תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
עשיתי מן צייר, ואני רוצה לעשות אפשרות של שמירת Bmp.... איך אני יכול?
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
כיצד? אמרו לי להישתמש ב pre אבל זה מעוות לגמרי את הטקסט
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 746 צפיות
-
-
המשימה הייתה למיין מערך באורך n לפי השארית שלו בk מהקטן לגדול לדוגמא: עבור K=10 והמערך 64 28 79 46 13 התוצאה תהיה 79 28 46 64 13 אבל כשקימפלתי זה סידר אבל גם הוסיף לי מספר מוזר למערך למה זה קרה ??? הנה הקוד שלי
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום. יש לי 2007FP ויש לו כמה קלטים (VGA,DVI וכדומה...) במעבר בין קלטים צריך ללחוץ על מקש במסך,והבעיה שכדי לחזור לקלט הקודם צריך לדלג על כל הקלטים האחרים (4 בסה"כ) זה לא נוח כאשר רוצים לעבוד עם שני מחשבים, לכן חשבתי על הדבר הבא: ראיתי שאפשר באמצעות תוכנה לכבות את הפלט שהולך למסך וכתוצאה מכך הוא עובר למצב שינה, אז חשבתי שאולי אם שני קלטים יהיו מחוברים, ואחד "יתנתק" אז הוא יעבור ישר לאחר. בקיצור, מה שאני מחפש זאת אפשרות לעבור בין שני קלטים של המסך באמצעות העכבר/תוכנה. לדוגמא כאשר אני אגיע לאזור 1600*x (סוף המסך) הוא יעבור ישר לפלט האחר, וכך יהיה אפשר לעבוד במצב CLONE. זה אפשרי? הגיוני? תודה
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת אם יש אפשרות ללחוץ על כפתורי פקד UpDown באמצעות API ולאו דווקא הפקד הזה גם על פקד Command אני רוצה ליצור שילוב של פקד UpDown ופקד טקסט להרצת מספרים. בפקד הטקסט כשאני לוחץ על מקשי החצים מעלה/מטה (לא של הפקד עצמו) אני רוצה שפקודת API תבצע לחיצה על פקד UpDown במקום לכתוב קוד בתיבת הטקסט. אני רוצה ליצור 3 תיבות טקסט עם פקד UpDown אני רוצה ליצור דבר דומה שניתן לראות בחלון של שעון המערכת כשמכוונים את השעה, לחיצה על מקשי החצים מעלה/מטה גורמת ללחיצה על פקד UpDown תודה
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה יש לי רשימת משתמשים ואני רוצה שבתור מנהל הוא יוכל למחוק חלק מהמשתמשים אז עשיתי טבלה עם המשתמשים ולכל אחד מהשמות יש Checkbox, שה-Name שלה הוא ה-Nick של המשתמש אחרי זה ב-ASP עשיתי לולאה של כל השמות, ויש לי ככה: While not r.eof if request.form("'" & r.fields("Nick") & "'") = on then c.execute "delete from Reg where Nick = '" & r.fields("Nick") & "'" השגיאה היא בשורה השנייה והיא Syntax Error אני מניח שזה בעיניין ה-on כי לא היה לי מושג מה Checkbox מחזיר שהוא מסומן וחיפשתי מלא בגוגל, לפי מה שהבנתי אם הוא מסומן אז הוא מחזיר on בבקשה תעזרו לי למצוא את הטעות, תודה
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
היי חברים אני מחפש ספריה של פונקציות מיוחדות ל-C ספיציפית אני צריך modified bessel of second kind with non-integer order שימו לב - הסדר של הפונקציה ממשי כלשהו אני שוקל להשתמש ב-GSL או BOOST תודות
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום. אני חדש לVB, ואני צריך לעשות איזה סימולטור קטן. סתם ליופי, רציתי לשים רקע מסויים אבל לא יודע איך עושים את זה. אודה לעזרה.
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
מישהו יכול לתרגם לי בבקשה את הקטע לפסקל? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לדעת כיצד אני מתקין את ה-asp בווינדוס 98 אני פשוט לא מצליח להפעיל אותו, ורציתי לדעת כיצד אני מתקין אותו... תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
ערב טוב, התחלי בזמן האחרון ללמוד HTML ו-CSS ומהיום התחלתי לקידוד עיצובים ונתקלתי בבעיה ב-RUN של העמוד עם גמר כתיבת קוד ההתחלה. מצ"ב קודים של HTML ו-CSS. אודה לכם באם תמצאו את בעייתי בקוד. HTML: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="he" lang="he" dir="rtl" <head> <title>ליאת גלעד - עיצוב תכשיטים</title> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" /> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> </head> <body> <div id="warp"> …
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום רב, נתחיל בזה שאני ממש לא מומחה HTML ולכן אני שואל שאלה דבילית. קניתי Template של אתר ואני מתאים אותו לצרכים שלי. אחד הדברים החשובים ביותר הוא כתיבה בעברית. אממה ? יש לי את התג הבא : <div class="col-1 pad3"> <h3 class="margin2">צרו קשר</h3> <form id="ContactForm" action=""> <div> ושאני טוען את האתר אני לא רואה כלום. המסקנה שהגעתי אליה היא שהCSSשיש לי טוען פונט שאין לו תמיכה בעברית. מישהו יכול להסביר לי איפה אני מחפש את סוג הפונט בקובץ ה CSS ? תודה מקרב לב!
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
אני מחפש קוד של סקריפט שהוא בעצם שורה שרצה עם עידכונים על האתר. איך קוראים לכזה דבר?
