תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני עשיתי תוכנית בגרפיקה שמציגה כפתור שברגע שלוחצים עליו עם העכבר הוא מציג הודעה והצבע של הכפתור משתנה הבעיה שאני כל הזמן לעדכן את המיקום של העכבר ולבדוק עם הוא לוחץ על הכפתור אז עשיתי LOOP עכשיו זה עושה לי הבהובים אני יודע שבVB עם DIRECTX עשו שתי חוצצים האם יש אפשרול לעשות את זה בC++ עם GRAPHICS.H? עריכה: לא משנה הצלחתי
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
שלום לכולם בקרוב מאוד יהיה לי דיי הרבה זמן פנוי על הידיים ואני רוצה להשקיע אותם על לימודים...הקטע שאני לא יודע בידיוק איזה ספרים לקנות יש לי פה בבית דברים בסיסים לחלוטין של C+ אבל אני רוצה להתחיל להיכנס לזה עמוק יותר לפני שאני יתחיל את הלימודים שלפחות יהיה לי רקע ושאני לא יכנס בשוק...אז אם יש לכם המלצות בבקשה...(אני בעיקרון רוצה לקרוא הכל אז בקשה אם יש לכם המלצות לספרים של מתחילים בנוגע לכל שפה שאתם חושבים שחשובה תמליצו בשמחה..ואיפה אני יכול להשיג סיפרי לימוד של MCSD ??)
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
יש לי טבלה קיימת של מלאי, אם שדות כמו מקט | שם החברה | שם הסדרה | דגם מדוייק אם נתונים למשל : 523572385 | Intel | Core i5 | 2400MHz אני רוצה להוסיף טבלה נוספת, שמפרטת מידע שקשור לסדרה ולא למוצרים ספציפיים. למשל, תקופת אחריות שהיא מאפיין של כל הסדרה בחרתי מהטבלה פירוט של הסדרות אל ידיי distinct, כך : שם החברה | שם הסדרה Intel | Core i5 ועכשו אני רוצה להציג למשתמש טבלה של תיבות טקסט כך Intel | Core i5 | _________ שהוא יכול לכתוב את תקופת האחריות של כל סדרה, ולשלוח את הטבלה (עמוד PHP) התוצאה תישמר בטבלה נפרדת כזאת : שם החברה | שם הסדרה | תקופת אחריות איך ליישם ב PHP את השליחה ויצירת טבלה חדשה, כשכמות השדות (תיבות טקסט שהמשתמש ממלא) לא ידועה מראש ?
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי את הטופס התחברות שהולך לקובץ ASP שבודק במסד נתונים אם הנתונים הם של אדמין או משתמש רגיל, הנה הקוד: <% set oConn=Server.CreateObject("ADODB.Connection") oConn.open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" & Server.MapPath("Forum.mdb") memberName=request.Form("memberName") password=request.Form("password") sqlStrInsert="select * FROM forumAdmins WHERE (memberName='"+memberName+"' AND password='"+password+"')" set Admin=oConn.Execute(sqlStrInsert) if Admin.EOF then sqlStrInsert="select * FROM forumMembers WHERE (memberName='"+memberName+"' AND password='"+password+"')" set clubUser=oConn.Execute(sqlStrInsert) if clu…
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
שלום, יש לי טופש שכשממלאים אותו כל השדות נשלחים לי לאימייל. עכשיו אני רוצה להוסיף שדה שכשימלאו אותו גם הוא יישלח אלי. איך עושים את זה בדף PHP ? העלתי את שני העמודים כי זה עם למעלה מ500 שורות כל עמוד. http://www.apply-online-loans.com/loanwebsite.rar אולי בכל זאת אפשר לפרסם את קוד פה בפורום ? אשמח מאד אם תעזרו
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
שלום. יש לי אתר שבו התקנתי את מערכת ההורדות paFileDB 3.6 של PHP Arena. כמו שיש באתר הזה. האתר שלי מורכב מעמוד בודד - דף הבית שהוא ב html ופורום. אני רוצה לשים את המערכת הורדות(את השלד עצמו) ולשים אותו כחלק מעמוד הבית. כלומר המערכת הורדות תיהיה בעמוד הראשי. השאלה היא ככה: המערכת היא ב php, איך אני מצרף אותה לדף html? תודה
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לבנות דף HTML מWORD ?? אם כן- איך אני שומרת את הקובץ כדי שאוכל לפתוח אותו כדף HTML? מישהו מכיר אתר <בעברית> שמסביר את העניין? מצאתי רק הסברים לבנייה מדפדפן. תודה
-
- 6 תגובות
- 708 צפיות
-
-
שלום.. אני כבר הרבה זמן רוצה להזמין לעצמי איזה ספר טוב למתחילים שיתן לי מושג על תיכנות משחקי מחשב אבל יש די הרבה ספרים בנושאים שונים. אז ככה: יש את המנוע האגדי UNREAL שיש לו מספר ספרים שמתחילים די מהתחלה ומלמדים אנרייל סקריפט... ובלה.. בלה.. http://www.amazon.com/Unreal-Tournament-Game-Programming-Teens/dp/1598633465/ref=sr_1_1/103-9843162-3923846?ie=UTF8&s=books&qid=1192825002&sr=1-1 כמו כן יש את זה גם: http://www.amazon.com/Mastering-Unreal-Technology-Level-Design/dp/0672326922/ref=sr_1_2/103-9843162-3923846?ie=UTF8&s=books&qid=1192825002&sr=1-2 שיותר קורץ לי... ויש את המנוע טורק שעכשיו אני לא מוצא שם קישור.. בכל מקרה מאיפה להתחיל?? מה יותר קל…
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני משובץ למגמת מדעי המחשב של בית הספר, ואני רוצה לבוא מוכן . רציתי לדעת אם יש ספר מומלץ או תוכנה שתעזור לי להגיע מוכן. ספר בעברית כמובן.... היכן קונים? האם יש לאנשים פה עוד טיפים כיצד לבוא יותר מוכן לשנה , כי בכל זאת זה נותן ייתרון שיודעים את החומר ... תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
שלום לכולם. ניסיתי לפתור את שאלה 5 תרגיל 2, מהלינק: http://www.cs.biu.ac.il/~kalechm/c_04/pointers5_math.rtf והתוצאה לפניכם: #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #define create 1 #define push 2 #define top 3 #define pop 4 #define isEmpty 5 #define delete 6 #define manyStack 7 #define capacity 8 #define exit 9 #define reset 0 #define no_stacks 0 #define add_stack 1 #define default_size 2 #define empty_stack 0 #define previous -1 void main_menu(); void create_stack(int ***pstacks, int *pi_stack); int select_stack(int *pi_stack); void push_element(int **pstacks, int stack_number, int *pi); void print_head(int *pstacks, int stack_number, int *pi); void delete…
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
-
באיזה שפות תיכנות בונים תוכניות למחשב כף יד? למשל C++ עם אני בונה תוכנית רגילה ומעביר למחשב כף יד הוא יוכל לקרוא אותה?
