תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
הכנתי תוכנית ועכשיו אני רוצה לעשות עוד תוכנית שתיהיה ביחד עם התוכנית השניה מה שאני בעצם רוצה לעשות הוא: קובץ עזרה כשהמשתמש לוחץ על f1 אז עולה לו התוכנית השנייה עם כל ההסברים מקווה שהבנתם אותי
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
1) איך ניתן לייצר משתנה מסוג int אך שיכיל רק 2 ספרות וגם יוכל להתחיל בסיפרה אפס? (למשל 00, 01, 02 ..) 2) איך הופכים שבר עשרוני לשבר פשוט (רגיל) כך שהמשתמש יוכל להבין? (למשל 1.333 יוצג כ- 1/3) תודה
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אני משתמש במערכת סקרים מוכנה מכל מיני סיבות: http://www.dbscripts.net/poll/ ואני רוצה להפוך אותו ליותר דינאמי,יש לי מסד נתונים sql והכול עובד זה הקוד המקורי שהמערכת של המשאלים צריכה: $p = new Poll; $p->question = "מה הצבע המועדף עליך?"; // Question displayed to the user $p->returnToURL = "../example.php"; // Specify the URL to return to for this poll; may be relative or absolute $p->legend = "משאל ראשון"; // Form legend; leave empty for none $p->control_type = $CONTROL_RADIOBUTTONS; // Control type; $CONTROL_RADIOBUTTONS or $CONTROL_COMBOBOX $p->add_value("1", "אדום"); // Poll value ID and a display string $p->add_value("2", "ירוק"); $p->add_va…
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
היי לכולם אני רוצה ללכת ללמוד תיכנות (אחרי שסיימתי 4 שנים של הנדסת תעשיה וניהול) יש כמה בתי ספר שמציעים למצוא עבודה אחרי הלימודים אני מטלבתת באיזה לבחור אולי מישהו שמע ויכול לעזור 1, זה MALAM TEAM 2, זה HACKERU בשני הם מלמדים ג'אווה ודוט נט שזסה ניראה לי קצת מכול דבר ואילו במלמ הם מלמדים ג'אווה עם התמקדות באורקל שזה קצת מצמצם את אפשרויות ההשתלבות בעבודה הקיצר התלבטות אולי מישהו מכיר בי"ס אחר טוב יותר אשמח לכול עזרה ועצה תודה דינה
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
הי, עשיתי טעות של צעירים בעת התקנת Java. כאשר רציתי לעדכן ספריה של path (איפה שנמצא לבסוף ה-bin) מחקתי את כל השורה במקום להוסיף. לכן בזבזתי יום שישי שלם, על טעויות משלמים... מישהו יודע איך ניתן לשחזר אותו? תודה !
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בקשה לסקריפט כי אני מתחרפן כבר, אני מגיע מעולם הפרל ואני צריך לכתוב סקריפט בVBS ואני לא מבין בזה כלום. אם היה מתאפשר לי לכתוב את זה בפרל זה היה בדיוק 6 שורות. אני צריך ככה: 1. שידפיס את הטקסט הבא למסך " Please enter username " 2. שיקלוט את הקלט למשתנה USERNAME. 3. שיכתוב את הטקסט הבא למסך "Please enter resource" 4. שיקלוט את הקלט למשתנה RESOURCE 5. שיריץ את הקובץ BATCH הבא כך שUSERNAME הוא פרמטר ראשון וRESOURCE הוא הפרמטר השני. לדוגמא: \\compname\sharename\dir1\dir2\call.bat USERNAME RESOURCE כל השאר שצריך לבצע כתוב בBATCH. מה שכן חשוב לי לשמור על ההרשאות של היוזר (יוזר של ACTIVE DIRECTORY DOMAIN) כאשר הקובץ BAT רץ.
