תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום. הקובת FORM שלי מאוד אורך...אני מעוניין שהתוכנית תציג כל פעם חלק אחר ממנו.... מזתומרת: נגיד האורך של הFORM הוא 5 אלף... אני רוצה שכשהתוכנית תרוץ יוצג נגיד 100 מהאורך של הFORM ונגיד כל 3 שניות הוא יצויג עוד חמישים... התחלה > 100 אחרי 3 שניות > 150 אחרי 3 שניות נוספות (סה"כ6) > 200 וכך אלה... איך אני עושה אתזה?
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
מישהו יכול לעלות \לשלוח לי את הקבצים הבאים : tasm.exe tlink.exe tc.exe תודה
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
אני מניח שזה לא הפורום הכי מתאים לשאלה הזאת, אבל בטח מסתובבים פה גם בוני אתרים. אם יש למישהו המלצה איפה אפשר לשאול את זה כך שזה כן יתאים, אני אשמח לשמוע. בקיצור, אני צריך לבנות אתר פרטי קטן ודי בסיסי. בכל החיפושים שלי אני נופל רק על חברות מסורבלות שמנסות למכור לי בזול תבניות מוכנות שלא מתאימות לי (וגם די מכוערות ושטנציות בד"כ), או למכור לי מאוד ביוקר "אתרים שתפורים על-פי צרכיי". לא מתאים לי לעבוד עם חברות כאלה. שורה תחתונה - איפה אפשר למצוא בוני אתרים פרילנסרים עם חשיבה רעננה ונקייה, שעוד לא נכנסו לראש של מפעל בוני אתרים ?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
קיבלתי משימה למצוא תוכן מסויים ב ACTIVE DIRECTORY יותר נכון לוודא שכל קבוצה (DISTERBUTION LISTS) המסתיימת עם סיומת "all-", ניתן לשלוח אליה מייל דרך AUTHENICATED USERS ONLY, ישנו TAB שנקרה EXCHANGE GENERAL, ובו יש CHECKBOX בשם FROM AUTHENTICATED USERS ONLY. יש סקריפט שיכול לרוץ ולבדוק מי כן ומי לא? או לתת לי ערך מסויים במידה וכולם כן או כולם לא? או אפילו יותר טוב לבדוק מי לא ולסמן את ה V אוטומטית? תודה!
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
משהו מוזר מאוד קורה אני כותב קוד שבודק משכורת של עובד לפי דרגה ומספר השעות שעבד בחודש פלט האלגוריתם הוא משכורתו של העובד והבהרה כיצד חושבה המשכורת כתבתי ככה את הקוד: #include <stdio.h> void main () { int rank, sph,salary; float hours; printf ("enter rank\n"); scanf ("%d",&rank); printf ("enter amount of hours this month\n"); scanf ("%f",&hours); switch (rank) { case 1: sph=100; break; case 2: sph=80; break; case 3: sph=50; break; default: sph=15; } salary=hours*sph; printf ("Your salary this months for amount of %.2f hours is: %d Shekels\n",hours,salary); } המהדר לא רושם לי שהיתה שום טעות אבל כשאני בא להריץ את הקובץ הוא מודיע לי על זה שהקומפיילר …
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
IE7 מציג לי אובייקט עם position relative מעל position absolute. לא משנה איך ניסיתי לשחק עם ה z-index לא הצלחתי לגרום לו להציג את זה כמו שצריך. IE8-9 מציגים את זה כמו שצריך. מבחינת הקוד זה החלק החשוב: <div class="nav"> <div class="content-wrapper"> <ul> <li><a href="/index.php" class="button icon home">Главная</a></li> <li><a href="" class="button icon menu">Категории</a> <ul class="submenu"> <li><a href="">Category 1</a></li> <li&…
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
