלה ולמטה ע"י הצהרה כזאת: th{ position:relative; z-index: 10; } זה עובד מעולה (נישאר במקום!) כל עוד אני לא משנה את הדף מה dir=ltr ל dir=rtl ברגע שהדף נמצא במצב RTL הכותרת "משתגעת" - היא לא ממוקמת במקום הנכון,או מידי שמאלה/ימינה או מידי למעלה/למטה. וכן ככל שאני משחקת עם גודל הדף(מגדילה/ מזעירה) הכותרת פשוט זזה ממקום למקום. זה משגע! האם מישהו נתקל בבעיה זו?? אם כן אני חייבת עזרה לטיפול בבעיה. תודה מראש. הודי

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  20. מה בעצם כל אחד מהם אומר ואיך אני מזהה אותם? תודה..

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  21. שלום לכולם, האם ב-visual studio יש אפשרות להריץ step over מספר קבוע של פעמים? יש לי איזה מיון שרץ 10000 פעמים ואיזה שגיאה בסוף, האם יש אפשרות להריץ 9999 פעמים ואז פשוט לראות מה קורה? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  22. Started by spinchicken,

    הצלחתי בצורה דינמית להכניס אובייקטים של CEdit לתוכנית. אני לא מצליח למצוא איך אפשר לשלוט בהודעות ONCHANGE בזמן ריצה? (בלי להגדיר message handler כי אז אני צריך לדעת כמה CEdit ים יהיו) מישהו יודעה איך לעשות את זה?

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  23. יש לי שאלה בנושא LST , צריך לממש מחלקה שתתמוך בפעולות הבאות תרגיל: מוגדר באופן הבא: (nested counter) מונה מקונן כל מונה, פרט לחיצוני ביותר, הוא בן של מונה אחר. ערכו ההתחלתי של מונה החיצוני ביותר הינו אחד. ערכו ההתחלתי של כל מונה אחר הינו אפס. בכל פעם שמבקשים את ערכו של המונה, הערך הנוכחי גודל באחד ומוחזר. אם ערך של מונה משתנה, ערכי המונה של כל בניו (הישירים והעקיפים) מתאפסים לערך ההתחלתי. מונה זה משמש, למשל, לצורך מנייה של פרקים, תתי פרקים, טבלאות וכו' במסמכים. מחלקה שמייצגת מונה. little smalltalk בתרגיל זה עליכם לממש ב המחלקה תגיב להודעות הבאות: parent: aParent השמה של מונה אב למונה הנוכחי. value מגדילה את ערכו הנוכחי של המונה באחד ומחזירה ערך זה. peep מחזירה את ערכ…

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  24. שלום לכולם! אני מעונין לתפוס את האירוע של סגירת האפליקציה, ניסיתי להשתמש בפונקציה onbeforeunload, הבעיה היא שהפונקציה נקלטת גם כאשר מתרחשת לחיצה על כפתור במסך, אני צריך רק את הלחיצה על ה-X או ל"דף קודם" וכד'.

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות

דיונים חדשים בפורומים