תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני בונה אתר שבנוי בצורת טבלאות בכול טבלה ממוקם תמונה. השאלה שלי היא האם ניתן לכתוב טקסט על התמונה בלי שהטבלה תשתנה? אני ישמח לקבל תשובות
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
טוב,לפני כמה ימים סיפקתם לי הורדה של TURBO PASCAL 7,והוא באמת עובד אבל אני לא יכול לעשות בו כלום,יש לו תקלה מעצבנת שאני לא מצליח לתקן כל פעם שאני לוחץ על שיפט,ואז על אות או סימן,כל הסימנים לא מסודרים,חלק מהאותיות לא מגיבות וכו' כלומר:אם אני לוחץ על שיפט ועל האות a כדי ליצור אות גדולה,זה לא יגיב אם אני אלחץ על שיפט ועל המספר 9 או 0 כדי ליצור סוגרים זה ייתן לי סימנים שונים לחלוטין וכו'. יש למישהו מושג איך לסדר את הבעיה? )
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
בניתי אתר קטן ואני צריך שרת לאכסן אותו. יש לכם המלצות לחברת אכסון טובה בשביל אתר קטן שבנוי בPHP? תודה
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
זה דף החיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה: <% if session ("adminCheck")<>"true" then response.write "כניסה למורשים בלבד!" else%> <html> <head> <title> דף הניהול </title> </head> <body dir="rtl"> <h1> דף הניהול </h1> <h2> חיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה </h2> <body background="images\850.gif" dir="rtl"> <% fname=Request.Form("firstname") sname=Request.Form("familyname") sq="select*from personal_data where (firstname='"&fname&"' and familyname='"&sname&"')" path=Server.mappath("data/db1.mdb") set con= Server.createobject("ADODB.Connection") con.mode=3 con.open "Provide…
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
היי אני עדיין קצת חדש לתיכנות בבאש ויש לי בעיה שאני צריך להתגבר אליה: יש לי שורות שאני צריך לקלוט מהמשתמש, לדוגמא: 4 10 34 55 והשורה השניה: 3 55 6 7 אני צריך לעשות פעולות השוואה בין שתי השורות השונות (כגון השוואה של משתנה גדול/קטן יותר) ולהדפיס את המחרוזת החדשה אני מניח שהכי פשוט לבצע זאת בעזרת מחרוזות אבל מכייון שהמספרים מתקבלים בצורה של מספר ואז לחיצה על אנטר אני הצלחתי להסתבך אודה לטיפים ועזרה
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
נגיד יש לי אוגר AH שמכיל 0F ואני עושה לו INC AH (מוסיף לו 1) למה הוא יהיה שווה?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום לכם, כיצד אני יכול בטופס (לאחר שנלחץ כפתור הSUBMIT) להעביר עוד מידע חוץ מהטופס עצמו כלומר אני מעביר מעמוד הטופס לעמוד PHP מידע של שני INPUT TEXT דרך POST אבל נניח אני רוצה גם שUSERID לדוגמא (שקיים אצלי בתור משתנה בעמוד הטופס) ישלח גם לעמוד PHP אחרי הSUBMIT (אם לא הבנתם בדיוק אני יתן פה דוגמה טובה יותר..) תודה רבה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
עריכה: בניתי אתר ואני רוצה לעשות טופס שכשיכתבו משהו זה ישלח לדואר האלקטרוני. בניתי טופס אך הבעיה שכשלוחצים על submet הוא מבקש משהו עם ה-outlook וזה דיי בעיה כי ילדים בגילי לא משתמשים בoutlock והאתר הוא בשביל ילדים בגילי. יש דרך שכאשר עושים טופס נגיד : שם: סיסמא: זה ישלח לי את הפרטים שנרשמו לאימייל מבלי לעשות עוד פעולות? פשוט ללחוץ על submet..? תודה וסליחה על הבורות! ד"א הבנתי שזה צריך להיות PHP או ASP הקוד רק שאני לא מבין בשפות הללו. תודה רבה רבה