היי, אני מתכנת ב C# כבר מעבר לשנה ויש לי ידע מלפני כן ב C ו C++ אבל אני לא יודע כלום על תיכנות לרשת. HTML יודע ממש טיפה אבל אני לא יודע דברים בסיסים כמו התקנת IIS והגדרת אתר בו (ניסיתי, הלך ממש רע) יש למישהו אולי קישור למקום שמסביר תיכנות לאינטרנט בצורה טובה? אני צריך גם משהו שמסביר בצורה מנהלתית, אין מעלים אתר, האם יש משהו חשוב ב PUBLISH של VS2005 למי פונים לקבלת דומיין וכן הלאה. תודה
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
כותרת... תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
1. אם אני רוצה להעביר יותר מ4 ארגומנטים- איך עושים את זה? 2. אם אני רוצה להדפיס משהו בתוך השגרה- בשביל הדפסה אני משתמשת באוגר $a0 מה קורה עם המידע שבתוכו? 3. אם בתוך השגרה שמתי ערכים באוגרים t0-t9 , אחרי היציאה מהשגרה- אני צריכה לאפס אותם או שהמידע שהיה בהם נמחק? 4. איך מחזירים ערכים משגרה? (Move לתוך vo,v1)? 5. מהם רגיסטרים:sp, fs, fp ??? 6. איך רושמים '0', '-' ? 7. איך רושמים את הפקודה: s = n+'0' תודה לעונים, אני על סף יאוש
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה בפסקל אני רוצה שיהיה משהו שיעבוד ברקע: program aa; uses crt; var buffer : array[0..63999] of byte; procedure setnew; var R,G,B,I : byte; begin R:=0; G:=0; B:=0; for I:= 1 to 255 do begin port[$3c8]:=I; port[$3c9]:=B; port[$3c9]:=G; port[$3c9]:=R; if B < 63 then inc(B); if (B = 63) and (G < 63) then inc(G); if (G = 63) and (R < 63) then inc(R); end; end; procedure clearbuffer; var I : word; begin for I:= 0 to 63999 do begin buffer[I]:= 0; end; end; procedure randb; var I : word; …
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
איך עושים שיפתח עוד חלון עם תכנית חוץ מהתכנית הרגילה בפסקל אני מנסה עם WINCRT אבל אין לי UNIT כזה
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אני מעוניינת לכתוב אפליקציה שתשלח notifications לקליינט, עפ"י הגדרות שהמשתמש יגדיר אבל לא בעקבות request מהקליינט אלא בתזמון שהסרבר יקבע. server - c#, .net framework Client - reactJs ראיתי שאפשר להשתמש ב - SignalR, יש משהו יותר פשוט לשימוש? ואפשר להשתמש בזה גם ב .net framework? או שזה רק ל .net core? ואם לא - יש משהו נורמלי ל framework, או שבכלל עדיף לעבור בשביל זה ל core וזהו? (התחלתי כבר לכתוב ב framework, אני לא חושבת שמבחינת השימוש שעשיתי יש עדיפות לזה או לזה, למרות שאני לא באמת מספיק יודעת את ההבדלים ביניהם) תודה לעוזרים :)
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
- 1 follower
-
-
בנייתי טופס צור קשר עם אפשרות לעלת קובץ לשרת אך יש לי בעיה עם קובץ Php אשמח עם תעזרו לי למצוא את הבעיה הנה הקוד <?php $name = $_REQUEST['name'] ; $email = $_REQUEST['email'] ; $phone = $_REQUEST['phone'] ; $status = $_REQUEST['status'] ; $company = $_REQUEST['company'] ; $job = $_REQUEST['job'] ; $reference = $_REQUEST['reference'] ; //*** Attachment ***// if($_FILES["fileAttach"]["name"] != "") { $strFilesName = $_FILES["fileAttach"]["name"]; $strContent = chunk_split(base64_encode(file_get_contents($_FILES["fileAttach"]["filetmp"]))); $strHeader .= "--".$strSid."\n"; $strHeader .= "Content-Type: application/octet-stream; name=\"".$strFilesName."\"\n"…
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
היי, למה אין לי עברית בהרצת JAVA SCRIPT? הוא מראה לי ריבועים, אני עובד עם VISUAL STUDIO 2005 וכל סקריפט שאני רוצה להריץ ען כתוביות בעברית הוא מראה לי ריבועים.
