תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
(קובץ מצורף) יש לי בעיה של נתונים כפולים אני משתמש ב xsl כדי לשנות את את ה xml כדי שה innertext היה - attribute רשימה של authors לכל סופר יכל להיות יותר מספר אחד אני לא יודע אך להוסיף תנאי distinct לרשימה ( help :bash: [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
הכוונה היא לעשות מחדש את הקוד שרשמתי במקרה שאני רושם משהו מסוים למשל. אם זה לא ברור תגידו אני אנסה להסביר טוב יותר
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחרונה למדתי CSS שממש עוזר לפשט את כול התהליך של עיצוב אתרים, ורציתי ליצור תפריט בכול תחתית דף (התפריט הוא קובץ PHP שמשתנה לפי המידע שיש במאגר הנתונים ואני קורא לתפריט בעזרת הפונקצייה Include() ). עכשיו, בתפריט עצמו שמתי div שמזוהה על ידי ה-id adminnav ומזוהה בעזרת ה-CSS ככה: #adminnav { position: absolute; vertical-align: bottom; padding: 0; margin: 0; text-align: center } body{ font-size:11pt; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; color: #CCCCCC; background-color: #202020; background-image: url("images/backimg.jpg"); background-repeat:repeat-x; } צירפתי גם את התגית body כי אולי קיימת חפיפה כולשהי? בכול מקרה, הקוד של הקובץ של התפריט הוא זה: <HTM…
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
שלום נניח ויש לי טיפוס מסוג lpstr (שזה char* מבחינתי) אני רוצה שlabel1 אותו גררתי מהסרגל כלים יקבל את הערך שלו. אם הייתי רוצה להכניס לתוכו את הערך hello הייתי רושם label1->text-"hello" dd אבל כשאני מנסה לשים בתוכו משתנה אני נכשל כלומר אין לי מושג איך. (הוא לא מקבל char* ( תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
כותרת... אמרו לי שעדיף לעבור ל DOT NET כי היא יותר חדשה וההבדל בין #C ל ++C הוא לא הרבה. למרות ששמעתי ש++C יותר חזקה אבל היום #C תופסת את מקומה והופכת ליותר נפוצה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
החלטתי שאני רוצה ללמוד תיכנות ואני רוצה עשות את זה בקורסים , הבעיה היא שאני לא יודע איפה לחפש , ניסית במכון סיוון אבל אין שם לגילאים 14-15 אז אם מישהו יודע או יכול למצוא לי זה יהיה מצויין .. כמו כן אני גם מחפש קורססים באלקטרוניקה אזז אם תכלו לענות ליגם על זה ... תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
-
מישהו יכול להגיד לי מה הפונקציה ליצור קובץ על שרת נגיד יש לי דבר כזה <? $username = $_POST['username']; ?> אז אני צריך פונצקיה שתיצור לי קובץ $username.something עם תוכן שאני יקבע.. תודה
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
טוב אני רוצה להתקין מערכת PHP IB או SMF או כל דבר אחר שתמליצו עליו.. רציתי לדעת מאיפה אני מוריד אותם ואיך אני מתקין אותם על שרת שתומך PHP ודאטאבהייס יש לי תסיסמה של השרת ותסיסמה של הדיירקט אדמין..
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
כרגע כשאני בונה מודול אני צריך לקרוא לשגרה ככה pkgname::subname אמרו לי שיש דרך שהיא יותר OOR(OBJECT ORIENTED ? כיצד אני מיישם אותה בדיוק
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני עושה CListBox::AddString. הקוד עובד ב-MFC על win32. בניתי פרוייקט MFC אחר על windows mobile 5 SDK (כלומר windows CE). שמתי שם גם כן listbox. הקוד שעושה AddString הוא אותו דבר. גם נראה שהוא עובד, רק שהמחרוזת לא מופיעה ב-list box על המסך! כאילו אין חיבור בין המשתנה ב-Dialog לבין מה ש-MFC עובד איתו, אבל יש קוד שעושה DDX_Control. יש למישהו רעיון? עריכה: הבעיה היתה ששמתי אותו כחלק מ-group box, וwindows המטומטם צייר את ה-group box מעל מה שהוא מכיל, בניגוד לכל הגיון ובניגוד לאיך שהוא עובד על win32... התוצאה היתה שמה שחשבתי שהוא ה-list box היה למעשה ה-group box שהסתיר אותו.
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
פרדיקט המקבל רשימה- וצריך להחזיר את הרשימה המושטחת, לדוגמא: קלט: [1,[2,3], 4] פלט: [4,2,3,1] איך עושים את זה?? (אם האיבר אינו atomic (כמו האיברים הראשון והאחרון) מה עושים עם האיבר האמצעי??)
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
#include <stdio.h> int main(void) int AddToNum(int num); { int num; int result; printf("Please Enter A Number : "); scanf("%d" , &num); result = AddToNum(num); printf("The Total Amount is : \n", result); } int AddToNum(int num) } int i; int sum; sum = 0; for (i = 0; i <= num;i = i + 1) sum = sum + 1; return(sum); fflush(stdin); getchar(); return 0; } זה פונקציה שקולטת מספר שלם ומחזירה את סכום המספרים מ-1 ועד לאותו מספר. אני מקבל שגיאה ולא יודע מה הבעיה.
