עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by sSs Dragon,

    שלום יש לי כמה שאלות בC#: 1) אני מחפש פונקציה שתעבוד כמו getElementById של JS. 2) יש לי פונקציה (בwindow application) שכשאני לוחץ על כפתור היא מופעלת, ויש לי כמה כפתורים ולכל כפתור פונקציה משלו, האם יש דרך לעשות פונקציה שמזהה את הכפתור ששלח לה את הפונקציה וכך לעשות פונקציה אחת ולא כמה? תודה, שרון

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות
  2. Started by c3pu,

    איך אני מוציא משתנה בASP????

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות
  3. Started by yigael_o,

    היי, אני צריך עורך flash (עדיף בחינם אבל גם אם זה יהיה בתשלום קטן זה בסדר) מישהו יכול להמליץ על משהו?

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  4. שלום רב , עם עבודה עם JTREE אני רוצה לשנות את השמות של אבות / ילדים בכוח במהלך ריצה לאחר שהמשתמש מוסיף בן חדש בשם שהוא רוצה ואזי אני רוצה לבצע רענון על כל העץ JTREE ולבצע חלוקה מחדש בצורה מסודרת כוללת שמות קבועים ומספור קבוע ... איך עושים את זה ? :-) תודה רבה גמר חתימה טובה

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  5. הוספתי שורה חדשה לטבלה (dataGrid) בדף האינטרנט שאלות: איך אני מוסיף אותה ראש הטבלת ה- DG אך משאיר את שאר הטבלה ממוינת בסדר האחרון? (ניח היוזר בחר למיין את הטבלה לפי שם מוצר ואז בחר להוסיף מוצר חדש) איך אני דואג שהפוקוס יהיה על ה textBox של השורה החדשה. (אין לו ID, כי בטבלת DG הוא למעשה label ואז בעריכה הוא הוך אוטומטית ל txtBox)? תודה

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  6. Started by intel suck,

    יש לי טופס שבו אני שולח סיסמא ואני אמור להיכנס לפאנל ניהול <html> <head> <title> מדור ניהול </title> </head> <body dir="rtl"> <a href="index.htm"> חזרה לאתר </a> </br> <%if Session("adminCheck")<>"true" then response.write "!! כניסה למורשים בלבד" else path=server.mappath ("data/db1.mdb") set con=server.createobject("ADODB.Connection") con.open "driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & path set r=con.execute("select * from personal_data") response.write "<table border width='100%'>" do until r.eof response.write "<tr>" response.write "<td>"&r.fields("id")& "<…

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  7. Started by 14renegade,

    רציתי לבקש ממכם בקשה קצת מיוחדת... אם זו לא טרחה גדולה מידי הייתי רוצה שתעשו לי משחק פלאש קטן כמו בפרסומת של ביטוח ישיר שהייתה בוואלה: מכונית שנוסעת הביתה וצריכה לעבור בדרך מכשולים ,בסוף המשחק אם אנחנו עוברים את כל יהייה כתוב שעברנו בהצלחה ואז פתאום נופל משהו על המכונית או משהו כזה.... בידיוק כמו בפרסומת של ביטוח ישיר בוואלה אם מגיעים לסוף שבו נופל משהו על המכונית יהייה רשום: אי אפשר להתחמק מעונש של אלוהים. אם נתקלים במכשול יהייה רשום לא הצלחת נסה שוב. אני מקווה שמה שאני מבקש זה לא טרחה גדולה מידי כי אני לא מבין בדברים האלה תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  8. ערב טוב, הקדמה: הטולטיפ לא מציג כיתוב עברי בצורה סבירה ומאוד מוגבל, ולכן אני צריך פתרון אחר. ניסיתי לחפש באינטרנט משהו מתאים אבל לא מצאתי. פתרון: ממשתי control שהוא בעצם panel שמכיל בתוכו כמה labels ועושה את העבודה, אבל יש לי panel אחר שבהתאם לנקודה בה נמצא העכבר נציג את ה control שמימשתי. הבעיה היא שגודל הcontrol שלי לא יכול להיות גדול מגודל הpanel אליו הcontrol יתווסף בגלל שאני משתמש במשהו בסגנון: panel1.controls.add(myPanelToolTip); ניסיתי להתחכם ובעצם להוסיף את ה control שלי ל controls של האבא ע"י משהו בסגנון : Parent.Parent.Parent.Controls.Add(myPanelToolTip) זה עובד, אבל המיקום של control משתבש. אני צריך פתרון יפה כך שcontrol שלי יוכל לצאת מגבולות הפאנל אליו הוא ש…

  9. מישהו יודע כיצד מבצעים validation (בדיקת קליטת נתונים על select (תיבת אפשרויות) ב-JS ?

