עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. נניח שיש לי את מחשב א' שנמצא בתוך רשת פרטית מאחורי ראוטר ואת מחשב ב' שנמצא גם בתוך רשת פרטית(אחרת..) מאחורי ראוטר אחר. מישהו פעם אמר לי שלא ניתן ליצור חיבור ישיר בין שניהם(הבן אדם מבין בתקשורת, אז או שזה נכון או שלא הבנתי אותו נכון). מישהו יכול להסביר לי למה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 692 צפיות
  2. Started by kknd,

    שלום לכולם, התקנתי PHP על שרת IIS (מערכת הפעלה WIN 2003) ומשום מה אני לא מצליח להעלות דפי PHP, למרות שה-ISAPI Filter פועל. למישהו יש ידע בנושא ויכול לנסות לכוון אותי להגדרות היותר פנימיות של ה-IIS על מנת לנסות לפתור את הבעיה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  3. Started by eli33,

    אני עובד עם visual studio 2003 כאשר אני יוצר חלון ומציג אותו איך אני יכול לעשות שהחלון יוצג ישר בגודל מלא (על כל המסך) ולא בגודל נורמלי (על חצי מסך).

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  4. Started by rabbit,

    אני מנסה ליצור מסד נתונים חדש בASP אני עובד עם ODBC והמסד שלי אמור להיות קובץ טקסט ככה נראה הקוד : <%@ Language=VBScript %> <% set c = server.createobject("adodb.connection") c.open "dsn=test;" c.execute "create table bla (Name char, tel char)" %> אבל שאני מריץ אותו אני מקבל הודעת שגיאה: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E09) [Microsoft][ODBC Text Driver] Cannot modify the design of table 'bla'. It is in a read-only database. /test1.asp, line 5 עכשיו חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי פתרון אני עובד עם win xp pro sp2 ניסיתי לשנות הרשאות בכל מקום אפשרי וזה עדיין לא עובד למישהו יש מושג מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  5. Started by rubyakerman,

    אני מפתח מתחיל בj2me אני מתמקצע בעיקר על שירותים מבוססי מיקום (LBS) ורציתי לדעת האם יש אפשרות למזער את התוכנה כפקודה, כלומר מתוך התוכנה לתת את הפקודה. אם לא...אני צריך כל חצי דקה לבדוק את המיקום (כלומר קבוע כל חצי דקה שהתוכנה תבדוק את המיקום) איך עושים את זה? האם התוכנה חייבת להיות פתוחה ופועלת (ברקע) על מנת לעשות זאת?

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  6. למשל ברגע שהשורה ארוכה מידי.. אז שירד שורה דוגמא גם בפורום פה: דוגמא:חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתם רואים הוא ירד שורה ברגע שזה ארוך מיידי! עריכה בעצם לא!

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  7. Started by uzana2004,

    זאת: [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  8. Started by zZOROo,

    אני פוול זמן לא נגעתי בתיכנות ושחכתי כמה מהפקודות אז אני צריך פקודה בPHP שמה שהי תעשה אני אכניס לה מחרוזת ומספר והיא תחתוך את המחרוזת מהמספר וקדימה למשל $str = 123\456 אני אכניס לו 3 ומה שישאר זה 456 או משהו דומה ועוד פקודה יותר קשה היא תגיד לי מתי נכנס משהו לבסיס נתונים (כאילו מתעדקן או שהכניסו משהו)

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  9. Started by Aviv C,

    איך אני יכול לכתוב בכתב עילי (דוגמה) ב- VB.NET?

  10. Started by yossi_gr,

    שלום אני רוצה לדעת איך אני יכול לראות את תעבורת האינטרנט שלי מהכרטיס רשת אם איזה פקודה אני צריך לעשות את זה

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  11. השתמשתי באובייקט דפדפן שבא בקובץ ieframe.dll, כשאני מנסה לגלוש לדף כלשהו הוא מציג את השגיאה הבאה: שכחתי לציין אבל השתמשתי בפונקציה WebBrowser.Navigate URL [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  12. Started by Runny,

    משום מה הVisualStudio 2005 לא מכיר את הפונקציה textcolor() מישהו מכיר תחליף כך שניתן יהיה לצבוע את הטקסט בקונסול ?

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  13. מה קורה? יש את הקטע הזה שכשנרשמים לאיזה שהוא אתר, המערכת לוקחת את המייל שלכם ושולחת אליו את בקשת האישור. עם איזה שפה אני מיישם את זה, ואיך? תודה!

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  14. Started by LiavH,

    מישהו יכול להביא לי בבקשה קוד של באנר נגלגל שרודף אחרייך בזמן שאתה גולל ללמטה תודה רבה לעוזריםם יום טוב חחח... זה קצת דחוף הקוד

  15. Started by Hypnos,

    ברצוני ללמוד בהמלצתכם שפה ראוי לציין ידע נסיון קודם

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  16. Started by Alex Koretzki,

    אני מנסה לעשות רשימה מקושרת גנרית זה עושה לי שגיאה ב newNode void insert(T* data){ Node* newNode= new Node<T>(data); //error if(head==NULL) head=newNode; else{ Node<T>* temp=head; while(temp->getNext()!=NULL) temp=temp->getNext(); temp->setNext(newNode); } } הבנאי של Node מקבל פויינטר ל T

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  17. Started by assaf990,

    שאלה:2 אנשים נוסעים לחו"ל, כל אחד בתאריך שהוא בוחר מטרה: לספור את מספר החודשים הכולל בו לפחות אחד מהאנשים היה בחו"ל, אבל אין לספור חודשים חופפים יותר מפעם אחת למשל: נוסע א נסע בין ינואר 08 עד דצמבר 08 נוסע ב נסע בין אפריל 08 עד ינואר 09 תשובה: מספר החודשים ללא חפיפה הוא 13 אפשר לספור הפרשי חודשים על ידי dateDeff אבל איך אני מתעלם מחודשים חופפים וסופר אותם רק פעם אחת?