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
יש לי Vector<String> rulVector; Enumeration enume; אני רוצה לבדוק האם איבר במערך שווה למחרוזת מסויימת עשיתי כך if (enume.equals("CallBuy")) וגם כך if (enume.getClass().equals("CallWrite")) לא עובד... למה מה אני עושה לא נכון ואיך לעשות ? תודה
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
-
איך אני מקשר בין הASPX לבין קובץ הJS שכאשר אני מפעיל Event בדף ASPX הוא יופעל במקום שיעדתי לו בסקריפט? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 707 צפיות
-
-
טוב נתחיל מהשאלה: טוב אני מתחיל בנושא ורציתי לשאול איך אני מאפשר פתיחה של DIALOG (החלון עם הסיומת RC) בVISUAL STUDIO ע"י לחיצה על כפתור בחלון קודם. http://img47.imageshack.us/img47/1157/v1ku9.jpg הנה תמונה לדוג'. כשאני אלחץ על כל אחד מהכפתורים יפתח חלון מהסוג שמופיע בתמונה. ונמשיך ליעוץ: אני עושה עבודת גמר במחשבים לבגרות, ואני אמור לבנות טרוייאן\תוכנת שליטה מרחוק\REMOTE ADMIN\תוכנה שבוס בודק את העובדים שלו, תלוי איך אתם רואים את זה. (רעיון של המדריך כי הוא יודע איך ליישם את זה כבר טוב) תראו את התמונה, יהיה מן חלון ראשי עם אפשרות להקליד\לטעון\לקבל IP ולהתחבר אליו. יהיו כפתורים שיאפשרו לצפות בכל המסך שלו ב1:1, אפשרות להסתכל בZOOM בעזרת מסך קטן, להעביר קבצים, לשלוח …
-
- 3 תגובות
- 707 צפיות
-
-
ברצוני להציב מודעות גוגל אדסנס שיופיעו בצד השמאלי של העמוד. כשאני מציבה את הקוד, אוטומטית הן מופיעות בצד ימין. מה עליי לעשות כדי שהמודעות יופיעו בצד השמאלי של העמוד? תודה, חן.
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת שלי , אני צריך אתר בחינם שמביא סרטונים לשפות תיכנות : asp ו php . אני צריך את כל השלבים ובחלקים עם הסברים כמו שצריך ומסודר... תודה רבה לכם . שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
איך עושים שתמונה תהיה מאחורי הכל. אפשר גם בCSS תודה רבה וערב טוב
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
אז ככה ..... קודם כל רציתי לציין שאני דיי מתחיל בשפת c (יש רקע בשפות אחרות) ככה שתשתדלו בהסבר לו לסבך במושגים .. אוקי אז ככה אני רוצה לבנות תוכנה שבסך הכול פותחת לי קובץ שכבר קיים ..אני יתן דוגמא: אני רוצה לפתוח את הקובץ yariv.txt (הכוונה בלפתח זה לא ליצור אותו אלה שהוא פיזית יפתח לי במסך...) תודה רבה לכולם ... אהה ועוד משהו(אם הוא לא בתקיה שבו רצה התוכנית איך אני מנווט אותו , פקודות דוס פשוטות?
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה ליצור מערך שיכיל בתוך השדות מחלקות בשם A הבעיה שכל פעם שאני יוצר בצורה כזאת A array[10]; הConstractor עןבר על כל האיברים ומאתחל אותם אני צריך שבכוונה ישר אחרי האתחול יהיה זבל בתוך האיברים איך אני גורם לכך שלא יהיה מעבר על כל האיברים? תודה
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
הי, אני מתכנן להתחיל ללמוד AS וראיתי שיש AS2 וגם 3, רציתי לדעת אם אני יכול ישר להתחיל ללמוד מ3 או שאני צריך ללמוד גם את 2? מה ההבדלים בניהם ? אשמח תגובות, תודה
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
איך אני עושה לולאה שרושמת hello עד שנלחץ המקש q?
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום, ברצוני ללמוד כיצד להשתמש בD3D בC++. ידע בC+ יש לי כבר, ורציתי לדעת איפה יש מדריכים שמראים כיצד להשתמש בD3D, וגם דוגמאות לא יזיקו. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 706 צפיות
-
-
אני צריך ביקורת על האתר שלי? מה אתם חושבים? כל ביקורת תתקבל בכיף
-
- 0 תגובות
- 706 צפיות
-