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  10. Started by aviaderi,

    שלום לכולם. אני צריך לכתוב פרוייקט גרפי כלשהו במסגרת הלימודים, ואחרי מספר חיפושים באינטרנט מצאתי את הVE שאמור לעזור לי בזה. פתחתי VISUAL CLASS חדש ואחרי ש"ציירתי" לי את הFRAME כמו שאני רוצה, אני מנסה להציג אותו ע"י קריאה אליו ממחלקה אחרת. לצורך העניין, יש לי מחלקה שנקראת ZOO ובה ציירתי את הממשק, ומחלקה אחרת MAIN שאמורה להציג את הממשק על המסך. כשאני מקליד בMAIN את זה: Zoo zoo1 = new Zoo(); ואחר כך מנסה להקליד את זה: zoo1.show(); הeclipse לא מכיר את הפקודה show(). כאילו הוא לא מבין שמדובר במחלקה גרפית. למישהו יש רעיון?

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  11. Started by BeBest,

    אהלן, לפעמים רוצים לגלוש קצת בפרטיות בלי שאתר X ידע שהגעתי אליו מאתר Y. לשם כך, קמו כל האתרים בסגנון anonym.to. הבעיה - כולם (לפחות אלו שאני מכיר) לא עובדים בכרום. לצורך הבדיקה מצאתי אתר שמציג כל מיני נתונים שהוא "שואב" מהדפדפן באמצעות JavaScript, בניהם המפנה. http://www.rawdc.org/web/showInfo.html אם תכנסו אליו דרך אתר שמתיימר להסיר את המפנה (referrer) דרך הדפדפן כרום, תראו שלא כך קורה. האתרים אותם ניסיתי: http://www.hidemyass.com/anonymous-referrer http://href.li http://www.redirect.am http://anonym.to/en.html בכולם כתובת המפנה עדיין נשארת בדפדפן כרום (בדקתי בפיירפוקס ואינטרנט אקספלורר ושם דווקא עובד). אז..יש למישהו פתרון קסם לדפדפן כרום? (ללא שינוי הגדרות …

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  12. Started by poltergeits,

    מה עושה : r\ -בתכנית C תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  13. Started by Aviv C,

    רציתי לדעת אם ב- PHP יש גם קובץ כמו global.asa ב- ASP שמאפשר לאתחל sessions. אם כן, מה השם שלו?

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  14. Started by gkman,

    שלום לכולם אני כבר התקנתי APACHE וPHP והכל עובד נהדר (אם כי אני לא בטוח שעשיתי את כל מה שאמורים לעשות) עכשיו אני מנסה להתקין MYSQL ואין לי מושג מה אני עושה ??? כבר התקנתי את MYSQL אבל אני לא מסתדר עם ההגדרות בכלל איך אני מסנכרן את זה עם APACHE? אני לא מעוניין בשרת חלופי כמו WAMP אני רוצה את מה שיש לי עכשיו בחיפוש שערכתי אמרו שאני צריך להתקין עוד דברים ??משהו כמו MYPHPADMIN ו- CPANEL אם מישהו יכול לכתוב\ למצוא מדריך עדכני ומפורט בעברית לגבי התקנה של APACHE MYSQL וPHP אני יודה לו מאוד תודה מראש לכל העונים

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  15. Started by Tanya,

    ערב טוב, הגעתי עד לקטע הזה והכל היה בסדר... http://www.webmaster.org.il/article.asp?id=406 ברגע שהם מתחילים להסביר על הכותרת, הם לא הראו דוגמאות. אז רציתי לשאול אתכם איך אני רושמת את הקוד אם למשל, אני רוצה שהכותרת תיהיה באמצע? הבנתי שהמאפיין שאחראי על זה נקרא align, ואני רוצה למקם את הכותרת באמצע, איך אני ממקמת את ה-align, ואת ה-center? תודה.

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  16. Started by yosda-boy,

    שלום רב, התחלתי לילמוד את שפת התיכנות C ואני רוצה להתחיל להיתנסות בתוכנות שונות המתאימות לשפה האם יש תכונות שהן אינן עולות כסף וההורדה שלהן חינם?