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  18. Started by POD,

    אני רוצה לכתוב SCRIPT, שיעבוד על משתמש מוגבל, עם הרשאות שלי כמנהל. משהו כמו RUN AS, אבל גלובלי לכל ה-SCRIPT. האם זה אפשרי? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  19. Started by פיני1805,

    JNB FAR,$ לאן זה קופץ ומה זה הדולר?

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  20. אני מכיר את Php ואני צריך מתכנת אתרים ואמרו לי ש asp אותו דבר כמו php אבל יש בו יותר הגנות ופחות יותר טוב לתיכנות אתרים תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  21. Started by itays333,

    התקנתי במחשב את הIIS דרך הדיסק התקנה של הווינדוס, הכנסתי את תקיית האתר שלי לתוך wwwroot ועדיין שאני מנסה להריץ קוד ASP זה פשוט לא פועל. הקוד תקין, ניסיתי כמה (הכל עבד במחשב בבית ספר). למישהו יש פיתרון בשבילי?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  22. Started by eli33,

    זה כנראה הולך להיות הרבה לקרוא אבל אני מבקש שתשקיעו קצת זמן כי זה פרוייקט שעבדתי עליו הרבה זמן ויש לי עליו מבחן בקרוב ,אז תודה מראש למי שיעזור.. אני עושה פרוייקט ב c++ win32 API יש לי בעיה עם ההתקן תצוגה נראה לי.. אני אסביר קצת יותר לעומק ואולי תבינו.. אני עושה משחק של כובש שטחים ויש את האוייבים שהם בנתיים סתם עיגולים ירוקים אבל כשהם זזים לכל אורך ורוחב המסך אחרי בערך חצי דקה או דקה הם פתאום משתגעים ויוצאים מתחום המסך ומשאירים אחריהם שובל של עיגולים שלא נמחקו (והיו אמורים להמחק) ולא רק זה גם התפריטים למעלה משתגעים ולא רואים מה כתוב בהם וגם לא רואים את ה X והמזעור בצד פתאום כל זה קורה אחרי בערך חצי דקה -דקה.. חיפשתי בספר ומצאתי שצריך להחליף את ה style של החלון זה …

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  23. Started by Miyota,

    grid menu זה חבילת הוספה שנותנת לך ליצור תפריט פלאש עם אופציה לתפריט נפתח (dropdown menu). הורדתי את החבילת הוספה, היא מאוד מאוד קלה לעבודה ואתם יכולים לראות את התוצאות בעצמכם,אבל יש בעיה אחת עם התפריט שזה יוצר. זה יוצר כברירת מחדל פרסומת לאתר שייצר את חבילת ההוספה, זה נראה דבילי שמוסיפים את זה לאתר, ואני לא הצלחתי למחוק את זה (במידה ואפשר). זה הלינק לחבילת ההרחבה (חינם): http://www.macromedia.com/cfusion/exchange/index.cfm?view=sn120#view=sn121&viewName=Dreamweaver%20Extension&loc=en_us&authorid=0&page=0&scrollPos=0&subcatid=0&snid=sn121&itemnumber=-1&extid=1031827&catid=0 אני ירשום לך גם את הקוד אם זה יעזור: <object classid="c…

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  24. Started by orninyo,

    תוכנה לבניית אתרים מקיפה הכוללת את כל החלקים בבניית אתר ברמה גבוה מאוד למישהו עם ידע בסיסי ב++PHP ,HTML ,java script ,SQL,C,C לבניית אתר בקני מידה של "ויקיפדיה". יש תוכנה כזאת? והאם זה אפשרי עם ידע בסיסי+ בשפות שהזכרתי למעלה? אשמח לקבל המלצות ודעות.

    • 6 תגובות
    • 688 צפיות
  25. אני צריך את התשובה עד הבוקר, אז אם יש מישהו שיכול לבדוק את התרגיל ולתת לי תשובה כמה שיותר מהר אני אשמח. התוכנות של הפסקל במחשב שלי לא עובדות( dev pascal ו turbo pascl) לא יודע למה ואין לי זמן לבדוק למה. אני צריך שתאשרו לי האם הפתרונות שכתבתי נכונים: 1) כתוב פונקציה רקורסיבית המקבלת מערך וגודל המערך ומחזירה את האיבר הגדול במערך. הפתרון שלי: function f(a:vec; n:integer); begin if n=1 then f:=a[n] else if a[n]>f(a,n-1) then f:=a[n]; end; 2) כתוב פונקציה רקורסיבית המקבלת מערך, גודל המערך ומספר נוסף, ומחזירה כמה אברים במערך גדולים מהמספר הנוסף. הפתרון: function f(a:vec; n,x:integer); begin if n=1 then if a[n]>x then f:=1 else f:=0 else if a[n]>x then f:…

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות

דיונים חדשים בפורומים