-
- 4 תגובות
- 745 צפיות
-
-
איך אני יוצר את התו " ? אני לא מתכוון ליצור אותו משני ' אלא " אחד מקווה שהבנתם
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
זה התרגיל: .מערך מכיל את הציונים של תלמידי כיתה י"א שמתכונת מדעי המחשב.המורה החליטה לתת בונוס לתלמידים ולהעלות את הציונים ב10%. כתוב פעולה המקבלת את מערך הציונים ומעדכנת את המערך בהתאם לנדרש.שימו לב:הציון המקסימלי הוא 100. וזאת התוכנית שלי: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { int[] grades = new int[100]; Klita(grades); Osafa(grades); Console.WriteLine("the grades are: {0}", grades); } static void Klita(int[] grades) { // קליטת ציונים למערך for (int i = 0; i < 30; i++) { …
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
האם יש איזה קוד ב php שמעביר את קידוד הדף למימין לשמאל? תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני כותב משחק ברשת בשפת C#, אני מנסה לשחק במחשב הפרטי שלי דרך הרשת (כלומר אני שולח ל LOCALHOST "SERVER")וזה כותב לי את השגיאה הבאה: (מצורף בקובץ למטה) אשמח אם מישהוא יוכל להסביר לי מה הטעות, (הקלאס של ה-NETWORK הוא משההו כללי שלקחתי ומוגדר שם פורט ברירת המחדל 12790) אולי זאת הטעות? תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
איך לכל הרוחות אני עושה שם form1.show פשוט ? ב 2005 זה קל ורגיל אבל ב 2003 זה לא אותו הדבר. אם אני רשום: Private myForm as Form1 אני מקבל שגיאה: אם אני רושם: Private myForm as New Form1 הטופס נפתח אבל זה לא טוב במקרה שמדובר הטופס הראשי. פשוט עשיתי את מה שאני רוצה ב VB6 ועשיתי לו המרה ל 2003 וראיתי מה הוא שינה Done.
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
יש לי אתר PHP שאני צריך לערוך בו כמה דברים (שגיאות כתיב וכדומה...) איך אני מוצא איפה אני אמור לערוך את הדף? זה דיי דחוף לי.. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
היי. יש לי קוד בVisual Basic 6 לשתי לולאות שצריכות ליצור תפריטים, ותת תפריטים בתוך התפריטים שיצרתי. זה אמור להראות כך: תפריט 1 ....... תת תפריט של 1 ....... תת תפריט של 1 ....... תת תפריט של 1 ....... תת תפריט של 1 תפריט 2 ....... תת תפריט של 2 ....... תת תפריט של 2 ....... תת תפריט של 2 ....... תת תפריט של 2 וכך הלאה עד תפריט 4. For x = 1 To 4 Load mnuCatItem(x) mnuCatItem(x).Caption = Menu Item & x + 1 mnuCatItem(x).Visible = True For y = LastItem To LastItem + 4 Load mnuSubCatItem(y) mnuSubCatItem(y).Caption = Menu Item & y + 1 mnuSubCatItem(y).Visible = True LastItem = LastItem + 1 Next y Next x בתוכנה נוצרים תפריטים, אבל תת תפריטים נוצרים רק בתפריט הרא…
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
היי, אני עובד עם אקליפס בג'אווה, ומנסה להתחבר למסד נתונים שיושב על MY SQL SERVER 2008R2. חיפשתי בגוגל כמה דרכים לעשות את זה..משום מה חלקן לא מצליחות (JDBC..). כרגע הצלחתי באמצעות ODBC (בעזרת האשף הקיים של הווינדוס) להתחבר למסד הנתונים, ולבצע שאילתות.. הבעיה שלי בדרך הזו, היא שבמידה וכרגע אני למשל מוסיף רשומות בSQL SERVER אחרי שכבר הרצתי את האשף, הן לא מתעדכנות בהרצה מן האקליפס, ובעצם צריך ליצור כל פעם מחדש את קובץ האשף הנ"ל. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? או אם קיימת דרך נוספת גם טוב תודה!
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
-
אחרי כל הסיבוכים שלי עם ASP.NET הזה הצלחתי לעשות מה שרציתי (בערך). אבל עכשיו יש לי בעיה די מוזרה... יש לי FormView שלא מוכן לעדכן את המסד נתונים. על המחשב שלי הוא מעדכן והכל בסדר, איך שאני מעלה הכל לשרת הוא "שוכח" איך מעדכנים... אני יכול להכניס נתונים, אני יכול להציג, אבל אני לא יכול לערוך... <asp:AccessDataSource ID="AccessDataSource1" runat="server" DataFile="~/notes.mdb" SelectCommand="SELECT * FROM [notes] WHERE ([ID] = ?)" InsertCommand="INSERT INTO [notes] ([title], [content], [active]) VALUES (?, ?, ?)" OldValuesParameterFormatString="original_{0}" UpdateCommand="UPDATE [notes] SET [title] = ?, [content] = ?, [active] = ? WHERE [ID] = ?" DeleteCommand="DELETE F…
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
היי כולם, במסגרת פרוייקט שאני עובד עליו אני משתמש ב DLL שנכתב ב Unmanaged C++ וחווה בעיות, כאשר שאני מריץ את הפרוייקט על המחשב שלי (VISTA\XP\WINDOWS 7) הכל עובד חלק הוא מבצע importdll מריץ פונקציות מתוך הDLL ועובד תקין, כאשר אני מעלה את האתר לשרת האירוח הכל עובד יפה עד שמנסים להשתמש בפונקציה מתוך הDLL, ואז אני מקבל את השגיאה הבאה: System.DllNotFoundException: Unable to load DLL 'poc.dll': The specified module could not be found. (Exception from HRESULT: 0x8007007E) הPATH אל הקובץ תקינה בדקתי באמצעות FILEEXIST אם יש מישהו שחווה ניסה והצליח לפתור אודה מאוד! בתודה, רותם
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-