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יש לי בעיה שרמת האבטחה של הדטה בייס שלי אינה מאפשרת לי בתור משתמש לבצע שינויים על ידי שרת הIIS. מצאתי מדריך שמורה כיצד לתקן את הבעיה, אך הבעיה היא שאין לי טאב (לשונית) של אבטחה כשאני לוחץ על התיקייה של הדטה בייס. אם מישהו יודע כיצד להוריד את רמת האבטחה של הדטהבייס אשמח מאוד. מצורף העזרה באנגלית, אך לי כפי שאמרתי אינה מופיעה הלשונית של האבטחה שהוא מדבר עליה שאותה אני מחפש: http://www.webmasterworld.com/forum47/959.htm התגובה הרלוונטית מתוך הבעיה: This happens to me all the time since I changed to a computer with Windows 2000 pro - on Win 98 never had the problem. It happens after you open the Access database. The only way I found to fix it, was to create another fo…
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
אני מתכנת בJAVA ואני עובד עם הNetBeans ואני לא ממש מסתדר איתה... הממשק שלה די מעצבן ולא ידידותי בעליל. אז המליצו לי על התוכנה הזו Studio Standard 5, עכשיו רציתי לשאול אם היא גם חופשית כמו הNetBeans ואם כן אפשר לינק? תודה מראש חבר'ה
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש כמה תרגילים שאני לא מבין בבקשה תעזר ו לי איך כתובים תוכנית שמדפיסה תהודעה הבאה: first sec T ומה יהיה הפלט פה: main() } int index, square; for(index = 1 ; index < 13 ; index = index +1)} square = index * index printf('%5d%5d\n", index, square);
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
למישהו יש דרך טובה? הדרכים היחידות שמצאתי להעלאת כמה קבצים ביחד דורשות שאני אבחר כל קובץ בנפרד וזה גרוע להעלאה של 100 קבצים לדוגמא.
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
היכן ניתן למצוא מהנדסי PHP, CSS וכיוצא באלו... שגם בקיאים בטכנולוגיות פלאש מתקדמות? והאם יש כאן כאלו?
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
לילה טוב, אני צריך לכתוב תכנית שתחשב את האיבר ה-i בסדרת פיבונצ'י. פתרתי את הבעיה בלי שגרה אבל אני לא יודע בדיוק איך לשנות את התכנית כך שתבצע את הנדרש: ;computes the i Fibonacci member; JMP Start I: DB 01 ;[02] The i fibo Result: DB 00 ;[03] The resutl Start: MOV AL,00 ;Holds one member MOV BL,01 ;Holad another member MOV DL,01 ;Counter LOOP: CMP DL,[02] ;Check if last num JZ EndProg ;if so- endprog ADD AL,BL ;Adding AL & BL PUSH AL ;Push AL to stuck PUSH BL ;Push BL to stuck POP AL ;Pop BL into AL POP BL ;Pop AL into BL INC DL ;DL++ JMP LOOP EndProg: MOV [03],AL ;Put the result in its place END
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
-
שלום. יש לי אתר פרטי ובו מערכת פורמים כמו שלכם smf. הבעיה היא שכל איזה כמה ימים נרשמים לי למערכת אנשים בלתי מזוהיים, בפרופיל שלהם רשום שהם ממדינות אחרות כמו(גרמניה עוד) והם סתם רושמים לי בפורומים באנגלית. הבעיה היא שזה לא אחד. אלה כמה וכמה אנשים. מה קורה פה? הפורום שלי בגירסה הכי עדכנית
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
איך הוא עשה פה את התמונות? http://www.upload.co.il/stage/studio/creation.asp?id=70&dwl=true
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני בונה דף HTML ואני רוצה להכניס בו צ'אט פשוט, מן חלון עם כל ההודעות, לא משהו מיוחד, יש קוד פשוט של העתק הדבק או שצריך לקנפג את זה בצורה מסוימת? בנוסף רציתי להוסיף סקר, גם לזה יש קוד פשוט של העתק הדבק? תודה עריכה: עבדתי לפי המדריך הזה ויצרתי קובץ HTML אחד ו3 קבצי ASP אבל כאשר אני מקיש את השם משתמש הוא מציג לי את תוכלת קובץ הASP ולא משתמש בו (ניסיתי את זה על המחשב ולא העלתי את זה לרשת) אני מצטער על כל הבלאגן שיש בהודעה, פשוט מצאתי תשובות. אם אני רוצה לעצב דף HTML, באיזה גודל לבחור בפוטושופ?