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
נראה לי ששינו את זה אצלי להכי גדול, אז זה עושה לי בעיות בעיצוב! תודה. משום מה יש אתרים שזה לא משפיע עליהם, איך הם עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם התקנת האורקל שלא מצאתי לה פתרון. התקנתי אותו מזמן והיו לו בעיות ליצור "קיצורי דרך" בשולחן העבודה ובתפריט "התחל" זה לא הפריע לי אז כדי למצוא את ה-SQL+ ולהתחיל לפעול איתו. כעת צריך לדוגמא את הכלי oracle enterprise manager ולא מצאתי דרך להפעיל אותו. חיפשתי המון באינטרנט ולא מוזכרת דרך להפעילו דרך start-->run אלא רק דרך התחל--> תוכניות וכו' שכאמור אין לי במחשב. נא עזרתכם, תודה. גיא
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
1. איך ניתן לעלות קבצי מוזיקה לתוכנית ב-JAVA ומאיזה אתר ניתן להוריד קבצי מוזיקה / אפקטים ? 2. האם ניתן לעשות החלפת תמונת הרקע כל מספר קבוע מראש של זמן ? אם כן , האם יש לכל מחלקה ואיזו ?
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אני עובדת על פרויקט בשפת javascript ואני משתמשת ב router אני רוצה להעביר פרמטרים דרך פונקציה שמזמנת את ה navigate וגם: אני עושה ניתוב לUSER מסוים ואני רוצה להשתמש בID שלו שמגיע מהניתוב לדוגמא:' user/:id' - אני רוצה להשתמש בID שיש בניתוב איך אני עושה את זה?
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
היי חברה אני יש לי קומפילר של borland 3.1 עכשיו אני מריץ תוכניות ובזמן האחרון הוא ממש איטי וכל פעם שאני עושה RUN הוא כותב לי checking dependencies ואז רק אחרי איזה 15 שניות התוכנית רצה מישהו יודע מה בעיה?
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
מחפש אחסנה חינמית ל-ASP תמיכה בפלאש ורצוי לא חייב FTP הגודל לא ממש משנה לי אפילו 10 מגה יספיק... אפילו יותר מידי....
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום רב ! הוספתי לחצן בגיליון אקסל, ואני רוצה לשנות את הכיתוב שעליו (וכן את הToolTip שלו), על סמך ערך שנמצא באחד מתאי הגיליון. זאת בעזרת מאקרו. ז"א: כאשר לוחצים על הלחצן, יתבצע מאקרו, ובין היתר ישנה את הכיתוב ע"ג הלחצן. האם יש שם ללחצן ? איפה אפשר למצוא שם זה ? (בכפתור ימני ניתן לשנות את העיצוב של הכיתוב, אבל אני רוצה לשנות בקוד מאקרו ולא ידנית) תודה, אסתר
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
מחפש איזה קובץ שסוקר תספרייה windows.h משהו טוב על איך לתפעל לחצנים קומבובוקסס וכו'... ב c++ תודה רבה נ.ב. לא מ msdn
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אני לא מבין את העיקרון של זה.. אני רוצה לעשות, תגובה לנושא. אני רוצה שהתגובה תיהיה שייכת לנושא! על אותו עיקרון, אני גם רוצה לעשות פורום, שבתוכו יש נושאים, והנושאים האלה שייכים לפורום מסויים! אם אני יודע את זה אני מסיים את כל המערכת שלי.. אבל לא הבנתי איך? וניסיתי וניסיתי.. ומישהו כאן בפורום שלח לי קובץ מדריך - אבל באנגלית, ולא כל כך הסתדרתי עם האנגלית שם וזה אפילו קצת יותר סיבך אותי.. אמ, כבר חיפשתי בהמון מקומות ולא מצאתי משהו בדיוק בעברית, אם למישהו יש מדריך בעברית או חמש דקות בכדי לכתוב לי, אני מממממש אשמח, תודה רבה לכל מי שיעזור, ינסה לעזור, יתן לי כיוון וכו'..
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-