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  17. אני משתמש במערכת SMF ואני צריך קצת עזרה בתיכנות של מספר דברים בפתרון של מספר בעיות אם יש פה מישהו שיכול לעזור לי אני אשמח מאוד אם הוא יצור עימי קשר באי סי קיו. תודה רבה מראש

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  18. Started by arkady,

    אנשים שלום הכנתי עבודה לבית הספר, העבודה היא בשפת C. שאני עושה Comiple אין שום שגיאה והכל עובר חלק, אבל שאני עושה run אני מקבל שגיאה אחת שאומרת: Undefined symbol _main in module TURBO_CCOS.ASM זו ההודעה. אני זקוק לעזרה בהקדם האפשרי תודה! :-) אם זה משנה אני עובד בקומפיילר TcLight

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  19. Started by spinchicken,

    אני מנסה לכתוב תוכנית שתמיין קבצים בספריה - איך ניתן לדעת את שמות הקבצים שנמצאים בספרייה מסויימת? אני כותב בויז'ואל סטודיו 2005 לסביבת חלונות XP

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  20. Started by gkman,

    שלום. יש לי שאילתה עם LIMIT - ולכן כשיש לי יותר תוצאות מהLIMIT יש לי שדה select שמציג את מספר העמודים וכהמשתמש משנה את הערך בשדה הזה הדף מתחלף ביחד איתו. הקוד שעשיתי עם השדה select הוא (הקוד המלא הוא סופר ארוך אז זה רק חלק..): <?php ... // get total enty results $row2 = mysql_fetch_array($tot_results); $total_res = $row2['total']; // get total pages needed to display all results. $total_p = ceil($total_res / MAX_RES); echo 'Showing Page: '; //generate select field- and select the current page echo '<select name="p_id" id="p_id" onchange="chg_page()">'; for ($i = 0; $i < $total_p; $i++) { $k = $i + 1; if ($i == $p){ echo '<option value="' . $_SE…

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  21. Started by eran256,

    שלום יש לי עבודה להגיש ליום ראשון.(למי שראה את הדיון הקודם המורה נתנה לי עוד שבועיים, והבנתי שאף אחד לא עזר כי אף אחד לא צריך לעשות לי את העבודות). מטרת התוכנה לקלוט 2 תאריכים (שהשנה אותה שנה), לבדוק אם הם תקינים (כולל 29 בפברואר), ולחשב ולהדפיס את הפרש הימים בניהם. עשיתי את העבודה הבדיקה עובדת טוב, הספירת ימים בעייתית לא יודע למה נניח כשאני עושה 1.1.2000-31.12.2000 אז יוצא 335 יום, אשמח אם תוכלו לעזור לי. ניסיתי הרבה פעמיים לתקן אבל לא מצאתי את הבעיה. מצטער על האי סדר בתוכנה אבל זאת תוכנה ראשונה שאני כותב. תודה מראש ערן. months במקום 0 מיועד לספור ימים. עריכה: הינה עוד משהו שכתבתי על אותו בסיס סיום שונה (ההורדה ה2) אך גם הוא לא תקין. [attachment deleted by admin]

  22. Started by Pure-Gold,

    יש לי את הקוד הבא: <table><tr><td> <span><table> <tr><td>aa</td></tr> </table></span> <span><table> <tr><td>bb</td></tr> </table></span> <span><table> <tr><td>cc</td></tr> </table></span> </td></tr></table> אני צריך שהפלט שלו יהיה: aa bb cc ולא: aa bb cc מישהו יודע מה אני צריך לשנות (לא ע"י קביעת מיקום קבוע בעזרת top ו left) ?

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  23. שלום לכולם! אני רוצה לבנות דף אינטרנט, שישאב מידע ממסד נתונים באקסס. יש למישהו פתרון קליל? תודה.

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  24. Started by razaviv,

    שלום אני רוצה לעשות ב PHP שאני מחלק לאחוזים יצא מספר. 2 מספרים זאת אומרת 50 הצבעות אז אני עושה 50*כמות ההצבעות בכללי\100 ואז יוצא מספר נגיד 50.312312312313% איך עושים שזה יקח רק את ה 50.31% ? ולא את כל השארית? תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות

דיונים חדשים בפורומים