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
קודם כל, למה להשתמש ב magic_quotes , mysql_real_escape_string, mysql_escape_string, add_slashes כאשר יש לי magic_quotes במצב ON? ומה ההבדך ביניהם? כל ה4 לא עושים את אותו הדבר? ואם לדוגמא כמו עכשיו, יש לי magic_quotes, למה כאשר אני לוקח משהו בסגנון fghfgh' /\ ואחר כך אני יעשה STRIPSLASHES זה יראה על המסך fghfgh\' /\\ יענו זה עדיין משאיר SLASHES אף על פי שאם אני מסיר אותם ועושה השוואה עם בסיס הנתונים, זה עובד כאילו הכל בסדר. ושאלה אחרונה, יש למישהו מדריך איך להשתמש בPHP כדי לתת שגיאה כאשר המשתמש מקליד אחד מהסימנים האסורים כדי שאני לא יצטרך להתעסק עם זה?
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
-
היי, אני מחפש קצת חומר קליל ולא כבד כמו הספרים משנות ה-70, לקורס במערכות ספרתיות. בעיקר מימוש MIPS32 וכל מה שמסביב יעזור כרגע... תודה..
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
היי, אני מחפש אתר חינמי שאפשר להוריד ממנו FLASH של שעון חול בחינם. זה צריך להיות באיכות גבוהה. עד עכשיו כל מה שמצאתי בגוגל אלה רק דברים בתשלום. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
איך אני עושה שכפתור בפלאש יגרום ל iframe להיות נראה ובלתי נראה ב-html? אם תוכלו להראות לי איך הקוד אמור להיראות זה יהיה מעולה, כי מישהו כבר בפורום אחר נתן לי תשובה שטחית למדי.. תודה, ניר.
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
כשרושמים שם של משתנה בסוגריים מרובעים, לדוגמה: [MOV EBX, [Parameter לאחר הפעולה האוגר EBX יכיל את הכתובת של Parameter או את הערך שהמשתנה מכיל?
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
אני רוצה להגדיר מחלקה שתייצג string ואני רוצה שיהיה CONSTRUCTOR שיקבל CONST CHAR* class string{ private: char* str; public: string(const char* s); השאלה היא האם בCPP אפשר פשוט להשוות בין s ל str (עם const_cast)?ז"א האם יש התייחסות מיוחדת לchar* או שזה פשוט יגרום לכך שיהיו שני מצביעים לאותה כתובת. ובאותו הקשר אם באמת אי אפשר לעשות השוואה פשוטה וצריך להעתיק תו-תו האם בCPP נוסף תו 0\ אוטומטית לסופו של מערך CHARS למשל אחרי שאני עושה: char* s="Im a noobie"; וד"א מה זה EXTERN משתמשים בזה בספר שאני לומד ממנו כמה וכמה פעמים אבל לא טורחים להסביר מה זה ...
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום, אני מציע לכם 25GB תעבורה, 250MB אחסון על שרת פרטי שטס, כל השאר ללא הגבלה (מסדי נתונים ללא הגבלה, FTP וכו'), כל זה תמורת תיכנות PHP מקצועי: -בניית מודים -שינוי מודים קיימים מי שמוכן, ניתן לפנות אלי במסנג'ר: OmerNahum@walla.co.il או 'איי סי קיו': 280277217. תודה, המשך יום נעים.
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
כאשר אני מצבע foreach (SomeObject x in SomeCollection) { somecode } x מקבל הפניה לאובייקט או מוקצה לו מקום חדש. קיצר מה קורה: x=SomeCollection.item או x=new SomeObject(SomeCollection.item) תודה.
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
ב- Access ישנה אפשרות לשדה שנקראת חוק אימות שבעזרתה אפשר להגביל את הנתונים. זה בעצם מחליף את בדיקות התקינות בתוכנה/דף האינטרנט. רציתי לדעת אם דבר כזה קיים גם ב- MySQL כי אני לא מצאתי דבר כזה.
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
נגיד ויש לי FRAME שמכיל 2 PANELS... בPANEL הראשון יש כפתורים מ0-9, ובPANEL השני יש LABEL... איך אני גורם לActionListener של הפאנל הראשון לשנות את הLABEL שבפאנל השני?
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום לכולם! לא מזמן שאלתי פה על דרך ל"תפוס" חבילות בשכבה 2 של מודל OSI, והייהת תשובה טובה מאוד של דובי זובי שאמר שאפשר לעשות את זה על ידי כתיבת FILTER DRIVER. אני רוצה להרחיב את הרעיון (על מנת ללמוד) ובאמת לכתוב אחד כזה. כלומר לכתוב משהוא דומה לספרייה WINPCAP ולאפשר לתקשר עם כרטיס הרשת ולקבל ממנו מידע (במקרה שלי את החבילות שעוברות ברשת). האם אתם מכירים אתרים עם מידע בנושא? תודה רבה על העזרה.
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-