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
כבר ניסיתי בערך כל דבר, אבל הוא לא רוצה לנגן אוטמטי אחרי שגמר להוריד ואני צריך לעשות מקש ימני ו-play כדי שזה יתחיל לנגן למישהו יש פתרון? מצורף קובץ ה-HTML [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אוקיי, קולטים מחרוזת ST, המשתמש מקליד תא במחרוזת שהוא רוצה להוסיף ואת התו שהוא רוצה, המחרוזת מוסיפה המשתמש מקליד: dvid 1 a פלט: david תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אוקי... אז יש לי שאלה קטנה בASP. יש לי "מערכת תגובות" כאשר כל תגובה נשמרת בDB עם שלושה עמודות- ID(מס' אוטומתי), שם והודעה. עכשיו, במערכת הADMIN שאני בניתי, אני עושה מחיקת תגובות, כאשר על מנת למחוק תגובות צריך לסמן V ליד מה שאתה רוצה למחוק(זה CHECKBOX). זה כתוב באופן הבא: <% Set rs=Con.Execute("Select * from tbl_post order by ID DESC") do while not rs.eof %> <tr> <td width="4%"> <input type="checkbox" name="post" id="post" value="<%=rs("ID")%>"> </td> <td> <% Response.Write((rs("Name"))&"<br>"&(rs("Post"))&"<hr>") %> </td> </tr> <% rs.…
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
בחלון של ה RUN נתקעה לי התוכנה בלואלה אין סופית, איך אני יכול לצאת לחלון של שורת הקוד בלי לסגור את פסקאל? מראש תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
http://www.planet-source-code.com/ אתר מצויין בשביל לקחת דוגמאות מאנשים. אני אישית למדתי ממנו המון תהנו
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
יצרתי editbox אני רוצה שהנתונים הבאים יודפסו על המסך כאשר לאינפו יש 3 שדות. הבעיה היא שבאדיתבוקס זה מדפיס לי רק את המספר טלפון. איך אני יכול לגרום לכך שזה ידפיס לי את כול הנתון(אני רוצה שזה ידפיס לי את נתון השם נתון המשפחה ונתון הטלפון בשורה חדשה). כמו כן זה צריך להיות ב סי בלבד(winapi) מצורף חלק מהקוד זה האדיט בוקס hwndList = CreateWindow (TEXT("edit"), NULL, WS_CHILD | WS_VISIBLE | WS_VSCROLL | WS_BORDER | ES_LEFT | ES_MULTILINE | ES_NOHIDESEL | ES_AUTOHSCROLL | ES_AUTOVSCROLL, tm.tmAveCharWidth, tm.tmHeight * 1, tm.tmAveCharWidth * 63+ GetSystemMetrics (SM_CXVSCROLL), …
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אני מתחיל עכשיו ללמוד קצת C אבל אני לומד לבד ולוקח לי זמן.. ראיתי שיש פה קהילה די מפותחת בתחום התכנות ורציתי לבקש אולי יש פה מישהו שיסכים להכין עבורי תוכנה קטנה שאני צריך.. אני רוצה תוכה קטנה שתעלה עם הווינדוס ובצירוף מקשים מסויים (ALT+F2 לדוגמא..) תפתח בקרה מיציאת הLPT (אחד מפינים 2-9) יש לי איזה 2 תוכנות שעושות את זה אבל הן נורא מגושמות ומיועדות לשימוש אחר ולא עונות על שאר הצרכים שלי שהם: 1. שתשב עם אייקון קטן בtray 2. שתאפשר שינוי לקיצור המקשים. 3. שתהיה קלה מבחינת צריכת משאבים. תודה רבה מראש לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות אתר גלריה כזה למוצרים , יש לכם משהו מעוצב יפה וקליל ? אני יודע ASP.NET וגם PHP אם זה עוזר. פשוט אין לי כוח להתעסק עם זה יותר מדי כרגע.. בעתיד אולי אפתח משו משלי. אשמח לשמוע על מערכות מומלצות של אתרים ( כמו JOOMLA וזה ). בברכה ,
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
שלום אנשים אני מחפש תכנת PHP שמכיר לפחות בגדול (עדיף לעומק) את המנוע של OsCommerce החינמי אתר החברה tms.co.il בנוי כל המנוע הזה ועבר מספר שיפורים להתאים לצרכים שלנו, לצערי חילוקי דעות עם החברה שתמכה בנו בעבר מונעים מאיתנו לעבוד איתם ועקב זאת אנו מוגבלים באפשרויות השיפור של המערכת, אשמח אם תפנו אלי ישירות למייל guy@tms.co.il למרות שגם פה אני בודק מדיי פעם את ההודעות גיא גרניט
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
צריך עזרה בבניית לולאה שתחזיר אחד או אפס בתנאים הבאים אז ככה, יש את המשתנה $var = $row['var']; שאמור להחזיר ממילה אחת עד לעשר מילים שמופרדים באמצעות רווח מילה שתיים שלוש .. המשתנה השני מכיל מילה אחד בלבד אני רוצה לולאה שתבדוק אם המשתנה הראשון (שאמור להכיל מס מילים) מכיל בתוכו את המשתנה השני (שמכיל מילה אחת בלבד) אם כן אז שיחזיר 1 אם לא שיחזיר 0 תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
void add(const Rational &c) כאן משתמשים ב& אבל לפעמים משתמשים ב*. השאלה שלי מתי משתמשים ב * ומתי יש צורך להשתמש ב &.