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אני מתכנן לבנות את המעגל הזה שנותן תצוגת לדים לפי יציאת LPT רציתי לשאול איך ניתן להראות כמה אימיילים חדשים יש על התצוגת לדים. המעגל:
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
היי, אני מתקין וורדפרס בפעם הראשונה, ואני צריך קצת עזרה מכם בנושאים מסויימים: 1. אני מחפש פיצ'ר/פלאגין שיתן לוורדפרס גלריית תמונות שיהיה נוח גם לנהל אותה וגם לצפות בה. 2. אני רוצה למצוא דרך שהוורדפרס יהיה סטאטי לחלוטין, זאת אומרת, לא יוכלו להגיב לשום דבר / גם לא לפתוח משתמש. אני יודע שיש דרך לבטל בכל דף ודף, הבעיה היא שאני רוצה שהדבר הזה יהיה באופן אוטומטי כי האתר שאני בונה הוא לא בשבילי, בעל האתר לא ידע לנהל תגובות. 3. אני מחפש אחסון חינמי שיחזיק לפחות שנה-שנתיים (משהו שכבר החזיק שנה שנתיים חח), וגם משהו שיהיה נוח להוציא כתובת DNS לדומיין. אשמח לעזרתכם, ליאור.
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שלום! אני רוצה פלגין של וורדפרס, שייתן לי אפשרות לתמונה שהיא מפה, עם אזורים, שיהיו קישורים, ויציגו טקסט ותמונה, וכמה שיותר אפשרויות. מישהו המליץ לי על הפלגין הזה: http://wordpress.org/plugins/gwyns-imagemap-selector/developers/ האם הוא באמת המומלץ? ואם כן, איך מקשרים את הפוסטים של האתר לאיזורים של התמונה? לא ממש הבנתי, אולי יש דוגמא ברשת, שמסבירה איך משתמשים עם הפלגין הזה עם האפשרויות המיוחדות שלו? הנה הקוד של וורדפרס, שלא עובד לי [פתחתי קטגוריית "first", ויש שם 3 פוסטים, והייתי מצפה שהאזורים על התמונה יובילו לפוסטים]: [imagemap category_name="first" map="imgmap_css_container_imgmap201362114494" id="imgmap201362114494" img="http://mergel.bkalut.co.il/wp-conte…
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
כותרת אם זה משהו מסובך אז אני אוותר, אני עדיין ברמה יחסית בסיסית בC++ ואם זה מסובך מדי עדיף כבר שאני אלמד אסמבלי
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
1. אני מנסה לפתוח קובץ in=open(redirect, O_CREAT | O_SYNC | O_RDWR,O_RDWR | S_IRWXU); אבל משום מה IN נשאר NULL. דבר שני איך אני פותח את STDIN לאחר שסגרתי אותו? משום מה פתיחת /dev/stdin לא הולך..
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
יש לי מספר שאלות: 1. בקוד הבא לhtml, מראים חלון וידאו ישירות מהאתר. עכשיו אני רוצה שבסרגל יראו גם אפשרות לפתיחת מסך מלא. הקוד: <tr> <td><embed type="application/x-mplayer2" pluginspage = "http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" src="mms://s36wm.castup.net/server12/8982050-61.wmv#0;1.000;0;0;1:2;2:2" name="MediaPlayer1" width=320 height=315 AutoStart=false></embed> </td> יש למישהו כתובת לסרגל player אחר שיש בו אפשרות לפתיחת מסך מלא? 2. גם לקוד ה-html הבא, שמאפשר לשמוע מוזיקה ישירות מהאתר, הייתי מעוניין לסרגל אחר. הקוד: <tr> <td bgcolor=#CCCCFF><center><embed src="http://members.lycos.co.uk/barakdahan/dardasim/dardas…
-
איך אני עושה שבטעינת דף בפלאש (Action Script 3) הפוקוס יהיה על תיבת טקסט מסויימת ? כלומר הסמן יהבהב בתיבה זו אוטומטית עם טעינת הדף. ניסיתי כבר מספר דרכים כמו: this.focus = this.myTxt; תודה,
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-