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
התחלתי ללמוד JAVA עם המדריכים מהאתר MH2000 התכנית הראשונה שאני אמור לכתוב ולהפעיל היא זאת public class Hello { public static void main(string[] args) {system.out.println("hello israel!"); //display the text } } מסיבה מסויימת אני מקבל שתי שגיאות בהרצת התוכנית למה זה? ** אני משתמש בJCratro. אם למישהו יש עורך נוח יותר אז בבקשה להגיד
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
אז ככה אני משתמש בvb.net לכתוב דפי asp.net הוספתי gridview שבתוכו יש קונטרול של dropdownlist עכשיו מה שאני רוצה לעשות זה שכשאני ישנה את הdropdownlist הוא ישנה ערך אחר בgridview. לצורך העניין בdropdownlist יש מספרים 1-5 שהם מוכפלים בערך של תא אחר בgrid ואז מוצגים בתא נוסף בgridview עכשיו אני צריך למצוא את ה gridview.selectedindex שזה אירוע שמתרחש כאשר יש שינו בgrid ואז ככה אני יודע את השורה בה שונה ה dropdownlist וכך אני עושה בשורה הזאת את השינויים. אפשרות אחת היא להשתמש בכפתור שיקרא עידכון ואז כאשר יהיה שינוי בdropdownlist וילחצו על עידכון זה יתן לי את האינדקס של השורה ואז כל החישובים והכל טוב אבל אני רוצה את האפשרות שישירות כאשר הdropdownlist ישונה הוא יעשה את החישוב א…
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם קיימת מתודה שסוגרת את כל החלונות הפתוחים (GUI) אבל לא מפסיקה את הפעולה של התוכנית? או אפילו יותר טוב מתודה שעושה replay לתוכנית?
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
נניח שיש לי דף html עם תיבת טקסט. אם המשתמש רושם 1 אני מריץ שאילתא בשרת mysql בנוסח: select * from mytable where id=1 ליתר דיוק, השאיתא תכיל פרמטר שיקבל את ערכו מדף html כך: select * from mytable where id=n כאשר n הוא פרמטר שערכו מתקבל מתיבת טקסט בדף html כאמור לעיל. כיצד אני מציג את תוצאת השאילתא בדף html ? מדובר פה ב cgi (למיטב ידיעתי). שמעת ש perl מתאימה לזה. האם ניתן לעבוד עם perl בwindows? ניתן להורידה ? כמה קל ומהר אפשר ללמוד אותה ? יש משהו אחר קל ומהיר יותר שעובד גם תחת windows? חשבתי על c אך זה נראה לי קצת מסובך. אני טועה ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום רב, אני מנסה להזיז Jpanel לקואורדינטות מסויימות וזה פשוט לא זז. אשמח לעזרתכם. להלן הקוד: JFrame import java.awt.*; import javax.swing.JFrame; import javax.swing.JPanel; import javax.swing.JTabbedPane; public class MediaWindow extends JFrame{ public MediaWindow(){ setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); setResizable(false);//disable Resizable setSize(1024, 768); getContentPane().setBackground(Color.DARK_GRAY); leftPanel panel = new leftPanel(); add(panel); //this.setLayout(null); setVisible(true); } public static void main(String[] args) { MediaWindow Start = new MediaWindow(); } } import java.awt.*; import javax.s…
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
לאחר קומפלציה יש לי את ההערה : Error 1 error C2653: 'ex' : is not a class or namespace name c:\documents and settings\schwartz\desktop\minip\minip\ex.cpp 5 יצרתי קובץ ex.h ו ex.cpp המחשב לא קולט את הקובץ H <עשיתי using name spcae> למה??????
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-


